Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa REBEL Star Wars Wojny Klonów

Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Star Wars Wojny Klonów

Wróć
kość
4 gurki złoczyńców
Nadszedł czas wojny! Armia klonów Republiki toczy ciągłą walkę zniezliczonymi zastępami droidów bojowych. Kolejne
planety dołączają do konfliktu, a zwycięstwo armii Separatystów hrabiego Dooku jest coraz pewniejsze.
Wgrze Star Wars: Wojny klonów – bazującej na Systemie Pandemic wcielicie się wlegendarnych generałów Jedi
ipoprowadzicie oddziały klonów przeciwko droidom Separatystów. Wykorzystujcie unikalne zdolności bohaterów
iwalczących dla nich klonów, aby pokonać jednostki wroga iwspólnymi siłami ukończyć misje, które pozwolą odwrócić
bieg tej wojny.
7 kart Jedi
36 droidów
znacznik solowego gracza
2 znaczniki misji znacznik przypominający
2 znaczniki torów
ZAWARTOŚĆ
46 kart oddziałów
©LFL ©Z-MAN
Jedi wykonujący lot z Twojej
planety może się przenieść dwa
razy dalej.
Limit 1 na lot.
TRANSPORT
DELTA-7 AETHERSPRITE
©
LFL
©
Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
UKRYCIE
FIVES
32 karty inwazji
©LFL ©Z-MAN
CORUSCANT
24 karty
złoczyńców
©LFL ©Z-MAN
1. Przesuńcie znacznik inwazji.
2. Wcie spodnią karz talii
inwazji i umieśćcie tyle droidów na
odpowiadającej jej planecie, żeby
łącznie było ich 3.
3. Przetasujcie odrzucone karty
inwazji, a następnie połóżcie je
zakryte na wierzchu talii inwazji.
PLANETA POD OBLĘŻENIEM!
©
LFL
©
Z-MAN
Jeśli Ventress jest na planszy:
Przenieście Ventress o 1 planetę
w kierunku najbliższej planety misji.
Jeśli Ventress nie ma na planszy:
Umieśćcie Ventress
na planecie.
TROPIENIE
24 karty misji
©LFL ©Z-MAN
6
Po dobraniu: Umieśćcie
1 blokadę na Christophsis.
ZABAWA W KOTKA I MYSZKĘ
Załoga prototypowego myśliwca próbuje przetransportować
zapasy na planetę, którą blokuje Trench – admirał wojsk Separatystów.
CHRISTOPHSIS
plansza
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY
STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY
TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
5 kart pomocy
©LFL ©Z-MAN
BLOKADA
Wytrzymałość: 2
Nie możesz wpływać
na misje, droidy ani
złoczyńców na planetach
z blokadą.
PLANETA STARTOWA:
KAMINO
Lot. Przenieś się na sąsiednią planetę.
Atak. Rzuć kością i wykorzystaj ALBO , aby uzyskać
dodatkowe . Zadaj obrażenia wrogom na Twojej planecie,
a następnie przyjmij obrażenia od pozostałych wrogów
i za na kości.
Wezwanie posiłków. Dobierz 1 kartę oddziałów.
Podjęcie misji. Rzuć kością i wykorzystaj karty, aby uzyskać
dodatkowe . Następnie przyjmij obrażenia za na kości
(oraz kartę misji, jeśli udało Ci się ją ukończyć). Nie możesz
wpływać na misje na planetach z blokadą (albo złoczyńcą,
jeśli nie zaczął się nał).
AKCJE
7 gurek Jedi 3 blokady
suwak
4 arkusze
złoczyńców
3
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skrytobójczyni Sithów atakuje rycerzy
Jedi i Republikę zgodnie z rozkazami jej
mentora, hrabiego Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
©LFL ©Z-MAN
„Gdy nic nie idzie zgodnie z planem,
my, Jedi, jesteśmy w swoim żywiole”.
A
N
A
K
I
N
S
K
Y
W
A
L
K
E
R
Darmowa akcja:
Wykonaj atak. W czasie tego ataku
możesz używać wszystkich swoich
kart tak, jakby były kartami .
