Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje TREFL
›
Instrukcja Gra towarzyska TREFL Pstro! 02253
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(87)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra towarzyska TREFL Pstro! 02253
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
6+
2-4
20
min
Autor gry: Dominik Robakowski
Zapamiętuj k
olory i szukaj pasujących ż
etonów
. Uzupełnij swoją
plansz
ę szybciej niż prz
eciwnicy
, ale uważaj, ż
eby się nie pomylić –
wsz
echobecne k
olory sprawią, ż
e prz
ed oczami będziesz miał…
PSTR
O!
L
osowo wybrany gracz otrzymuje plansz
ę o
znacz
oną ,
będzie on pierwszym gracz
em. Każ
dy z po
z
ostałych graczy
takż
e otrzymuje plansz
ę. W
szyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, str
oną do góry
.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę ż
etonów:
a)
dla 4 graczy: wszystkie ż
etony
b)
dla 3 graczy: odłó
ż
cie do pudełka po 2 ż
etony każ
dego
k
oloru i 1 ż
eton Multi
c)
dla 2 graczy: odłó
ż
cie do pudełka po 4 ż
etony każ
dego
k
oloru i 2 ż
etony Multi
Ż
etony prz
emieszajcie i r
o
złó
ż
cie na stole r
ewersami
ku górz
e. P
ostarajcie się utworzyć z nich kilka rz
ędów
i k
olumn.
P
otasujcie dokładnie karty i r
o
z
dajcie każ
demu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. P
o
z
ostałe karty
odłó
ż
cie do pudełka.
Na sygnał należy odwr
ócić klepsydr
ę, a każ
dy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ k
olor
ów
. Gdy czas
upłynie, należy odwr
ócić karty
. Gracz
e nie mogą już do nich
zaglądać. Gr
ę r
o
zpoczyna gracz z planszą o
znacz
oną .
a) PL
ANSZA
– gracz układa ż
eton na wybranym polu swojej
planszy
. Ż
eton po
z
ostaje na tym polu do k
ońca gry
.
b) W
Y
MIANA
– gracz odkłada
odkr
yty
ż
eton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty ż
eton w puli, deklaruje jego k
olor
i odsłonia go. Jeśli k
olor jest z
godny z deklaracją (lub jest to ż
eton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy
. Jeśli
gracz nie odgadł k
oloru, odkłada ż
eton na to samo miejsc
e w puli
i zakrywa go.
c) MUL
TI
– jeśli wybrany z
ostał ż
eton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy
. Będzie mógł poło
żyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie prz
ed zak
ończ
eniem gry
. Ż
eton ten
zastępuje dowolny k
olor
.
Jeśli na
k
ostce szczęścia
wypadł symbol
PSTRO! - gracz mo
ż
e
odkryć
dwa żetony
z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do
k
oloru k
ostki
, mo
ż
e je zabrać.
Następnie gracz mo
ż
e sk
orzystać z opcji PLANSZA, WY
MIANA
i/lub MUL
TI
.
Jeśli na
k
ostce szczęścia
wypadł symbol
MUL
TI – gracz bierz
e
z puli 1 dowolny ż
eton (niezależnie od wyniku k
ostki k
oloru),
a następnie mo
ż
e sk
orzystać z opcji PLANSZA, WY
MIANA
lub MUL
TI
.
Gra dobiega k
ońca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją plansz
ę
i ogłosi, ż
e odtworzył swój układ, głośno mówiąc
„
PSTR
O!”
.
Należy dograć tę k
olejk
ę do k
ońca, tak aby każ
dy z graczy r
o
z
egrał
tę samą liczbę tur
. Gracz
e mają teraz osta
tnią szansę doło
ż
enia
posiadanych ż
etonów Multi na swoje plansz
e. Następnie wszyscy
jednocz
eśnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każ
de prawidłowo odwz
or
owane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Ż
eton Multi zastępuje dowolny k
olor (jest
jok
er
em). Z
wycięz
cą z
ostaje ucz
estnik, który z
gr
omadzi najwięc
ej
punktów
. W przypadku r
emisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej ż
etonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol szarej k
ostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący k
olorem do
kostki koloru
. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty
, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na
k
ostce koloru
i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
ELEMENTY GRY
48 ŻETONÓW
KOLORÓW
4 ŻETONY
MULTI
55 DWUSTRONNYCH KART
Z UKŁADAMI KOLOROWYCH PÓL
4 DWUSTRONNE
PLANSZE GRACZY
1 KOSTKA
SZCZĘŚCIA
1 KOSTKA
KOLORU
1 KLEPSYDRA
1 INSTRUKCJA
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów
. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy
, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, ż
e przed oczami będziesz miał…
PSTRO!
