Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza 113829

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza 113829

Powrót
Wstęp
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza! Pamię-
tajcie o tych 5 szalonych słowach.
Gdy obrazek na karcie pasuje do
wypowiadanego słowa, ścigacie
się ze sobą, żeby jak najszybciej
umieścić dłoń na środkowym sto-
sie kart. Ostatnie z Was, które to
zrobi, musi wziąć wszystkie karty.
Pozbądź się swoich kart szybciej
niż inni, ale uważaj! Twój umysł
może cię wyprowadzić
na manowce.
Ta wciągająca gra
jest tak wyjątkowa
jak jej nazwa.
Baw się dobrze!
pizza
kot
ser
koza
10
min
8 +
2 – 8
Zawartość
• 64 karty
(mówicie „Buła”, „Pizza”,
„Kot”, „Ser”, „Koza”,
„Buła”, „Pizza”, „Kot”,
„Ser”, „Koza”… itd.),
aż stanie się to:
Gdy karta, która właśnie została
wyłożona, pasuje do słowa
wypowiedzianego przez gracza
(np. odłożył „Pizzę”, mówiąc
„Pizza”), wszyscy
gracze muszą jak naj-
szybciej położyć swoje
dłonie na środkowym
stosie kart, a ostatni
gracz, który to zrobi, bierze cały
środkowy stos i dodaje te karty na
spód swojego stosu dobierania.
Kolejna runda zaczyna się od
tego gracza i od słowa „Buła”;
następny gracz mówi
„Pizza”; następny
„Kot”… itd.
Dodatkowo
Gdy gracz zużyje wszystkie
swoje karty, nadal mówi „Buła”,
„Pizza”, „Kot”, … itd. zgodnie
z kolejnością i nadal musi kłaść
dłoń na stosie, gdy pojawi się
dopasowanie albo gdy pojawi się
karta specjalna.
Cofanie
Jeśli którykolwiek z graczy położy
dłoń nieprawidłowo lub zacznie
cofać rękę z powrotem,
zabiera wszystkie karty
ze środkowego stosu.
Tempo
Musicie utrzymać stały,
szybki rytm gry. Jeśli
ktoś się pomyli, bo zapo-
mniał, co ma powiedzieć, albo nie
zauważył, że jest jego kolej, musi
wziąć karty.
Bez podglądania
Wszyscy gracze muszą wykładać
karty na środkowy stos, odkrywa-
jąc obrazek dopiero w momencie
wyłożenia. Jeśli gracz podejrzy
zawartość swojej karty przed umiesz-
czeniem jej na stosie, traci rundę
i bierze wszystkie karty ze stosu.
Karty specjalne
Wszyscy gracze muszą wykonać
wymienione dalej akcje natych-
miast po odkryciu karty specjalnej,
a następnie jak najszybciej nakryć
dłonią karty na stosie. Jeśli gracz
wykona złą akcję albo jako ostatni
położy dłoń na stosie, musi wziąć
wszystkie karty.
Koniec gry
Gra się kończy, gdy gracz bez
żadnych kart jako PIERWSZY położy
dłoń na stosie środkowym podczas
dopasowania albo rozegrania karty
specjalnej.
Tłumaczenie: Marek Antoniak
Cel gry
Pozbądź się wszystkich swoich
kart i bądź PIERWSZĄ osobą,
która położy rękę na stosie kart,
gdy zobaczysz dopasowanie albo
kartę specjalną.
Przygotowanie do gry
Przetasuj, a następnie rozdaj
wszystkie karty zakryte po równo
między graczy. Pozostałe karty
włóż z powrotem do pudełka.
W przypadku gry dla 2, 3, 4 lub
5 graczy, każdy z nich otrzymuje
tylko 12 losowych kart.
Gracze nie mogą podglądać kart
w swoich stosach dobierania, które
mają pozostać zakryte.
Terminologia
Stos dobierania: stos kart
należący do gracza.
