Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Dodatek do gry REBEL Nemesis: Karnomorfy
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(257)
Wróć
Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Nemesis: Karnomorfy
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Instrukcja
Autor:
Adam Kw
apiński
Autor doda
tku:
pa
weł Samborski
SPIS TREŚCI
2
WPROWADZENIE
3
PRZYGOTOWANIE
4
MUTACJE
KARTY MUTACJI POSTACI
AKCJA MUTACJI
KARTYSKAŻENIA
5
ZASADY KARNOMORFÓW
SYMBOLEKARNOMORFÓW
A
TAKINTRUZA
OBRAŻENIAIŚMIERĆKARNOMORFÓW
ADAPTACJEKARNOMORFÓW
6
PRZEBIEG GRY
SPOTKANIEZINTRUZEM
FAZAWYDARZEŃ
7
SPRAWDZANIESKAŻENIANAKONIECGRY
8
PODSUMOWANIE ZASAD
el
ementy
gry
1
planszakarnomorfów
8
żetonówczerwonychmetażerców
2
żetonyniebieskichmetażerców
1
żetonścierwojada
4
żetonyzwłokintruzów
20
kartatakukarnomorfów
20
kartwydarzeńkarnomorfów
12
kartmutacjipostaci
8
kartadaptacjikarnomorfów
5
kartpomocy
Podczasrozgrywkiztymdodatkiemtraktujcie
słowa„intruz”i„karnomorf”jakojednoznaczne.
wprow
adzenie
Wszystko zaczęło się od kota.
Musiał
dostać
się
na pokład
statku
naukowego Andraste
w
trak
-
cie przygotowań do wyprawy na protoplanetę DB-198. Gdy po-
braliśmy próbki
z DB-198,
zapakowaliśmy się
do komór
hiber
-
nacyjnych
i
wykonaliśmy
statkiem skok
w
kierunku
domu.
Nie
przypuszczaliśmy, że czyha na nas niebezpieczeństwo…
Dziewięć żyć nie
wystarczyło, aby go uratować. Gdy
statek przy-
spieszył,
przeciążenie
wzrosło
do
1000
g,
a
biedne
futrzaste
stw
o
rze
nie
zamieniło
się
w
czterokilogramowy
pocisk,
który
strącił
poj
emn
iki
z próbkami
i
ostatecznie
zamienił
się w
cienką warstwę
białka
na metalowej
przegrodzie.
W sumie
nie
wydarzyło się
nic
strasznego,
prawda? Okazało
się
jednak,
że
w
uszkodzonych pro
-
bówkach
znajdował
się
osobliwy
wirus
–
jego
żarłoczne,
paso
-
żytnicze
XNA
łączyło
się
z
łańcuchami
DNA
i
RNA
i
replikowało
je w
nikomu nieznany
sposób. Gdy
wymieszał się
ze szczątkami
kota,
przeobraził
się
w
nową
istotę,
która
pochłonęła
całą
bio
-
masę
z
naszych
zapasów
żywności.
W
końcu
znalazła
nas
szczel
-
nie
zamkniętych
w
komorach
hibernacyjnych.
Dla
niej
nie
byli
-
śmy niczym więcej,
jak puszkowanym mięsem…
Wkrótce
rozpętało się
piekło! Próbowaliśmy
walczyć z
namna
-
żającymi się
istotami, ale
im bardziej
słabliśmy, tym
stawały się
większe i
silniejsze. Ostatni
z nas
planują teraz
zniszczyć statek,
zabierając
te
wygłodniałe
potwory
ze
sobą
do
grobu.
Jednak
drogę
do generatora
blokuje
pierwotny
nosiciel
wirusa –
olbrzy
-
mia góra
mięcha ze
zniekształconym kocim łbem.
Zgłosiłem się
na
ochotnika i
ruszę
na
niego
ze skleconym
na
szybko
miotaczem
ognia. To
irracjonalne, ale ten
cholerny zwierzak
musi zapłacić
za
wszystko, co przytrafiło się mojej załodze!
