Znaleziono w kategoriach:
Kamera DENVER SHO-110

Instrukcja obsługi Kamera DENVER SHO-110

Powrót
Przygotuj się
. Przygotuj sieć Wi-Fi i hasło.
. Upewnij się, że Twoje urządzenie przenośne posiada wersję systemu iOS8 lub wyższą
albo Android 4.1 lub wyższą.
. Upewnij się, że korzystasz z sieci Wi-Fi 2,4 GHz. Sieć 5 GHz nie jest obsługiwana.
1 Pobierz i zainstaluj aplikację DENVER SMART HOME ze sklepu App Store albo Google
Play.
2 Zarejestruj konto w aplikacji DENVER SMART HOME.
3 Podłączenie zasilania
W jaki sposób ponownie uruchomić urządzenie?
. Należy wykręcić śruby mocujące pokrywę na spodzie kamery (zabezpieczona dwiema śrubami). Pod pokrywą
jest przycisk resetowania, który należy nacisnąć i przytrzymać, aż do wyemitowania komunikatu „Ready to
connect” (Gotowe do połączenia).
. Włożyć kartę micro SD do gniazda pod pokrywą na spodzie.
KROK 1.
Wprowadź numer swojego
telefonu komórkowego lub
adres e-mail.
KROK 2.
Wprowadź kod weryfikacyjny
i utwórz hasło.
4 Dodaj kamerę do aplikacji.
Opcja 1: Użyj kodu QR.
5 Dodaj kamerę do aplikacji.
Opcja 2: Użyj inteligentnej konfiguracji.
KROK 1
W aplikacji: w prawym
górnym rogu ekranu
„Dodaj urządzenie”
dotknij opcji „Inaczej”.
KROK 2
Wybierz „Kod QR”.
KROK 3
Wprowadź swoją sieć
Wi-Fi i hasło.
KROK 4
Zeskanuj kod QR
przy użyciu
aparatu.
Zakładka „Inteligentna kamera ” znajduje się w kategorii „Bezpieczeństwo i czujnik”.
Często zadawane pytania
1 Czy mogę udostępniać kamerę rodzinie lub przyjaciołom?
Tak, możesz udostępnić kamerę rodzinie lub przyjaciołom, a więc mogą oni uzyskać do niej
dostęp i kontrolować oświetlenie, przełączniki elektryczne czy inne urządzenia. W aplikacji:
dotknij przycisk profilu, a następnie „Zarządzanie domem”. W ten sposób możesz udzielić
lub cofnąć uprawnienia udostępniania. Aby umożliwić udostępnianie innym użytkownikom,
muszą oni pobrać aplikację i zarejestrować nowe konto.
2 Jaki jest zasięg połączenia bezprzewodowego?
Zasięg kamery bezprzewodowej jest uzależniony od Twojego routera Wi-Fi i warunków
panujących w pomieszczeniu. Sprawdź dane techniczne routera, aby poznać dokładne
dane dot. zasięgu.
3 Kamera jest niedostępna lub nieosiągalna?
Upewnij się, że router Wi-Fi ma dostęp do sieci i znajduje się w zasięgu.
Upewnij się, że posiadasz najnowszą aplikację przez dotknięcie opcji Sprawdź aktualizację
oprogramowania sprzętowego” w ustawieniach urządzenia w aplikacji.
4 Kamera nie może się połączyć z siecią Wi-Fi.
Upewnij się, że podczas konfiguracji sieci Wi-Fi zostało wpisane poprawne hasło Wi-Fi.
Sprawdź, czy nie występuje problem z połączeniem internetowym. Jeśli sygnał Wi-Fi jest
zbyt słaby, uruchom ponownie router Wi-Fi i sprawdź sygnał jeszcze raz.
5 Ile kamer mogę podłączyć?
KROK 1
W aplikacji: w prawym górnym rogu
ekranu głównego dotknij (+).
Następnie wybierz „Inteligentna kamera”.
Aplikacja DENVER SMART HOME może połączyć nieograniczoną liczbę urządzeń
znajdujących się w nieograniczonej liczbie miejsc. Router Wi-Fi może posiad
ograniczenie dot. liczby połączonych urządzeń.
ADAPTER AC DC
Nazwa lub znak towarowy producenta, numer
ewidencyjny przedsiębiorstwa i adres
Identyfikator modelu
Napięcie wejściowe
Wejściowa częstotliwość prądu przemiennego
Napięcie wyjściowe
Prąd wyjściowy
Moc wyjściowa
Średnia wydajność podczas pracy
Wydajność przy niskim obciążeniu (10%)
Pobór mocy bez obciążenia
Uwaga: wszystkie produkty mogą zostać zmienione bez uprzedzenia. Zastrzegamy sobie
prawo do błędów i pominięć w instrukcji obsługi.
WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE, COPYRIGHT DENVER ELECTRONICS A/S

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756