Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska TREFL Pstro! 02253

Instrukcja obsługi Gra towarzyska TREFL Pstro! 02253

Wróć
6+ 2-4 20min
Autor gry: Dominik Robakowski
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, że przed oczami będziesz miał…
PSTRO! Losowo wybrany gracz otrzymuje planszę oznaczoną ,
będzie on pierwszym graczem. Każdy z pozostałych graczy
także otrzymuje planszę. Wszyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, stroną do góry.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę żetonów:
a) dla 4 graczy: wszystkie żetony
b) dla 3 graczy: odłóżcie do pudełka po 2 żetony każdego
koloru i 1 żeton Multi
c) dla 2 graczy: odłóżcie do pudełka po 4 żetony każdego
koloru i 2 żetony Multi
Żetony przemieszajcie i rozłóżcie na stole rewersami
ku górze. Postarajcie się utworzyć z nich kilka rzędów
i kolumn.
Potasujcie dokładnie karty i rozdajcie każdemu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. Pozostałe karty
odłóżcie do pudełka.
Na sygnał należy odwrócić klepsydrę, a każdy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ kolorów. Gdy czas
upłynie, należy odwrócić karty. Gracze nie mogą już do nich
zaglądać. Grę rozpoczyna gracz z planszą oznaczoną .
a) PLANSZA – gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy. Żeton pozostaje na tym polu do końca gry.
b) WYMIANA – gracz odkłada odkryty żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to żeton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MULTI – jeśli wybrany został żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończeniem gry. Żeton ten
zastępuje dowolny kolor.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
PSTRO! - gracz może
odkryć dwa żetony z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do koloru kostki, może je zabrać.
Następnie gracz może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
i/lub MULTI.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
MULTI – gracz bierze
z puli 1 dowolny żeton (niezależnie od wyniku kostki koloru),
a następnie może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
lub MULTI.
Gra dobiega końca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją planszę
i ogłosi, że odtworzył swój układ, głośno mówiąc PSTRO!”.
Należy dograć tę kolejkę do końca, tak aby każdy z graczy rozegrał
tę samą liczbę tur. Gracze mają teraz ostatnią szansę dołożenia
posiadanych żetonów Multi na swoje plansze. Następnie wszyscy
jednocześnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każde prawidłowo odwzorowane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Żeton Multi zastępuje dowolny kolor (jest
jokerem). Zwycięzcą zostaje uczestnik, który zgromadzi najwięcej
punktów. W przypadku remisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej żetonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol szarej kostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący kolorem do kostki koloru. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na kostce koloru i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
ELEMENTY GRY
48 ŻETONÓW
KOLORÓW
4 ŻETONY
MULTI
55 DWUSTRONNYCH KART
Z UKŁADAMI KOLOROWYCH PÓL 4 DWUSTRONNE
PLANSZE GRACZY
1 KOSTKA
SZCZĘŚCIA
1 KOSTKA
KOLORU
1 KLEPSYDRA
1 INSTRUKCJA
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, że przed oczami będziesz miał…
PSTRO! Losowo wybrany gracz otrzymuje planszę oznaczoną ,
będzie on pierwszym graczem. Każdy z pozostałych graczy
także otrzymuje planszę. Wszyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, stroną do góry.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę żetonów:
a) dla 4 graczy: wszystkie żetony
b) dla 3 graczy: odłóżcie do pudełka po 2 żetony każdego
koloru i 1 żeton Multi
c) dla 2 graczy: odłóżcie do pudełka po 4 żetony każdego
koloru i 2 żetony Multi
Żetony przemieszajcie i rozłóżcie na stole rewersami
ku górze. Postarajcie się utworzyć z nich kilka rzędów
i kolumn.
Potasujcie dokładnie karty i rozdajcie każdemu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. Pozostałe karty
odłóżcie do pudełka.
Na sygnał należy odwrócić klepsydrę, a każdy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ kolorów. Gdy czas
upłynie, należy odwrócić karty. Gracze nie mogą już do nich
zaglądać. Grę rozpoczyna gracz z planszą oznaczoną .
a) PLANSZA – gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy. Żeton pozostaje na tym polu do końca gry.
b) WYMIANA – gracz odkłada odkryty żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to żeton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MULTI – jeśli wybrany został żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończeniem gry. Żeton ten
zastępuje dowolny kolor.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
PSTRO! - gracz może
odkryć dwa żetony z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do koloru kostki, może je zabrać.
Następnie gracz może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
i/lub MULTI.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
MULTI – gracz bierze
z puli 1 dowolny żeton (niezależnie od wyniku kostki koloru),
a następnie może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
lub MULTI.
Gra dobiega końca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją planszę
i ogłosi, że odtworzył swój układ, głośno mówiąc PSTRO!”.
