Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje PINK FROG
›
Instrukcja Gra karciana PINK FROG Król kur
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(2)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana PINK FROG Król kur
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Za
w
ar
tość
pudełka:
Każdy kogut zacz
yna grę z 6 żetonami jaj
, k
tóre jednak w każdej chwili mogą pójść
na jajecznicę. Pra
wie w każdym starciu, z
ależnie od wyniku rzutu kośćmi i zagranych
kart walki,
ktoś z was str
aci jajko
. Gramy do momentu, w k
tórym na polu bit
wy
pozostanie tylk
o jeden kogut. T
en, który na swoim koncie z
achował przynajmniej
jedno jajko
.
T
en właśnie hardy zawadiaka z
ostanie królem kur
.
Polec
amy również wypróbowanie w
ariantu
DO PIERWSZEJ KRWI
(patrz: ramka na
końcu instruk
cji), tj. gr
y do momentu, w którym pier
wszy z graczy s
traci ostatnie
jajko i odpadnie z gry
. Rozgrywka będzie krótsza, ale jeszcz
e bardziej dynamiczna.
• Kolorow
e kości walki – 10 szt
.
(5 zestawów × 2 kości)
• Kar
ty walki – 90
szt.
• Kar
ty kurzej supermocy –
20 szt.
• Żetony jajek – 30 szt.
• Żetony kogutó
w
– 5 szt.
• Kar
ta zasad i etyki
kurnika
• T
otem króla kur
• Instrukcja
Po r
ozpakow
aniu należy
sprawdzić zgodność el
ementów z listą zaw
ar
tości pudełka.
W razie niezgodności prosim
y o kontakt
e-mail: help@pinkfrog.pl
Kuku
ryku!
MIĘDZY
NAMI KOGUT
AMI
MIĘDZY
NAMI KOGUT
AMI
Witamy w kurniku. W
łaśnie zostaliście czupurnymi kogutami. Każ
dy
z was będzie grał inną postacią i otrz
yma stosowny z
estaw elementów w wybranym
kolorze, np
. czer
wonym.
Na początku gry należy więc w
ybrać kolor swojego
koguta, wziąć odpo
wiedni żeton i poło
żyć przed sobą.
Następnie „
czerwony” gracz dostaje z pudełka jeszcz
e dwie czerwone kości walki
oraz zestaw k
ar
t walki z czerwonym rewer
sem. Konkretna liczba kart w zestawie
będzie zależała od liczby gr
aczy
.
CEL
GRY
CEL
GRY
KAR
T
Y W
ALKI
KAR
T
Y W
ALKI
W zestawie znajdziecie
5 identycznych zestaw
ów po
18 ka
rt
. Należ
y je rozdzielić, patrząc na kolor ich
rewersu. Jeden zesta
w zawiera po 3 kar
ty z
wizerun
-
kiem każdego z kogutów (gracz
y).
Zagranie kar
ty
z wizerunkiem przeciwnika, oznacza atak na konkret
-
nego gracza. Zagranie kart
y z wizerunkiem samego
siebie, to gra obronna. Dodat
kow
o
w zestawie są
jeszcze 3 karty
neutralne.
Jeśli jest was piątka, każdy gracz będzie grał pełnym
zestawem 18 kart.
Jeżeli mniej, odrzućcie ze swoich
zestawó
w
kart
y z wizerunkami kogutów
, których nikt
nie wybrał
, i odłóżcie je do pudełka.
Zagrana w danej rundzie kar
ta walki modyfikuje w
ynik
rzutu kośćmi, tj. dodaje punkty do
zsumowanej liczby
oczek na twoich kostkach, ale też może spowodow
ać
utratę jaj. W
szystko zale
ży od konkretnej relacji
z graczem, z którym
akurat walczy
sz.
K
OŚCI W
ALKI
W grze każdy z gr
aczy dysponuje
dwiema
kośćmi walki
w wybranym kolorz
e. Każda
z kości ma na sw
oich ściankach oczka od 1 do
6.
O sile ataku twojego koguta w danej
potyczc
e decyduje suma oczek w
yrzuconych
na obu kościach.
K
OŚCI W
ALKI
W talii znajduje się też
20 kart
kurzej supermocy
. Będą używane
w razie
remisu między dw
oma
graczami.
Oddziel je z talii, potasuj
i stwórz z nich osobny stos.
KAR
T
Y K
URZEJ SUPERMOC
Y
KAR
T
Y K
URZEJ SUPERMOC
Y
2522
Za
w
ar
tość
pudełka:
1
• Najpierw oddzielcie od siebie karty walki i karty kurzej supermocy
.
