Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra planszowa REBEL Star Wars Wojny Klonów
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(269)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Star Wars Wojny Klonów
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
kość
4
gurki
złoczyńców
Nadszedł czas wojny! Armia klonów Republiki toczy ciągłą walk
ę zniezliczonymi zastępami droidów bojowy
ch. Kolejne
planety dołączają do konfliktu, a zwycięstwo armii Separ
atystów hr
abiego Dooku jest coraz pewniejsz
e.
Wgrze
Star W
ars: Wojny klonów – bazującej na Systemie Pandemic
wcielicie się wlegendarnych gener
ałów Jedi
ipoprowadzicie oddziały klonów przeciwko dr
oidom Separatyst
ów
. Wykorzystujcie unikalne zdolności bohaterów
iwalczących dla nich klonów
, aby pokonać jednostki wr
oga iwspólnymi siłami ukończyć misje, które po
zwolą odwrócić
bieg tej wojny
.
7 kar
t Jedi
36
dr
oidów
zn
acznik
solowego
gr
a
cza
2
znaczniki
misji
zn
acznik
przypominają
cy
2
znaczniki
t
or
ów
ZA
WARTOŚĆ
46 kar
t oddziałów
©
LFL
©
Z-M
AN
Jedi
wy
konujący
lot
z
T
wojej
pl
anety
mo
ż
e
się
prz
eni
eść
dw
a
razy
dalej.
Limit 1
na
lot.
TRANSPORT
D
EL
T
A-
7 AET
HERSPRITE
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twojej planecie.
UKRYCIE
FIVES
32 kar
ty inwazji
©
LFL
©
Z-MAN
CORUSCANT
24 kar
ty
złoczyńców
©
LFL
©
Z-M
AN
1
.
Prz
esuńcie
znacznik
inwazji.
2
.
W
eź
cie
spodnią
kar
tę
z
talii
inwazji
i
umieśćcie
tyle
dr
oidów
na
odpowiadającej
jej
planecie,
ż
eb
y
łącznie
b
yło
ich
3.
3
.
Prz
etasujcie
odrzucone
kar
ty
inwazji,
a
następnie
połó
ż
cie
je
zakr
yte
na
wierz
chu
talii
inwazji.
PLANET
A
POD
OBLĘŻE
NIEM!
©
LFL
©
Z-M
AN
Jeśli Ventress jest na planszy:
Przenieście Ventress o 1 planetę
w kierunku najbliższej planety misji.
Jeśli Ventress nie ma na planszy:
Umieśćcie Ventress
na
planecie.
TROPIENIE
24 kar
ty misji
©
LFL
©
Z-MAN
6
Po dobraniu:
Umieśćcie
1 blokadę na Christophsis.
ZABAWA W KOTKA I MYSZKĘ
Załoga prototypowego myśliwca próbuje przetransportować
zapasy na planetę, którą blokuje Trench – admirał wojsk Separatystów.
CHRISTOPHSIS
plansza
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY
TALIA ZŁOCZYŃCY
STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY
TALIA INWAZJI
STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJI
MISJA
MISJA
TALIA ODDZIAŁÓW
STOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL
CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST
MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON
KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-MAN
5 kar
t pomocy
©
LFL
©
Z-M
AN
BL
OKADA
Wytrzymałość:
2
Nie
mo
ż
esz
wpływać
na
misje,
dr
oidy
ani
złoczyńców
na
planetach
z
blokadą.
PLANET
A
S
T
AR
T
OW
A:
KAMINO
Lot.
Przenieś się na sąsiednią planetę.
Atak.
Rzuć kością i wykorzystaj
ALBO
, aby uzyskać
dodatkowe
. Zadaj obrażenia wrogom na Twojej planecie,
a następnie przyjmij obrażenia od pozostałych wrogów
i za
na kości.
Wezwanie posiłków.
Dobierz 1 kartę oddziałów.
Podjęcie misji.
Rzuć kością i wykorzystaj karty, aby uzyskać
dodatkowe
. Następnie przyjmij obrażenia za
na kości
(oraz kartę misji, jeśli udało Ci się ją ukończyć).
