Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa LUCKY DUCK GAMES Flamecraft

Instrukcja obsługi Gra planszowa LUCKY DUCK GAMES Flamecraft

Wróć
2
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wprowadzenie
Wprowadzenie
2
Smoki rzemieślnicy to zmyślne stworzenia, które
zieją wyspecjalizowanym ogniem, by tworzyć
szeroki wybór smakowitych iprzydatnych dóbr.
Cieszą się one szczególnym wzięciem wśród
sklepikarzy, którzy mają nadzieję przyciągnąć
nowych klientów pokazami płomieniarstwa.
Wcielasz się wrolę smokoustego, który ma
zdolność porozumiewania się ze smokami. Twoim
zadaniem będzie umieszczanie smoków widealnych
dla nich miejscach irzucanie zaklęć, by zachęcić je
do tworzenia prawdziwych cudowności.
Pomagając smokom isklepikarzom, zwiększysz
swoją reputację, zaś smokousty onajwiększej
reputacji zostanie okrzyknięty mianem Mistrza
Płomieniarstwa!
Elementy
Elementy
Elementy
PIONKÓW
GRACZY
6
ZNACZNIKÓW
REPUTACJI
6
MATA
MIASTECZKA
1
Witaj w miasteczku!
Spis treści
3Elementy
4Przygotowanie do gry
6Przebieg gry
7Zbieranie towarów ze
sklepu
10 Zaklinanie sklepu
12 Koniec tury
13 Koniec gry
13 Frymuśne smoki
14 Zdolności
17 Towarzysze
18 Tryb solo
6
6
6
6
3
Elementy
Elementy
Elementy
Elementy
Elementy
Elementy
Elementy
KART
SKLEPÓW
28
KART POMOCY
GRACZY
KART
FRYMUŚNYCH
SMOKÓW
36
KART
TOWARZYSZY
ŻETONY
MONET
24
KART SMOKÓW
RZEMIEŚLNIKÓW
36 STARTOWYCH
SMOKÓW
+6
STARTOWYCH
SKLEPÓW
+6 ŻETONÓW
TOWARÓW
210 (+ ZAPAS)
KART ZAKLĘĆ
36 (W2 TALIACH)
8
36
KART POMOCY
SKLEPÓW
Przygotowanie
Przygotowanie
4
MIASTECZKO ISTARTOWE SKLEPY
Rozwiń matę miasteczka na środku stołu.
Umieść 6 startowych sklepów
odkrytych w dowolnych 6 miejscach na sklepy
w miasteczku (jak pokazano na ilustracji).
Umieść startowych smoków
rzemieślników odkrytych na sklepach
z odpowiadającą im ikoną w lewym górnym
rogu tak, by dany smok zajmował pierwsze
miejsce u dołu sklepu (oznaczone ikoną ).
TOWARY IMONETY
Umieść towary wosobnych stosach poza
planszą w zasięgu wszystkich graczy (możesz
również stworzyć 2 stosy każdego typu towarów
na przeciwległych krańcach miasteczka).
Umieść monety w stosie na macie
miasteczka na fontannie.
1
2
TALIA SKLEPÓW
Rozdziel sklepy na oddzielne stosy według
ikon (w lewym górnym rogu). Stwórz stos dla
każdej z 6 ikon towarów ( / / /
/ / ) oraz siódmy stos dla wszystkich
pozostałych ikon.
Zakryj wszystkie 7 stosów, a następnie
przetasuj je osobno. Weź 1 kartę z każdego
stosu sklepów z ikonami towarów oraz 4 karty
z siódmego stosu, tworząc stos 10 sklepów.
3SMOKI RZEMIEŚLNICY
Jeśli rozgrywasz partię 2- lub 3-osobo,
usuń następującą liczbę smoków
rzemieślników z talii:
Usuń 12 smoków
(po 2 z każdego typu).
Usuń 6 smoków
(po 1 z każdego typu).
Przetasuj pozostałe karty smoków
rzemieślników, by stworzyć talię
rzemieślników, i umieść ją w oznaczonym
miejscu obok fontanny.
Dobierz 5 wierzchnich smoków i umieść je
odkryte w parku obok talii.
4
To talia sklepów. Przetasuj ją i umieść obok
maty miasteczka.
??
??
+
maty miasteczka.
Kiedy już lepiej zapoznasz się z grą, możesz tworzyć
zróżnicowane talie sklepów według własnego uznania.
4
Przygotowanie
2
5
1
LIMIT SKLEPÓW
To są dodatkowe miejsca na sklepy w grze 3-5–osobowej,
rozszerzające miasteczko do maksymalnej liczby 14 sklepów.
2
5
PRZYGOTOWANIE GRACZY
Każdy gracz wybiera pionek (smoka) i bierze
odpowiadający mu kolorem znacznik reputacji
(serce) oraz kartę pomocy gracza. Wszystkie
nieużywane elementy odłóż do pudełka.
Zbierz wszystkie znaczniki reputacji i wylosuj
1 z nich, by wybrać pierwszego gracza. Następnie
umieść wszystkie znaczniki reputacji w pobliżu pola
„1” toru reputacji.
Rozdaj każdemu graczowi po 3 smoki z talii
rzemieślników.
Rozdaj każdemu graczowi po 2 smoki z frymuśnej
talii. Każdy gracz wybiera 1 frymuśnego smoka,
którego zachowa, a niewybraną kartę odkłada na
spód talii.
Jeśli w grze uczestniczy 4 lub więcej graczy,
czwarty i piąty gracz otrzymują na start wybrany
przez siebie towar.
FRYMUŚNE SMOKI
Przetasuj karty frymuśnych smoków,
by stworzyć frymuśną talię, i umieść ją
w oznaczonym miejscu obok fontanny.
ZAKLĘCIA
Wybierz fioletową lub złotą talię zaklęć
(do pierwszej rozgrywki sugerujemy talię
fioletową).
Przetasuj wybraną talię i umieść ją
w oznaczonym miejscu na torze reputacji.
Dobierz 5 wierzchnich zaklęć i umieść je
odkryte w rzędzie obok talii.
5
6
7
Swoje karty smoków rzemieślników i frymuśnych
smoków możesz trzymać zakryte do momentu ich
zagrania, jednak liczba posiadanych przez ciebie
kart zawsze jest jawna.
TOWARZYSZE ITRYB SOLO
Aby dodać do gry towarzyszy lub zagrać w trybie dla jednego
gracza, przejdź na str. 17.
3
6

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756