Loading
Loading
Rama: Aluminiowa, 20"
Liczba przełożeń: 21
Przerzutka przednia marka: Shimano Tourney
Przerzutka tylna marka: Shimano Tourney
Opona typ: 700 x 25c
Amortyzator/ Widelec przód typ: Stalowy
Zobacz więcej
Precyzyjne i trwałe przerzutki
Lekka i wytrzymała aluminiowa rama
Precyzyjne i trwałe przerzutki
Lekka i wytrzymała aluminiowa rama
Rozmiar ramy [cal]: 20
Kolor: Czarny
1 189 99
79,33 zł x 15 rat 0%

Maksymalna liczba rat dostępnych przy zakupie internetowym jest widoczna pod ceną produktu.

OK, zamknij
Sprawdź leasing dla firm
U Ciebie
W sklepie w poniedziałek
lub zamów telefonicznie 756 756 756
Rama: Aluminiowa, 22"
Liczba przełożeń: 21
Przerzutka przednia marka: Shimano Tourney
Przerzutka tylna marka: Shimano Tourney
Opona typ: 700 x 25c
Amortyzator/ Widelec przód typ: Stalowy
Zobacz więcej
1 599 99
Rama: Aluminiowa, 17"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Road Racing Carbon
Zobacz więcej
4 699 99
5 199,99 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
4 938,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Prezentowana najniższa cena z 30 dni przed obniżką dla kanału sprzedaży mediaexpert.pl.
Sprawdź leasing dla firm
Rama: Karbonowa, 20"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Campagnolo
Przerzutka tylna marka: Campagnolo
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy monokok
Zobacz więcej
6 559 99
Rama: Aluminiowa, 17"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Road Racing Carbon
Zobacz więcej
4 619 99
Rama: Karbonowa, 19"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy
Zobacz więcej
8 279 99
Rama: Karbonowa, 23"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano Ultegra Di2
Przerzutka tylna marka: Shimano Ultegra Di2
Opona typ: Rubino Foldable 23 x 622
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy monokok
Zobacz więcej
13 549 99
Rama: Aluminiowa, 20"
Liczba przełożeń: 21
Przerzutka przednia marka: Shimano Tourney
Przerzutka tylna marka: Shimano Tourney
Opona typ: 700 x 25c
Amortyzator/ Widelec przód typ: Stalowy
Zobacz więcej
1 189 99
Rama: Aluminiowa, 17"
Liczba przełożeń: 20
Przerzutka przednia marka: Campagnolo
Przerzutka tylna marka: Campagnolo
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy
Zobacz więcej
4 169 99
Rama: Aluminiowa, 20"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Road Racing Carbon
Zobacz więcej
4 619 99
Rama: Aluminiowa, 20"
Liczba przełożeń: 20
Przerzutka przednia marka: Campagnolo
Przerzutka tylna marka: Campagnolo
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy
Zobacz więcej
4 169 99
Rama: Aluminiowa, 23"
Liczba przełożeń: 20
Przerzutka przednia marka: Campagnolo
Przerzutka tylna marka: Campagnolo
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy
Zobacz więcej
4 169 99
Rama: Karbonowa, 21"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Campagnolo
Przerzutka tylna marka: Campagnolo
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy monokok
Zobacz więcej
6 559 99
Rama: Aluminiowa, 23"
Liczba przełożeń: 20
Przerzutka przednia marka: Campagnolo
Przerzutka tylna marka: Campagnolo
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy
Zobacz więcej
4 169 99
Rama: Aluminiowa, 20"
Liczba przełożeń: 21
Przerzutka przednia marka: Shimano Tourney
Przerzutka tylna marka: Shimano Tourney
Opona typ: 700 x 25c
Amortyzator/ Widelec przód typ: Stalowy
Zobacz więcej
1 599 99
Rama: Aluminiowa, 21"
Liczba przełożeń: 20
Przerzutka przednia marka: Campagnolo
Przerzutka tylna marka: Campagnolo
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Karbonowy
Zobacz więcej
4 169 99
Rama: Aluminiowa, 22"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Road Racing Carbon
Zobacz więcej
4 699 99
5 199,99 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
4 938,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Prezentowana najniższa cena z 30 dni przed obniżką dla kanału sprzedaży mediaexpert.pl.
Sprawdź leasing dla firm
Rama: Aluminiowa, 22"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Road Racing Carbon
Zobacz więcej
4 699 99
5 199,99 zł
Cena bezpośrednio przed obniżką
4 938,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Prezentowana najniższa cena z 30 dni przed obniżką dla kanału sprzedaży mediaexpert.pl.
Sprawdź leasing dla firm
Rama: Aluminiowa, 17"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Road Racing Carbon
Zobacz więcej
4 889 99
Rama: Aluminiowa, 22"
Liczba przełożeń: 22
Przerzutka przednia marka: Shimano 105
Przerzutka tylna marka: Shimano 105
Opona typ: 700 x 25
Amortyzator/ Widelec przód typ: Road Racing Carbon
Zobacz więcej
4 889 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 22"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Sram
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 089 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 24"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Sram
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 089 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 20"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Sram
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 089 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 23"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Sram
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 089 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 20"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Sram
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 089 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 22"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Shimano GRX
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 489 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 23"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Shimano GRX
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 489 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 24"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Shimano GRX
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 489 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 23"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Sram
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 089 99
Rama i rozmiar ramy: Aluminiowa, 24"
Liczba przełożeń: 11
Przerzutka przednia marka: Brak
Przerzutka tylna marka: Sram
Opona typ: 700 x 33
Amortyzator/ Widelec przód typ: Aluminiowy
Zobacz więcej
5 089 99
Najczęściej zadawane pytania
Na co zwrócić uwagę przy zakupie roweru szosowego?