L
osowo wybrany gracz otrzymuje plansz
ę o
znacz
oną ,
będzie on pierwszym gracz
em. Każ
dy z po
z
ostałych graczy
takż
e otrzymuje plansz
ę. W
szyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, str
oną do góry
.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę ż
etonów:
a)
dla 4 graczy: wszystkie ż
etony
b)
dla 3 graczy: odłó
ż
cie do pudełka po 2 ż
etony każ
dego
k
oloru i 1 ż
eton Multi
c)
dla 2 graczy: odłó
ż
cie do pudełka po 4 ż
etony każ
dego
k
oloru i 2 ż
etony Multi
Ż
etony prz
emieszajcie i r
o
złó
ż
cie na stole r
ewersami
ku górz
e. P
ostarajcie się utworzyć z nich kilka rz
ędów
i k
olumn.
P
otasujcie dokładnie karty i r
o
z
dajcie każ
demu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. P
o
z
ostałe karty
odłó
ż
cie do pudełka.
Na sygnał należy odwr
ócić klepsydr
ę, a każ
dy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ k
olor
ów
. Gdy czas
upłynie, należy odwr
ócić karty
. Gracz
e nie mogą już do nich
zaglądać. Gr
ę r
o
zpoczyna gracz z planszą o
znacz
oną .
a) PL
ANSZA
– gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy
. Żeton pozostaje na tym polu do k
ońca gry.
b) WYMIANA
– gracz odkłada
odkr
yty
żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to ż
eton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy
. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MUL
TI
– jeśli wybrany z
ostał żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy
. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończ
eniem gry. Ż
eton ten
zastępuje dowolny kolor
.
Jeśli na
k
ostce szczęścia
wypadł symbol
PSTRO! - gracz mo
ż
e
odkryć
dwa żetony
z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do
k
oloru k
ostki
, mo
ż
e je zabrać.
Następnie gracz mo
ż
e sk
orzystać z opcji PLANSZA, WY
MIANA
i/lub MUL
TI
.
Jeśli na
k
ostce szczęścia
wypadł symbol
MUL
TI – gracz bierz
e
z puli 1 dowolny ż
eton (niezależnie od wyniku k
ostki k
oloru),
a następnie mo
ż
e sk
orzystać z opcji PLANSZA, WY
MIANA
lub MUL
TI
.
Gra dobiega k
ońca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją plansz
ę
i ogłosi, ż
e odtworzył swój układ, głośno mówiąc
„
PSTR
O!”
.
Należy dograć tę k
olejk
ę do k
ońca, tak aby każ
dy z graczy r
o
z
egrał
tę samą liczbę tur
. Gracz
e mają teraz osta
tnią szansę doło
ż
enia
posiadanych ż
etonów Multi na swoje plansz
e. Następnie wszyscy
jednocz
eśnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każ
de prawidłowo odwz
or
owane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Ż
eton Multi zastępuje dowolny k
olor (jest
jok
er
em). Z
wycięz
cą z
ostaje ucz
estnik, który z
gr
omadzi najwięc
ej
punktów
. W przypadku r
emisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej ż
etonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol szarej k
ostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący k
olorem do
kostki koloru
. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty
, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na
k
ostce koloru
i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
PRZYGOTOWANIE GRY
WARIANT
ŁATWIEJSZY
WARIANT
TRUDNIEJSZY
1
2
3
I
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów
. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy
, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, ż
e przed oczami będziesz miał…
PSTRO!
Losowo wybrany gracz otrzymuje planszę o
znaczoną ,
będzie on pierwszym graczem. Każdy z poz
ostałych graczy
także otrzymuje planszę. W
szyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, stroną do góry
.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę żetonów:
a)
dla 4 graczy: wszystkie żetony
b)
dla 3 graczy: odłóżcie do pudełka po 2 ż
etony każdego
koloru i 1 żeton Multi
c)
dla 2 graczy: odłóżcie do pudełka po 4 ż
etony każdego
koloru i 2 żetony Multi
Żetony przemieszajcie i r
ozłóżcie na stole r
ewersami
ku górze. Postarajcie się utworzyć z nich kilka rzędów
i kolumn.
P
otasujcie dokładnie karty i r
o
z
dajcie każ
demu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. P
o
z
ostałe karty
odłó
ż
cie do pudełka.
Na sygnał należy odwr
ócić klepsydr
ę, a każ
dy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ k
olor
ów
. Gdy czas
upłynie, należy odwr
ócić karty
. Gracz
e nie mogą już do nich
zaglądać. Gr
ę r
o
zpoczyna gracz z planszą o
znacz
oną .
a) PL
ANSZA
– gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy
. Żeton pozostaje na tym polu do k
ońca gry.
b) WYMIANA
– gracz odkłada
odkr
yty
żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to ż
eton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy
. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MUL
TI
– jeśli wybrany z
ostał żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy
. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończ
eniem gry. Ż
eton ten
zastępuje dowolny kolor
.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol
PSTRO! - gracz może
odkryć
dwa żetony
z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do
koloru kostki
, moż
e je zabrać.