Karnomorfy
to
rasa
szybko
adaptujących
się
potworów,
które
po
żerają
dosłownie
wszystko,
co
stanie
im
na
drodze
–
człon
ków
załogi,
zwłoki,
a
nawet
inne
karnomorfy.
Gra
z
karnomorfami
jest
bardziej
wymagająca
niż
z
intruzami
z
gry
podstawowej.
Jeśli
chcecieprzetrwaćtenokrutnywyścigwosiąganiucelówzros
nącymi
w
siłę
karnomorfami,
powinniście
poważnie
podejść
do
kooperacyjnego
aspektu
gry.
I
oczywiście
pamiętajcie,
aby
wodpowiednimmomenciewbićswoimrywalomnóżwplecy.
8
figurekmetażerców
3
figurkiścierwojadów
8
figurekpowłóczących
1
figurkarzeźnika
2
1]
Połóżcie
planszę
główną
na
stole
stroną
podstawową
ku
górze.
Uwaga!
Strona
podstawowa
planszy
jest
oznaczona
czerwoną strzałką w lewym górnym rogu.
2]
Potasujcie
wszystkie
kafelki
pomieszczeń
„2”
i
losowo
roz
łóżciezakrytenapolachplanszyoznaczonychcyfrą2.
Pozostałe pomieszczenia „2” odłóżcie do pudełka.
Uwaga!
W
każdej
rozgrywce
bierze
udział
tylko
część
pomiesz
-
czeń „2”,
gdyż jest ich
więcej niż
odpowiednich pól na
planszy. Gracze
nigdy nie
wiedzą, jakie
dokładnie pomieszczenia
znalazły się
na statku.
Uwaga! Odkładając
jakiekolwiek elementy do
pudełka, starajcie
się
nie patrzeć na ich treść.
3]
Następnie
tąsamąmetodą
rozłóżcie
kafelki
pomieszczeń
„
1
”
napolachoznaczonychcyfrą1.
4]
Potasujcie
żetony
eksploracji
,
nie
patrząc
na
ich
treść,
i
połóż
ciepo1zakrytymżetonienakażdymkafelkupomieszczenia.
Pozostałe żetony eksploracji odłóżcie do pudełka.
5]
Połóżcie1zakrytąlosowo
dobraną
kartę koordynat
napolu
obokKokpitu.
Pozostałe karty koordynat odłóżcie do pudełka.
6]
Połóżcie
1
znacznik
statusu
na
polu
B
na
torze
destynacji
.
Jestto
znacznik destynacji
.
7]
Weźcie
odpowiednią
liczbę
losowo
dobranych
kapsuł
ratun
-
kowych
:
–
1–2 graczy:
2kapsuły,
–
3
–
4 graczy:
3kapsuły,
–
5 graczy:
4kapsuły.
Połóżciekapsułę
onajniższymnumerze
wSektorze
A.Kap
sułę
o
kolejnym
najniższym
numerze
połóżcie
w
Sektorze
B.
Kolejnekapsuły
układajciena
przemiani
wkolejnościrosnącej
wSektorachAiB.
Kapsuły
powinny
być
zwrócone
stroną
z
napisem
„zamknięta”
kugórze.
Odłóżcie pozostałe kapsuły do
pudełka.
8]
Potasujcie2zakryte
żetony silników
onumerze1(1uszko
dzony
i
1sprawny).
Połóżcie
je
zakrytew
Maszynowni01,
jeden
nadrugim.Wierzchniżetonokreślastatussilnika.
Powtórzcietęczynnośćdlasilników„2”i„3”.
Ważne! Gracze
nie mogą
zobaczyć
treści
żetonów,
aby
nie
wiedzieć,
czy dany silnik jest sprawny, czy nie.
9]
Obokplanszy
głównejpołóżcie
planszę
karnomorfów
,a
na
niejwodpowiednichmiejscach:
–8
znaczników jaj
,
–3losowezakryte
karty adaptacji karnomorfów
.
