Karty graficzne z serii MSI SEA HAWK EK to produkty, które powstały w wyniku rewolucyjnego połączenia najwyższej klasy kart graficznych firmy MSI z popularnymi systemami chłodzenia wodnego firmy EK. W rezultacie powstała seria jednych z najlepiej chłodzonych i zarazem najcichszych kart graficznych dostępnych na rynku.
Ta rewolucyjna architektura, w połączeniu z naszą całkowicie nową platformą GeForce RTX, wiąże realizowaną w czasie rzeczywistym technologię śledzenia promieni – ray tracing, sztuczną inteligencję oraz programowalne cieniowanie. Nigdy wcześniej nie miałeś możliwości, aby być tak kreatywnym ani okazji, aby cieszyć się takimi grami jak ta.
Ray tracing jest najbardziej zaawansowaną technologią pozwalają uzyskać realistyczne oświetlenie, odbicia i cienie, oferując przy tym poziom realizmu znacznie wykraczający poza to, co jest możliwe obecnie do otrzymania przy użyciu tradycyjnych technik renderowania. NVIDIA Turing to pierwszy procesor graficzny zdolny do skorzystania z technologii śledzenia promieni w czasie rzeczywistym.
Gamingowe procesory graficzne z serii GeForce RTX współpracują z najnowszej generacji pamięcią GDDR6, są zgodne z bibliotekami graficznymi DirectX 12, a także cechują implementacją szeregu innych funkcji i technologii. Jest to grafika opracowana na nowo.
Centralny wlotowy zawór rozdzielając przepływ czynnika chłodzącego zapewnia najlepszą wydajność chłodzenia, nawet jeśli zastosowana w systemie chłodzącym pompa wodna będzie miała mniejszą moc.
W samym sercu karty SEA HAWK EK znajduje się wykonana z niklowanej miedzi płytka bazowa. Miedź charakteryzuje się bardzo wysokim przewodnictwem cieplnym, a nałożona na nią warstwa niklu zapobiega korozji. W ten sposób zwiększono nie tylko odporność systemu chłodzenia na zużycie, ale podniesiono również trwałość całego urządzenia.
Rodzaj pamięci: | GDDR 6 |
---|---|
Układ graficzny: | GeForce RTX 2080 |
Ilość pamięci RAM [MB]: | 8192 |
Szyna danych [bit]: | 256 |
Typ złącza: | PCI Express 3.0 x 16 |
Chłodzenie: | Wodne |
Obsługiwane standardy: | DirectX 12, OpenGL 4.5 |