Różnią się
one rewersami.
• Karty kurzej supermocy należy po
tasować i
ułożyć
zakry
te w st
osie.
• Karty walki należy podzielić
na
5 zes
tawów
po 18 kar
t
. Każdy z
estaw ma inny kol
or
rewersu.
• Gracze
wybierają swoją postać, biorą
żeton z kogutem
w odpowiadającym mu
kolorze
i kładą go przed sobą.
• Następnie
k
ażdy otrzymuje
zestaw
kart walki w sw
oim kolorze
.
Jeżeli w grz
e
bierze udział mniej
niż 5 osób
, każdy gracz odrzuca
ze s
wojego zesta
wu karty z
wizerunkiem k
oguta, którym nikt nie
gra. Karty te nie będą brał
y udziału w grz
e,
odłóżcie
je do pudełka. P
ozostałe karty należy po
tasować i
ułożyć
w stosie prz
ed
sobą rewer
sem do góry
.
• T
er
az każdy gr
acz
pobiera po 2 kości w
alki
w w
ybranym prz
ez siebie k
olorze.
• Dodatkow
o wszy
sc
y gracz
e otrzymują po
6 żetonó
w jaj
i kładą je przed
sobą.
• Na k
oniec wyjmijcie z pudełka upragniony
totem króla kur i pos
tawcie go na
środku
.
Grę
rozpoczyna
najbardziej zadziorn
y
z was
.
W s
y
tuacji
spornej
odradzamy w
szelkie
inne
rękoczyn
y
poza
rzutem k
ośćmi wykonanym
przez aspirujących
do
tego tytułu
awanturnikó
w.
Każdy
z gracz
y
rzuca
swoimi dw
oma
kostkami w
alki i
porównujecie
wyniki. K
to
w
yrzucił
największą
zsumowaną
liczbę ocz
ek, r
ozpoczyna
grę, s
tawiając
przed sobą
totem
króla kur
.
W
pr
zypadku
remisu rzucacie
do
skut
ku,
aż wyłoni
się
zwycięzca
tej w
stępnej
utarczki.
Po
każdej
rundzie przesuw
acie totem
w
lewo
. W
ten sposób
trafia
on do
kolejnego
gracza.
Aby
móc rozpocz
ąć
pier
wsze
starcie, każ
dy z
graczy bierz
e 5
wierzchnich k
ar
t
ze s
wojego
stosu
i trzyma
je
w
ręku.
a)
Kar
ta z wizerunkiem innego koguta jes
t kartą ataku na konkretnego
przeciwnika
. Jeśli zagrałeś tak
ą kartę, wchodzicie ze sobą w relację
(potyczkę
) – będziecie musieli porównać zsumow
aną liczbę oczek na swoich
kościach.
Kto będzie miał niżs
zy wynik, straci jajko.
b)
Kar
ta z podobizną twojego koguta to karta obrony
.
Doda ci 2 punkty do wyniku rzutu kośćmi, ale tylko
wtedy
, jeśli któr
ykol
wiek z przeciwników cię z
aatakuje
(położy kartę z twoim wizerunkiem). Inaczej ta karta
spowoduje automatyczną utrat
ę aż 2 jaj w tej rundzie.
c)
Karta bez koguta oznacza postaw
ę neutralną
(nie
bronisz
się ani
nie atakujesz nik
ogo w tej
rundzie). Karta
ta wzmocni
twój wynik o jeden
punkt, jeżeli
zostaniesz
zaatakow
any
, ale
przyczyni się
do natychmiastowej
utraty 1
jaja, o ile
nikt się
tobą nie zaint
eresuje
(nie poło
ży k
art
y z
twoim wizerunkiem).
PRZY
GOT
OW
ANIE DO GRY
PRZY
GOT
OW
ANIE DO GRY
PRZEBIEG GR
Y
PRZEBIEG GR
Y
Wybierając
kar
tę
w
alki, masz
trzy
możliw
ości:
Wybierając
kar
tę
w
alki, masz
trzy
możliw
ości:
2
1.
W
szyscy
gracze
rzucają
obiema
kolor
ow
ymi
kośćmi.
Każdy
wybiera
jedną,
którą
zamierza
użyć
w
walc
e,
i
kładzie
ją
przed
sobą.
Niekoniecznie
musi
to
być
kość
z
wyższą
liczbą
oczek.