Przygotujcie
po1
figurce
powłóczącego,
ścierwojadai
rzeźnika,
anastępnieumieśćciejenaodpowiednichkartachadaptacji.
Gdy w
trakcie rozgrywki
nastąpi pierwsze spotkanie
z danym kar
-
nomorfem,
umieszczacie
odpowiednią
figurkę na
planszy i
odkrywacie
jej kartę adaptacji.
10]
Włóżcie
do
woreczka
(kolonii
intruzów)
następujące
żetony
:
–1
pusty żeton
,
–2
żetony niebieskich metażerców
,
–2
żetony czerwonych metażerców
.
Następnie
dołóżciepo
1
żetonie
czerwonego
metażercy
za
każdegograczabiorącegoudziałwrozgrywce.
11]
Potasujcie
i
połóżcie
obok
planszy
następujące
stosy
kart
(zakryte):
3
stosy
przedmiotów
(każdy
w
innym
kolorze),
stos
wydarzeń karnomorfów
,
stos ataku karnomorfów
,
stos
skaże
-
nia
,
stos mutacji postaci
i
stos głębokich ran
.
Obokstosówprzedmiotówpołóżcie
stos kart samoróbek
.
Obokstosukartskażeniapołóżcie
skaner
.
12]
Połóżciepozostałeznaczniki,żetonyikościobokplanszy:
–
znaczniki pożaru
,
–
znaczniki awarii
,
–
znaczniki szmerów
,
–
znaczniki amunicji/obrażeń
,
–
znaczniki
statusu
(używane
jako
powierzchowne
rany/
śluz/sygnał/znacznik
samozniszczenia/znacznik
czasu/znacznik
destynacji),
–
żetony drzwi
,
–
czerwone żetony ciał członków załogi
,
–2
kości walki
,
–2
kości szmerów
,
–
znacznik pierwszego gracza
.
13]
Połóżcie
1znacznik
statusuna
zielonym polu
toruczasu.
To
znacznik czasu
.
14]
Rozdajcie
losowokażdemu
zgraczy1
kartę pomocy
.W
grze
3osobowej
użyjcie
tylko
kart
o
numerach
1–3,
w
grze
4oso
bowej
–
kart
o
numerach
1–
4
itd.
Karty
te
określają
kolejność
wyborupostaci(krok17).
Numer
na
karcie
pomocy
i
plecaku
jest
numerem
gracza
–
jestistotnynietylkopodczaswyborupostaci,aletakżezuwagi
naniektórekartycelów.
Pozostałe karty pomocy odłóżcie do pudełka.
15]
Każdy
gracz
otrzymuje
1
plecak
(plastikową
podkładkę)
o
takim
samym
numerze
jak
jego
karta
pomocy.
Plecak
służy
doprzechowywania
kartprzedmiotówwsekrecie
przedinnymi
graczami.
Następnie
wymieńcie
karty
pomocy
z
gry
podstawowej
na
kartypomocyzdodatku
Karnomorfy
.
Oto
Twój
plecak,
czyli
miejsce
do
przechowywania
nieciężkich
przedmiotów.
Masz pełen
przegląd swojego
ekwipunku, podczas
gdy
pozostali gracze mogą się go jedynie domyślać.
16]
Usuńciez
obu
stosów
kart
celów
(korporacyjnych i
osobi
-
stych)
karty
oznaczonewiększą
liczbąniż
liczbagraczy
uczest
niczącychwrozgrywce.
Potasujcie
osobno
obastosy
i
rozdajcie
graczompo
1karcie
celu
korporacyjnego
i
1
karcie
celu
osobistego.
Gracze
trzymają
treśćswoichkartcelówwtajemnicyprzedinnymi!
Odłóżcie wszystkie pozostałe karty celów do pudełka.
Gdy
w grze
pojawi
się
pierwszy intruz,
każdy
gracz
musi wybrać,
którą ze swoich 2 kart celów chce zachować (drugą odrzuca).
Wskazówka.