Nie możesz
wpływać na misje na planetach z blokadą (albo złoczyńcą,
jeśli nie zaczął się nał).
AKCJE
7
gur
ek
Jedi
3
blokady
suwak
4 arkusze
złoczyńców
3
3
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skr
yt
obójczyni Sithów atakuje r
y
cerzy
Jedi
i
Republik
ę
z
godnie
z
r
o
zkazami
jej
ment
ora,
hrabiego
Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
©
LFL
©
Z-M
AN
„Gdy
nic
nie
idzie
z
godnie
z
planem,
my
,
Jedi,
jesteśmy
w
swoim
żywiole
”.
A
N
A
K
I
N
S
K
Y
W
A
L
K
E
R
Darmowa ak
cja:
W
ykonaj
atak.
W
czasie
tego
ataku
m
o
ż
esz
uży
wać
wszy
stkich
swoi
ch
kar
t
tak,
jakb
y
b
yły
kar
tami
.
©
LFL
©
Z-M
AN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobem
na rozwiązanie problemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażenie
na Twojej albo sąsiedniej planecie.
TM
2
przygot
ow
anie
PRZYGO
TOW
ANIE
1.
Rozmieszczenie planszy i element
ów gry
.
Planszę
połóżcie pośr
odku stołu. Obok planszy stwórzcie
pulę droidów i blokad.
2.
Umieszczenie znaczników na
torach.
Połó
żcie po 1 znaczniku
na polach star
towych t
orów
inwazji i zagroż
enia, tak jak
przedstawiono obok.
3.
Wybranie złoczyńcy
.
Wybierzcie 1 złoczyńcę,
przeciwko któr
emu zagracie.
W pierwszej roz
grywce wybierzcie Asajj Ventr
ess.
Połóżcie
arkusz wybranego złoczyńcy nienałową
stroną do góry nad napisem „Arkusz złoczyńcy”.
Potasujcie talię złoczyńcy (6 kart) i umieśćcie ją
zakrytą nad napisem „T
alia złoczyńcy”
.
Jeśli na arkuszu złoczyńcy widnieje symbol
,
umieśćcie na talii znacznik przypominający
.
W przeciwnym r
azie odłóżcie znacznik do pudełka.
Postępujcie zgodnie z instruk
cją przygotowania
do gry na arkuszu złoczyńcy
.
Odłóżcie gurk
ę złoczyńcy na bok – użyjecie
jej w następnym kroku przygot
owania do gry
.
Odłóżcie nieużywane arkusz
e, kar
ty i gurki
złoczyńców do pudełka.
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
3
3
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skr
yt
obójczyni Sithów atakuje r
y
cerzy
Jedi
i
Republik
ę
z
godnie
z
r
o
zkazami
jej
ment
ora,
hrabiego
Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
3
3
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skr
yt
obójczyni Sithów atakuje r
y
cerzy
Jedi
i
Republik
ę
z
godnie
z
r
o
zkazami
jej
ment
ora,
hrabiego
Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
4.
Inwazja.
Umieśćcie 2 odkryte kar
ty „Planeta misji”
nad napisem „Stos odrzuconych kart inwazji”.
Następnie potasujcie kar
ty inwazji i połóżcie je
w zakrytym stosie nad napisem „T
alia inwazji”.
Dobierzcie 2 karty inwazji i umieśćcie na
odpowiadających im planetach po 3 droidy
.
Dobierzcie kolejne 2 karty inwazji i umieśćcie na
odpowiadających im planetach po 2 droidy
.
Dobierzcie kolejne
2 karty inwazji i umieśćcie
na
odpowiadających im
planetach po 1
droidzie.
Następnie umieśćcie gurk
ę złoczyńcy
na planecie
odpowiadającej ostatniej dobr
anej karcie.
Umieśćcie te 6 odkrytych kar
t na stosie
odrzuconych kart inwazji.
5.
Wybranie Jedi.
Każdy z gr
aczy wybiera po 1 kar
cie
Jedi i bierze odpowiadającą jej gurkę Jedi.
Potasujcie karty pomocy i rozdajcie gr
aczom po 1.