Zależy
to
od
tego
,
jakie
karty
masz
aktualnie
w
ręku
i
czy
nie
chcesz
posłużyć
się
blef
em,
aby
zmylić
przeciwnikó
w
.
2.
Następnie
każdy
z
graczy
wybiera
kar
tę
walki,
którą
chce
zagr
ać
w
tej
rundzie,
i k
ładzie
ją
zakry
tą
na
stole.
3.
Na
umówiony
sygnał
wsz
yscy
odsłaniacie
swoje
zagrane
przed
chwilą
karty
,
odkr
y
wając,
kto
z
kim
będzie
walczył
i
jaką
pozycję
w
walc
e
obiera
(atak,
obrona
czy
neutralność).
4.
Potem
w
szyscy
w
ykonujecie
ponowny
rzut
drugą
kością
,
co
określi
ostateczną
siłę
waszego
ataku
w
tej
kolejce.
5.
T
eraz
spraw
dźcie
w
yniki
w
parach
między
graczami
we
wszy
stkich
relacjach,
jakie
wynikają
z
zagranych
kart.
Zaczynacie
od
gracza
dzierżącego
totem.
Kto
w
danej
parze
ma
na
swoich
kościach
niższą
zsumo
waną
liczbę
oczek,
musi
odłożyć
jeden
żeton
jajka
do
pudełka.
Liczba
ta
może
być
dodatk
owo
skorygowana
o
rodzaj
zagranej
karty
–
patrz:
tabela
ETY
KA KURNIK
A
.
6.
Po
rozpatrz
eniu
wszys
tkich
relacji
każdy
dobiera
jedną
kartę
ze
swojego
stosu,
aby
ponownie
mieć
5
opcji
zagr
y
wki
w
kolejnej
rundzie
.
W
czasie
każdej
rundy
wszy
sc
y
gracze
mają
obowiązek
zagrania
jednej
karty
walki.
Gra jest
podziel
ona na
rund
y
,
w
któr
ych
akcj
a przebieg
a
według
tego samego schema
tu:
Gra jest
podziel
ona na
rund
y
,
w
któr
ych
akcj
a przebieg
a
według
tego samego schema
tu:
Po wykonaniu czterech w
stępnych etapów (tj. rzut dwoma kośćmi, wybór jednej
z nich do walki, zagranie karty walki oraz ponowny rzut drugą k
ością) przechodzicie
do decydującej fazy po
tyczki w tej rundzie.
Mowa o por
ównywaniu w
yników
.
Zaczynacie od gracza, prz
ed któr
ym stoi totem, i ro
zpatrujecie wszy
stkie jego relacje
z przeciwnikami. Spraw
dzacie jego wyłożoną kartę i patrzycie, kogo zaatak
ował
oraz jaką kartę wyłożył zaatakowan
y przeciwnik. Pot
em liczycie oczka na k
ościach,
ewentualnie dodajecie stoso
wną liczbę punktów z
godnie z zasadami etyki kurnika.
W ten sposób w
yłaniany jest zwycięzca tego starcia, a pok
onany traci jedno jajko.
Jeżeli gracz z tot
emem wyłożył kartę obronną lub neutralną, sprawdzacie, czy k
toś go
zaatakow
ał
, i dalej postępujecie tak samo
.
Następnie w podobny sposób k
ontynuujecie sprawdzanie relacji każ
dego z graczy
zgodnie z ruchem wskaz
ówek zegara.
T
ak napraw
dę nie ma żadnej konkretnej k
orzyści z posiadania totemu. T
o tylk
o zwykły
bibelot. W grze jest potrzebny tylk
o po to, aby upewnić się, że w
szyscy gracze zostali
uwzględnieni w punk
tacji za tę rundę.
W przypadku utraty jaja należy odło
żyć jeden żeton do pudełka.
Zasady walk w kurniku są pros
te, twarde i równe dla w
szystkich. Zachowanie
obronne oraz unikanie walki z
a wszelk
ą cenę (tj. w przypadku, gdy nikt cię nie atakuje
)
uważa się za tchórz
ost
wo i bezwz
ględnie karze utratą jajek. Natomiast skuteczny unik
(o ile kt
oś położył kartę z twoim wizerunkiem) to oznak
a spr
ytu, nagradzana
dodatkowymi punktami w starciu.
Zasada
#1
Jeśli
dw
óch gracz
y zaatakuje
się nawzajem
(obaj położą
kar
tę z
wizerunkiem
przeciwnika),
pole bitwy jest ró
wne dla
obu kogutów
.