Należy dograć tę kolejkę do końca, tak aby każdy z graczy rozegrał
tę samą liczbę tur. Gracze mają teraz ostatnią szansę dołożenia
posiadanych żetonów Multi na swoje plansze. Następnie wszyscy
jednocześnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każde prawidłowo odwzorowane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Żeton Multi zastępuje dowolny kolor (jest
jokerem). Zwycięzcą zostaje uczestnik, który zgromadzi najwięcej
punktów. W przypadku remisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej żetonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol szarej kostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący kolorem do kostki koloru. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na kostce koloru i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
PRZYGOTOWANIE GRY
WARIANT
ŁATWIEJSZY WARIANT
TRUDNIEJSZY
1
2
3
I
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, że przed oczami będziesz miał…
PSTRO! Losowo wybrany gracz otrzymuje planszę oznaczoną ,
będzie on pierwszym graczem. Każdy z pozostałych graczy
także otrzymuje planszę. Wszyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, stroną do góry.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę żetonów:
a) dla 4 graczy: wszystkie żetony
b) dla 3 graczy: odłóżcie do pudełka po 2 żetony każdego
koloru i 1 żeton Multi
c) dla 2 graczy: odłóżcie do pudełka po 4 żetony każdego
koloru i 2 żetony Multi
Żetony przemieszajcie i rozłóżcie na stole rewersami
ku górze. Postarajcie się utworzyć z nich kilka rzędów
i kolumn.
Potasujcie dokładnie karty i rozdajcie każdemu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. Pozostałe karty
odłóżcie do pudełka.
Na sygnał należy odwrócić klepsydrę, a każdy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ kolorów. Gdy czas
upłynie, należy odwrócić karty. Gracze nie mogą już do nich
zaglądać. Grę rozpoczyna gracz z planszą oznaczoną .
a) PLANSZA – gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy. Żeton pozostaje na tym polu do końca gry.
b) WYMIANA – gracz odkłada odkryty żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to żeton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MULTI – jeśli wybrany został żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończeniem gry. Żeton ten
zastępuje dowolny kolor.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
PSTRO! - gracz może
odkryć dwa żetony z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do koloru kostki, może je zabrać.
Następnie gracz może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
i/lub MULTI.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
MULTI – gracz bierze
z puli 1 dowolny żeton (niezależnie od wyniku kostki koloru),
a następnie może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
lub MULTI.
Gra dobiega końca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją planszę
i ogłosi, że odtworzył swój układ, głośno mówiąc PSTRO!”.
Należy dograć tę kolejkę do końca, tak aby każdy z graczy rozegrał
tę samą liczbę tur. Gracze mają teraz ostatnią szansę dołożenia
posiadanych żetonów Multi na swoje plansze. Następnie wszyscy
jednocześnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każde prawidłowo odwzorowane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Żeton Multi zastępuje dowolny kolor (jest
jokerem). Zwycięzcą zostaje uczestnik, który zgromadzi najwięcej
punktów. W przypadku remisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej żetonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol szarej kostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący kolorem do kostki koloru. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na kostce koloru i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
4
5
przykładowe
przygotowanie gry
dla trzech graczy
w wariancie trudniejszym
I
I
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, że przed oczami będziesz miał…
PSTRO! Losowo wybrany gracz otrzymuje planszę oznaczoną ,
będzie on pierwszym graczem. Każdy z pozostałych graczy
także otrzymuje planszę. Wszyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, stroną do góry.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę żetonów:
a) dla 4 graczy: wszystkie żetony
b) dla 3 graczy: odłóżcie do pudełka po 2 żetony każdego
koloru i 1 żeton Multi
c) dla 2 graczy: odłóżcie do pudełka po 4 żetony każdego
koloru i 2 żetony Multi
Żetony przemieszajcie i rozłóżcie na stole rewersami
ku górze. Postarajcie się utworzyć z nich kilka rzędów
i kolumn.
Potasujcie dokładnie karty i rozdajcie każdemu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. Pozostałe karty
odłóżcie do pudełka.
Na sygnał należy odwrócić klepsydrę, a każdy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ kolorów. Gdy czas
upłynie, należy odwrócić karty. Gracze nie mogą już do nich
zaglądać. Grę rozpoczyna gracz z planszą oznaczoną .
a) PLANSZA – gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy. Żeton pozostaje na tym polu do końca gry.
b) WYMIANA – gracz odkłada odkryty żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to żeton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MULTI – jeśli wybrany został żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończeniem gry. Żeton ten
zastępuje dowolny kolor.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
PSTRO! - gracz może
odkryć dwa żetony z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do koloru kostki, może je zabrać.
Następnie gracz może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
i/lub MULTI.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
MULTI – gracz bierze
z puli 1 dowolny żeton (niezależnie od wyniku kostki koloru),
a następnie może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
lub MULTI.
Gra dobiega końca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją planszę
i ogłosi, że odtworzył swój układ, głośno mówiąc „PSTRO!”.
