Znaleziono w kategoriach:
Niania elektroniczna NENO Nero NN002

Instrukcja obsługi Niania elektroniczna NENO Nero NN002

Wróć
1
1. W przypadku, gdy umowa sprzedaży nie jest zawierana z konsumentem, wyłącza się
przepisy dotyczące rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.
2. Wadliwy lub uszkodzony towar można reklamować w punkcie sprzedaży, gdzie
został on zakupiony lub bezpośrednio u producenta Neno (KGK TREND sp. z o.o.
Osiedle Centrum A 2, 31-923 Kraków). Aby przyspieszyć proces rozpatrzenia
reklamacji należy wraz z produktem dostarczyć dowód zakupu oraz opis występującego
problemu. Koszt dostarczenia wadliwego produktu pokrywa sprzedawca. Należy
zgłosić reklamację na http://reklamacje.kgktrend.pl.
3. Każdy konsument który zgłosi wadliwy laktator bezpośrednio na naszej stronie
(reklamacje.kgktrend.pl), otrzyma kurierem na czas naprawy laktator zastępczy (bazę,
centrale). Będzie to inny model laktatora (w pełni kompatybilny) niż posiada użytkownik,
ale bez elementów osobistych czyli lejków, rurek, butelek itp. Do serwisu należy
zapakować jedynie część główną laktatora – tylko BAZE/CENTRALE.
4. Po naprawie, konsument jest zobowiązany do wydania zastępczej bazy/centrali –
kurierowi, który przywiezie naprawioną bazę/centrale.
5. Konsument ma prawo do obniżenia ceny wadliwego towaru będącego przedmiotem
umowy sprzedaży lub do odstąpienia od tej umowy, chyba że sprzedawca podjął
niezwłoczne działania i sprawnie wymieni towar wadliwy na wolny od wad lub
podejmie działania serwisowe w celu usunięcia wady. Ograniczenie to nie ma
zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiony przez sprzedawcę albo
sprzedawca nie dokonał wymiany towaru na wolny od wad, ani tej wady nie usunął.
6. Konsument może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady
żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia
wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez
konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze
sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów
uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a
także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby konsumenta inny sposób
zaspokojenia.
7. W przypadku złożenia reklamacji za pośrednictwem systemu reklamacyjnego,
prosimy o oznaczenie przesyłki za reklamowany towar numerem RMA
2
wygenerowanym w systemie reklamacyjnym: reklamacje.kgktrade.pl. Pozwoli to na
szybkie i sprawne rozpatrzenie reklamacji.
8. Reklamowane urządzenie należy przesłać w opakowaniu oryginalnym lub
zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie na czas transportu.
9. Reklamowany towar dostarczony po godzinie 12 przyjmowany jest na serwis
następnego dnia roboczego.
10. W przypadku, gdy reklamacja dotyczy uszkodzenia towaru w czasie dostawy
konsument może sporządzić pisemny protokół zniszczenia towaru z chwilą odbioru
przesyłki od Kuriera. Protokół zniszczenia powinien zawierać:
a) Datę sporządzenia protokołu,
b) Datę doręczenia przesyłki,
c) Imię i nazwisko Kuriera oraz jego dane urzędowe (nr ID, nr pracownika, nazwa
firmy kurierskiej, telefon kontaktowy),
d) Dokładny opis zniszczenia lub uszkodzenia opakowania i stan faktyczny TOWARU,
e) Zgodne oświadczenie Kuriera i Odbiorcy o faktycznym stanie uszkodzenia oraz
zawartości przesyłki.
11. Przesłanie protokołu na adres serwisu (KGK TREND sp. z o.o. Osiedle
Centrum A 2, 31-923 Kraków) w terminie do 3 dni roboczych licząc od dnia odbioru
uszkodzonej przesyłki łącznie z uszkodzoną zawartością pozwoli na sprawne i szybsze
rozpatrzenie reklamacji, w takim wypadku przesyłka powinna być wysłana PO
wygenerowaniu odpowiedniego RMA przez system reklamacyjny dostępny pod
adresem: reklamacje.kgktrend.pl
12. Niezależnie od uprawnień przysługujących konsumentowi z tytułu rękojmi za wady
wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu internetowego objęte są gwarancją
producenta szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są w
zakładce: https://neno.pl/wsparcie .
Rękojmia dotyczy tylko produktów zakupionych w sklepie neno.pl lub przez Allegro
Neno.
KARTA GWARANCYJNA:
1. Seria i numer gwarancji: _________
2. Nazwa i model urządzenia: __________
3. Numer fabryczny urządzenia: _________
4. Data sprzedaży: _______
3
5. Nazwisko/nazwa nabywcy urządzenia: __________
6. Nazwa/firma sprzedawcy urządzenia: __________
7. Firma producenta urządzenia: KGK TREND spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Ujastek 5B 31-752 Kraków, KRS:
0001008122, NIP: 6783155146, REGON: 361816905, BDO: 000011479.
