Znaleziono w kategoriach:
Radio TREVI RA7F64 Analogowe Przenośne Czarny

Instrukcja obsługi Radio TREVI RA7F64 Analogowe Przenośne Czarny

Wróć
Radio przenośne RA 7F64
INSTRUKCJA OBSŁUGI
UWAGI DOTYCZĄCE UŻYTKOWANIA
Długotrwałe słuchanie przy dużej głośności może spowodować uszkodzenie słuchu. Unikaj używania go w następujących
przypadkach:
- W pobliżu pól magnetycznych.
- W pobliżu źródeł ciepła, takich jak grzejniki i piece.
- W bardzo wilgotnych miejscach, takich jak łazienki, baseny itp ...
- W miejscach bardzo zakurzonych.
- W miejscach narażonych na silne wibracje.
- Nie umieszczaj ucha w pobliżu głośnika podczas ustawiania i regulacji głośności, a w szczególności utrzymuj
minimalną głośność podczas fazy zapłonu.
- Urządzenie należy ustawić tak, aby po jego bokach zawsze było wystarczająco dużo miejsca na swobodną
cyrkulację powietrza (co najmniej 5 cm).
- W przypadku przedostania się cieczy do wnętrza urządzenia, należy natychmiast wyjąć wtyczkę z gniazdka i
zanieść urządzenie do najbliższego autoryzowanego serwisu TREVI.
- Zawsze sprawdzaj, czy przewód zasilający jest prawidłowo zainstalowany.
- Używaj tylko akcesoriów dostarczonych w zestawie.
- Na urządzeniu nie należy umieszczać źródeł otwartego ognia, takich jak zapalone świece.
PIELĘGNACJA I KONSERWACJA
Do czyszczenia zalecamy używanie miękkiej, lekko wilgotnej szmatki. Unikać rozpuszczalników i materiałów ściernych.
WAŻNE: Dobra konstrukcja tego urządzenia gwarantuje doskonałe funkcjonowanie przez długi czas. Jednak w przypadku
wystąpienia jakiegokolwiek problemu należy zwrócić się do najbliższego autoryzowanego serwisu.
OPIS STEROWANIA
1. Antena
2. Uchwyt do przenoszenia
3. Pokrętło strojenia
4. Gniazdo słuchawkowe
5. Pokrętło głośności
6. Przełącznik pasma AM/FM/OFF
7. Skala
8. Komora baterii
9. Gniazdo AC (sieciowe)
ZASILANIE
SIECIOWE - Podłącz końcówkę przewodu zasilającego do gniazda AC (9). Podłączenie przewodu sieciowego do gniazda AC
(9) powoduje odłączenie zasilania z baterii.
BATERYJNE - Zainstaluj 3 baterie "C" w komorze baterii (8) z tyłu urządzenia, ostrożnie, zgodnie z oznaczeniem komory
baterii. Wyjmij baterie, gdy nie używasz urządzenia przez dłuższy czas.
WŁĄCZANIE/WYŁĄCZANIE
1. Włącz urządzenie wybierając pasmo za pomocą przełącznika Band (6): FM = modulacja częstotliwości AM = fala
medialna.
2. Dostrój żądaną stację poprzez strojenie pokrętłem Tuning (3);
3. Ustaw pokrętło Volume (5) na żądany poziom słuchania;
4. Obróć selektor pasma (6) do pozycji OFF, aby wyłączyć urządzenie.
DANE TECHNICZNE
1. Źródła zasilania: 230V 50Hz , DC4,5V [3x "C"(UM-2)(baterie nie są dołączone)
2. Moc wyjściowa: 700mW RMS
3. Zakres częstotliwości: FM 87,5-108MH , AM 530-1600KH
4. Wymiary: 210x139x53mm
5. Waga: 0,52Kg
KARTA GWARANCYJNA
IMPORTER / GWARANT :
COMTEL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
PLAC KUPIECKI 2, 32-800 BRZESKO,
TEL: +48 14 68 49 418 , FAX: +48 14 68 49 419.
www.comtelgroup.pl e-mail: biuro@comtelgroup.pl , serwis@comtelgroup.pl
Nazwa i model Nr fabryczny
Data sprzedaży Podpis i pieczątka sprzedawcy
Adnotacje o naprawie
L.P
Data przyjęcia do naprawy
Opis naprawy
Pieczątka / podpis
1.
2.
3.
4.
“Zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o ZSEiE zabronione jest umieszczanie
łącznie z innymi odpadami zużytego sprzętu oznakowanego symbolem przekreślonego
kosza. Użytkownik, chcąc pozbyć się sprzętu elektronicznego lub elektrycznego, jest
obowiązany do oddania go do punktu zbierania zużytego sprzętu.
Powyższe obowiązki ustawowe zostały wprowadzone w celu ograniczenia ilości odpadów powstałych ze zużytego sprzętu
elektrycznego i elektronicznego oraz zapewnienia odpowiedniego poziomu zbierania, odzysku i recyklingu. W sprzęcie nie
znajdują się składniki niebezpieczne, które mają szczególnie negatywny wpływ na środowisko i zdrowie ludzi.”
WARUNKI GWARANCJI
1. Niniejsza gwarancja jest udzielana przez firmę COMTEL GROUP spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą Plac Kupiecki 2, 32-800 Brzesko, Tel: 14 68 49 418 nazywana