©
LFL
©
Z-MAN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobem
na rozwiązanie problemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażenie
na Twojej albo sąsiedniej planecie.
TM
2
przygotowanie
PRZYGOTOWANIE
1. Rozmieszczenie planszy i elementów gry. Planszę
połóżcie pośrodku stołu. Obok planszy stwórzcie
pulę droidów i blokad.
2. Umieszczenie znaczników na
torach. Połóżcie po 1 znaczniku
na polach startowych torów
inwazji i zagrożenia, tak jak
przedstawiono obok.
3. Wybranie złoczyńcy. Wybierzcie 1 złoczyńcę,
przeciwko któremu zagracie.
W pierwszej rozgrywce wybierzcie Asajj Ventress.
Połóżcie arkusz wybranego złoczyńcy nienałową
stroną do góry nad napisem „Arkusz złoczyńcy”.
Potasujcie talię złoczyńcy (6 kart) i umieśćcie ją
zakrytą nad napisem „Talia złoczyńcy”
.
Jeśli na arkuszu złoczyńcy widnieje symbol ,
umieśćcie na talii znacznik przypominający.
W przeciwnym razie odłóżcie znacznik do pudełka.
Postępujcie zgodnie z instrukcją przygotowania
do gry na arkuszu złoczyńcy.
Odłóżcie gurkę złoczyńcy na bok – użyjecie
jej w następnym kroku przygotowania do gry.
Odłóżcie nieużywane arkusze, karty i gurki
złoczyńców do pudełka.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
22
33334
©LFL ©Z-MAN
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
3
3
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skrytobójczyni Sithów atakuje rycerzy
Jedi i Republikę zgodnie z rozkazami jej
mentora, hrabiego Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY
TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
33
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skrytobójczyni Sithów atakuje rycerzy
Jedi i Republikę zgodnie z rozkazami jej
mentora, hrabiego Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY
TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY
TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
4. Inwazja. Umieśćcie 2 odkryte karty „Planeta misji”
nad napisem „Stos odrzuconych kart inwazji”.
Następnie potasujcie karty inwazji i połóżcie je
w zakrytym stosie nad napisem „Talia inwazji”.
Dobierzcie 2 karty inwazji i umieśćcie na
odpowiadających im planetach po 3 droidy.
Dobierzcie kolejne 2 karty inwazji i umieśćcie na
odpowiadających im planetach po 2 droidy.
Dobierzcie kolejne 2 karty inwazji i umieśćcie na
odpowiadających im planetach po 1 droidzie.
Następnie umieśćcie gurkę złoczyńcy na planecie
odpowiadającej ostatniej dobranej karcie.
Umieśćcie te 6 odkrytych kart na stosie
odrzuconych kart inwazji.
5. Wybranie Jedi. Każdy z graczy wybiera po 1 karcie
Jedi i bierze odpowiadającą jej gurkę Jedi.
Potasujcie karty pomocy i rozdajcie graczom po 1.
Następnie każdy z graczy ustawia swoją gurkę Jedi
na planecie widocznej na rewersie jego karty
pomocy. Odłóżcie nieużywane karty i gurki Jedi oraz
karty pomocy do pudełka.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY
TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
©LFL ©Z-MAN
PLANETA MISJI
©LFL ©Z-MAN
PLANETA MISJI
©LFL ©Z-MAN
SULLUST
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST
MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
©LFL ©Z-MAN
OBA DIAH
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
©LFL ©Z-MAN
NABOO
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
©LFL ©Z-MAN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobem
na rozwiązanie problemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażenie
na Twojej albo sąsiedniej planecie.
©LFL ©Z-MAN
BLOKADA
Wytrzymałość: 2
Nie możesz wpływać
na misje, droidy ani
złoczyńców na planetach
z blokadą.
PLANETA STARTOWA:
KAMINO
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
3
przygotowanie
6. Przygotowanie talii
oddziałów. Potasujcie
talię oddziałów i umieśćcie
ją zakrytą obok napisu
„Talia oddziałów”.