Bójkę
wygr
ywa ten,
kto
ma więcej
oczek
na k
ościach, a
gracz z niż
szą w
ar
tością traci
1 jajo.
Podobnie, jeśli
zostałeś
zaatakow
any
, ale
sam wybrałeś atak
na innego
r
y
wala,
nie moż
esz uniknąć
również tej
potyczki. R
ozpatrz każdą
swoją bitewną
relację niezależnie,
na osobnych
warunkach
wynikających z
zagranych
względem siebie
kar
t.
Zasada
#2
Jeżeli
bronisz
się, gdy zos
tałeś zaatak
owany
, moż
esz dodać 2
punkty do s
wojej liczby
oczek
na k
ościach. K
to w takiej
sytuacji ma mniejsz
ą łączną
war
tość punk
tową,
straci
1 jaj
o.
Zasada
#3
Jeśli poz
ostałeś
neutralny
, a
inny gracz
cię atakuje
,
możesz dodać
1 punkt
do wyniku
rzutu k
ośćmi. K
to z w
as w
t
ym momencie
ma mniej punk
tów
, przegry
wa star
cie i
traci
1 jajo
.
Zasada
#4
Jeżeli
bronisz
się, ale
nikt cię
nie zaatakow
ał
, od razu
tracisz 2 jajk
a w
tej rundzie. Odł
óż
żetony
do pudełka.
Zasada #5
Jeśli wybrałeś
postawę
neutralną i nik
t cię nie
zaatakował
,
tracisz
1 jajk
o.
Odłóż żeton
do pudełka.
Jeśli w
szyscy
gracze wyłożyli k
art
y obr
onne lub
neutralne, nic się
nie dzieje. Dobierz
cie po
karcie
i ro
zpocznijcie now
ą rundę.
W przypadku równej wartości oczek u obu graczy mam
y
remis
. P
art
ię tę
możecie
zakończy
ć bez rozstrzygnięcia
. W
tenczas nikt z w
as nie straci jajka. Moż
ecie jednak
zaryzykować i
wyciągnąć po jednej karcie kurzej supermocy
. Kar
ty te dodatkowo
zmodyfikują wasze wyniki i być moż
e
w
yłonią zw
ycięzc
ę
. Jeżeli którykolwiek z graczy
wyraża wolę wyciągnięcia kar
ty
,
musicie zrobić to obaj
. T
o tak, jakby ktoś z
adał
jeszcze jeden dodatk
owy cios, który w
ymaga reakcji. Obie wyciągnięte karty
supermocy mogą się zrównoważ
yć. Wtedy utarczka po
zostanie
nierozstrz
ygnięta i obaj uratujecie skór
ę
.
Kart
y mogą też
uratow
ać życie obu kogut
om, albo też obu zabrać po jajku.
W przypadku, gdy obaj gracze wylosują kartę, która
wygr
ywa walkę bez wzgl
ędu na wynik rzutu kośćmi,
nikt
nic nie traci
.
*
Jajko
traci ten,
k
to ma
mniejszą łączną
w
ar
tość
oczek
w
tej w
al
ce.
*
Jajko
traci ten,
k
to ma
mniejszą łączną
w
ar
tość
oczek
w
tej w
al
ce.
zasad
a
Gracz A
Gracz
b
Gracz
b
dodaje punkty
do wyniku
n
a
k
ośc
i
a
c
h
utra
t
a jaj
#1
a
t
akuje
grac
za
b
broni się
jest
neut
r
alny
broni się
jest
neut
ra
lny
a
t
akuje
g
r
ac
za
a
(lub innego gracza)
a
t
akuje
gracza a
(lub innego gracza)
a
t
akuje
g
r
ac
za
a
a
t
akuje
gracza a
a
t
akuje
g
r
ac
za
a
a
t
akuje
gracza a
-
-
-
-
-
/
-
+2
/
-
+1
/
-
-
-
-1
/
-1
*
-1
/
-1
*
-1
/
-1
*
-2
-1
#2
#3
#4
#5
WYNIK
POTY
CZKI
WYNIK
POTY
CZKI
PO
T
YCZKA
REMISOW
A
PO
T
YCZKA
REMISOW
A
3
Gracz, który stracił wszy
st
kie swoje jaja,
odpada z gry
. W tym kurniku nie ma miejsca
dla kogutów bez jaj! P
ozostałe koguty k
ont
ynuują walkę. Odrzucają z r
ęki karty
z wizerunkiem ry
wala, który zszedł właśnie z placu boju i dobierają w ich miejsce
nowe,
tak aby z
awsze mieć 5 opcji do z
agrania
. W dalszej k
olejności można to robić
na bieżąco
, tj. jeśli na koniec ruchu z talii dobierzesz kartę z kogutem, który wcześniej
odpadł, odrzuć ją i sięgnij po następną. Gdy na polu bitwy zostaną tylko dwa
najwaleczniejsz
e koguty
, biją się między sobą według tych samych zasad.
