Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościowa REBEL Klask (polska wersja) 2012624

Instrukcja obsługi Gra zręcznościowa REBEL Klask (polska wersja) 2012624

Wróć
2 GRACZY
SZA
ŁO
WA
BI
TWA
NA
MA
G
ESY
!
N
Hej! JESTEM
Hej! JESTEM
Mikkel.
Mikkel.
Pochodzę z maleńkiego królestwa Danii. Choć jego populacja jest niewielka,
charakteryzuje się silnym poczuciem wspólnoty i zamiłowaniem do gier
planszowych, w które zwykło się grać w pubach i domach.
Dawniej byłem stolarzem, który zawsze musiał znaleźć jakieś zajęcie dla swoich
dłoni. Pewnego dnia postanowiłem stworzyć grę, w którą mógłbym grać ze swoją
żoną i dwójką małych dzieci. To właśnie w moim niewielkim warsztacie stworzyłem
grę „KLASK”.
Później sprezentowałem kilka egzemplarzy przyjaciołom z okazji świąt i nagle
zaczęły do mnie spływać zamówienia z całej Danii. W ciągu następnego roku
stworzyłem ponad 3000 egzemplarzy – każdy wykonany własnoręcznie w garażu.
Gdy niestrudzenie i w tempie godnym wikinga (spora w tym zasługa mojej rodziny)
pracowałem nad kolejnymi planszami, narodziła się społeczność KLASKaczy.
Magnetyczna rozgrywka w „KLASK” jest wyjątkowa, zabawna i niepodobna do
niczego innego! Rób uniki, ślizgaj się, szuraj i zdobywaj punkty, ale pod żadnym
pozorem nie doprowadź do sytuacji, w której usłyszysz KLASK!
Gra dla każdego i na każdą okazję.
ZAPROJEKTOWANO
ZAPROJEKTOWANO
W DANII.
W DANII.
PLANSZA
PLANSZA
2 KULKI
2 KULKI
(1 ZAPASOWA)
(1 ZAPASOWA)
2 MAGNETYCZNE
2 MAGNETYCZNE
MŁOTECZKI
MŁOTECZKI
2 MAGNESY STERUJĄCE
2 MAGNESY STERUJĄCE
2 ZNACZNIKI PUNKTACJI
2 ZNACZNIKI PUNKTACJI
BIAŁE MAGNESIKI
BIAŁE MAGNESIKI
ZWANE PIANKAMI
ZWANE PIANKAMI
(1 ZAPASOWY)
(1 ZAPASOWY)
C
O
J
E
S
T
W
P
U
D
E
Ł
K
U
C
O
J
E
S
T
W
P
U
D
E
Ł
K
U
3. Umieśćcie
białe magnesiki
na białych polach
magnetyczną
stroną do góry.
4. Każde z Was ma czarny
magnetyczny młoteczek i magnes
sterujący, który się z nim łączy.
Umieśćcie młoteczki na planszy,
a następnie sterujcie magnesami
w taki sposób, aby się z nimi
połączyły!
1. Połóżcie planszę na stole
między 2 graczami i upewnijcie się,
że leży płasko.
2. Grę rozpoczyna młodsze z Was,
umieszczając kulkę w wybranym rogu
startowym.
5. Umieśćcie
oba znaczniki
punktacji na
polu „0”.
Młoteczek
Magnes
sterujący
T
O
D
O
D
Z
I
E
Ł
A
!
T
O
D
O
D
Z
I
E
Ł
A
!

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756