Stos środkowy: stos kart znaj-
dujący się na środku stołu.
Dopasowanie: gdy karta
pasuje do słowa wypowiada-
nego przez gracza.
Goryl: Wszyscy uderzają się
w klatkę piersiową.
Świstak: Wszyscy pukają w stół
obiema dłońmi.
Narwal: Wszyscy układają dłonie
nad czołem tak, żeby wyglądały
jak róg.
Jak gr
Osoba po lewej stronie rozdają-
cego wykłada odkrytą kartę na
środek, mówiąc „Buła”.
Gracz po jej lewej stronie
kładzie swoją odkrytą
kartę na poprzednią,
mówiąc „Pizza”.
Trwa to do momentu
kot
kot
kot
kot
kot
kot
ser
ser
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
Wstęp
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza! Pamię-
tajcie o tych 5 szalonych słowach.
Gdy obrazek na karcie pasuje do
wypowiadanego słowa, ścigacie
się ze sobą, żeby jak najszybciej
umieścić dłoń na środkowym sto-
sie kart. Ostatnie z Was, które to
zrobi, musi wziąć wszystkie karty.
Pozbądź się swoich kart szybciej
niż inni, ale uważaj! Twój umysł
może cię wyprowadzić
na manowce.
Ta wciągająca gra
jest tak wyjątkowa
jak jej nazwa.
Baw się dobrze!
pizza
kot
ser
koza
10
min
8 +
Zawartość
• 64 karty
(mówicie „Buła”, „Pizza”,
„Kot”, „Ser”, „Koza”,
„Buła”, „Pizza”, „Kot”,
„Ser”, „Koza”… itd.),
stanie się to:
Gdy karta, która właśnie została
wyłożona, pasuje do słowa
wypowiedzianego przez gracza
(np. odłożył „Pizzę”, mówiąc
„Pizza”), wszyscy
gracze muszą jak naj-
szybciej położyć swoje
dłonie na środkowym
stosie kart, a ostatni
gracz, który to zrobi, bierze cały
środkowy stos i dodaje te karty na
spód swojego stosu dobierania.
Kolejna runda zaczyna się od
tego gracza i od słowa „Buła”;
następny gracz mówi
„Pizza”; następny
„Kot”… itd.
Dodatkowo
Gdy gracz zużyje wszystkie
swoje karty, nadal mówi „Buła”,
„Pizza”, „Kot”, itd. zgodnie
z kolejnością i nadal musi kłaść
dłoń na stosie, gdy pojawi się
dopasowanie albo gdy pojawi się
karta specjalna.
Cofanie
Jeśli którykolwiek z graczy położy
dłoń nieprawidłowo lub zacznie
cofać rękę z powrotem,
zabiera wszystkie karty
ze środkowego stosu.
Tempo
Musicie utrzymać stały,
szybki rytm gry. Jeśli
ktoś się pomyli, bo zapo-
mniał, co ma powiedzieć, albo nie
zauważył, że jest jego kolej, musi
wziąć karty.
Bez podglądania
Wszyscy gracze muszą wykładać
karty na środkowy stos, odkrywa-
jąc obrazek dopiero w momencie
wyłożenia. Jeśli gracz podejrzy
zawartość swojej karty przed umiesz-
czeniem jej na stosie, traci rundę
i bierze wszystkie karty ze stosu.
Karty specjalne
Wszyscy gracze muszą wykonać
wymienione dalej akcje natych-
miast po odkryciu karty specjalnej,
a następnie jak najszybciej nakryć
dłonią karty na stosie. Jeśli gracz
wykona złą akcję albo jako ostatni
położy dłoń na stosie, musi wziąć
wszystkie karty.
Koniec gry
Gra się kończy, gdy gracz bez
żadnych kart jako PIERWSZY położy
dłoń na stosie środkowym podczas
dopasowania albo rozegrania karty
specjalnej.
