
- Dyktafon: Funkcja dyktafonu. Naciśnij , aby rozpocząć
nagrywanie, a następnie , aby zapauzować lub zakończyć
i zapisać.
- Kamera:
Funkcja kamery. Nagrywanie wideo wbudowanym
aparatem zegarka. Aby rozpocząć nagrywanie, kliknij . Wideo
zostanie zapisane w galerii urządzenia (Wideo).
- Termometr: Funkcja termometru. Umożliwia wykonywanie
pomiaru temperatury, zmianę jednostki i podgląd ostatnich
pomiarów. Dostępne są dwa tryby:
* Nadgarstek: Kliknij Start, aby rozpocząć szybki pomiar bieżącej
temperatury ciała. Po zakończeniu pomiaru usłyszysz sygnał
dźwiękowy, wynik wyświetli się na ekranie zegarka(dostępne
również pod przyciskiem Historia wyników) oraz zostanie
zapisany w aplikacji Garett Tracker w zakładce
Ustawienia>Temperatura ciała.
* Pomiar w czasie rzeczywistym: Funkcja automatycznego,
ciągłego pomiaru. Temperatura będzie zmieniała się cały czas
w zależności od temperatury mierzonych obiektów. Kliknij Reset,
aby zresetować wyniki lub Zakończ, aby wyjść. Wyniki pomiarów
nie są zapisywane w pamięci zegarka ani przesyłane do aplikacji
Garett Tracker.
- Zdrowie: Funkcja pomiaru parametrów zdrowotnych
(Puls, Ciśnienie, Natlenienie krwi). Kliknij START, aby rozpocząć
pomiar. Jednocześnie mierzone są wartości dla wszystkich
3 funkcji zdrowotnych. Po zakończeniu pomiaru, wynik wyświetli się
na ekranie zegarka oraz zostanie zapisany w aplikacji Garett Tracker
w zakładce Aktywność>Ciśnienie krwi/tętno.
- SMS: Funkcja wiadomości SMS. Umożliwia wysyłanie/odbieranie
SMS’ów. Naciśnij , aby rozpocząć tworzenie nowej wiadomości.
W pierwszym polu wpisz numer telefonu lub kliknij i wybierz
z listy zapisany wcześniej poprzez aplikację Garett Tracker kontakt.
W drugim polu wpisz treść wiadomości, którą chcesz przekazać.
Po zakończeniu, naciśnij dotykowy przycisk powrotu(3), aby wyjść
z widoku klawiatury. Kliknij , aby wysłać wiadomość.
Wiadomości wysłane/odebrane będą dostępne w widoku listy
odrazu po wybraniu funkcji SMS.
- Czat: Funkcja wiadomości głosowych/tekstowych. Wyświetla
ostatnie notki głosowe oraz ostatnie wiadomości tekstowe wysłane
z aplikacji Garett Tracker na zegarek. Istnieje możliwość wysłania
wiadomości głosowej z zegarka. Aby wysłać notkę głosową, naciśnij
i przytrzymaj , dyktując w tym samym czasie wiadomość (maks. 15
sekund). Puść przycisk, aby wysłać wiadomość do administratora
zegarka. Pojawi się ona w aplikacji Garett Tracker w zakładce Czat.
Za pomocą przycisku użytkownik może wysłać:
* emotikonę,
* zdjęcie wykonane za pomocą aparatu,
* zdjęcie wybrane z galerii zegarka .
Kliknięcie przycisku , spowoduje rozpoczęcie połączenia wideo.
- Historia poł.: Funkcja historii połączeń. Możliwość wyświetlenia
dokładnej daty i godziny ostatnich połączeń głosowych.
- Poł. wideo: Funkcja wideorozmów. Możliwość wykonywania
połączeń wideo pomiędzy administratorem i powiązanym zegarkiem.
Dostępny również czat grupowy. Wybierz osobę i zatwierdź
wykonanie połaczenia, aby rozpocząć. Rozmowę przerywamy
naciskając ikonę czerwonej słuchawki lub przycisk funkcyjny(7).