Gracze
otrzymują
karty
celów,
zanim
dokonają
wy-
boru
postaci,
aby
mogli
wybrać
postać,
która
najlepiej
nada
się
do
ich realizacji.
Przygotow
anie
3
Mut
acje
W
dodatku
Karnomorfy
postaciemogą
ulegać
mutacjom
.
Gdytak
się
wydarzy,gracz
dobiera
kartę
mutacji postaci
i
kładzie
znacznik
muta
-
cji
naswojej
planszy postaci
.
Uwaga!
Podczas
rozgrywki
z dodatkiem
„Karnomorfy”
nie
umieszczajcie
figurek intruzów
na swojej planszy
postaci. Pole na
planszy postaci, na
które
w grze
podstawowej stawialiście
figurkę larwy,
jest teraz
używane do
zbiera
-
nia znaczników mutacji.
Karty
mut
acji
post
aci
Karty mutacji
postaci
reprezentujązmianygenetyczne
spowodowane
ekspozycjąnawirusakarnomorfów.
Zakażdymrazem,gdygracz
madobraćkartęmutacji
postaci,dobiera
2kartyi
wybierajednąz
nich.Drugąwtasowuje
zpowrotemdo
stosu.
Gracz
kładzie
zakrytą
wybraną
kartę
mutacji
obok
swojej
planszy
postaci.
Gracze
trzymają
treśćkart
mutacji
w
tajemnicy
przed
innymi
domomentu,
ażwykonają
akcjęzkarty
mutacji.Jeśligracz
maotrzy
maćkartęmutacjipostaci,gdymajużtakąkartę,niedobierakolejnej.
Akcja mut
acji
Aby
wykonać
akcję
mutacji,
gracz
musi
przeskanować
wybraną
kartę skażenia ze swojej
ręki i położyć
1 znacznik mutacji
na swojej
planszy postaci
(niezależnieodwynikuskanowania).
Każdakartamutacjipostacima2efekty:
Jeśli
karta
skażenia
jest
ZARAŻONA,
gracz
odkłada
ją
na
swój
stoskartodrzuconychiwykonujeefekt„ZARAŻENIE”.
Jeśli
karta
nie
jest
ZARAŻONA,
gracz
usuwa
ją
ze
swojej
talii
akcji,
dobiera
nową
kartę
skażenia
i
kładzie
ją
na
swoim
stosie
kart
odrzuconych.Następniewykonujeefekt„BRAKZARAŻENIA”.
Gdy
gracz
pierwszy
raz
wykona
akcję
z
karty
mutacji,
odkrywa
ją,
takabyjejtreśćbyławidocznadlainnychgraczy.
Uwaga!
Gracze
nigdy
nie mają
pewności,
jak postacie
zareagują na
dziwną
mutację, która zaszła w ich organizmach.
Znaczniki mut
acji
Znaczniki
mutacji
to
znaczniki
amunicji/obrażeń
z
gry
podstawowej.
Gdygraczmaotrzymaćznacznikmutacji:
Jeśli
gracz
nie
ma
karty
mutacji
postaci
,
dobiera
tę
kartę
zamiast
znacznika
mutacji
(dobiera
2
karty i
wybiera
1 z
nich
– zob.
„Karty
mutacji
postaci” powyżej)
.
Jeśli gracz
ma kartę
mutacji postaci
,umieszczaznacznikmuta
cji
na
polu
z
wizerunkiem
figurki
na
swojej
planszy
postaci
(w
grze
podstawowejnatympoluumieszczasięlarwy).
Gdy
gracz
otrzyma
czwarty
znacznik
mutacji,
jego
postać
umiera.
Figurkę
powłóczącego
i
żeton
ciała
członka
załogi
należy
umieścić
wpomieszczeniu,wktórymumarłapostać.
W trakcie gry
nie ma możliwości
usunięcia znaczników mutacji.
Można jed
-
nak pozbyć
się karty
mutacji postaci
dzięki wizycie w
Komorze dekontaminacyj
-
nej albo używając Antidotum.