_________________________________________________
Data wystawienia niniejszej karty gwarancyjnej oraz podpis osoby reprezentującej
sprzedawcę wraz z pieczęcią sprzedawcy. Przyjmuję do wiadomości oraz akceptuję
warunki gwarancji zawarte w niniejszej karcie gwarancyjnej.
______________________ Data i podpis nabywcy
WARUNKI GWARANCJI:
1. Poniższe określenia zawarte w niniejszych Warunkach Gwarancji będą miały
następujące znaczenie: a) „Gwarancja” oznacza uprawnienia oraz obowiązki
wynikające z niniejszych Warunków Gwarancji oraz przepisów Kodeksu cywilnego; b)
„Karta Gwarancyjna” oznacza dokument obejmujący niniejsze Warunki Gwarancji
wraz z załączonym wykazem punktów serwisowych; c) „Sprzęt” oznacza urządzenie,
którego nazwa, model oraz numer fabryczny zostały wyszczególnione w treści
niniejszej Karty Gwarancyjnej, oraz urządzenie wolne od wad, które uprawniony z
Gwarancji otrzymał zamiast wadliwego Sprzętu, chyba że z treści Warunków
Gwarancji wynika wyraźnie inne znaczenie tego określenia; d) „Gwarant” oznacza
producenta urządzenia, którym jest KGK TREND spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, adres: ul. Ujastek 5B 31-752 Kraków, KRS:
0001008122, NIP: 6783155146, REGON: 361816905, BDO: 000011479; e) „Punkt
Serwisowy” oznacza autoryzowany przez Gwaranta punkt serwisowy, którego nazwa,
adres oraz telefon zostały zamieszczone w wykazie załączonym do niniejszej Karty
Gwarancyjnej; f) „Sprzedawca” oznacza podmiot, który dokonał sprzedaży Sprzętu,
którego nazwa, model oraz numer fabryczny zostały wyszczególnione w Karcie
Gwarancyjnej; g) „Siła Wyższa” oznacza jakiekolwiek zewnętrzne zdarzenie o
charakterze nadzwyczajnym, któremu Gwarant lub Punkt Serwisowy dokonujący lub
mający dokonać naprawy gwarancyjnej Sprzętu nie są w stanie zapobiec i na które to
zdarzenie nie mają wpływu, co obejmuje między innymi zamieszki, strajki, spory
zbiorowe, konflikty zbrojne oraz klęski żywiołowe; h)
„Naprawa” oznacza czynności specjalistyczne zmierzające do usunięcia wady Sprzętu
objętej Gwarancją wykonane przez Punkt Serwisowy na podstawie jednego
zgłoszenia konieczności dokonania Naprawy Sprzętu, niezależnie od tego, jaka ilość
części zamiennych została użyta przy wykonywaniu tych czynności, przy czym
określenie to nie obejmuje czynności związanych z instalacją oraz konserwacją
Sprzętu przewidzianych w jego instrukcji obsługi, regulacją Sprzętu oraz wymianą
znajdujących się w nim żarówek i/lub bezpieczników; i) „Istotna Naprawa” oznacza
czynności specjalistyczne zmierzające do usunięcia istotnej wady Sprzętu, dotyczącej
wady wykrytej w płycie głównej sprzętu, objętej Gwarancją wykonane przez Punkt
4
Serwisowy; j) „Uprawniony z Gwarancji” oznacza osobę, która nabyła Sprzęt od
Sprzedawcy oraz każdego następnego właściciela Sprzętu posiadającego Kartę
Gwarancyjną, który nabył skutecznie prawo do wykonywania uprawnień z tytułu
Gwarancji.
2. Gwarant udziela Gwarancji sprawnego działania Sprzętu w okresie 24 (słownie:
dwudziestu czterech) miesięcy od daty jego sprzedaży, która powinna być
wyszczególniona w Karcie Gwarancyjnej. Gwarancja obowiązuje na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej. Okres obowiązywania Gwarancji ulegnie przedłużeniu o
okres rozpoczynający się w dniu zgłoszenia konieczności dokonania Naprawy Sprzętu
w Punkcie Serwisowym, o którym mowa poniżej w punkcie 4, i kończący się w dniu, w
którym Uprawniony z Gwarancji zostanie zawiadomiony przez Punkt Serwisowy o
zakończeniu Naprawy. Jeżeli w następstwie wykonania obowiązków wynikających z
niniejszych Warunków Gwarancji Uprawniony z Gwarancji otrzymał zamiast Sprzętu
wadliwego Sprzęt wolny od wad lub też zostały dokonane 3 Istotne Naprawy,
przewidziany powyżej okres obowiązywania Gwarancji biegnie na nowo od chwili
otrzymania przez Uprawnionego z Gwarancji Sprzętu wolnego od wad lub dokonania
ostatniej Istotnej Naprawy Sprzętu.a) a) Gwarancją 24 miesięczną nie są objęte baterie
oraz akumulatory urządzeń. Te elementy urządzeń podlegają okresowi
gwarancyjnemu 6 miesięcy od daty jego sprzedaży, która powinna być
wyszczególniona w Karcie Gwarancyjnej.