W grze 2- albo
3-osobowej rozdajcie
każdemu z graczy po
3 karty oddziałów.
W grze 4- albo 5-osobowej rozdajcie każdemu
z graczy po 4 karty oddziałów.
7. Stworzenie tali misji. Wybierzcie poziom trudności
rozgrywki. Połóżcie wyznaczoną liczbę zakrytych kart
misji przy planszy obok napisu „Talia misji”.
Pozostałe
karty odłóżcie do pudełka bez oglądania ich treści.
*Możecie użyć więcej niż 6 kart misji, jeśli chcecie, żeby
rozgrywka była trudniejsza.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJI
MISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
Poziom trudności Liczba misji
Padawan 3
Rycerz Jedi 4
Mistrz Jedi 5
Wielki mistrz Jedi* 6+
8. Dobranie misji startowych. Dobierzcie wierzchnią
kartę z talii misji i umieśćcie ją odkrytą obok
pomarańczowego oznaczenia na planszy.
Umieśćcie pomarańczowy znacznik misji na
odpowiadającej karcie planecie, a następnie
rozpatrzcie efekt „Po dobraniu” na karcie misji (jeśli
występuje).
Następnie weźcie drugą kartę misji
i wykonajcie analogiczne czynności dla białego
oznaczenia na planszy.
9. Pierwsza tura. Rozpoczyna gracz, który czuje
w sobie najwięcej Mocy. Ten gracz bierze kość.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJA
TALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
©LFL ©Z-MAN
6
WYZWOLENIE RYLOTH
Separatyści nie chcą dopuścić do wyzwolenia stolicy przez
Republikę. Aby temu zapobiec, zamierzają wysadzić miasto.
Po ukończeniu: Każdy
Jedi na Ryloth przyjmuje
1 obrażenie. 1 z tych Jedi
może wyczerpać 1 ,
aby anulować ten efekt
dla wszystkich.
RYLOTH
PRZYGOTOWANIE
DO GRY
(2 GRACZY)
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJA
TALIA ODDZIAŁÓW
STOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
33
ASAJJ VENTRESS
WYTRZYMAŁOŚĆ
Skrytobójczyni Sithów atakuje rycerzy
Jedi i Republikę zgodnie z rozkazami jej
mentora, hrabiego Dooku.
Jeśli Ventress
znajduje się
na planecie misji,
zwiększcie poziom
zagrożenia.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
©LFL ©Z-MAN
MANDALORA
©LFL ©Z-MAN
NABOO
©LFL ©Z-MAN
6
WYZWOLENIE RYLOTH
Separatyści nie chcą dopuścić do wyzwolenia stolicy przez
Republikę. Aby temu zapobiec, zamierzają wysadzić miasto.
Po ukończeniu: Każdy
Jedi na Ryloth przyjmuje
1 obrażenie. 1 z tych Jedi
może wyczerpać 1 ,
aby anulować ten efekt
dla wszystkich.
RYLOTH
©LFL ©Z-MAN
UCIECZKA Z CYTADELI
Brawurowa misja ratunkowa, która ma miejsce
w pilnie strzeżonym więzieniu dla Jedi.
Po ukończeniu:
Aktywny Jedi dobiera
1 kartę oddziałów.
LOLA SAYU
Lot. Przenieś się na sąsiednią planetę.
Atak. Rzuć kością i wykorzystaj ALBO , aby uzyskać
dodatkowe . Zadaj obrażenia wrogom na Twojej planecie,
a następnie przyjmij obrażenia od pozostałych wrogów
i za na kości.
Wezwanie posiłków. Dobierz 1 kartę oddziałów.
Podjęcie misji. Rzuć kością i wykorzystaj karty, aby uzyskać
dodatkowe . Następnie przyjmij obrażenia za na kości
(oraz kartę misji, jeśli udało Ci się ją ukończyć). Nie możesz
wpływać na misje na planetach z blokadą (albo złoczyńcą,
jeśli nie zaczął się nał).
AKCJE
©LFL ©Z-MAN
„Gdy nic nie idzie zgodnie z planem,
my, Jedi, jesteśmy w swoim żywiole”.