Następnie gracz może sk
orzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
i/lub MUL
TI.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol
MUL
TI – gracz bierze
z puli 1 dowolny żeton (niezależnie od wyniku kostki k
oloru),
a następnie może sk
orzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
lub MUL
TI.
Gra dobiega k
ońca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją plansz
ę
i ogłosi, ż
e odtworzył swój układ, głośno mówiąc
„
PSTR
O!”
.
Należy dograć tę k
olejk
ę do k
ońca, tak aby każ
dy z graczy r
o
z
egrał
tę samą liczbę tur
. Gracz
e mają teraz osta
tnią szansę doło
ż
enia
posiadanych ż
etonów Multi na swoje plansz
e. Następnie wszyscy
jednocz
eśnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każ
de prawidłowo odwz
or
owane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Ż
eton Multi zastępuje dowolny k
olor (jest
jok
er
em). Z
wycięz
cą z
ostaje ucz
estnik, który z
gr
omadzi najwięc
ej
punktów
. W przypadku r
emisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej ż
etonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol szarej k
ostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący k
olorem do
kostki koloru
. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty
, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na
k
ostce koloru
i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
4
5
przykładowe
przygotowanie gry
dla trzech graczy
w wariancie trudniejszym
I
I
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów
. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy
, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, ż
e przed oczami będziesz miał…
PSTRO!
Losowo wybrany gracz otrzymuje planszę o
znaczoną ,
będzie on pierwszym graczem. Każdy z poz
ostałych graczy
także otrzymuje planszę. W
szyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, stroną do góry
.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę żetonów:
a)
dla 4 graczy: wszystkie żetony
b)
dla 3 graczy: odłóżcie do pudełka po 2 ż
etony każdego
koloru i 1 żeton Multi
c)
dla 2 graczy: odłóżcie do pudełka po 4 ż
etony każdego
koloru i 2 żetony Multi
Żetony przemieszajcie i r
ozłóżcie na stole r
ewersami
ku górze. Postarajcie się utworzyć z nich kilka rzędów
i kolumn.
Potasujcie dokładnie karty i ro
zdajcie każdemu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. Pozostałe karty
odłóżcie do pudełka.
Na sygnał należy odwrócić klepsydr
ę, a każdy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ kolorów
. Gdy czas
upłynie, należy odwrócić karty
. Gracze nie mogą już do nich
zaglądać. Grę r
ozpoczyna gracz z planszą oznaczoną .
a) PL
ANSZA
– gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy
. Żeton pozostaje na tym polu do k
ońca gry.
b) WYMIANA
– gracz odkłada
odkr
yty
żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to ż
eton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy
. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MUL
TI
– jeśli wybrany z
ostał żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy
. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończ
eniem gry. Ż
eton ten
zastępuje dowolny kolor
.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol
PSTRO! - gracz może
odkryć
dwa żetony
z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do
koloru kostki
, moż
e je zabrać.
Następnie gracz może sk
orzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
i/lub MUL
TI.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol
MUL
TI – gracz bierze
z puli 1 dowolny żeton (niezależnie od wyniku kostki k
oloru),
a następnie może sk
orzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
lub MUL
TI.
Gra dobiega końca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją planszę
i ogłosi, że odtworzył swój układ, głośno mówiąc
„PSTRO!”
.
Należy dograć tę kolejkę do k
ońca, tak aby każdy z graczy rozegrał
tę samą liczbę tur
. Gracze mają teraz ostatnią szansę dołoż
enia
posiadanych żetonów Multi na swoje plansze. Następnie wszyscy
jednocześnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każde prawidłowo odwzor
owane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Żeton Multi zastępuje dowolny kolor (jest
jokerem). Z
wycięzcą zostaje uczestnik, który z
gromadzi najwięcej
punktów. W przypadku r
emisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej żetonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol szarej k
ostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący k
olorem do
kostki koloru
. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty
, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na
k
ostce koloru
i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
ROZGRYWKA
1
Zapamiętuj k
olory i szukaj pasujących ż
etonów
. Uzupełnij swoją
plansz
ę szybciej niż prz
eciwnicy
, ale uważaj, ż
eby się nie pomylić –
wsz
echobecne k
olory sprawią, ż
e prz
ed oczami będziesz miał…
PSTR
O!