Następnie każdy z gr
aczy ustawia swoją gurkę Jedi
na planecie widocznej na rewersie jego karty
pomocy
. Odłóżcie nieużywane karty i gurki Jedi oraz
kar
ty pomocy do pudełka.
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
©
LFL
©
Z-M
AN
PLANET
A MISJI
©
LFL
©
Z-MAN
PLANETA MISJI
©
LFL
©
Z-MAN
SULLUST
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
©
LFL
©
Z-MAN
OBA DIAH
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
©
LFL
©
Z-MAN
NABOO
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
©
LFL
©
Z-M
AN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobem
na rozwiązanie problemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażenie
na Twojej albo sąsiedniej planecie.
©
LFL
©
Z-MAN
BLOKADA
Wytrzymałość: 2
Nie możesz wpływać
na misje, droidy ani
złoczyńców na planetach
z blokadą.
PLANETA
STARTO
W
A:
KAMINO
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
3
przygot
ow
anie
6.
Przygotowanie talii
oddziałów
.
Potasujcie
talię oddziałów i umieśćcie
ją zakrytą obok napisu
„T
alia oddziałów”.
W grze 2- albo
3-osobowej roz
dajcie
każdemu z gr
aczy po
3 kar
ty oddziałów
.
W grze 4- albo 5-osobowej ro
zdajcie każdemu
z graczy po 4 karty oddziałów
.
7.
Stworzenie tali misji.
Wybierz
cie poziom trudności
roz
grywki. Połóżcie wyznaczoną liczbę zakrytych kart
misji przy planszy obok napisu „T
alia misji”.
Pozostałe
kar
ty odłóżcie do pudełka bez oglądania ich tr
eści.
*Możecie użyć wię
cej niż 6 kar
t misji, jeśli chcecie, żeby
roz
grywka była trudniejsza.
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
Poziom trudności
Liczba misji
Padawan
3
Rycerz Jedi
4
Mistrz Jedi
5
Wielki mistrz Jedi*
6+
8.
Dobranie misji startowych.
Dobierzcie wierzchnią
kar
tę z talii misji i umieśćcie ją odkrytą obok
pomarańcz
owego oznaczenia na planszy
.
Umieśćcie pomarańcz
owy znacznik misji na
odpowiadającej karcie planecie, a następnie
rozpatrz
cie efekt „Po dobr
aniu” na karcie misji (jeśli
występuje).
Następnie weźcie drugą kartę misji
i wykonajcie analogiczne czynności dla białego
oznaczenia na planszy
.
9.
Pierwsza tura.
Rozpoczyna gracz, kt
óry czuje
w sobie najwięcej Mocy
. T
en gracz bierz
e kość.
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
©
LFL
©
Z-MAN
6
WYZWOLEN
IE
R
YL
O
T
H
Separatyści nie chcą dopuścić do wyzwolenia stolicy przez
Republikę. Aby temu zapobiec, zamierzają wysadzić miasto.
Po ukończeniu:
Każd
y
Jedi na Ryloth przyjmuje
1 obrażenie. 1 z tych Jedi
może wyczerpać 1
,
aby anulować ten efekt
dla wszystkich.
RYLOTH
PRZYGOTOWANIE
DO
GRY
(2
GRACZY)
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
3
3
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skr
yt
obójczyni Sithów atakuje r
y
cerzy
Jedi
i
Republik
ę
z
godnie
z
r
o
zkazami
jej
ment
ora,
hrabiego
Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY
TALIA ZŁOCZYŃCY
STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
STOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁ
ÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYY
YK
FELUCJA
L
OL
A
S
A
Y
U
SERENNO
M
AND
AL
ORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL
CORUS
CANT
ALDERAAN
BARDOTTA
S
ULL
US
T
MUSTAF
AR
ANAXES
ONDERON
KORELIA
N
ABOO
MALASTARE
UTAP
AU
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
TA
TOOINE
RODIA
OBA
DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-MAN
©
LFL
©
Z-M
AN
MANDAL
ORA
©
LFL
©
Z-MAN
NABOO
©
LFL
©
Z-
MAN
6
WYZWOLENIE RYLOTH
Separatyści
nie
chcą
dopuścić
do
wyzwolenia
st
olicy
prz
ez
Republik
ę.