Połączenia przychodzące odbieramy za pomocą ikony zielonej
słuchawki oraz analogicznie odrzucamy czerwoną lub przyciskiem
funkcyjnym.
Z uwagi na dużą ilość danych przesyłanych podczas rozmowy
wideo wymagane jest połączenie z internetem o dużej
przepustowości, dlatego zaleca się połączenie LTE lub WiFi.
W przypadku lokalizacji o słabym zasięgu sieci komórkowej,
- LBS: Możliwość wł./wył. śledzenia
zegarka na podstawie
najbliższego nadajnika sieci
komórkowej w przypadku, gdy
zegarek traci sygnał GPS.
- Znajdź zegarek: Funkcja
szukania zegarka - uruchamia
alarm dźwiękowy.
- Wyłącz zegarek: Zdalne
wyłączenie zegarka.
- Restart zegarka: Ponowne
uruchomienie smartwatcha.
- Przywróć ustawienia fabryczne:
Możliwość zresetowania zegarka
do ustawień fabrycznych.
- Usuń konto: Wysłanie prośby o usunięcie konta z serwera aplikacji.
Konto powinno zostać usunięte w przeciągu godziny.
Wyloguj: Wylogowanie się z aplikacji.
Gdy połączenie SOS zostanie odebrane przez pocztę głosową,
aktywną na jednym z numerów SOS, nie będzie ono przekierowane
na kolejny numer. Funkcja SOS jest aktywna tylko wtedy, gdy
zegarek znajduje się w zasięgu sieci, posiada połączenie z
internetem oraz ma wystarczająco środków na koncie.
- Monitoring głosu: Możliwość zdalnego podsłuchu. Wprowadź
numer telefonu, aby aktywować funkcję. W ciągu 30 sekund
zegarek automatycznie oddzwania na wpisany wcześniej numer
telefonu. Ekran zegarka pozostaje bez zmian - jest to całkowicie
dyskretne.
Konfigurując funkcje Numery SOS - oraz Monitoring głosu - ,
numery należy wprowadzać bez kodu kraju (jeśli to konieczne,
dla PL należy dodać przed numerem: 0048). Używanie symbolu
„+” może uniemożliwić wykonywanie połączeń.
- Tryb nocnego oszczędzania baterii: Możliwość wł./wył. trybu
oszczędzania baterii, polegającego na ograniczeniu funkcji
sieciowych zegarka w godzinach 22:00 - 6:00 (wydłuża czas pracy
zegarka).
- Wiadomości SMS: Możliwość odczytywania wiadomości SMS,
adresowanych na numer znajdujący się w zegarku.
- Temperatura ciała: Możliwość wykonania zdalnego pomiaru
temperatury (automatyczny lub jednostkowy - o ustalonej
godzinie), wyświetlenia historii pomiarów lub zmiany jednostki
temperatury. Dodatkowo przy aktywnej funkcji Powiadomienie
SMS administrator otrzyma wiadomość SMS w momencie, gdy
zmierzona wartość temperatury przekroczy określony zakres.
- Tryby pracy: Wybór częstotliwości odświeżania lokalizacji zegarka:
* Tryb śledzenia - odświeżanie co 1 minutę (skraca czas pracy
zegarka),
* Tryb normalny – odświeżanie co 10 minut,
* Tryb oszczędzania baterii – odświeżanie co 1 godzinę,
* Tryb uśpienia - ręczne pozycjonowanie.
- Powiadomienia SMS: Wł./wył.
oraz konfiguracja powiadomień
SMS na podany numer telefonu.
- Członkowie rodziny: Lista
administratorów, którzy mogą
zarządzać zegarkiem.
- Książka telefoniczna: Możliwość
dodawania kontaktów, które
będą wyświetlane w książce
telefonicznej zegarka.
- Ustawienia WiFi: Konfiguracja
sieci WiFi z którą zegarek łączy
się automatycznie, bez
wpisywania hasła.
- Strefa czasowa: Konfiguracja strefy czasowej zegarka
(PL: Wschód: GMT + 1:00).
- Język: Możliwość zmiany języka smartwatcha.
