Czy wiesz że...

Ćwiczenia na orbitreku nie obciążają stawów? Podczas pełnego cyklu pracy urządzenia, ciało użytkownika nie ma kontaktu z podłożem. Dzięki temu, każdy stawiany krok jest amortyzowany przez orbitrek. Jest to więc doskonała alternatywa dla bieżni, jeśli boisz się o swoje stawy.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii

Czy wiesz że...

Zakup rowera stacjonarnego może zwrócić się już po kilku miesiącach? Jeśli planujesz rozpocząć treningi cardio, nie musisz kupować karnetu na siłownię. Własny rowerek pozwoli Ci trenować kiedy i ile tylko zechcesz.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii
Bieżnie do biegania
Prędkość maksymalna
Waga maksymalna

Warto pamiętać!

Wybierając bieżnię, zwróć uwagę na maksymalną wagę użytkownika. To ważne, abyś mógł cieszyć się wysoką trwałością sprzętu. Weź pod uwagę także na wyposażenie w system amortyzacji biegu, aby odciążyć stawy. Dostępne są również bieżnie składane, które pozwalają zaoszczędzić miejsce w mieszkaniu.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii
z

Czy wiesz że...

Atlas do ćwiczeń może zastąpić kilka stanowisk treningowych? W zależności od rozbudowania urządzenia, możliwe jest trenowanie wielu partii mięśniowych, tym nóg i brzucha. Niektóre modele przewidują również montaż worka bokserskiego!
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii
Atlas KETTLER Fitmaster
444400
Bez kodu: 4915,00
Atlas EB FIT 9500
329900
Bez kodu: 3590,00
Atlas HERTZ FITNESS Boxer 2
249900
Bez kodu: 2599,00
Atlas EB FIT 8600
249900
Bez kodu: 2708,83
Ławki do ćwiczeń
Wybierz regulację kąta nachylenia ławki
Wybierz ławkę Scotta (modlitewnik)

Jak wybrać?

Wybierając ławkę do ćwiczeń, zwróć uwagę na jej uniwersalność. Regulacja kąta pochylenia ma wpływ na umożliwienie trenowania innych partii mięśniowych. Wyposażenie w modlitewnik pozwala ćwiczyć bicepsy i tricepsy. Z kolei ramię umieszczone z przodu może służyć do treningu nóg. Do wyciskania sztangi leżąc potrzebny będzie także stabilny stojak umieszczany z tyłu ławki.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii

Czy wiesz że...

Kształt sztangi ma znaczenie dla ćwiczenia poszczególnych partii mięśniowych? Konstrukcja gryfu może być przeznaczona do ćwiczenia bicepsów, tricepsów, klatki piersiowej, nóg, a także grzbietu. Najpopularniejsze są sztangi proste i łamane.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii

Czy wiesz że...

Trenażer pozwala na montaż Twojego roweru, abyś mógł cieszyć się jazdą także poza sezonem? To rozwiązanie treningowe bardzo cenione przez zaawansowanych kolarzy, którzy nie chcą, aby ich sprzęt nie zakurzył się przez zimę.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii
Smartwatche i zegarki sportowe
Wybierz rodzaj smatrwatcha

Jak wybrać?

Wybierając smartwatch, który ma być wsparciem podczas treningu, szukaj modelu wyposażonego w odpowiednią ilość czujników. Sensory pozwalają monitorować stan organizmu, a także rejestrować dane na temat samego treningu. To pozwala analizować ćwiczenia i wprowadzać ewentualne zmiany, aby zwiększyć efektywność ćwiczenia. Zegarek powinien także współpracować z rozbudową aplikacją mobilną przeznaczoną do celów treningowych.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii

Czy wiesz że...

Steppery symulują wchodzenie na schody? Takie ćwiczenia mają bardzo duży wpływ na pobudzenie organizmu do szybszego metabolizmu. Steppery są doskonałym akcesorium fitness, które pozwoli wymodelować Twoje nogi, pośladki i brzuch.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii

Czy wiesz że...

Ćwiczenie na wioślarzu przypomina poruszanie się łodzią? Ruch użytkownika można porównać do wiosłowania. Taka forma aktywności ma bardzo duży wpływ na budowanie wydolności i siły mięśni. Ćwiczenia na wioślarzu pozwalają zbudować niesamowitą kondycję, która przełoży się także na wyniki w innych dyscyplinach sportowych.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii

Czy wiesz że...