Ab
y
temu
zapobiec,
zamierzają
wysadzić
miast
o.
Po ukończeniu:
Każdy
Jedi na Ryloth przyjmuje
1 obrażenie. 1 z tych Jedi
może wyczerpać 1
,
aby anulować ten efekt
dla wszystkich.
RYLOTH
©
LFL
©
Z-MAN
UCIECZKA Z CYTADELI
Brawurowa misja ratunkowa, która ma miejsce
w pilnie strzeżonym więzieniu dla Jedi.
Po ukończeniu:
Aktywny Jedi dobiera
1 kartę oddziałów.
LOLA SAYU
Lot.
Prz
en
ieś się na sąsiednią planetę.
A
tak.
Rzu
ć kością i wykorzystaj
ALBO
, aby uzyskać
dodatkow
e
. Zadaj obrażenia wrogom na Twojej planecie,
a
następni
e przyjmij obrażenia od pozostałych wrogów
i
za
na
kości.
W
ezwanie
posiłków.
Dobierz 1 kartę oddziałów.
P
odjęcie
misji.
Rzuć kością i wykorzystaj karty, aby uzyskać
dodatkow
e
. Następnie przyjmij obrażenia za
na kości
(oraz
kar
t
ę misji, jeśli udało Ci się ją ukończyć).
Nie możesz
wpływać
n
a misje na planetach z blokadą (albo złoczyńcą,
jeśli
nie
z
aczął się nał).
AKCJE
©
LFL
©
Z-M
AN
„Gdy nic nie idzie zgodnie z planem,
my, Jedi, jesteśmy w swoim żywiole”.
A
N
A
K
I
N
S
K
Y
W
A
L
K
E
R
Darmowa akcja:
Wykonaj atak. W czasie tego ataku
możesz używać wszystkich swoich
kart tak, jakby były kartami
.
WIP
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twoj
ej planecie.
SZTURM
HE
VY
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twoj
ej planecie.
UKRYCIE
FIV
E
S
©
LFL
©
Z-MAN
Jedi wykonujący lot z Twojej
planety może się przenieść dwa
razy dalej.
Limit 1
na lot.
TRANSPORT
DELT
A-7 AETHERSPRITE
©
LFL
©
Z-M
AN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobe
m
na
r
o
związanie
pr
oblemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażen
ie
na Twojej albo sąsiedniej pla
necie.
Lot.
Przenieś się na sąsiednią planetę.
Atak.
Rzuć kością i wykorzystaj
ALBO
, aby uzyskać
dodatkowe
. Zadaj obrażenia wrogom na Twojej planecie,
a następnie przyjmij obrażenia od pozostałych wrogów
i za
na kości.
Wezwanie posiłków.
Dobierz 1 kartę oddziałów.
Podjęcie misji.
Rzuć kością i wykorzystaj karty, aby uzyskać
dodatkowe
. Następnie przyjmij obrażenia za
na kości
(oraz kartę misji, jeśli udało Ci się ją ukończyć).
Nie możesz
wpływać na misje na planetach z blokadą (albo złoczyńcą,
jeśli nie zaczął się nał).
AKCJE
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twoje
j planecie.
SZTURM
CO
DY
©
LFL
©
Z-MAN
OBRONA
Zapobiegni
j
1
obraż
eniu
zadanemu J
edi
na
T
wojej
plan
ecie.
AT-
TE
©
LFL
©
Z-MAN
SOJUSZNIK
HONDO OHNAKA
Odrzuć:
Przenieś 1 Jedi na
dowolną planetę (ale nie w chwili,
gdy wykonuje jakąś akcję).
4
Połóżcie swoje karty odkryte na stole, żeby wszyscy
gracz
e je widzieli. Limit 7 kar
t obowiązuje każdego gr
acza
przez cały czas.
Gdy Jedi gracza przyjmuje obr
ażenia, gracz musi
odrzucić tyle kar
t oddziałów
, ile wynosi liczba obraż
eń.
Kar
ty należy odłożyć odkryte na stos odrzucony
ch kar
t
oddziałów
.