- Zarządzanie:
* Klawiatura numeryczna: Możliwość wł./wył. funkcji klawiatury
numerycznej na zegarku. Włączenie tej funkcji umożliwia
użytkownikowi zegarka na wybieranie oraz wykonywanie
połączenia na dowolny numer (także spoza książki telefonicznej).
W przypadku, gdy chcemy, aby użytkownik zegarka nie miał
możliwości kontaktu z numerami spoza książki telefonicznej,
należy wyłączyć tą funkcję.
* Pozycjonowanie GPS: Możliwość wł./wył. funkcji pozycjonowania
zegarka poprzez GPS.
- Plan zasilania: Możliwość zaplanowania uruchomienia lub
wyłączenia zegarka.
W zależności od modelu urządzenia opisane powyżej funkcje
aplikacji Garett Tracker mogą się różnić. W przypadku
jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z naszym
Działem Pomocy Technicznej: serwis@garett.pl
- 15 - - 16 - - 17 - - 18 - - 19 - - 20 - - 21 -
GWARANCJA/REKLAMACJA
Produkt jest objęty 24-miesięczną gwarancją producenta. Gwarancja nie
obejmuje: wad i uszkodzeń powstałych z winy użytkownika bądź wskutek
niewłaściwego użytkowania (niezgodnego z przeznaczeniem), uszkodzeń
mechanicznych oraz powstałych wskutek stosowania akcesoriów innych niż
dołączone w zestawie, materiałów eksploatacyjnych. Reklamując produkt,
należy wypełnić kartę gwarancyjną dołączoną do urządzenia oraz wysyłać ją
wraz z dowodem zakupu i produktem na adres serwisu podany na karcie
gwarancyjnej.
Dane kontaktowe dostępne na stronie:
www.garett.pl
Producent:
GARETT sp. z o.o.
ul. Targowa 18/1413
25 - 520 Kielce
www.garett.pl
Oznaczenie umieszczone na produkcie lub w odnoszących się do niego
tekstach wskazuje, że po upływie okresu użytkowania nie należy usuwać go z
innymi odpadami pochodzącymi z gospodarstw domowych. Aby uniknąć
szkodliwego wpływu na środowisko naturalne i zdrowie ludzi wskutek
niekontrolowanego usuwania odpadów, prosimy o oddzielenie produktu od
innego typu odpadów oraz odpowiedzialny recykling w celu promowania
ponownego użycia zasobów materialnych jako stałej praktyki. Informacje na
temat miejsca i sposobu bezpiecznego dla środowiska recyklingu tego
produktu użytkownicy w gospodarstwach domowych mogą uzyskać w
punkcie sprzedaży detalicznej, w którym dokonali zakupu produktu, lub u
organów władz lokalnych. Użytkownicy w firmach powinni skontaktować się
ze swoim dostawcą i sprawdzić warunki umowy zakupu. Produktu nie należy
usuwać razem z innymi odpadami komercyjnymi.
Prawidłowe usuwanie
produktu (zużyty sprzęt
elektryczny i elektroniczny)
Wyprodukowano w P. R. C.
v. 1/22
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
Moduł GSM:
2G / 3G / 4G
Procesor:
SL8521E
Bateria:
800 mAh
Wyświetlacz:
IPS 1,3″
Wymiary tarczy:
47 x 41 x 15,7 mm
Wodoodporność:
IP67
Dedykowana aplikacja:
Garett Tracker
Gwarancja:
24 miesiące
Wymienny pasek
Waga:
maks. 58 g
Więcej informacji na temat tego urządzenia dostępnych jest na stronie
www.garett.pl. Odwiedź naszą stronę, aby poznać więcej produktów
i akcesoriów.
- 24 - - 25 -
Odwiedź nas:
www.garett.pl
- 22 - - 23 -
W zależności od wersji oprogramowania urządzenia, opisane
powyżej funkcje smartwatcha mogą się różnić. W przypadku
jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z naszym
Działem Pomocy Technicznej: serwis@garett.pl
ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW
1. Urządzenie nie włącza się:
* Podłącz zegarek pod ładowarkę sieciową na około 2 godziny,
* Sprawdź, czy kabel ładowania i zasilacz są sprawne,
* Sprawdź, czy urządzenie jest prawidłowo podłączone.
