Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje NASZA KSIĘGARNIA
›
Instrukcja Gra planszowa NASZA KSIĘGARNIA Jekyll i Hyde
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(33)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa NASZA KSIĘGARNIA Jekyll i Hyde
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Gra nawi
ą
z
uje do
noweli
S
tr
ange C
ase of
Dr Jek
yll
and Mr
Hyde
szkockiego
aut
ora Robert
a Louisa St
evensona, opublikowanej w
1886 roku. Cz
ę
s
to
inter
pre
tuje si
ę
j
ą
ja
ko prób
ę
analizy zmaga
ń
dobra i z
ł
a, zw
ł
as
zcza
w od
niesie
niu
do
natury ludzkie
j.
Szybk
o
powsta
ł
o wiele
ad
aptacji
tej
historii
– teatralnyc
h,
a
pó
ź
nie
j
filmowych
i
radiowyc
h.
Nowel
a za
inspirowa
ł
a
równie
ż
mnóst
wo nowyc
h dzi
e
ł
. Je
j po
pularno
ść
sprawi
ł
a,
ż
e fraza „J
ekyll
i
Hyde
”
st
a
ł
a si
ę
syno
nimem
dwulicowo
ś
ci.
Do
ktor
Hen
ryk
Je
kyll
by
ł
s
kaza
ny
na
suk
ces.
Op
róc
z
for
tun
y m
ęż
cz
yzn
a
odz
ie
dzi
czy
ł
po
rodz
in
ie
talent
na
uko
wy,
pra
cowito
ść
,
uc
zciwo
ść
i
ż
ycz
liwo
ść
–
wszys
tko,
czego potrzeba, by
zost
a
ć
szanowanym
lekarzem. J
edyn
ą
skaz
ą
dok
tor
a by
ł
poci
ą
g do
niemoralnych rozry
wek. Jekyll próbowa
ł
go ukry
ć
i zacz
ą
ł
prowadzi
ć
podwójne
ż
ycie
, jednak
dr
ę
czy
ł
o go
poczucie winy. Wtedy
zroz
umia
ł
,
ż
e cz
ł
ow
iek to tak naprawd
ę
nie jeden,
lecz dwa wspó
ł
ist
niej
ą
ce,
skonflik
t
owane byt
y. Czy da si
ę
je ja
ko
ś
rozdzieli
ć
?
Szukaj
ą
c odpowiedzi, Jekyll odkry
ł
specyf
ik, dzi
ę
k
i kt
óremu z
ł
a cz
ę
ść
jego
nat
ury zysk
uje w
ł
asne oblicze, co ucisza sumienie doktor
a. Po przy
j
ę
ciu
eliksiru prz
eobra
ż
a si
ę
w szpet
nego, pozbaw
ionego skrupu
ł
ów Edwarda
Hyde
’a. Jak
o Hyde m
ęż
cz
yzna mo
ż
e pope
ł
nia
ć
plugas
t
wa, niczym si
ę
ju
ż
nie mart
w
i
ą
c – wyst
arczy kolejna porcja
specyf
iku, by z powro
tem st
a
ć
si
ę
Jekyllem, niemaj
ą
cym
z nieprawo
ś
ci
ą
nic wspólnego. Sumienie
milknie.
Z czasem jednak Hyde
zaczyna dominowa
ć
nad J
ekyllem. Dok
tor ze zgroz
ą
spos
tr
zega,
ż
e mikst
ura zw
racaj
ą
ca mu w
ł
adz
ę
przes
t
aje dzia
ł
a
ć
. Je
ś
li za
ś
nie wymy
ś
li, jak
to napraw
i
ć
, zos
tanie Hyde
’em
ju
ż
na
zaws
ze.
Pa
tr
ycja Gr
ylicka
popk
ul
tur
owc
y.pl
E
LE
MENTY
G
R
Y
plansza
3
ż
etony c
iemno
ś
ci:
ż
eton
dum
y
,
ż
eton
ch
ciwo
ś
ci
,
ż
e
ton
gniew
u
znacznik p
rzemiany
4 karty e
liksirów
21 kart c
iemno
ś
ci:
7 kart
dumy
, 7 k
art
chciwo
ś
ci
, 7 k
art
gniewu
Gra
opi
era
si
ę
na
mec
ha
ni
ce
zwan
ej
tr
ick t
akin
g
,
cz
yli
z
bier
ani
e le
w
.
Pole
ga
on
a na
ty
m,
ż
e g
racz
e
zag
rywa
j
ą
ka
rty n
a st
ó
ł
– gr
acz
, kt
óry
zag
ra
ł
siln
iejs
z
ą
,
zbi
era
je w
szys
tkie.