Tłumaczenie: Marek Antoniak
Cel gry
Pozbądź się wszystkich swoich
kart i bądź PIERWSZĄ osobą,
która położy rękę na stosie kart,
gdy zobaczysz dopasowanie albo
kartę specjalną.
Przygotowanie do gry
Przetasuj, a następnie rozdaj
wszystkie karty zakryte po równo
między graczy. Pozostałe karty
włóż z powrotem do pudełka.
W przypadku gry dla 2, 3, 4 lub
5 graczy, każdy z nich otrzymuje
tylko 12 losowych kart.
Gracze nie mogą podglądać kart
w swoich stosach dobierania, które
mają pozostać zakryte.
Terminologia
Stos dobierania: stos kart
należący do gracza.
Stos środkowy: stos kart znaj-
dujący się na środku stołu.
Dopasowanie: gdy karta
pasuje do słowa wypowiada-
nego przez gracza.
Goryl: Wszyscy uderzają się
w klatkę piersiową.
Świstak: Wszyscy pukają w stół
obiema dłońmi.
Narwal: Wszyscy układają dłonie
nad czołem tak, żeby wyglądały
jak róg.
Jak gr
Osoba po lewej stronie rozdają-
cego wykłada odkrytą kartę na
środek, mówiąc „Buła”.
Gracz po jej lewej stronie
kładzie swoją odkrytą
kartę na poprzednią,
mówiąc „Pizza”.
Trwa to do momentu
kot
kot
kot
kot
kot
kot
ser
ser
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
Wstęp
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza! Pamię-
tajcie o tych 5 szalonych słowach.
Gdy obrazek na karcie pasuje do
wypowiadanego słowa, ścigacie
się ze sobą, żeby jak najszybciej
umieścić dłoń na środkowym sto-
sie kart. Ostatnie z Was, które to
zrobi, musi wziąć wszystkie karty.
Pozbądź się swoich kart szybciej
niż inni, ale uważaj! Twój umysł
może cię wyprowadzić
na manowce.
Ta wciągająca gra
jest tak wyjątkowa
jak jej nazwa.
Baw się dobrze!
pizza
kot
ser
koza
10
min
8 +
2 – 8
Zawartość
• 64 karty
(mówicie „Buła”, „Pizza”,
„Kot”, „Ser”, „Koza”,
„Buła”, „Pizza”, „Kot”,
„Ser”, „Koza”… itd.),
stanie się to:
Gdy karta, która właśnie została
wyłożona, pasuje do słowa
wypowiedzianego przez gracza
(np. odłożył „Pizzę”, mówiąc
„Pizza”), wszyscy
gracze muszą jak naj-
szybciej położyć swoje
dłonie na środkowym
stosie kart, a ostatni
gracz, który to zrobi, bierze cały
środkowy stos i dodaje te karty na
spód swojego stosu dobierania.
Kolejna runda zaczyna się od
tego gracza i od słowa „Buła”;
następny gracz mówi
„Pizza”; następny
„Kot”… itd.
Dodatkowo
Gdy gracz zużyje wszystkie
swoje karty, nadal mówi „Buła”,
„Pizza”, „Kot”, itd. zgodnie
z kolejnością i nadal musi kłaść
dłoń na stosie, gdy pojawi się
dopasowanie albo gdy pojawi się
karta specjalna.
Cofanie
Jeśli którykolwiek z graczy położy
dłoń nieprawidłowo lub zacznie
cofać rękę z powrotem,
zabiera wszystkie karty
ze środkowego stosu.
Tempo
Musicie utrzymać stały,
szybki rytm gry. Jeśli
ktoś się pomyli, bo zapo-
mniał, co ma powiedzieć, albo nie
zauważył, że jest jego kolej, musi
wziąć karty.