3. Uprawniony z Gwarancji może dochodzić swoich praw również po zakończeniu
okresu gwarancyjnego określonego powyżej w punkcie 2. W takim przypadku
spoczywa na nim obowiązek udowodnienia, iż ujawnienie się wady Sprzętu nastąpiło
przed upływem tego terminu.
4. Konieczność dokonania Naprawy Sprzętu winna zostać zgłoszona Punktowi
Serwisowemu prowadzącemu działalność w miejscowości, w której znajduje się Sprzęt
w momencie dokonania takiego zgłoszenia, chyba że w tej miejscowości brak jest
takiego Punktu Serwisowego lub jest on nieczynny w okresie 5 dni roboczych
następujących po dacie, w której Uprawniony z Gwarancji próbował zgłosić takiemu
Punktowi Serwisowemu konieczność dokonania Naprawy. W takim przypadku
konieczność dokonania Naprawy Sprzętu może zostać zgłoszona któremukolwiek z
dwóch innych Punktów Serwisowych prowadzących działalność w najmniejszej
odległości od miejsca, w którym znajduje się Sprzęt w momencie dokonania takiego
zgłoszenia. Miejsce, w którym Sprzęt się znajduje w momencie dokonania zgłoszenia,
będzie właściwe dla odebrania oraz dostarczenia Sprzętu przez Punkt Serwisowy w
ramach czynności związanych z usunięciem wady objętej Gwarancją podjętych na
podstawie tego zgłoszenia. Punkt Serwisowy, któremu została zgłoszona konieczność
dokonania Naprawy Sprzętu, będzie właściwy dla odebrania, Naprawy oraz
dostarczenia Sprzętu w ramach czynności związanych z usunięciem wady objętej
Gwarancją, podjętych na podstawie tego zgłoszenia.
5
5. Zgłaszając konieczność dokonania Naprawy Sprzętu uprawniony z Gwarancji
winien uprzednio uzgodnić z Punktem Serwisowym sposób przekazania Sprzętu w
celu Naprawy, z tym że Punkt Serwisowy jest zobowiązany do odebrania Sprzętu o
wadze przekraczającej 100 kilogramów i/lub Sprzętu, którego jakikolwiek wymiar
(wysokość, szerokość lub głębokość) przekracza 250 centymetrów.
6. W razie uzgodnienia, iż Sprzęt zostanie odebrany przez Punkt Serwisowy, winno to
nastąpić w terminie 7 dni od daty zgłoszenia konieczności dokonania Naprawy przez
Uprawnionego z Gwarancji. W razie niezachowania tego terminu przez Punkt
Serwisowy, Uprawniony z Gwarancji będzie mógł dostarczyć Sprzęt Punktowi
Serwisowego na koszt Gwaranta. W razie niemożności dokonania takiego uzgodnienia
lub wątpliwości w odniesieniu do jego treści przyjmuje się, iż Sprzęt zostanie
dostarczony Punktowi Serwisowemu przez Uprawnionego z Gwarancji na koszt
Gwaranta, z zastrzeżeniem postanowień punktu 5 powyżej.
7. Naprawa wad Sprzętu objętych Gwarancją nastąpi w terminie nie przekraczającym
14 dni od daty dostarczenia Sprzętu Punktowi Serwisowemu lub jego odebrania przez
Punkt Serwisowy, zaś w przypadku wystąpienia okoliczności uzasadniających
dokonanie Naprawy Sprzętu zgodnie z punktem 5 lit. b) powyżej – w terminie nie
przekraczającym 14 dni od daty zgłoszenia przez Uprawnionego z Gwarancji
konieczności dokonania Naprawy. Usunięcie wad Sprzętu objętych Gwarancją będzie
dokonywane w okresie obowiązywania Gwarancji bezpłatnie. Uprawniony z
Gwarancji nie będzie ponosił w okresie obowiązywania Gwarancji żadnych kosztów
związanych z odebraniem i dostarczeniem przez Punkt Serwisowy Sprzętu
podlegającego Naprawie.
8. Wszelkie części wymieniane w trakcie Naprawy dokonywanej przez Punkt
Serwisowy będą fabrycznie nowe i będą stanowiły dokładny odpowiednik części
podlegających wymianie.
9. Gwarant, Sprzedawca oraz Punkt Serwisowy nie będą ponosili odpowiedzialności w
razie naruszenia terminów wykonania Naprawy oraz odebrania lub dostarczenia
Sprzętu podlegającego Naprawie jeżeli opóźnienie w tym zakresie będzie
spowodowana działaniem Siły Wyższej. W takim przypadku terminy te ulegną
przedłużeniu o okres działania Siły Wyższej.
10. Obowiązek dostarczenia Sprzętu Uprawnionemu z Gwarancji po dokonaniu jego
Naprawy spoczywa na Punkcie Serwisowym. Sprzęt ten powinien zostać dostarczony
Uprawnionemu z Gwarancji w terminie 7 dni po zakończeniu Naprawy. Dokładny
termin (poprzez określenie dnia i godziny) dostarczenia Sprzętu przez Punkt

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756