Zag
ran
e ka
rty
to
lew
y
.
W
nas
zej
ins
truk
cji
naz
w
ę
t
ę
zast
ą
pil
i
ś
m
y
pu
nk
ta
mi
prze
mi
an
y
,
nawi
ą
zu
j
ą
cy
mi
do
tem
at
u g
ry, c
zyli
prz
emia
ny
do
ktor
a
Jek
ylla
w
pana
H
yde
’a.
Jekyll i Hy
de
to asym
etryczna g
ra karcian
a dla 2 grac
zy. Podcza
s rozgryw
ki jeden gra
cz wciela
si
ę
w dokto
ra Jekylla
, staraj
ą
c s
i
ę
zachowa
ć
wewn
ę
tr
zn
ą
równo
wag
ę
i nie d
opu
ś
ci
ć
d
o przemian
y
w pana Hy
de'a. Drugi
gracz jako
pan Hyde c
hce dopro
wadzi
ć
do t
ej przemia
ny i zaw
ł
a
dn
ąć
doktorem J
ekyllem. C
o zwyci
ęż
y
– dobro cz
y z
ł
o?
P
RZY
GO
T
O
W
ANI
E
G
R
Y
Us
t
alcie, k
t
o b
ę
dz
ie gr
a
ł
ja
ko dok
to
r Jekyll
, a kt
o b
ę
d
zie pan
em Hyde’
em.
1
Usi
ą
d
ź
cie napr
ze
ciw
ko siebie, a
pl
ans
z
ę
po
ł
ó
ż
ci
e na
ś
rodk
u s
to
ł
u
.
2
Znaczn
ik
p
rzemi
any
p
o
ł
ó
ż
cie
n
a
t
orze
przemia
ny
–
na
polu
z po
dob
izn
ą
d
ok
tora
Jekyll
a:
.
3
3
ż
et
ony ci
emno
ś
ci
po
ł
ó
ż
cie ob
ok pól si
ł
y kolor
ów.
4
Wszy
s
tk
ie
kar
ty
(
cie
mno
ś
ci
i
eliksir
y
) dok
ł
a
dnie po
ta
sujcie. S
t
w
ór
zcie z nich
s
to
s
(kar
ty
le
ż
ą
rew
ers
em do gór
y
) i po
ł
ó
ż
cie obok pl
ans
zy.
C
E
L
G
R
Y
Podc
zas gr
y zdo
byw
acie
pun
k
ty pr
zem
ian
y
. Punk
t
y te w
p
ł
ywaj
ą
na sz
ybko
ś
ć
pr
zem
iany
dok
t
or
a Jekylla w pan
a Hyde’
a.
Na koniec ka
ż
dej r
undy
z
nac
zni
k prze
mian
y
pr
ze
suw
any jes
t o odp
owi
edni
ą
lic
zb
ę
pó
l na
tor
ze
prz
emia
ny
. Zn
aczn
ik ten z
aws
z
e pod
ą
ż
a w jednym k
ier
unku: w s
tr
on
ę
f
iol
et
ow
ych
pól
,
co ozn
acz
a st
opn
iowe pr
ze
obr
a
ż
anie s
i
ę
dok
t
or
a Jekylla w pa
na Hyde’
a.
Ka
ż
dy gr
acz ma inne w
arun
ki z
w
yci
ę
s
t
wa na koni
ec gry:
•
Dok
to
r Jekyl
l
wygr
a, je
ś
li znac
znik pr
z
emiany
n
ie do
trz
e na os
ta
tn
ie pol
e
tor
u pr
zemian
y.
•
Pan Hy
de
wy
gra, je
ś
li zn
aczn
ik pr
zemian
y
dot
rz
e na os
ta
tn
ie
pole
t
or
u pr
zemian
y.
pola si
ł
y k
olorów
tor przemia
ny
1
3
4
2
P
RZE
B
I
EG
R
O
Z
GR
YWKI
Gra
t
r
wa
3 r
und
y
. Ka
ż
d
ą
z nich roz
poc
zyna
cie, maj
ą
c
po 1
0 kar
t
w r
ę
ce. Rundy p
rz
ebieg
aj
ą
w nas
t
ę
puj
ą
cy sp
os
ób. Wyk
ł
ad
acie
po 1 karc
ie
. Grac
z, k
t
ór
y wy
ł
o
ż
y siln
iejs
z
ą
kar
t
ę
,
zd
oby
wa
1 punk
t pr
zem
ian
y
i zabier
a obie z
agr
ane kar
t
y. K
ł
ad
zie je pr
z
ed sob
ą
.