Bez podglądania
Wszyscy gracze muszą wykładać
karty na środkowy stos, odkrywa-
jąc obrazek dopiero w momencie
wyłożenia. Jeśli gracz podejrzy
zawartość swojej karty przed umiesz-
czeniem jej na stosie, traci rundę
i bierze wszystkie karty ze stosu.
Karty specjalne
Wszyscy gracze muszą wykonać
wymienione dalej akcje natych-
miast po odkryciu karty specjalnej,
a następnie jak najszybciej nakryć
dłonią karty na stosie. Jeśli gracz
wykona złą akcję albo jako ostatni
położy dłoń na stosie, musi wziąć
wszystkie karty.
Koniec gry
Gra się kończy, gdy gracz bez
żadnych kart jako PIERWSZY położy
dłoń na stosie środkowym podczas
dopasowania albo rozegrania karty
specjalnej.
Tłumaczenie: Marek Antoniak
Cel gry
Pozbądź się wszystkich swoich
kart i bądź PIERWSZĄ osobą,
która położy rękę na stosie kart,
gdy zobaczysz dopasowanie albo
kartę specjalną.
Przygotowanie do gry
Przetasuj, a następnie rozdaj
wszystkie karty zakryte po równo
między graczy. Pozostałe karty
włóż z powrotem do pudełka.
W przypadku gry dla 2, 3, 4 lub
5 graczy, każdy z nich otrzymuje
tylko 12 losowych kart.
Gracze nie mogą podglądać kart
w swoich stosach dobierania, które
mają pozostać zakryte.
Terminologia
Stos dobierania: stos kart
należący do gracza.
Stos środkowy: stos kart znaj-
dujący się na środku stołu.
Dopasowanie: gdy karta
pasuje do słowa wypowiada-
nego przez gracza.
Goryl: Wszyscy uderzają się
w klatkę piersiową.
Świstak: Wszyscy pukają w stół
obiema dłońmi.
Narwal: Wszyscy układają dłonie
nad czołem tak, żeby wyglądały
jak róg.
Jak gr
Osoba po lewej stronie rozdają-
cego wykłada odkrytą kartę na
środek, mówiąc „Buła”.
Gracz po jej lewej stronie
kładzie swoją odkrytą
kartę na poprzednią,
mówiąc „Pizza”.
Trwa to do momentu
kot
kot
kot
kot
kot
kot
ser
ser
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
Wstęp
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza! Pamię-
tajcie o tych 5 szalonych słowach.
Gdy obrazek na karcie pasuje do
wypowiadanego słowa, ścigacie
się ze sobą, żeby jak najszybciej
umieścić dłoń na środkowym sto-
sie kart. Ostatnie z Was, które to
zrobi, musi wziąć wszystkie karty.
Pozbądź się swoich kart szybciej
niż inni, ale uważaj! Twój umysł
może cię wyprowadzić
na manowce.
Ta wciągająca gra
jest tak wyjątkowa
jak jej nazwa.
Baw się dobrze!
pizza
kot
ser
koza
10
min
8 +
2 – 8
Zawartość
• 64 karty
(mówicie „Buła”, „Pizza”,
„Kot”, „Ser”, „Koza”,
„Buła”, „Pizza”, „Kot”,
„Ser”, „Koza”… itd.),
stanie się to:
Gdy karta, która właśnie została
wyłożona, pasuje do słowa
wypowiedzianego przez gracza
(np. odłożył „Pizzę”, mówiąc
„Pizza”), wszyscy
gracze muszą jak naj-
szybciej położyć swoje
dłonie na środkowym
stosie kart, a ostatni
gracz, który to zrobi, bierze cały
środkowy stos i dodaje te karty na
spód swojego stosu dobierania.
Kolejna runda zaczyna się od
tego gracza i od słowa „Buła”;
następny gracz mówi
„Pizza”; następny
„Kot”… itd.
Dodatkowo
Gdy gracz zużyje wszystkie
swoje karty, nadal mówi „Buła”,
„Pizza”, „Kot”, itd. zgodnie
z kolejnością i nadal musi kłaść
dłoń na stosie, gdy pojawi się
dopasowanie albo gdy pojawi się
karta specjalna.