2. Brak zasięgu GSM (ikona - ):
* Sprawdź, czy format karty SIM jest prawidłowy,
* Sprawdź, czy karta SIM jest prawidłowo umieszczona w slocie (zgodnie ze
wskazówkami na początku instrukcji),
* Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi (opisane na początku
instrukcji),
* Wyłącz oraz ponownie uruchom urządzenie,
* Sprawdź działanie zegarka z inną kartą SIM.
3. Brak połączenia z internetem (brak ikony - lub komunikat
w aplikacji Garett Tracker: „Urządzenie nie jest w sieci”):
* Sprawdź czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi (opisane na początku
instrukcji),
* Przeprowadź konfigurację APN:
Z dowolnego telefonu komórkowego wyślij SMS na numer, który jest w
zegarku (karta SIM musi być w zegarku, zegarek musi być włączony,
wielkość liter ma znaczenie):
Treść wiadomości SMS:
pw,123456,ts#
Po chwili na telefon powinniśmy otrzymać odpowiedź zawierającą
dokładne informacje o zegarku, tj. wersja oprogramowania, ID, IMEI,
adres IP i inne. Aby zegarek działał poprawnie, pole ip_url musi zawierać:
ip_url:52.28.132.157; port:8001;
Jeżeli pole ip_url różni się od podanego przykładu, należy
skontaktować się z naszym Działem Pomocy Technicznej:
serwis@garett.pl
Po otrzymaniu poprawnej odpowiedzi przechodzimy do ustawień APN:
Krok 1: Przejdź do ustawień APN:
Ustawienia > Sieci komórkowe > APN
Krok 2: Po przejściu do ustawień APN należy wybrać pierwszą pozycję
opisaną jako internet, a następnie opcję Edycja.
Krok 3: Wybierając opcję Edycja na ekranie zegarka wyświetli się lista
ustawień APN urządzenia. W zależności od operatora karty SIM w zegarku,
należy je ustawić zgodnie z poniższą instrukcją (zmiana dotyczy jedynie
wartości opisanych poniżej, pozostałe bez zmian):
Operator APN Nazwa Hasło
internet
virgin-internet
plus
internet
pozostawić „nie
ustawiono”
pozostawić „nie
ustawiono”
pozostawić „nie
ustawiono”
internet
pozostawić „nie
ustawiono”
pozostawić „nie
ustawiono”
pozostawić „nie
ustawiono”
internet
5. Nie można się dodzwonić na zegarek, sygnał zajętości lub abonent
niedostępny:
* Sprawdź, czy numer z którego dzwonisz posiada środki na koncie,
* Sprawdź, czy Twój numer oraz numer w zegarku nie jest zablokowany lub
zastrzeżony,
* Sprawdź, czy opcja Białej listy jest wyłączona (jeśli Twój numer nie jest
zapisany w książce telefonicznej, a Biała lista jest włączona - zegarek
odrzuci połączenie).
6. Nie można wykonać połączenia z zegarka:
* Sprawdź, czy zegarek posiada sygnał GSM (ikona - ),
* Sprawdź, czy karta SIM spełnia wszystkie wymogi (opisane na początku
instrukcji),
* Sprawdź, czy włączona jest funkcja klawiatury numerycznej lub
widnieją zapisane kontakty w książce telefonicznej zegarka.
7. Podczas połączenia w głośniku smartwatcha nie słychać rozmówcy:
* Sprawdź, czy nie wyciszono głośnika zegarka (w ustawieniach na zegarku
możemy regulować głośność dźwięku).
8. Krótki czas pracy baterii:
* Sprawdź, czy czas ładowania zegarka nie był za krótki (zalecany czas
ładowania to około 2 godziny),
* Sprawdź tryb pracy w którym działa urządzenie (zaleca się Tryb normalny
lub Tryb oszczędzania baterii).
