Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościowa REBEL Żółwik Plusk

Instrukcja obsługi Gra zręcznościowa REBEL Żółwik Plusk

Wróć
Joel & Rafael Escalante Maïa Zeidan
®
Instrukcja
1
3
2
4
7
5
6
UWAGA! Aby dostosować poziom
trudności rozgrywki,
przymocujcie bariery
do toru rzeki.
22
W ten piękny, słoneczny poranek wszystkie zwierzęta z dżungli umówiły się przy jeziorze,
aby zagrać razem w chowanego. Żółwica nie może się doczekać spotkania z przyjaciółmi!
Postanawia popłynąć wzdłuż brzegu rzeki, ochlapując przy tym wszystko dookoła,
i w ten sposób wywabić zwierzęta z ich kryjówek.
Pierwszy gracz, który odnajdzie wszystkie schowane zwierzęta, wygra grę.
plansza jeziora
4 żetony
dmuchanych kół 12 żetonów
piłek
4 plansze graczy
12 płytek ze zwierzętami
żeton żółwicy
tor rzeki
Złóż tor rzeki 1 i planszę jeziora 2, a następnie połóż je na
środku stołu. Umieść żeton żółwicy na początku toru 3. Prze-
tasuj zakryte 12 płytek ze zwierzętami 4 i ułóż je w siat-
ce o wymiarach 3 na 4 płytki. Każdy z graczy bierze planszę
gracza 5 i 3 żetony piłek 6, które kładzie na miejscach prze-
znaczonych na żetony piłek na swojej planszy. W pobliżu toru
rzeki połóż 4 żetony dmuchanych kół 7.
Gracz, który ostatnio pływał, jako pierwszy rozgrywa swoją turę,
a następnie gra toczy się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek
zegara.
2 bariery
(opcjonalne)
przód tył
WPROWADZENIE I CEL GRY
ELEMENTY PRZYGOTOWANIE
+1
33
Podczas swojej tury próbujesz pstryknąć palcami żeton żółwicy,
tak aby znalazł się na środku jeziora.
Jeśli żeton żółwicy nie dotrze do jeziora, odkrywasz 1 płytkę
ze zwierzęciem.
Jeśli żeton żółwicy wyląduje na brzegu jeziora (jasnoniebie-
skiej części na planszy jeziora), odkrywasz 2 płytki ze zwie-
rzętami.
Jeśli żeton żółwicy dotrze do środka jeziora (ciemnoniebie-
ska część na środku planszy jeziora), odkrywasz 3 płytki ze
zwierzętami.Gdy nie możesz przesunąć żadnego ze swoich żetonów piłek,
ponieważ nie odkryłeś odpowiednich płytek ze zwierzętami,
otrzymujesz żeton dmuchanego koła.
Ten żeton pozwala Ci odkryć 1 dodatkową płytkę ze zwierzęciem
podczas następnej tury. Po wykorzystaniu żetonu koła musisz
zwrócić go do pozostałych żetonów dmuchanych kół.
Pierwszy gracz, który przesunie swoje 3 żetony piłek na ostatnie
pole w każdym rzędzie na swojej planszy gracza, wygrywa grę.
Podczas swojej tury starasz się przesuwać żetony piłek na swojej
planszy gracza. Aby przesunąć żeton piłki, musisz odkryć płytkę
ze zwierzęciem odpowiadającym zwierzęciu widocznym po pra-
wej stronie żetonu piłki.
Wszyscy gracze muszą mieć możliwość zobaczenia odkrytej
płytki, aby móc zapamiętać jej położenie.
Następnie zakrywasz wszystkie płytki ze zwierzętami i rozpo-
czyna się tura następnego gracza.
Gdy na odkrytej płytce widnieje poszukiwane przez Ciebie zwie-
rzę, możesz przesunąć żeton piłki w odpowiednim rzędzie na
następne pole.
UWAGA!
Nie musisz ukończyć jednego rzędu, aby zacząć drugi. Mo-
żesz przesuwać żetony piłek na wszystkich rzędach w tym
samym czasie.
Możesz przesunąć żeton piłki o więcej niż 1 pole, jeśli
odpowiednie płytki ze zwierzętami zostały odkryte podczas
1 tury.
Przykład. Ukończona plansza gracza.
Przykład. Ada szuka pandy, aby móc przesunąć swój żeton piłki
w 1. rzędzie; słonia, aby przesunąć żeton w 2. rzędzie; i orangutana,
aby przesunąć żeton w 3. rzędzie.
Przykład. Podczas swojej tury Ada nie odkryła ani pandy, ani
słonia, ani orangutana. Nie może więc przesunąć swoich żetonów
piłek i otrzymuje 1 żeton dmuchanego koła.
UWAGA!
Jeśli żeton żółwicy wyląduje na styku 2 części planszy,
uznaje się, że wylądował na tym bardziej korzystnym dla
Ciebie.
Jeśli żeton żółwicy zatrzyma się na rzece, oznacza to, że nie
dotarł do jeziora, więc odkrywasz 1 płytkę ze zwierzęciem.
×2
Przykład. Ponieważ żeton żółwicy jest częściowo na jasnoniebieskiej
części jeziora, Ada może odkryć 2 płytki ze zwierzętami.
PRZEBIEG TURY
KONIEC GRY
NOSOROŻEC INDYJSKINOSOROŻEC INDYJSKI
ORANGUTAN ORANGUTAN
BORNEAŃSKIBORNEAŃSKI
WARAN Z KOMODOWARAN Z KOMODO
ŻÓŁWICAŻÓŁWICA
PANDkA RUDAPANDkA RUDA
NIEDŹWIEDŹ HIMALAJSKINIEDŹWIEDŹ HIMALAJSKI
PANDA wielkaPANDA wielka
SŁOŃ INDYJSKISŁOŃ INDYJSKI
IRBIS ŚNIEŻNYIRBIS ŚNIEŻNY
SZCZEKUSZKA SZCZEKUSZKA
URWISKOWAURWISKOWA
ŻURAW MANDŻURSKIŻURAW MANDŻURSKI
POLATUCHA SYBERYJSKAPOLATUCHA SYBERYJSKA
TYGRYS AZJATYCKITYGRYS AZJATYCKI
Wszystkie te zwierzęta Wszystkie te zwierzęta
żyją w Azji. żyją w Azji.
Czy je rozpoznajesz?Czy je rozpoznajesz?
OSTRZEŻENIE! Niebezpieczeństwo zadławienia się.
Produkt zawiera drobne elementy nieodpowiednie
dla dzieci poniżej 3. roku życia. Prosimy zachować
opakowanie ze względu na podane informacje.
05-2021
Producent:
ZAL Les Garennes
F 62-930 – Wimereux – Francja
www.gigamic.com
Tłumaczenie na język polski: Natalia Laprus
Redakcja: zespół Rebel
® & © GIGAMIC 2021
Maïa Zeidan
Joel & Rafael Escalante
Importer/Dystrybucja wPolsce:
Rebel Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 64c
80-298 Gdańsk, Polska
wydawnictwo@rebel.pl
www.wydawnictworebel.pl
Wyprodukowano w Chinach.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756