Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska REBEL Wilkołaki z Czarnego Lasu

Instrukcja obsługi Gra towarzyska REBEL Wilkołaki z Czarnego Lasu

Wróć
1
Autorzy gry: Philippe des Pallières i Hervé Marly
Od 8 do 18 graczy, od 10 lat wzwyż.
2
W niewielkiej wsi połoz˙onej w sercu
malowniczej puszczy niedawno odnotowano
obecnos´c´ wilkołaków.
Co noc mieszkan´cy wioski, którzy
pod wpływem tajemniczego zjawiska
(prawdopodobnie efektu cieplarnianego)
zamienili sie˛ w wilkołaki, popełniaja˛
straszliwe zbrodnie.
Nadszedł czas, aby wzia˛c´ sprawy w swoje
re˛ce i pokonac´ te˛ staroz˙ytna˛ siłe˛ zła,
zanim wioska całkowicie opustoszeje…
Philippe i Hervé
3
CEL GRY
Mieszkańcy wioski: wyeliminować wszystkie wilkołaki.
Wilkołaki: pożreć wszystkich mieszkańców.
ELEMENTY
24 karty
4 karty wilkołaków
1 karta wróżbitki
1 karta łowcy
1 karta czarownicy
13 kart zwykłych
mieszkańców wsi
1 karta złodzieja
1 karta kupidyna
1 karta dziewczynki
1 karta szeryfa
4
WILKOŁAKI
Wilkołaki budzą się każdej nocy i wspólnie wybie-
rają gracza, którego pożrą. Jeśli nie podejmą jedno-
myślnej decyzji, ich strata! Nikt nie zostaje zjedzony.
W ciągu dnia starają się ukryć swoją tożsamość
i nikczemne występki przed mieszkańcami wsi. W zależności
od liczby graczy i wybranego wariantu w rozgrywce bierze udział
od 1 do 4 wilkołaków.
Wilkołaki nie mogą zdecydować, aby pożreć innego wilkołaka.
MIESZKAŃCY WSI
Każdej nocy 1 z mieszkańców
wsi zostaje pożarty przez
wilkołaki. Wyeliminowany
w ten sposób mieszkaniec
odpada z rozgrywki.
Następnegodnia mieszkańcy, którzy przeżyli noc, zbierają się
i próbują ustalić tożsamość wilkołaków. Dokładnie obserwują
twarze zebranych, aby dostrzec jakiekolwiek oznaki wilkołactwa.
5
Po zażartej dyskusji mieszkańcy wsi głosują na podejrzanego, a ten,
który uzyska najwięcej głosów, zostaje wyeliminowany.
Wyeliminowany w ten sposób mieszkaniec odpada z gry.
W grze występuje 8 rodzajów mieszkańców wsi:
Zwykły mieszkaniec wsi
Tacy mieszkańcy nie mają żadnych specjalnych
zdolności poza swoją intuicją. Muszą współpra-
cować, aby ustalić, komu mogą ufać, i analizować
zachowanie pozostałych graczy, aby rozpoznać
wilkołaka.
Wróżbitka
Wróżbitka posiada mistyczne moce, dzięki którym
rozpoznaje prawdziwą tożsamość ludzi. Każdej
nocy narrator pokazuje jej kartę postaci wybra-
nego przez nią gracza. Wróżbitka musi podzielić
się tą informacją z pozostałymi mieszkańcami wsi
w taki sposób, aby wilkołaki nie odkryły jej tożsamości, bo od
razu będą chciały wyeliminować ją z gry.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756