- Telefon: Funkcja klawiatury numerycznej. Pozwala na wybranie
dowolnego numeru (nawet spoza książki telefonicznej) przy użyciu
klawiatury oraz wykonanie połączenia - przycisk . Możliwość
wyłączenia funkcji Telefon poprzez aplikację Garett Tracker
w zakładce Zarządzanie>Klawiatura numeryczna.
MENU GŁÓWNE
- Kontakty: Funkcja książki telefonicznej. Wyświetlenie kontaktów
zapisanych wcześniej za pośrednictwem aplikacji Garett Tracker.
Wybierz numer z listy lub kliknij , aby wpisać numer i rozpocząć
połączenie. Rozmowę przerywamy naciskając ikonę czerwonej
słuchawki lub przycisk funkcyjny(7). Połączenia przychodzące
odbieramy za pomocą ikony zielonej słuchawki oraz analogicznie
odrzucamy czerwoną lub przyciskiem funkcyjnym. Istnieje
możliwość włączenia klawiatury numerycznej podczas trwającej
rozmowy poprzez kliknięcie .
- Ustawienia:
* Sieci komórkowe: Konfiguracja ustawień sieciowych (VoLTE, APN,
roaming danych),
* WiFi: Ustawienia WiFi,
* Bluetooth: Ustawienia Bluetooth (możliwość sparowania
słuchawek Bluetooth),
* Blokada: Ustawienia blokady smartwatcha,
* Głośność: Regulacja głośności zegarka (multimedia, budzik,
dzwonek),
* Dzwonek: Ustawienia dzwonka powiadomień i połączeń
przychodzących,
* Jasność: Regulacja poziomu jasności wyświetlacza,
* Latarka: Funkcja latarki w zegarku,
* Styl menu: Zmiana stylu głównego menu,
* Motyw: Zmiana motywu (tła) menu głównego,
* Uśpienie: Konfiguracja czasu wygaszania ekranu (od 5 sekund
do 30 minut),
* Uruchom ponownie: Ponowne uruchomienie zegarka,
* Wyłącz: Wyłączenie urządzenia,
* Narzędzia: Dodatkowe funkcje do zarządzania pamięcią urządzenia
(czyszczenie i przeglądanie danych znajdujących na zegarku),
* Więcej: Informacje o urządzeniu (usuwanie wody, informacje
o urządzeniu, ustawienia blokady SIM, ustawienia daty i godziny oraz
języka).
jak np. tereny pozamiejskie, galerie handlowe czy parkingi
podziemne, zrealizowanie rozmowy wideo może być niemożliwe
lub będzie ono niskiej jakości z przerwami w transmisji obrazu.
- Aparat: Funkcja aparatu. Wykonywanie zdjęć wbudowanym
aparatem zegarka. Aby zrobić zdjęcie kliknij . Zdjęcie zostanie
zapisane w galerii urządzenia. Istnieje możliwość wysłania zdjęcia do
administratora zegarka z poziomu Galerii smartwatcha - kliknij ,
a następnie wybierz zdjęcie z galerii i przytrzymaj je, aby wysłać.
Pojawi się ono w aplikacji Garett Tracker w zakładce Zdalny aparat.
- Galeria: Funkcja galerii zegarka. Możliwość przeglądania, usuwania
i wysyłania zdjęć. Aby usunąć, naciśnij , aby wysłać, naciśnij
i przytrzymaj zdjęcie, a następnie wyraź zgodę na transfer zdjęcia.
Pojawi się ono w aplikacji Garett Tracker w zakładce Zdalny aparat.
- Nauka:
* Gra: Prosta gra matematyczna.
* Plan lekcji: Możliwość podglądu skonfigurowanego wcześniej
w aplikacji Garett Tracker planu lekcji.
- Krokomierz: Funkcja krokomierza. Wyświetla liczbę pokonanych
kroków. Możliwość wł./wył. tej funkcji w aplikacji Garett Tracker
w zakładce Aktywność>Krokomierz>Pomiar.
- App Store: Możliwość instalowania dodatkowych funkcji na zegarku.
- Kod QR: Wyświetla kod rejestracyjny REG CODE oraz kod QR do
pobrania aplikacji Garett Tracker.
