Ustawianie Kompatybilności linii telefonicznej dla zakłóceń i systemów VoIP.................................388
Problemy z siecią.......................................................................................................................................389
Komunikaty o błędach dla problemów sieciowych...........................................................................390
Gdzie można znaleźć ustawienia sieciowe posiadanego urządzenia Brother?...............................391
Nie można zakończyć konfiguracji sieci bezprzewodowej...............................................................392
Użyj narzędzia Network Connection Repair Tool (Narzędzie do naprawy połączenia sieciowego)
Urządzenie Brother nie drukuje, nie skanuje dokumentów ani nie odbiera faksów za pomocą
funkcji odbierania PC-Fax za pośrednictwem sieci..........................................................................395
Chcę sprawdzić, czy urządzenia sieciowe działają prawidłowo.......................................................398
Problemy związane z funkcją AirPrint........................................................................................................400
Inne problemy............................................................................................................................................401
Przesyłanie faksów lub raportu dziennika faksów......................................................................................403
Przesyłanie faksów do innego urządzenia faksowego.....................................................................404
Przesyłanie faksów do komputera....................................................................................................405
Przesyłanie raportu dziennika faksów do innego urządzenia faksowego........................................406
Informacje o urządzeniu.............................................................................................................................407