Cofanie
Jeśli którykolwiek z graczy położy
dłoń nieprawidłowo lub zacznie
cofać rękę z powrotem,
zabiera wszystkie karty
ze środkowego stosu.
Tempo
Musicie utrzymać stały,
szybki rytm gry. Jeśli
ktoś się pomyli, bo zapo-
mniał, co ma powiedzieć, albo nie
zauważył, że jest jego kolej, musi
wziąć karty.
Bez podglądania
Wszyscy gracze muszą wykładać
karty na środkowy stos, odkrywa-
jąc obrazek dopiero w momencie
wyłożenia. Jeśli gracz podejrzy
zawartość swojej karty przed umiesz-
czeniem jej na stosie, traci rundę
i bierze wszystkie karty ze stosu.
Karty specjalne
Wszyscy gracze muszą wykonać
wymienione dalej akcje natych-
miast po odkryciu karty specjalnej,
a następnie jak najszybciej nakryć
dłonią karty na stosie. Jeśli gracz
wykona złą akcję albo jako ostatni
położy dłoń na stosie, musi wziąć
wszystkie karty.
Koniec gry
Gra się kończy, gdy gracz bez
żadnych kart jako PIERWSZY położy
dłoń na stosie środkowym podczas
dopasowania albo rozegrania karty
specjalnej.
Tłumaczenie: Marek Antoniak
Cel gry
Pozbądź się wszystkich swoich
kart i bądź PIERWSZĄ osobą,
która położy rękę na stosie kart,
gdy zobaczysz dopasowanie albo
kartę specjalną.
Przygotowanie do gry
Przetasuj, a następnie rozdaj
wszystkie karty zakryte po równo
między graczy. Pozostałe karty
włóż z powrotem do pudełka.
W przypadku gry dla 2, 3, 4 lub
5 graczy, każdy z nich otrzymuje
tylko 12 losowych kart.
Gracze nie mogą podglądać kart
w swoich stosach dobierania, które
mają pozostać zakryte.
Terminologia
Stos dobierania: stos kart
należący do gracza.
Stos środkowy: stos kart znaj-
dujący się na środku stołu.
Dopasowanie: gdy karta
pasuje do słowa wypowiada-
nego przez gracza.
Goryl: Wszyscy uderzają się
w klatkę piersiową.
Świstak: Wszyscy pukają w stół
obiema dłońmi.
Narwal: Wszyscy układają dłonie
nad czołem tak, żeby wyglądały
jak róg.
Jak gr
Osoba po lewej stronie rozdają-
cego wykłada odkrytą kartę na
środek, mówiąc „Buła”.
Gracz po jej lewej stronie
kładzie swoją odkrytą
kartę na poprzednią,
mówiąc „Pizza”.
Trwa to do momentu
kot
kot
kot
kot
kot
kot
ser
ser
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
Wstęp
Buła, Pizza, Kot, Ser, Koza! Pamię-
tajcie o tych 5 szalonych słowach.
Gdy obrazek na karcie pasuje do
wypowiadanego słowa, ścigacie
się ze sobą, żeby jak najszybciej
umieścić dłoń na środkowym sto-
sie kart. Ostatnie z Was, które to
zrobi, musi wziąć wszystkie karty.
Pozbądź się swoich kart szybciej
niż inni, ale uważaj! Twój umysł
może cię wyprowadzić
na manowce.
Ta wciągająca gra
jest tak wyjątkowa
jak jej nazwa.