W
YCZERPANIE
I
PRZYGOTOWANIE
Aby użyć ef
ektu kar
ty oddziałów
,
musisz ją wyczerpać. W tym celu
należy ją obrócić na bok, tym
samym pokazując, że została
użyta. Nie możesz ponownie użyć
wyczerpanej karty
, dopóki nie
zostanie przygot
owana i ponownie obrócona pionowo.
Dzieje się to na początku
T
wojej następnej tury
.
K
OŚĆ
Rzucacie kością, gdy wykonujecie ataki albo próbujecie
wypełnić misję.
Na kości występują 2 symbole: sukcesu
(
) i obr
ażeń(
).
oznacza, że udaje się W
am osiągnąć zamierzony cel –
zadać obraż
enia wrogom w czasie ataków albo zbliżyć się
do wypełnienia misji.
oznacza, że przyjmujecie obr
ażenia i w związku z tym
odrzucacie karty oddziałów
.
LICZBA MISJI
Aby dotrzeć do nału i wygr
ać grę,
Jedi muszą najpierw wypełnić
szereg
pomniejszych misji w
różnych
punktach galaktyki. Każda misja
odpowiada planecie na planszy
oznaczonej znacznikiem misji.
W celu ukończenia misji Jedi wykonują akcję podjęcia
misji. Wypełnienie misji często wymaga, aby kilku Jedi
przebywało na odpowiedniej planecie. Większość misji
ma specjalne efekty
, któr
e modykują ich przebieg.
Po ukończeniu wszystkich misji odwr
óćcie arkusz
złoczyńcy
, aby rozpocząć nał i dowiedzieć się, jakie
są warunki zwycięstwa.
©
LFL
©
Z-M
AN
Dodaj
do ataku
na T
wojej planecie.
SZTURM
CODY
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
CODY
©
LFL
©
Z-MAN
UCIECZKA Z CYTADELI
Brawurowa misja ratunkowa, która ma miejsce
w pilnie strzeżonym więzieniu dla Jedi.
Po ukończeniu:
Aktywny Jedi dobiera
1 kartę oddziałów.
LOLA SAY
U
kluczowe poj
Ę
cia
KLUCZOWE POJĘCIA
JEDI
Wcielacie się wJedi, kt
órzy
walczą zarmią droidów
Separatyst
ów
. Każdy Jedi ma
odpowiadającą mu kartę postaci
zunikalnymi zdolnościami,
atakże gurkę prz
edstawiającą
go na planszy
.
Ws
P
ó
Ł
PRACA
Wszyscy jesteście wtej samej drużynie iraz
em wygr
acie
albo przegr
acie grę. Moż
ecie wspólnie się naradzać
idawać sobie wzajemnie sugestie. Każdy moż
e dzielić się
opiniami ipomysłami, ale podczas swojej tury ostatecznie
każdy decyduje za siebie.
WROGOWIE
Jedi muszą bronić Republiki
przed 3 rodzajami wr
ogów:
droidami bojowymi, blokadami
izłoczyńcami. Droidy
gromadzą się na planetach,
ablokady osłaniają innych
wrogów
, którzy znajdują się na
tych samych planetach co one.
Z
Ł
OCZY
ń
CY
Podczas każdej
rozgrywki zmierzycie
się z1 złoczyńcą.
Każdy złoczyńca ma swój
arkusz zpunktami
wytrzymałości ispecjalnymi zdolnościami. Na
rewersie
arkusza znajdują się zasady obowiązujące wnale
iwarunki zwycięstwa.
Każdy ze
złoczyńców
ma talię kart, która
determinuje jego
działania wczasie gry
.
KAR
TY
ODDZIAŁÓW
Każdy zgr
aczy ma przed
sobą kar
ty oddziałów
,
na których przedstawione
zostały przydatne
wwalce postacie ipojazdy
. Gracz mo
że korzystać
z efekt
ów kar
t oddziałów
, aby wzmocnić swoje akcje albo
pomagać innym Jedi na planecie, na której się znajduje.
©
LFL
©
Z-M
AN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobem
na rozwiązanie problemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażenie
na Twojej albo sąsiedniej plan
ecie.
©
LFL
©
Z-M
AN
Jeśli Ventress jest na planszy:
Przenieście Ventress o 1 planetę
w kierunku najbliższej planety misji.