Ka
ż
da t
aka para kar
t = 1 punk
t pr
zem
iany.
Gdy wy
ł
o
ż
y
cie ws
zys
t
kie kar
ty z r
ę
ki:
•
spr
awd
zaci
e, jaka jes
t
r
ó
ż
nic
a
mi
ę
dz
y zdob
yt
ymi pr
ze
z was
pu
nk
ta
mi prz
emi
any
,
•
ró
ż
nica t
a ozna
cza
li
czb
ę
pól
, o jak
ą
nale
ż
y prz
es
un
ąć
z
nacz
nik pr
zem
ian
y
.
Pami
ę
t
ajcie,
ż
e z
ł
o nie us
t
ę
puje i
zn
acz
nik pr
zem
ian
y zaws
ze pr
zes
uw
any je
st w jed
nym
kier
un
ku
– do pr
zod
u, w st
r
on
ę
ko
ń
ca t
oru pr
z
emiany
.
Nie ma wi
ę
c zn
acz
enia, k
t
o z was z
doby
ł
wi
ę
c
ej punk
t
ów pr
zem
iany, is
t
o
tna je
s
t
ró
ż
n
ica
mi
ę
d
zy zd
oby
tym
i pr
zez wa
s punk
t
ami.
Pan Hy
de
d
ąż
y wi
ę
c do tego
, aby na koniec ka
ż
d
ej rund
y ró
ż
ni
ca ta by
ł
a
ja
k naj
wi
ę
ks
za
,
a
dok
to
r Jekyl
l
, aby by
ł
a
jak naj
mni
ejsz
a
(a najlepiej –
ż
eby by
ł
r
emis
, w
te
dy ró
ż
n
ica wy
nosi 0
i znac
znik pr
z
emiany nie je
s
t pr
zes
uw
any
).
Ka
ż
da r
unda sk
ł
ada si
ę
z 3 dz
ia
ł
a
ń
wykony
wan
ych w poni
ż
s
zej kol
ejno
ś
ci:
1.
ROZDA
NIE K
ART
2.
ZAG
RYW
A
NIE KA
RT I ZDO
BYWANIE PUNK
TÓW PR
ZE
MIAN
Y
3.
PR
ZESU
NI
Ę
CIE Z
NACZ
NIK
A PR
ZEMI
AN
Y
1. ROZDANI
E KART
•
Gra
cze do
s
taj
ą
po 10 kar
t
z gór
y st
os
u.
•
5 kar
t poz
os
t
aj
ą
cych w s
t
osie ni
e b
ę
dz
ie bra
ł
o ud
zia
ł
u w tej r
und
zie.
•
Spo
ś
ród o
tr
z
ymanych 1
0 kar
t ka
ż
dy gr
acz w
ybier
a odpo
wiedn
i
ą
licz
b
ę
kar
t
i pr
zekaz
uje r
ywal
owi:
W 1. ru
ndz
ie
grac
ze pr
z
ekazuj
ą
sobie
p
o 1 karcie
.
W 2. run
dzi
e
grac
ze pr
ze
kazuj
ą
sobie
po 2 kar
t
y
.
W 3. rund
zie
gr
acz
e pr
zeka
zuj
ą
s
obie
po 3 kar
t
y
.
Karty otr
zymane
od rywala
dodajecie
do k
art trz
ymany
ch
w r
ę
ce.
Ponownie
macie
w
i
ę
c
po
10
kart.
Wymiany kar
t dokon
ujecie
je
dnoc
ze
ś
n
ie
, aby r
ywal p
rz
ed wy
bran
iem kar
t
nie wid
zia
ł
, co do
s
ta
nie.
Je
ś
li w
ś
ród 10 kar
t tr
zy
manych w r
ę
c
e s
ą
2 eliksi
ry (
lub wi
ę
cej)
, co naj
mniej
1 z nich
nale
ż
y prz
ekaz
a
ć
ry
wal
owi w r
amach po
wy
ż
sz
ej wymia
ny kar
t
.
!
!
Pomiń
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Pomysł na prezent
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking depilatorów laserowych [TOP10]
Jak dobrać kartę graficzną do płyty głównej i procesora?
Ranking hulajnóg elektrycznych [TOP10]
Ranking smartwatchy dla nastolatków [TOP10]
Ranking projektorów [TOP10]
Nintendo ogłasza! To oni zagrają główne role w „The Legend of Zelda”
Ranking spalaczy tłuszczu [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking kaw rozpuszczalnych [TOP10]
Ranking zabawek dla 4-latka [TOP10]
Premiery gier 2025. Na te tytuły warto czekać
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Sprawdź więcej poradników