L
osowo wybrany gracz otrzymuje plansz
ę o
znacz
oną ,
będzie on pierwszym gracz
em. Każ
dy z po
z
ostałych graczy
takż
e otrzymuje plansz
ę. W
szyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, str
oną do góry
.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę ż
etonów:
a)
dla 4 graczy: wszystkie ż
etony
b)
dla 3 graczy: odłó
ż
cie do pudełka po 2 ż
etony każ
dego
k
oloru i 1 ż
eton Multi
c)
dla 2 graczy: odłó
ż
cie do pudełka po 4 ż
etony każ
dego
k
oloru i 2 ż
etony Multi
Ż
etony prz
emieszajcie i r
o
złó
ż
cie na stole r
ewersami
ku górz
e. P
ostarajcie się utworzyć z nich kilka rz
ędów
i k
olumn.
P
otasujcie dokładnie karty i r
o
z
dajcie każ
demu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. P
o
z
ostałe karty
odłó
ż
cie do pudełka.
Na sygnał należy odwr
ócić klepsydr
ę, a każ
dy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ k
olor
ów
. Gdy czas
upłynie, należy odwr
ócić karty
. Gracz
e nie mogą już do nich
zaglądać. Gr
ę r
o
zpoczyna gracz z planszą o
znacz
oną .
a) PL
ANSZA
– gracz układa ż
eton na wybranym polu swojej
planszy
. Ż
eton po
z
ostaje na tym polu do k
ońca gry
.
b) W
Y
MIANA
– gracz odkłada
odkr
yty
ż
eton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty ż
eton w puli, deklaruje jego k
olor
i odsłonia go. Jeśli k
olor jest z
godny z deklaracją (lub jest to ż
eton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy
. Jeśli
gracz nie odgadł k
oloru, odkłada ż
eton na to samo miejsc
e w puli
i zakrywa go.
c) MUL
TI
– jeśli wybrany z
ostał ż
eton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy
. Będzie mógł poło
żyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie prz
ed zak
ończ
eniem gry
. Ż
eton ten
zastępuje dowolny k
olor
.
Jeśli na
k
ostce szczęścia
wypadł symbol
PSTRO! - gracz mo
ż
e
odkryć
dwa żetony
z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do
k
oloru k
ostki
, mo
ż
e je zabrać.
Następnie gracz mo
ż
e sk
orzystać z opcji PLANSZA, WY
MIANA
i/lub MUL
TI
.
Jeśli na
k
ostce szczęścia
wypadł symbol
MUL
TI – gracz bierz
e
z puli 1 dowolny ż
eton (niezależnie od wyniku k
ostki k
oloru),
a następnie mo
ż
e sk
orzystać z opcji PLANSZA, WY
MIANA
lub MUL
TI
.
Gra dobiega k
ońca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją plansz
ę
i ogłosi, ż
e odtworzył swój układ, głośno mówiąc
„
PSTR
O!”
.
Należy dograć tę k
olejk
ę do k
ońca, tak aby każ
dy z graczy r
o
z
egrał
tę samą liczbę tur
. Gracz
e mają teraz osta
tnią szansę doło
ż
enia
posiadanych ż
etonów Multi na swoje plansz
e. Następnie wszyscy
jednocz
eśnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każ
de prawidłowo odwz
or
owane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Ż
eton Multi zastępuje dowolny k
olor (jest
jok
er
em). Z
wycięz
cą z
ostaje ucz
estnik, który z
gr
omadzi najwięc
ej
punktów
. W przypadku r
emisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej ż
etonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na
kostce szczęścia
wypadł symbol szarej k
ostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący k
olorem do
kostki koloru
. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty
, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na
k
ostce koloru
i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
NOWOŚCI
Motorola Edge 70
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Czajnik na gaz
Zgrzewarka próżniowa
Garnki
Mop elektryczny
Termometr elektroniczny
Pistolet do masażu
Masażer do stóp
Myjka do okien
Maszynka do makaronu
Myjka parowa
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
POMYSŁ NA PREZENT
Prezent na Mikołajki
Zabawki
Prezenty Świąteczne
LEGO
Pomysł na prezent
Gry planszowe
Prezent dla Niego
Prezent dla Niej
Prezent dla Dzieci
Prezent dla Seniorów
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking przedtreningówek [TOP10]
Ranking routerów Wi-Fi [TOP10]
Ranking blenderów ręcznych [TOP10]
Na czym polega dieta barf dla psa?
Premiera drona Antigravity A1 w Media Expert. Ten sprzęt daje wielkie możliwości
Gdzie zamontować wideorejestrator w samochodzie?
Jaki amplituner do kina domowego wybrać?
Ranking wiertarko-wkrętarek z udarem [TOP10]
Jak usunąć kamień z czarnej baterii?
Jak umyć lustro bez smug?
Jakie biurko gamingowe wybrać? Praktyczny poradnik dla gamera
Co to jest smartwatch?
Ranking lodówek [TOP15]
Ranking ekspresów do kawy do zabudowy [TOP5]
Ranking zabawek dla 3-letniego chłopca [TOP10]
Sprawdź więcej poradników