w dalszej części gwarancji Gwarantem/Autoryzowanym Serwisem.
2. Niniejsza gwarancja dotyczy wyłącznie produktów pod marką TREVI, TREVIDEA, G3FERRARI
zakupionych na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
3. Aby skorzystać z gwarancji należy przekazać kompletne urządzenie wraz z kartą gwarancyjną i dowodem
zakupu w miejscu zakupu lub do importera gwaranta.
4. Okres gwarancji wynosi 24 miesięcy od daty zakupu sprzętu.
5. W przypadku wad uniemożliwiających korzystanie ze sprzętu okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas
od dnia zgłoszenia wady do dnia wykonania naprawy.
6. Gwarancja uprawnia do bezpłatnych napraw nabytego sprzętu, polegających na usunięciu wad
fizycznych, które ujawniły się w okresie gwarancyjnym, z zastrzeżeniem punktu 10.
7. Zgłoszenie wad sprzętu powinno zawierać:
-dowód zakupu towaru, (oryginał lub kopia)
-nazwę , model towaru, jeżeli są to nr fabryczne urządzenia,
-datę sprzedaży (bez skreśleń i poprawek),
-dokładny opis uszkodzenia, wady.
-podpis i pieczątkę sprzedawcy.
8. Gwarant w terminie 14 dni roboczych od daty zgłoszenia wady ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji.
Jeśli do dokonania naprawy wystąpi konieczność sprowadzenia części zamiennych z zagranicy termin
naprawy może ulec przedłużeniu do czasu sprowadzenia niezbędnych elementów, lecz maksymalnie do
30 dni roboczych od daty otrzymania towaru do naprawy.
9. Reklamujący powinien dostarczyć towar odpowiednio zabezpieczony przed uszkodzeniem w czasie
transportu.
10. Gwarancja nie obejmuje:
-uszkodzeń mechanicznych, chemicznych, termicznych i korozji,
-uszkodzeń spowodowanych działaniem czynników zewnętrznych, niezależnych od producenta, a w
szczególności wynikłych z użytkowania niezgodnego z Instrukcja Obsługi,
-usterek powstałych w wyniku niewłaściwego montażu sprzętu,
-samowolnych, dokonywanych przez użytkownika lub inne nieupoważnione osoby napraw, przeróbek
lub zmian konstrukcyjnych.
-używania urządzeń w celach komercyjnych,
-zaniki sygnału podczas jazdy spowodowane odległością od nadajnika lub źle wykonaną instalacją
antenową, -uszkodzenie sprzętu, który nie został dostarczony do serwisu w oryginalnym i bezpiecznym
opakowaniu, -uszkodzenie plomby gwarancyjnej powoduje utratę gwarancji
-kabli, baterii, akumulatorów, słuchawek, przewodów, wtyczki, uszkodzenia powłok lakierniczych i
nadruków , ścierających się pod wpływem eksploatacji, nalepki itp.
11. Niedopuszczalne jest używanie ogrzewacza w pomieszczeniach o dużym zapyleniu - powoduje to
bardzo duże zagrożenie pożarowe oraz zniszczenie urządzenia. Uszkodzenie spowodowane
osiadaniem kurzu i pyłów na urządzeniu nie podlega gwarancji.
12. Niniejsza gwarancja nie ogranicza, nie zawiesza ani nie wyłącza uprawnień kupującego w stosunku do
sprzedawcy, wynikających z niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową.
13. Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same zbliżone parametry
techniczne w przypadku:
-jeżeli w okresie gwarancji Serwis Autoryzowany dokona 3 napraw tej samej usterki , a sprzęt nadal
będzie nadal wykazywał wady uniemożliwiające używanie go,
-jeżeli Autoryzowany Serwis uzna że usunięcie wady nie jest możliwe
14. W przypadku gdy naprawa, bądź wymiana urządzenia na nowe jest niemożliwa, reklamującemu
przysługuje prawo do zwrotu zapłaconej kwoty.
Każdy reklamowany sprzęt serwis comtel sprawdza pod względem poprawności działania. Jeżeli się okaże że
sprzęt jest sprawny, Autoryzowany Serwis może obciążyć reklamującego kosztami związanymi ze sprawdzeniem
sprzętu oraz jego wysyłką z powrotem do klienta.
IMPORTER / GWARANT :
COMTEL GROUP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
PLAC KUPIECKI 2, 32-800 BRZESKO,
TEL: +48 14 68 49 418 , FAX: +48 14 68 49 419.
www.comtelgroup.pl e-mail: biuro@comtelgroup.pl , serwis@comtelgroup.pl

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756