Znaczniki
mutacji
zostają
na
planszy
postaci
do
końca
gry,
nawet
jeśligraczowiudałosiępozbyćkartymutacji.
Karty skażenia
Jeśli
w
trakcie
skanowania
karty
skażenia
(w
wyniku
akcji
karty
„Od
poczynek”alboakcji
Kantynyi
Pryszniców)na
karciepojawisię
słowo
„ZARAŻENIE”,
gracz
umieszcza
na
swojej
planszy
postaci
znacznik
mutacji zamiast figurki larwy
.
Pamiętajcie,
że
gdy
gracz
nie ma
karty
mutacji postaci,
nie dobiera
znacz
-
nika mutacji – zamiast tego dobiera kartę mutacji.
Pozostałe
zasady
dotyczące
kart
skażenia
są
takie
same
jak
wgrzepodstawowej.
<<< przygotow
anie >>>
17]
Potasujcie
karty
wyboru
postaci
.
Gracze
wybiera
ją
postacie
w
następującej
kolejności:
gracz
1
odkrywa
2
losowe
kartyi
wybierajedną
znich.
Drugąkartę
wtaso
wujezpowrotemdo
stosu.Terazgracz2wybieraswoją
postaćwtakisamsposób,następniegracz3itd.
Gracz
może
kontrolować
jedyniepostać,
którąwybrał
podczaswyborupostaci.
Po
wyborze
postaci
odłóżcie
karty
niewybranych
postaci
z powrotem do pudełka. Nie będą brać udziału w grze.
18]
Każdygraczotrzymujenastępująceelementy:
A)
Planszę
postaci
,którąwybrał
wpoprzednimkroku.
B)
Figurkę
swojej
postaci,
którą
umieszcza
w
Hiber
natorium.
Umieść swoją figurkę w kolorowym krążku.
C)
Stos
kart
akcji
swojej
postaci,
który
tasuje
i
kła
dziezakrytypoprawejstronieplanszypostaci.
D)
Przedmiot
startowy
swojej
postaci
(broń),
który
umieszcza
w
1
z
2
rąk
na
planszy
postaci.
Następnie
na
karcie
przedmiotu
należyumieścić
wskazanąna
niejliczbę
znaczników amunicji
.
E)
2
przedmioty
osobiste
swojej
postaci,
które
kła
dzie
poziomoobok
swojej
planszy
postaci.
Napoczątku
gry
przedmioty
te
są
NIEAKTYWNE,
ale
po
spełnieniu
określonychwarunkówgraczemogąjeaktywować.
Odłóżcie
pozostałe plansze
postaci
do
pudełka. Nie
będą
używane w grze.
19]
Gracz1otrzymuje
znacznik pierwszego gracza
.
20]
Połóżcie
niebieski
żeton
ciała
członka
załogi
w
Hibernatorium.
Reprezentuje
nieszczęśnika
leżącego
wkałużykrwiobokswojejkapsułyhibernacyjnej.
W
trakcie
gryżeton
ten
należy
traktować
jako
obiekt
„ciałoczłonkazałogi”.
4
Zasady karnomorfów
Symbol
e
karnomorfów
met
ażerca
–
gdy
macie
dołożyć
żeton
metażercy
do
kolonii
intruzów,
zawszedokładajcie
żeton
czerwonego
metażercy
(jeślijestdostępny)zamiastniebieskiego.
powł
óczący
ścierwojad
rzeźnik
–
wyjątkowo
wielki
okaz
karnomorfa.
Rzeźnik
nie
mieści
się
w
wejściu
do
korytarzy
technicznych.
Jeśli
ma
się
przemieścićwkierunkuwejściadokorytarzytechnicznych,zostaje
wpomieszczeniu.
Uwaga! W dodatku „Karnomorfy” nie ma odpowiednika larwy
.
At
ak intruza
At
ak met
ażercy
Postać zaatakowana przez
metażercę nie dobiera i nie rozpatru-
je karty ataku karnomorfa. Zamiast tego dobiera 1 kartę mutacji
postaci, 1 kartę skażenia i 1 powierzchowną ranę.