A
N
A
K
I
N
S
K
Y
W
A
L
K
E
R
Darmowa akcja:
Wykonaj atak. W czasie tego ataku
możesz używać wszystkich swoich
kart tak, jakby były kartami .
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
HEVY
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
UKRYCIE
FIVES
©LFL ©Z-MAN
Jedi wykonujący lot z Twojej
planety może się przenieść dwa
razy dalej.
Limit 1 na lot.
TRANSPORT
DELTA-7 AETHERSPRITE
©LFL ©Z-MAN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobem
na rozwiązanie problemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażenie
na Twojej albo sąsiedniej planecie.
Lot. Przenieś się na sąsiednią planetę.
Atak. Rzuć kością i wykorzystaj ALBO , aby uzyskać
dodatkowe . Zadaj obrażenia wrogom na Twojej planecie,
a następnie przyjmij obrażenia od pozostałych wrogów
i za na kości.
Wezwanie posiłków. Dobierz 1 kartę oddziałów.
Podjęcie misji. Rzuć kością i wykorzystaj karty, aby uzyskać
dodatkowe . Następnie przyjmij obrażenia za na kości
(oraz kartę misji, jeśli udało Ci się ją ukończyć). Nie możesz
wpływać na misje na planetach z blokadą (albo złoczyńcą,
jeśli nie zaczął się nał).
AKCJE
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
CODY
©LFL ©Z-MAN
OBRONA
Zapobiegnij 1 obrażeniu
zadanemu Jedi na Twojej
planecie.
AT-TE
©LFL ©Z-MAN
SOJUSZNIK
HONDO OHNAKA
Odrzuć: Przenieś 1 Jedi na
dowolną planetę (ale nie w chwili,
gdy wykonuje jakąś akcję).
4
Połóżcie swoje karty odkryte na stole, żeby wszyscy
gracze je widzieli. Limit 7 kart obowiązuje każdego gracza
przez cały czas.
Gdy Jedi gracza przyjmuje obrażenia, gracz musi
odrzucić tyle kart oddziałów, ile wynosi liczba obrażeń.
Karty należy odłożyć odkryte na stos odrzuconych kart
oddziałów.
WYCZERPANIE I PRZYGOTOWANIE
Aby użyć efektu karty oddziałów,
musisz ją wyczerpać. W tym celu
należy ją obrócić na bok, tym
samym pokazując, że została
użyta. Nie możesz ponownie użyć
wyczerpanej karty, dopóki nie
zostanie przygotowana i ponownie obrócona pionowo.
Dzieje się to na początku Twojej następnej tury.
KOŚĆ
Rzucacie kością, gdy wykonujecie ataki albo próbujecie
wypełnić misję.
Na kości występują 2 symbole: sukcesu( ) i obrażeń( ).
oznacza, że udaje się Wam osiągnąć zamierzony cel –
zadać obrażenia wrogom w czasie ataków albo zbliżyć się
do wypełnienia misji.
oznacza, że przyjmujecie obrażenia i w związku z tym
odrzucacie karty oddziałów.
LICZBA MISJI
Aby dotrzeć do nału i wygrać grę,
Jedi muszą najpierw wypełnić
szereg pomniejszych misji w różnych
punktach galaktyki. Każda misja
odpowiada planecie na planszy
oznaczonej znacznikiem misji.
W celu ukończenia misji Jedi wykonują akcję podjęcia
misji. Wypełnienie misji często wymaga, aby kilku Jedi
przebywało na odpowiedniej planecie. Większość misji
ma specjalne efekty, które modykują ich przebieg.
Po ukończeniu wszystkich misji odwróćcie arkusz
złoczyńcy, aby rozpocząć nał i dowiedzieć się, jakie
są warunki zwycięstwa.
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
CODY
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
CODY
©LFL ©Z-MAN
UCIECZKA Z CYTADELI
Brawurowa misja ratunkowa, która ma miejsce
w pilnie strzeżonym więzieniu dla Jedi.
Po ukończeniu:
Aktywny Jedi dobiera
1 kartę oddziałów.