Gra kończy się, gdy w
szyscy gracze potracą już jaja, a w grze z
ostanie ostatni kogut
chociaż z jednym zachowan
ym żetonem.
T
o właśnie wasz now
y król!
ELIMINACJ
A RYW
ALI
ELIMINACJ
A RYW
ALI
Na końcu każ
dej rundy
dobierz jedną kartę, tak by
mieć ich pięć w ręku. Jeśli
twoja talia się skończy -
potasuj ją ponownie i
stwórz nowy stos do
dobierania.
W jednej rundzie
możesz mak
symalnie
stracić tylko 2 jaja,
nawet jeśli dostałeś
baty w większej liczbie
potyczek.
K
ONIEC
GRY
K
ONIEC
GRY
Aby skrócić grę, moż
ecie grać tylko
do momentu, w którym pier
wszy
z was straci s
woje ostatnie jajko i
opuści plac boju. W
prawdzie w ten
sposób nie wyłaniamy jedynego
króla, ale możem
y z powrotem
rozdać gracz
om utracone żetony
,
potasować karty i wszyscy raz
em
zagrać od początku jeszcz
e raz.
ROZ
GRYWKA DO PIERWSZEJ KR
WI
ROZ
GRYWKA DO PIERWSZEJ KR
WI
Inna prosta zmiana to ro
zgry
wka
bez kart supermocy. W takim
przypadku każdy remis o
znaczać
będzie po prostu nieroz
strzygnięte
starcie, bez straty jajka. Jeż
eli
podejmiecie taką decyzję, wyjmijcie
te karty z talii przed rozpoczęciem
gr
y i pozosta
wcie je w pudełku.
ROZ
GRYWKA UPROSZ
CZONA
ROZ
GRYWKA UPROSZ
CZONA
Wypr
odukowano przez:
Z.
P.
„
Alexander” Piotr Pundzis
ul
.
T
elewizyjna 19 | 80
−
209 Chwas
zczyno
T/
F 58 552 83 70 | 58 552 30 75
ZASAD
Y BEZPIECZNEGO
UŻYTKOW
ANIA
OSTRZEŻENIA
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku
poniżej 3
lat
. Zes
taw zawier
a małe
elementy –
niebezpieczeństwo
zakrztuszenia.
Prosimy
zachować
opakowanie
ze względu
na podane
informacje. Opak
owanie nie jest
częścią zaba
wki. Stan
zabawki
należy
regularnie kontr
olować.
Produkt
należy przechowywać
w s
uchym pomiesz
czeniu, z
dala od
źródeł ciepła
oraz w oryginalnym
opakowaniu.
Po zakończ
eniu
użytkowania
usuwać zabawk
ę
w sp
osób bezpieczny
i z dbałością
o śro
do
wisko.
Ze względów produk
cyjnych wzornictwo elementów
oraz ich kolorystyka mogą różnić się
od przedstawio
-
nych na ilustracjach.
Symbol 0–3
oznacza, że
zabawka jest nieodpowiednia
dla
dzieci w wieku
poniżej 3
lat
.
2522
ww
w
.pinkfrog.pl
hell
o@
pinkfrog.pl
/
pinkfrog
W
ięcej gier na
Wypr
odukowano w P
olsce.
4
wiek
gr
a
czy
8+
ilość
gr
a
czy
3−5
czas
gr
y
1
5
-3
0
min
taktyczna
gra imprezow
a
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking laptopów [TOP10]
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking odkurzaczy [TOP10]
Ranking słuchawek bezprzewodowych [TOP10]
4 dyski SSD w kieszeni? Sprawdź, co potrafi obudowa OWC Express 4M2
Ranking gier planszowych [TOP10]
Wyprawka do szkoły - ranking przyborów dla ucznia [TOP20]
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Do czego służą pierścienie pośrednie?
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Uszkodzony termostat – objawy w przypadku lodówki
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Wędkarstwo spinningowe – na czym polega?
Ranking proszków do prania [TOP10]
Sprawdź więcej poradników