Dołóżcie
żeton
powłóczącego
do
kolonii
intruzów
i
usuńcie
figurkęmetażercyzpomieszczenia.
Jeśli
gracz
ma
kartę
mutacji
postaci,
otrzymuje
tylko
1
kartę
skażenia
i1
powierzchowną
ranę.Żeton
powłóczącego
należy
doło
żyćdokoloniiintruzów.
Pozostałe
zasady
dotyczące
ataku
intruza
są
takie
same
jak
wgrzepodstawowej.
obrażenia i śmierć
karnomorfów
Dodatek
Karnomorfy
wprowadza
zmiany
w
zasadach
dotyczących
wytrzymałości
intruzów,
które
są
opisane
w
sekcji
„Obrażenia
iśmierćintruzów”winstrukcjidogrypodstawowej.
Gdy
karnomorf
doznaje
obrażeń,
dobierz
1
kartę
ataku
karno
morfaisprawdź
efektobrażeń.Nakarcie
znajdująsię2wartości
–
górna
dotyczy
metażercy,
a
dolna
pozostałych
rodzajówkarnomor
fówprzedstawionych
zapomocą
symboli.
Jeśli liczba
w symbolu
krwi
jest
równa
albo
niższa
od
aktualnej
liczby
obrażeń
karno
-
morfa, karnomorf zostaje zabity.
Karnomorfynieumierajątakłatwo:
Metażercy
i
powł
óczący
–
usuń
jegofigurkę
z
plan
szyiumieść1żetonzwłokintruzawpomieszczeniu,gdziezginął.
Ścierwojad
–
usuńjego
figurkęz
planszyi
umieść1
żeton
zwłokintruzaifigurkępowłóczącegowpomieszczeniu,gdziezginął.
rzeźnik
–
usuń
jego
figurkęz
planszy
i
umieść2
figurki
powłóczącychwpomieszczeniu,gdziezginął.Zabityrzeźnikniewraca
dogry–odłóżciejegofigurkędopudełka.
Uwaga!
Powłóczący
umieszczeni
na
planszy
w
wyniku
śmierci
rzeź
-
nika
nie
są
dobierani
z
kolonii
intruzów!
Liczba
żetonów
powłóczących
w kolonii intruzów się nie zmienia.
Adapt
acje
karnomorfów
Karty
adaptacji
karnomorfów
zastępują
karty
słabości
intru
zów–dziękinimkarnomorfystająsięcorazsilniejsze.
Zakażdymrazem,
gdyw
trakcierozgrywki
nastąpipierw
sze
spotkanie
zdanym
rodzajemkarnomorfa,
umieśćcieodpo
wiedniąfigurkęz
planszykarnomorfównaplanszy.
Następ
nie
odkryjciekartęadaptacjitegokarnomorfa.
Z
pojawieniem
się
pierwszego
powłóczącego
w
grze
została
odkryta
karta
adaptacji
powłóczącego
–
będzie
można
ją
odrzucić
po przebadaniu ciała członka załogi.
Gracze
mogą
skorzystać
z
akcji
Laboratorium,
aby
przeba
dać1
obiekt(ciałoczłonka
załogi,zwłokiintruza,
jajointruza)
iodrzucićodkrytąkartęadaptacjizgry.
5
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking laptopów [TOP10]
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking słuchawek bezprzewodowych [TOP10]
Ranking odkurzaczy pionowych [TOP10]
4 dyski SSD w kieszeni? Sprawdź, co potrafi obudowa OWC Express 4M2
Ranking gier planszowych [TOP10]
Wyprawka do szkoły - ranking przyborów dla ucznia [TOP20]
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Do czego służą pierścienie pośrednie?
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Uszkodzony termostat – objawy w przypadku lodówki
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Wędkarstwo spinningowe – na czym polega?
Ranking proszków do prania [TOP10]
Sprawdź więcej poradników