Jeśli Ventress nie ma na planszy:
Umieśćcie Ventress
na
planecie.
TROPIENIE
WIP
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
REX
©
LFL
©
Z-MAN
Jedi wykonujący lot z Twojej
planety może się przenieść dwa
razy dalej.
Limit 1
na lot.
TRANSPORT
DEL
T
A-
7 AETHERSPRITE
PRZYK
Ł
AD
ATAKU
Ahsoka i Anakin są na planecie, na której
znajdują się ich wrogowie. Ahsoka atakuje,
a więc rzuca kością.
Ahsoka i Anakin wyczerpują po 2 karty
i dodają znajdujące się na nich symbole
do wyniku na kości, łącznie zadając
(6) obraż
eń.
Ahsoka musi najpierw zadać 2 obrażenia
blokadzie, tym samym usuwając ją z planety
.
Następnie zadaje 3 obraż
enia V
entress
i 1 droidowi, również usuwając ich z planety
.
Ahsoka musi przyjąć 1 obraż
enie od pozostałego
droida i 1 obr
ażenie za symbol
na kości.
Anakin wyczerpuje 1
, aby zapobiec
1 obraż
eniu, więc Ahsoka odrzuca tylko 1 kar
tę.
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
©
LFL
©
Z-M
AN
OBRONA
Zapobiegnij
1
obraż
eniu
zadanemu
Jedi
na
T
wojej
planecie.
A
T-TE
©
LFL
©
Z-M
AN
Dodaj
do ata
ku
na T
wojej planec
ie.
UKR
YCIE
FIVE
S
WIP
©
LFL
©
Z-M
AN
Dodaj
do ataku
na T
wojej planecie.
SZTURM
JE
SSE
WIP
©
LFL
©
Z-M
AN
Dodaj
do ataku
na T
wojej planecie.
SZTURM
R
EX
©
LFL
©
Z-M
AN
Do
daj
do ataku
n
a Twojej planecie.
SZTURM
CO
DY
WIP
©
LFL
©
Z-M
AN
Do
daj
do ataku
n
a Twojej planecie.
SZTURM
HE
VY
©
LFL
©
Z-M
AN
Dodaj
do ata
ku
na T
wojej planec
ie.
UKR
YCIE
FIVE
S
WIP
©
LFL
©
Z-M
AN
Dodaj
do ataku
na T
wojej planecie.
SZTURM
R
EX
WIP
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
H
E
VY
©
LFL
©
Z-M
AN
OBRONA
Zapobiegnij
1
obraż
eniu
zadanemu
Jedi
na
T
wojej
planecie.
A
T-TE
WIP
©
LFL
©
Z-M
AN
Dodaj
do ataku
na T
wojej planecie.
SZTURM
JE
SSE
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj
do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
CODY
5
przebieg gry
PRZEBIEG GR
Y
Gracz
e wykonują swoje tury w kolejności zgodniej
zkierunkiem ruchu wskazówek zegar
a.
T
ura gr
acza
składa się z4 etapów
.
1.
Przygotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj 4 akcje.
3.
Aktywuj złoczyńcę.
4.
Inwazja.
1. PRZYGO
TUJ KAR
TY
Na początku swojej tury przygotuj wszystkie swoje
wyczerpane karty
, obracając je pionowo.
2. WYK
ONAJ 4 AKCJE
Podczas swojej tury możesz wykonać do 4 ak
cji.
Możesz wykonać tę samą ak
cję kilka razy
, każdor
azowo
zużywając 1 akcję.
L
OT
Przenieś swojego Jedi na
sąsiednią (połączoną białą
linią) planetę.
Wrogowie (dr
oidy
, blokady
izłoczyńcy) nie wpływają
na ruch Jedi.
W
EZWANIE
PO
s
I
Ł
K
ó
W
Dobierz 1 kar
tę oddziałów
.
Możesz dobier
ać karty oddziałów nawet
wtedy
, gdy już osiągniesz limit 7 kar
t.
Wchwili przekrocz
enia limitu musisz
odrzucać karty oddziałów albo zagr
ywać
kar
ty sojuszników do momentu,
wktórym zostanie Ci 7 kart. Możesz
odrzucać wten sposób wyczerpane
kar
ty oddziałów
.