- Alarm:
Możliwość podglądu skonfigurowanego wcześniej
w aplikacji Garett Tracker budzika.
- Stoper: Funkcja stopera.
- Blokada:
* Blokada ekranu: Możliwość dodania kodu PIN lub hasła jako
blokady ekranu. Aby dodać nową blokadę wpisz kod PIN/hasło,
powtórz je ponownie, a następnie zatwierdź. Wprowadzone dane
będą wymagane przy każdej próbie odblokowania zegarka.
Funkcja ta chroni przed nieatutoryzowanym dostępem do
smartwatcha - stopień I.
* FaceUnlock: Funkcja odblokowania za pomocą twarzy + kodu
PIN/hasła. Aby aktywować funkcję, wpisz kod PIN/hasło, powtórz
je ponownie i zatwierdź. Następnie w menu dodawania twarzy
(pojawia się automatycznie po wprowadzeniu i zatwierdzeniu
kodu PIN/hasła) zeskanuj swoją twarz. Trzymaj zegarek na wprost
twarzy i poruszaj nią wg. komunikatów wyświetlanych na
smartwatchu, aż do zakończenia skanowania (100%). Obraz
zeskanowanej twarzy będzie służył do odblokowania ekranu.
Funkcja ta chroni przed nieatutoryzowanym dostępem do
smartwatcha - stopień II.
Funkcja FaceUnlock może zostać rozszerzona o dodatkową
funkcjonalność - EyeUnlock. Jest to funkcja odblokowania za
pomocą pojedynczego mrugnięcia oczami. Zapobiega przed
złamaniem blokady przy użyciu np. zdjęcia. Aby aktywować
funkcję należ przejść do ustawień FaceUnlock i zaznaczyć opcję
EyeUnlock (nie ma potrzeby ponownego skanowania twarzy).
Po zatwierdzeniu, odblokowanie ekranu za pomocą twarzy będzie
możliwe dopiero po mrugnięciu oczami. Funkcja ta chroni przed
nieatutoryzowanym dostępem do smartwatcha - stopień III.
- Muzyka: Funkcja odtwarzacza muzyki. Sterowanie odbywa się za
pomocą: - Start/Stop, - Dalej, - Wstecz. Naciśnij , aby
wyświetlić listę wszystkich utworów. Za pomocą , możesz
wykonać następujące czynności:
* Udostępnij: Wysłanie utworu na inne urządzenie przy użyciu
połączenia Bluetooth,
* Ustaw jako dzwonek: Ustawienie utworu jako dźwięk połączenia
przychodzącego,
* Usuń: Usunięcie wybranego utworu,
* Powtarzaj: Odtwarzanie w pętli jednego lub wielu utworów,
* Losowo: Odtwarzanie losowo wszystkich utworów na smartwatchu.
- Wideo:
Funkcja galerii wideo zegarka. Możliwość przeglądania,
usuwania i wysyłania wideo. Wybierz wideo, aby rozpocząć
odtwarzenie. Kliknij , aby wysłać do administratora zegarka,
kliknij , aby wysłać przez Bluetooth.
Krok 4: W celu zatwierdzenia wprowadzonych zmian, należy zakończyć
konfigurację APN klikając w lewym, dolnym rogu na napis Opcje,
a następnie w dolnym panelu na ikonę Zapisz.
4. Niedokładna lokalizacja GPS:
* Sprawdź, czy zegarek posiada sygnał GPS (ikona - ),
* Zegarek musi znajdować się na otwartym terenie (gdy zegarek traci
sygnał GPS, bo np. znajduje się w budynku, lokalizacja określana jest
na podstawie najbliższego nadajnika sieci komórkowej).
- 26 - - 27 -
W przypadku jakichkolwiek problemów z użytkowaniem
urządzenia zachęcamy do odwiedzenia zakładki Pomoc
Techniczna na naszej stronie internetowej(zeskanuj kod
QR/skorzystaj z linku) lub kontaktu z Działem Pomocy
Technicznej: serwis@garett.pl
https://garett.com.pl/pl/i/Pomoc-techniczna/145