Należy dograć tę kolejkę do końca, tak aby każdy z graczy rozegrał
tę samą liczbę tur. Gracze mają teraz ostatnią szansę dołożenia
posiadanych żetonów Multi na swoje plansze. Następnie wszyscy
jednocześnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każde prawidłowo odwzorowane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Żeton Multi zastępuje dowolny kolor (jest
jokerem). Zwycięzcą zostaje uczestnik, który zgromadzi najwięcej
punktów. W przypadku remisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej żetonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol szarej kostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący kolorem do kostki koloru. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na kostce koloru i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:
ROZGRYWKA
1
Zapamiętuj kolory i szukaj pasujących żetonów. Uzupełnij swoją
planszę szybciej niż przeciwnicy, ale uważaj, żeby się nie pomylić –
wszechobecne kolory sprawią, że przed oczami będziesz miał…
PSTRO! Losowo wybrany gracz otrzymuje planszę oznaczoną ,
będzie on pierwszym graczem. Każdy z pozostałych graczy
także otrzymuje planszę. Wszyscy odwracają je, odpowiednią
dla wybranego wariantu, stroną do góry.
W zależności od liczby graczy przygotujcie odpowiednią
liczbę żetonów:
a) dla 4 graczy: wszystkie żetony
b) dla 3 graczy: odłóżcie do pudełka po 2 żetony każdego
koloru i 1 żeton Multi
c) dla 2 graczy: odłóżcie do pudełka po 4 żetony każdego
koloru i 2 żetony Multi
Żetony przemieszajcie i rozłóżcie na stole rewersami
ku górze. Postarajcie się utworzyć z nich kilka rzędów
i kolumn.
Potasujcie dokładnie karty i rozdajcie każdemu z graczy jedną
zakrytą kartę, wybranym wariantem do dołu. Pozostałe karty
odłóżcie do pudełka.
Na sygnał należy odwrócić klepsydrę, a każdy z graczy odkrywa
swoją kartę i stara się zapamiętać jej układ kolorów. Gdy czas
upłynie, należy odwrócić karty. Gracze nie mogą już do nich
zaglądać. Grę rozpoczyna gracz z planszą oznaczoną .
a) PLANSZA – gracz układa żeton na wybranym polu swojej
planszy. Żeton pozostaje na tym polu do końca gry.
b) WYMIANA – gracz odkłada odkryty żeton do puli. W zamian
wskazuje inny dowolny zakryty żeton w puli, deklaruje jego kolor
i odsłonia go. Jeśli kolor jest zgodny z deklaracją (lub jest to żeton
Multi), zabiera go i układa na wybranym polu swojej planszy. Jeśli
gracz nie odgadł koloru, odkłada żeton na to samo miejsce w puli
i zakrywa go.
c) MULTI – jeśli wybrany został żeton Multi, gracz układa go obok
swojej planszy. Będzie mógł położyć go na wybranym polu
w dowolnym momencie przed zakończeniem gry. Żeton ten
zastępuje dowolny kolor.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
PSTRO! - gracz może
odkryć dwa żetony z puli.
Jeśli jeden lub oba pasują do koloru kostki, może je zabrać.
Następnie gracz może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
i/lub MULTI.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol
MULTI – gracz bierze
z puli 1 dowolny żeton (niezależnie od wyniku kostki koloru),
a następnie może skorzystać z opcji PLANSZA, WYMIANA
lub MULTI.
Gra dobiega końca, gdy pierwszy z graczy wypełni swoją planszę
i ogłosi, że odtworzył swój układ, głośno mówiąc PSTRO!”.
Należy dograć tę kolejkę do końca, tak aby każdy z graczy rozegrał
tę samą liczbę tur. Gracze mają teraz ostatnią szansę dołożenia
posiadanych żetonów Multi na swoje plansze. Następnie wszyscy
jednocześnie odkrywają swoje karty z układami.
Za każde prawidłowo odwzorowane na planszy pole gracz
otrzymuje 1 punkt. Żeton Multi zastępuje dowolny kolor (jest
jokerem). Zwycięzcą zostaje uczestnik, który zgromadzi najwięcej
punktów. W przypadku remisu wygrywa ten, kto na swojej planszy
ma mniej żetonów Multi.
Miłej zabawy!
W swojej kolejce rzuć dwiema kostkami.
Jeśli na kostce szczęścia wypadł symbol szarej kostki, musisz
odnaleźć żeton pasujący kolorem do kostki koloru. Gracz
wybiera dowolny żeton z puli i, jeżeli był zakryty, odkrywa go tak,
aby widzieli go wszyscy gracze.
Jeżeli kolory na kostce koloru i na żetonie są inne, gracz odkłada
żeton na to samo miejsce w puli i zakrywa go.
Jeśli kolory są takie same (lub jest to żeton Multi), gracz
zabiera żeton i ma trzy opcje:

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756