LOLA SAYU
kluczowe poj
Ę
cia
KLUCZOWE POJĘCIA
JEDI
Wcielacie się wJedi, którzy
walczą zarmią droidów
Separatystów. Każdy Jedi ma
odpowiadającą mu kartę postaci
zunikalnymi zdolnościami,
atakże gurkę przedstawiającą
go na planszy.
WsPóŁPRACA
Wszyscy jesteście wtej samej drużynie irazem wygracie
albo przegracie grę. Możecie wspólnie się naradzać
idawać sobie wzajemnie sugestie. Każdy może dzielić się
opiniami ipomysłami, ale podczas swojej tury ostatecznie
każdy decyduje za siebie.
WROGOWIE
Jedi muszą bronić Republiki
przed 3 rodzajami wrogów:
droidami bojowymi, blokadami
izłoczyńcami. Droidy
gromadzą się na planetach,
ablokady osłaniają innych
wrogów, którzy znajdują się na
tych samych planetach co one.
ZŁOCZYńCY
Podczas każdej rozgrywki zmierzycie się z1 złoczyńcą.
Każdy złoczyńca ma swój arkusz zpunktami
wytrzymałości ispecjalnymi zdolnościami. Na rewersie
arkusza znajdują się zasady obowiązujące wnale
iwarunki zwycięstwa.
Każdy ze złoczyńców
ma talię kart, która
determinuje jego
działania wczasie gry.
KARTY
ODDZIAŁÓW
Każdy zgraczy ma przed
sobą karty oddziałów,
na których przedstawione
zostały przydatne
wwalce postacie ipojazdy. Gracz może korzystać
z efektów kart oddziałów, aby wzmocnić swoje akcje albo
pomagać innym Jedi na planecie, na której się znajduje.
©LFL ©Z-MAN
A
H
S
O
K
A
T
A
N
O
„Dokładne wypełnianie rozkazów
nie zawsze jest najlepszym sposobem
na rozwiązanie problemu”.
Darmowa akcja:
Wyczerp do 2 kart.
Za każdą zadaj 1 obrażenie
na Twojej albo sąsiedniej planecie.
©LFL ©Z-MAN
Jeśli Ventress jest na planszy:
Przenieście Ventress o 1 planetę
w kierunku najbliższej planety misji.
Jeśli Ventress nie ma na planszy:
Umieśćcie Ventress
na planecie.
TROPIENIE
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
REX
©LFL ©Z-MAN
Jedi wykonujący lot z Twojej
planety może się przenieść dwa
razy dalej.
Limit 1 na lot.
TRANSPORT
DELTA-7 AETHERSPRITE
PRZYKŁAD ATAKU
Ahsoka i Anakin są na planecie, na której
znajdują się ich wrogowie. Ahsoka atakuje,
a więc rzuca kością.
Ahsoka i Anakin wyczerpują po 2 karty
i dodają znajdujące się na nich symbole
do wyniku na kości, łącznie zadając
  (6) obrażeń.
Ahsoka musi najpierw zadać 2 obrażenia
blokadzie, tym samym usuwając ją z planety.
Następnie zadaje 3 obrażenia Ventress
i 1 droidowi, również usuwając ich z planety.
Ahsoka musi przyjąć 1 obrażenie od pozostałego
droida i 1 obrażenie za symbol na kości.
Anakin wyczerpuje 1 , aby zapobiec
1 obrażeniu, więc Ahsoka odrzuca tylko 1 kartę.
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN
©LFL ©Z-MAN
OBRONA
Zapobiegnij 1 obrażeniu
zadanemu Jedi na Twojej
planecie.
AT-TE
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
UKRYCIE
FIVES
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
JESSE
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
REX
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
CODY
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
HEVY
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
UKRYCIE
FIVES
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
REX
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
HEVY
©LFL ©Z-MAN
OBRONA
Zapobiegnij 1 obrażeniu
zadanemu Jedi na Twojej
planecie.
AT-TE
WIP
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
JESSE
©LFL ©Z-MAN
Dodaj do ataku
na Twojej planecie.
