Znaleziono w kategoriach:
Fotel COBRA King Junior HF100BK Czarny

Instrukcja obsługi Fotel COBRA King Junior HF100BK Czarny

Wróć
Fotele Cobra King Junior
Modele:
HF100BK, HF101WH, HF102GY, HF103OR, HF104GN, HF105LBL, HF106DBL, HF107PK
Instrukcja obsługi:
Zasady bezpieczeństwa:
Nie należy rozbierać ani wymieniać żadnego komponentu we własnym zakresie który
nie został opisany w poniższej instrukcji montażu
Nie należy wkładać produktu do wody lub innego płynu, ponieważ ten produkt nie
jest wodoodporny.
Nie wystawiaj produktu bezpośrednio na działanie źródła ciepła lub ognia.
Nie umieszczaj produktu w pobliżu urządzeń o silnym polu magnetycznym, ponieważ
może to spowodować dysfunkcyjne działanie.
Instrukcja montażu:
Zawartość opakowania:
Oświadczenie producenta o zgodności urządzenia z zasadniczymi wymaganiami.
Niniejszym Technology Gate Polska Sp. z o.o. oświadcza, że fotele COBRA HF100BK,
HF101WH, HF102GY, HF103OR, HF104GN, HF105LBL, HF106DBL, HF107PK są zgodne z
zasadniczymi wymaganiami oraz innymi stosownymi postanowieniami dyrektywy EMC
2014/30/EU.
Odniesienie do pełnej wersji deklaracji z normami CE znajduje się na stronie
www.icobra.pl w karcie produktu.
Oznakowanie sprzętu symbolem przekreślonego kontenera na odpady informuje o zakazie
umieszczania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z innymi odpadami.
Przekazanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego do punków zbierania
przyczynia się do ponownego użycia, recyklingu bądź odzysku sprzętu i ochrony środowiska
naturalnego. Składniki niebezpieczne zawarte w sprzęcie elektronicznym mogą powodować
długo utrzymujące się niekorzystne zmiany w środowisku naturalnym, jak również działać
szkodliwie na zdrowie.
Gwarancja, serwis
1) Dystrybutor niniejszego produktu gwarantuje prawidłowe działanie produktu w okresie 12
miesięcy od daty zakupu, jednak nie dłużej niż 24 miesięcy od daty produkcji.
Gwarancją objęte są jedynie produkty posiadające prawidłowo wypełnioną
kartą gwarancyjną (pieczątka punktu sprzedaży) wraz z dowodem zakupu.
Naprawy w okresie trwania gwarancji będą wykonywane bezpłatnie. Gdy naprawa będzie
niemożliwa nastąpi wymiana produktu na nowy wolny od wad.
Dystrybutor dopuszcza możliwość wymiany na inny podobny model urządzenia (o takich
samych parametrach lub lepszych) w przypadku gdy przedmiotowy sprzęt nie
jest już dostępny na rynku.
W przypadku wymiany okres udzielanej gwarancji biegnie od pierwotnej daty zakupu
urządzenia.
2) Karta gwarancyjna bez pieczątki sklepu, daty sprzedaży i podpisu sprzedawcy jest
nieważna! W przypadku braku ważnej karty gwarancyjnej wszelkie usterki
mogą być usunięte przez dystrybutora tylko na koszt nabywcy.
3) Gwarancją objęte są wszelkie wady materiałowe i produkcyjne powodujące niemożność
korzystania z produktu lub jego wadliwe działanie.
4) Uprawniony z gwarancji jest zobowiązany dostarczyć kompletne urządzenie w
oryginalnym opakowaniu (zawierające wszystkie akcesoria: ładowarki, kable)
do siedziby dystrybutora na własny koszt, wraz z ważną kartą gwarancyjną,
dowodem zakupu oraz dokładnym opisem występującej usterki.
5) Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, uszkodzeń powstałych z powodu
użytkowania urządzenia niezgodnie z instrukcją obsługi lub do innych celów niż
określone w opisie urządzenia.
6) Gwarancja nie obejmuje materiałów i elementów eksploatacyjnych, ulegających zużyciu w
trakcie normalnego użytkowania (np. baterie, akumulatory, uchwyty, nakładki
gumowe na joysticki etc.)
7) Gwarancja nie obejmuje naprawy urządzeń które w rażący sposób są zabrudzone, nie były
należycie czyszczone i poddawane procesowi konserwacji co spowodowało
nieprawidłową pracę urządzenia lub jego uszkodzenie. Tego typu naprawy
będą dokonywane odpłatnie po uzgodnieniu kosztów z Klientem.
8) Serwis dokona naprawy w terminie 21 dni od daty otrzymania urządzenia. Termin może
ulec przedłużeniu do 30 dni jeżeli zajdzie konieczność sprowadzenia od
producenta części zapasowych.
9) W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (braku zgłaszanej usterki lub zakwalifikowania jej
jako nie podlegającej gwarancji), klient ponosi koszty ekspertyzy w wysokości
50 zł netto oraz koszty przesyłki.
10) Niniejsza gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza
uprawnień kupującego wynikających z art.13 pkt.4 Ustawy o warunkach
sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego ( Dz.U. z 2002r
Nr141 , poz. 1176 ).
11) Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej to terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Informacja, pomoc techniczna i serwis:
Technology Gate Poland Sp. z o.o.
Ul. Opłotek 29
01-940 Warszawa
Tel. + 48 883 183 375
kontakt@tgpoland.pl

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756