Zaledwie 30 minut skakania na skakance pozwala spalić nawet 400 kalorii? Regularne ćwiczenia pozwalają wyrzeźbić łydki, uda i pośladki. Ramiona, które wprawiają skakankę w ruch, także biorą aktywny udział w treningu. To także doskonała forma rozgrzewki, która poprawia także koordynację ruchową.
Najczęściej polecane produkty z tej kategorii
  • Jak poprawnie rozpocząć ćwiczenia: Jeśli dopiero zaczynasz przygodę z treningami na bieżni, przygotuj się odpowiednio. Zajmując stanowisko zabierz ze sobą wodę oraz ręcznik do otarcia potu. Trening na bieżni powinien składać się z trzech faz: rozgrzewki, właściwego biegu oraz rozprężenia. Na pierwszy i ostatni etap poświęć około 1/5 czasu całego treningu.

    Obydwie fazy mogą być po prostu marszem na najniższej prędkości urządzenia. Nie przesadzaj z prędkością i nachyleniem – na intensywniejsze treningi przyjdzie czas!
  • Jak poprawnie rozpocząć ćwiczenia: Efekty treningu na rowerze stacjonarnym pojawią się szybko, jeśli będziesz pamiętać o trzech złotych zasadach. Po pierwsze, zachowuj stałe tempo jazdy, zwiększając je co tydzień.

    Po drugie, treningi muszą być systematyczne – niech to będą trzy wybrane przez Ciebie dni. Po trzecie – jazda powinna trwać od 60 do 90 minut.
  • Jak poprawnie rozpocząć ćwiczenia: Jeśli zaczynasz przygodę z trenowaniem na orbitreku, zacznij od przybrania właściwej pozycji. Chwyć ramiona urządzenia na wysokości klatki piersiowej i ugnij delikatnie łokcie. Wyprostuj plecy, wciągnij brzuch. Kolana i łokcie podczas treningu powinny być cały czas lekko zgięte.

    Patrz przed siebie i rozpocznij trening. Zachowuj prostą sylwetkę i nie ściskaj uchwytów za mocno, aby zapewnić maksymalną efektywność ćwiczeń.
  • Jak poprawnie rozpocząć ćwiczenia: Rodzaj ćwiczeń będzie zależeć przede wszystkim od złożoności atlasu. Jedna rzecz jest jednak niezmienna! Rozpoczynaj treningi od rozgrzewki trwającej co najmniej 15 minut. Może to być przebieżka na bieżni lub jazda na rowerku stacjonarnym. Jeśli zamierzasz ćwiczyć wybrane partie mięśni, koniecznie wykonaj ćwiczenia rozciągające w tym obszarze.

    W przypadku ćwiczeń całego ciała (wielostawowych), rozciągnij i rozgrzej całe ciało. Nie zapominaj o karku, aby uniknąć nieprzyjemnych bólów.
  • Jak poprawnie rozpocząć ćwiczenia: Oprócz ławki potrzebujesz dwóch hantli o wadze odpowiadającej Twojej sile i zaawansowaniu w treningu. Połóż się na ławeczce, wygnij plecy w lekki łuk, a stopy płasko ułóż na podłodze równolegle z ławką. Chwyć hantle, a następnie wyprostuj ręce w pionie, zbliżając hantle do siebie. Opuszczaj je tak, aby znalazły się po obu stronach torsu, mniej więcej w jednej linii z klatką piersiową.

    Cofnięcie łopatek i napięcie mięśni piersiowych jest istotne i wpływa na efektywność treningu. Ćwicz tak, aby nie podrywać się, a hantle podnosić tylko siłą ramion.
  • Jak poprawnie rozpocząć ćwiczenia: Zależy Ci na twardych jak stal bicepsach? Chwyć sztangę podchwytem, stojąc prosto. Ustabilizuj łokcie dzięki oparciu ich na linii tułowia. Dłonie na sztandze rozstaw szerzej, niż linia barków. Utrzymując wyprostowaną sylwetkę, ugnij ramiona w łokciach w taki sposób, by sztanga znalazła na się linii barków. Osiągniesz w ten sposób maksymalne napięcie bicepsów.

    Przytrzymaj napięty biceps przez sekundę i powoli opuść przedramiona. Ćwiczenia wykonuj w trzech seriach, zaczynając od niższego ciężaru i większej ilości powtórzeń. W każdym kolejnym cyklu powinieneś dołożyć obciążenie i zmniejszyć sumę powtórzeń.






Sprawdź, co jeszcze możesz zyskać »


sgdata:2022-01-26 | 11:54:59

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 39 512 500 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756