Baw się dobrze!
pizza
kot
ser
koza
10
min
8 +
2 – 8
Zawartość
• 64 karty
(mówicie „Buła”, „Pizza”,
„Kot”, „Ser”, „Koza”,
„Buła”, „Pizza”, „Kot”,
„Ser”, „Koza”… itd.),
aż stanie się to:
Gdy karta, która właśnie została
wyłożona, pasuje do słowa
wypowiedzianego przez gracza
(np. odłożył „Pizzę”, mówiąc
„Pizza”), wszyscy
gracze muszą jak naj-
szybciej położyć swoje
dłonie na środkowym
stosie kart, a ostatni
gracz, który to zrobi, bierze cały
środkowy stos i dodaje te karty na
spód swojego stosu dobierania.
Kolejna runda zaczyna się od
tego gracza i od słowa „Buła”;
następny gracz mówi
„Pizza”; następny
„Kot”… itd.
Dodatkowo
Gdy gracz zużyje wszystkie
swoje karty, nadal mówi „Buła”,
„Pizza”, „Kot”, itd. zgodnie
z kolejnością i nadal musi kłaść
dłoń na stosie, gdy pojawi się
dopasowanie albo gdy pojawi się
karta specjalna.
Cofanie
Jeśli którykolwiek z graczy położy
dłoń nieprawidłowo lub zacznie
cofać rękę z powrotem,
zabiera wszystkie karty
ze środkowego stosu.
Tempo
Musicie utrzymać stały,
szybki rytm gry. Jeśli
ktoś się pomyli, bo zapo-
mniał, co ma powiedzieć, albo nie
zauważył, że jest jego kolej, musi
wziąć karty.
Bez podglądania
Wszyscy gracze muszą wykładać
karty na środkowy stos, odkrywa-
jąc obrazek dopiero w momencie
wyłożenia. Jeśli gracz podejrzy
zawartość swojej karty przed umiesz-
czeniem jej na stosie, traci rundę
i bierze wszystkie karty ze stosu.
Karty specjalne
Wszyscy gracze muszą wykonać
wymienione dalej akcje natych-
miast po odkryciu karty specjalnej,
a następnie jak najszybciej nakryć
dłonią karty na stosie. Jeśli gracz
wykona złą akcję albo jako ostatni
położy dłoń na stosie, musi wziąć
wszystkie karty.
Koniec gry
Gra się kończy, gdy gracz bez
żadnych kart jako PIERWSZY położy
dłoń na stosie środkowym podczas
dopasowania albo rozegrania karty
specjalnej.
Tłumaczenie: Marek Antoniak
Cel gry
Pozbądź się wszystkich swoich
kart i bądź PIERWSZĄ osobą,
która położy rękę na stosie kart,
gdy zobaczysz dopasowanie albo
kartę specjalną.
Przygotowanie do gry
Przetasuj, a następnie rozdaj
wszystkie karty zakryte po równo
między graczy. Pozostałe karty
włóż z powrotem do pudełka.
W przypadku gry dla 2, 3, 4 lub
5 graczy, każdy z nich otrzymuje
tylko 12 losowych kart.
Gracze nie mogą podglądać kart
w swoich stosach dobierania, które
mają pozostać zakryte.
Terminologia
Stos dobierania: stos kart
należący do gracza.
Stos środkowy: stos kart znaj-
dujący się na środku stołu.
Dopasowanie: gdy karta
pasuje do słowa wypowiada-
nego przez gracza.
Goryl: Wszyscy uderzają się
w klatkę piersiową.
Świstak: Wszyscy pukają w stół
obiema dłońmi.
Narwal: Wszyscy układają dłonie
nad czołem tak, żeby wyglądały
jak róg.
Jak gr
Osoba po lewej stronie rozdają-
cego wykłada odkrytą kartę na
środek, mówiąc „Buła”.
Gracz po jej lewej stronie
kładzie swoją odkrytą
kartę na poprzednią,
mówiąc „Pizza”.
Trwa to do momentu
kot
kot
kot
kot
kot
kot
ser
ser
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
pizza
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
ser
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal
goryl
goryl
koza
koza
goryl
goryl
goryl
goryl
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
swistak
narwal
narwal

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756