Rozmiar ramy, materiał jej wykonania, a także liczba biegów i masa to podstawowe cechy, na które zwrócisz uwagę, kupując rower szosowy. Dostępne są różne rozmiary ram z oznaczeniem liczbowym lub np. od S do XL. Wynika to z faktu, że każdy z nas jest inaczej zbudowany, a rozmiar ramy i jej kształt musi być dopasowany do sylwetki, aby pozwalał na komfortową jazdę. Specyfikacja informuje, jaki jest rekomendowany rozmiar dla danego wzrostu. Rama roweru szosowego może być wykonana z takich materiałów, jak np. stal, aluminium czy karbon. Ze względu na dużą masę stal jest rzadko stosowana. Najczęściej wykorzystywane jest aluminium. Wynika to z niewielkiej wagi oraz relatywnie niskiej ceny. Najdroższe, ale i najlżejsze są ramy karbonowe, które rekomendujemy najbardziej wymagającym pasjonatom kolarstwa. Masa roweru to zresztą kolejny czynnik, na który powinieneś zwrócić uwagę, ponieważ jazda lekkim pojazdem kosztuje mniej wysiłku. Duża liczba przełożeń pozwoli Ci łatwiej dostosować bieg do Twojej kondycji.

Jakie są rodzaje rowerów szosowych?

Najpopularniejsze są klasyczne rowery szosowe, które sprawdzają się przede wszystkim na drogach asfaltowych o dobrej nawierzchni. Opony mają gładki bieżnik i są wąskie, co pozwala osiągać duże prędkości. Typem roweru szosowego jest także gravel, który ostatnio bije rekordy popularności. Jest on wyposażony w grubsze i szersze opony, z bardziej terenowym bieżnikiem. To rozwiązanie dla kolarzy, preferujących jazdę przełajową poza asfaltem. Są to główne typy rowerów szosowych i oba maja swoich zwolenników. Niektórzy mają zaś dwa rowery na różnego typu trasy.

Gdzie sprawdzi się rower szosowy?

Klasyczny rower szosowy nie jest zbyt uniwersalny i sprawdzi się przede wszystkim podczas jazdy wyczynowej i bicia kolejnych rekordów na długich dystansach. Najlepiej radzi sobie na twardej oraz gładkiej nawierzchni, która nie uszkodzi dosyć delikatnych opon i kół. Bardziej uniwersalny jest wspomniany gravel, który jest typem roweru szosowego, przeznaczonym np. do jazdy po drogach szutrowych. To dobry wybór, jeśli kosztem uzyskania niższej prędkości na asfalcie, chciałbyś czasem bez obaw zjechać w lekki teren.