Jeśli wtalii nie ma już kar
t, aT
y musisz dobr
ać kar
tę,
potasuj stos odrzuconych kart oddziałów iutwórz nową
zakrytą talię, anastępnie dobierz kar
tę.
ATAK
Dzięki akcji ataku moż
esz usuwać wrogów zplanety
, na
której się znajdujesz.
Rzuć kością, aby zaatakować. Za każdy
zadaj
1 obraż
enie wrogowi na planecie, na któr
ej się znajdujesz.
Droidy mają po 1 punkcie wytrzymałości, ablokady
po 2 punkty wytrzymałości. Punkty wytrzymałości
złoczyńców są wyszczególnione na ich arkuszach.
Gdy przeciwnik przyjmie obr
ażenia równe jego
wytrzymałości, zdejmij go zplanszy iodłóż do puli.
Obraż
enia zadane wrogom nie są sumowane pomiędzy
akcjami. Aby usunąć złoczyńcę albo blokadę, trz
eba
zadać im odpowiednią liczbę obraż
eń wramach
1 akcji. Niektór
e kar
ty oddziałów mogą zwiększyć
liczbę obraż
eń zadawanych podczas ataku (zob. „Karty
oddziałów”, str
. 7).
Gdy już zadasz obraż
enia, możesz r
ównież je otrzymać.
Przyjmij po 1 obraż
eniu za każdego wroga, kt
óry pozostał
na T
wojej planecie, iza każdy wyrzucony symbol
.
Niektóre karty oddziałów mogą zapobiegać obraż
eniom
(zob. „Karty oddziałów”, str
. 7).
ARKUSZ
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
ZŁOCZYŃCY
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ZŁOCZYŃCY
T
ALI
A
INW
AZJI
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
INW
AZJI
T
ALI
A
MISJI
MISJ
A
MISJ
A
T
ALI
A
ODD
ZI
AŁÓW
ST
OS
ODRZUCON
Y
CH
KAR
T
ODD
ZI
AŁÓW
Z
A
GRO
ŻENIE
1. Przy
gotuj kar
ty
.
2.
Wykonaj
4
ak
cje.
3.
Aktywacja
złoczyńcy
.
4.
Inwazja.
Limit
kar
t
dla
gracza
wynosi
7.
TURA
GRA
CZ
A
INW
AZJ
A
KAL
AM
AR
KAS
H
Y
Y
YK
FEL
UCJ
A
L
OL
A
S
A
Y
U
S
ERENNO
M
AND
AL
ORA
D
A
THOMIRA
ORD
M
AN
TELL
CORUS
CAN
T
ALDERAAN
BARDO
T
T
A
S
ULL
US
T
MUS
T
AF
AR
AN
AXES
ONDERON
K
ORELI
A
N
ABOO
M
AL
AS
T
ARE
UT
AP
A
U
UMBARA
T
O
YD
ARI
A
CHRIS
T
OPHS
IS
T
A
T
OOINE
RODI
A
OBA
DI
AH
N
AL
HUT
T
A
RIS
HI
GEONOS
IS
KAMINO
R
YL
O
TH
0
1
3
5
2
4
6
2
2
3
3
3
3
4
©
LFL
©
Z-M
AN
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking frytkownic beztłuszczowych [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking soundbarów [TOP10]
Dlaczego smartwatch nie łączy się z telefonem?
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Ranking foteli do pracy przy komputerze [TOP10]
Nigdy więcej remontowego chaosu! Sprawdź idealną kolejność prac wykończeniowych
Firanki, które odmienią Twój salon – sprawdź nasze propozycje!
Nowy sprzęt od be quiet! Obudowy Light Base i wentylatory Pure Wings 3 wchodzą do gry
Jak wybrać dodatkową klawiaturę do laptopa?
Przerabianie zdjęć, jak zrobić to dobrze?
Jaki atlas do ćwiczeń w domu kupić?
Najpopularniejsze lalki dla dziewczynek
Ranking zapięć rowerowych [TOP10]
Ranking tabletek do zmywarki [TOP10]
Sprawdź więcej poradników