SZTURM
CODY
5
przebieg gry
PRZEBIEG GRY
Gracze wykonują swoje tury w kolejności zgodniej
zkierunkiem ruchu wskazówek zegara. Tura gracza
składa się z4 etapów.
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywuj złoczyńcę.
4. Inwazja.
1. PRZYGOTUJ KARTY
Na początku swojej tury przygotuj wszystkie swoje
wyczerpane karty, obracając je pionowo.
2. WYKONAJ 4 AKCJE
Podczas swojej tury możesz wykonać do 4 akcji.
Możesz wykonać tę samą akcję kilka razy, każdorazowo
zużywając 1 akcję.
LOT
Przenieś swojego Jedi na
sąsiednią (połączoną białą
linią) planetę.
Wrogowie (droidy, blokady
izłoczyńcy) nie wpływają
na ruch Jedi.
WEZWANIE POsIŁKóW
Dobierz 1 kartę oddziałów.
Możesz dobierać karty oddziałów nawet
wtedy, gdy już osiągniesz limit 7 kart.
Wchwili przekroczenia limitu musisz
odrzucać karty oddziałów albo zagrywać
karty sojuszników do momentu,
wktórym zostanie Ci 7 kart. Możesz
odrzucać wten sposób wyczerpane
karty oddziałów.
Jeśli wtalii nie ma już kart, aTy musisz dobrać kartę,
potasuj stos odrzuconych kart oddziałów iutwórz nową
zakrytą talię, anastępnie dobierz kartę.
ATAK
Dzięki akcji ataku możesz usuwać wrogów zplanety, na
której się znajdujesz.
Rzuć kością, aby zaatakować. Za każdy zadaj
1 obrażenie wrogowi na planecie, na której się znajdujesz.
Droidy mają po 1 punkcie wytrzymałości, ablokady
po 2 punkty wytrzymałości. Punkty wytrzymałości
złoczyńców są wyszczególnione na ich arkuszach.
Gdy przeciwnik przyjmie obrażenia równe jego
wytrzymałości, zdejmij go zplanszy iodłóż do puli.
Obrażenia zadane wrogom nie są sumowane pomiędzy
akcjami. Aby usunąć złoczyńcę albo blokadę, trzeba
zadać im odpowiednią liczbę obrażeń wramach
1 akcji. Niektóre karty oddziałów mogą zwiększyć
liczbę obrażeń zadawanych podczas ataku (zob. „Karty
oddziałów”, str. 7).
Gdy już zadasz obrażenia, możesz również je otrzymać.
Przyjmij po 1 obrażeniu za każdego wroga, który pozostał
na Twojej planecie, iza każdy wyrzucony symbol .
Niektóre karty oddziałów mogą zapobiegać obrażeniom
(zob. „Karty oddziałów”, str. 7).
ARKUSZ ZŁOCZYŃCY TALIA ZŁOCZYŃCY STOS ODRZUCONYCH
KART ZŁOCZYŃCY TALIA INWAZJI STOS ODRZUCONYCH KART INWAZJI
TALIA MISJIMISJAMISJATALIA ODDZIAŁÓWSTOS ODRZUCONYCH KART ODDZIAŁÓW
ZAGROŻENIE
1. Przygotuj karty.
2. Wykonaj 4 akcje.
3. Aktywacja złoczyńcy.
4. Inwazja.
Limit kart dla gracza
wynosi 7.
TURA GRACZA
INWAZJA
KALAMAR
KASHYYYK
FELUCJA
LOLA SAYU
SERENNO
MANDALORA
DATHOMIRA
ORD MANTELL CORUSCANT
ALDERAAN
BARDOTTA
SULLUST MUSTAFAR
ANAXES
ONDERON KORELIA
NABOO
MALASTARE
UTAPAU
UMBARA
TOYDARIA
CHRISTOPHSIS
TATOOINE
RODIA
OBA DIAH
NAL HUTTA
RISHI
GEONOSIS
KAMINO
RYLOTH
0
1
3
5
2
4
6
2233334
©LFL ©Z-MAN

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756