Rower szosowy - sportowy jednoślad


Rower szosowy, czyli popularna kolarka albo kolarzówka czy też po prostu szosówka, to prawdziwa gratka dla wielbicieli szybkiego kolarstwa szosowego (najlepiej na długich dystansach). Dyscyplina sportu atrakcyjna niemalże dla każdego. Trzeba tylko nabyć właściwy do tego sprzęt, dostępny między innymi w sklepie Media Expert.
 
Rowery szosowe to w zasadzie rowery wyścigowe, przeznaczone do jazdy wyczynowej, zaprojektowane w taki sposób i zrobione z takich materiałów, aby – przy odpowiednio twardej i gładkiej nawierzchni oraz właściwej technice jazdy oczywiście – osiągać jak największe prędkości jak najmniejszym kosztem i pobijać kolejne rekordy w tym zakresie. Rower szosowy jest przede wszystkim ultralekki – waży zwykle zaledwie kilka kilogramów – mniej więcej 6 do 9, co stanowi jakąś połowę masy roweru elektrycznego albo na przykład modelu typu fat bike czy większe rowery MTB. Efekt taki osiąga się dzięki temu, że jego rama wykonana jest z bardzo lekkiego stopu aluminium lub z jeszcze lżejszego (choć niestety także o wiele droższego) karbonu, a szerokość opon szosówki nie przekracza 28 – 33 milimetrów (standardowo są to 23 milimetry). To najcieńsze i najlżejsze jednocześnie (choć wcale nie najmniejsze) opony w porównaniu ze wszystkimi innymi oponami stosowanymi w poszczególnych typach rowerów).

Kolarzówka - zalety
 

Dosłownie wszystko w rowerze szosowym przystosowane jest do tego, aby maksymalnie zmniejszać opór powietrza podczas jazdy i zwiększać przy tym wydajność samego kolarza. Cienkie ramy, idealnie gładkie opony, optymalnej wielkości koła (28 cali), wykrzywiona kierownica (czyli tak zwany baranek), pozwalająca przyjąć użytkownikowi bardziej aerodynamiczną pozycję na rowerze, często znacznie więcej przełożeń niż w innych modelach rowerów, brak wszelkich „zbędnych” elementów, które mogłyby spowalniać jazdę, jak choćby błotniki rowerowe, bagażnik rowerowy, osłona łańcucha, stopka do roweru lub inne dodatki.
 
Szosówka jest nie tylko lekka i szybka, ale także wytrzymała i zwrotna. Po dobrej nawierzchni komfortowo się prowadzi taki rower, choć wiele osób twierdzi, że nie jest on zbyt wygodny (przede wszystkim z powodu czasami wręcz ekstremalnie wąskiego siodełka). Decydując się jednak na rower szosowy, trzeba mieć na uwadze to, że jest to sprzęt do wyczynowego kolarstwa szybkiego, a nie do weekendowej jazdy rekreacyjnej z rodziną po lesie. To ma swoje wymagania. Warto pamiętać również przy zakupie kolarki o tym, że w przypadku kobiety (a także mężczyzny o niższym wzroście i drobnej budowie ciała) lepiej sprawdza się rower szosowy damski. Najlepszą opcją oczywiście jest możliwość „przymierzenia się” do wybranego modelu przed jego kupnem, by rozmiar roweru dobrać optymalnie do sylwetki. Ramę dopasowuje się odpowiednio do długości nóg i wzrostu użytkownika, trzeba jednak być przygotowanym na nieco inne proporcje kolarzówek (w zestawieniu choćby z rowerami miejskimi) – tu ramy są z reguły dłuższe, bo trzeba też zachować większą odległość pomiędzy kierownicą a siodełkiem. Zobacz także produkty z kategorii: rowery dla dziecka, rowery trekkingowe, rowery crossowe, rowery składane oraz rowerki biegowe i rowery holenderskie.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756