Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Detektyw Bombel 2004571
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(256)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Detektyw Bombel 2004571
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Podczas każdej przygody wybierasz miejsca,
które chcesz zbadać. Odszukaj karty odpowia
-
dające interesującym Cię bańk
om idokładnie
przyjrzyj się obrazkom.
Na koniec swojej przygody zbierz raz
em
wszystkie karty gwiazd potrzebne
do wypełnienia zadania!
ZA
W
ARTOŚĆ
ZASAD
Y GRY
72 karty p
odzielone na 4 zestawy – każdy zestaw
stanowi odrębną przygodę.
• 6 zielony
ch kart zprz
ygodą instruktażową,
• 20 pomarańczowych kart,
• 22 oletowe karty
,
• 24 niebieskie kar
ty
,
• plakat,
• instrukcja.
Wkażdym zestawie
znajdują się karty gwiazd,
ślepych uliczek ipostaci.
Wzależności od zestawu
liczba poszczególny
ch kart
się różni.
CEL GRY
Spraw
dź, jaki jest
T
wój
poziom poszukiwacza
przygód
, licząc odkryte kar
ty ślepych uliczek!
POPRA
WIANIE WYNIKÓW
0 KART
ŚLEPYCH
ULICZEK:
ZŁOT
A
BAŃKA
Braw
o! Nie masz sobie równ
ych
wposzukiwaniu przygód!
Każdą przygodę możesz ro
zegrać tyle razy
, ile chcesz.
Jeśli już znasz wszystkie miejsca, które należy zba
-
dać, możesz podnieść swój po
ziom poszukiwacza
przygód! Staraj się jak najlepiej zapamiętać, gdzie
znajdowały się karty ślepych uliczek, aby osiągnąć
prestiżowy poziom złotej bańki!
3
–
4 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK: BRĄZO
WA BAŃKA
Stawiasz pierwsze kroki jako
poszukiwacz przygód. Nie zawracaj
ztej drogi!
1
–
2 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK:
SREBRNA BAŃKA
Poszukiwanie przygód idzie Ci napra
wdę
dobrze! Świetna robota!
•
Czasami postać wskaże Ci kierunek,
w
którym masz się udać. Kontynuuj
przygodę, odwracając kartę wska
-
zaną w
bańce w
zielonym pr
osto
-
kącie.
Wniektórych przygodach pojawiają się karty po
-
staci. Znajdziesz je na kartach zniebiesk
im tłem.
•
Inne postacie wskażą Ci drogę, jeśli masz
konkretną kartę gwiazdy
.
KART
A POST
ACI
©2021 Blue Orange Edition.
Detektyw Bombel
(
Bubble Stories
)
i Blue Orange są zastrzeżonymi znakami towarowymi Blue
Orange Edition. Gra jest publikowana i dystrybuowana na licencji
Blue Orange, 97 impasse Jean Lamour, 54700 Pont-à-Mousson,
Francja.www.blueorangegames.eu
Jeśli masz kartę gwiazdy
, której
szuka dana postać, kontynuuj przy
-
godę, odwracając kartę wskazaną
wbańce wzielonym pr
ostokącie.
Jeśli nie masz tej karty gwiazdy,
wróć do poszukiwań, rozpoczy
-
nając je w
miejscu wskazanym
w
bańce w
czerwonym pr
osto
-
kącie.
Importer/Dystrybucja w Polsce: Rebel Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 64c, 80-298 Gdańsk
wydawnictwo@rebel.pl;www.wydawnictworebel.pl
Celem gry jest odna
-
lezienie wszystkich
kart gwiazd, które
przedstawiono na
karcie zadania
wybranej przez
Ciebie przygody
.
Gra jednoosobowa
albo dla współpracujących graczy
ZABA
WA W CHO
W
ANEGO
W SZKOLE
WESOŁE
MIASTECZKO
WYSP
A
P
IRA
TÓW
Z
e
s
t
a
w
ka
rt pom
ar
ańc
zo
wych
to
przy
god
a
„Zaba
wa w c
how
a-
nego
w
szk
ol
e
”
.
T
wo
im
cel
em
je
s
t
odna
lez
ieni
e 3
przy
jac
iół
, k
tór
z
y
scho
wa
li
się
w
ró
żn
y
ch b
udy
n
-
kach
. Mu
sis
z d
okład
nie
prz
esz
u-
kać
każ
dą c
zę
ść s
zk
oły
!
Z
e
s
t
a
w
k
a
rt ni
ebie
skic
h t
o
przy
goda
„
Wy
spa
pi
ra
tó
w”
.
Uwa
żni
e p
rzes
zuk
aj k
ażd
y
zaka
mar
ek
wysp
y
i z
najd
ź
ws
pani
ałe
ska
rb
y ka
pit
ana
W
ąsa.
W
ażn
e!
W te
j
przy
godz
ie
mus
isz
odn
ale
źć
3 ka
rty gw
iaz
d
w od
pow
ied
nie
j k
ole
jno
ści
. Zł
ap
wia
tr
w ż
agl
e,
żeg
larz
u!
Zes
ta
w ka
rt o
le-
to
wych
to
przy
goda
„
W
esołe
mia
ste
czk
o
”
.
T
woim
ce
lem
je
st wy
gr
ani
e
4 cu
dn
y
ch
plus
zak
ów – k
ażd
e-
go n
a i
nn
ym
sto
isk
u!
P
ow
odz
en
ia!
ZIELONE
KARTY
I
ROZŁOŻONY
PLAKA
T
POMOGĄ
CI
ZROZUMIEĆ
ZASAD
Y.
•
W
ybier
z z
esta
w k
ar
t zpr
z
y
go
dą,
kt
ór
a C
ię in
t
er
esuje
.
•
W
eź k
ar
t
ę p
o
czą
tk
o
w
ą (z szacho
wnic
ą) i
p
ołó
ż za
-
k
r
ytą p
o sw
ojej le
w
ej str
onie
.
•
W
eź k
ar
t
ę zadania (z gwiaz
dk
ami) i
p
ołó
ż zak
r
ytą
p
o sw
ojej pr
a
w
ej str
onie
.
•
Ro
złó
ż p
o
z
ostałe k
ar
t
y str
oną z
bańk
ami do gór
y
.
M
o
ż
esz zacząć zaba
w
ę!
•
Odwr
ó
ć k
ar
t
ę p
o
czą
tk
o
w
ą ilustr
acją do gór
y
.
Z
obacz
y
sz na niej
, gdzie zacz
ynasz pr
z
y
go
dę
.
•
P
r
z
yjr
z
yj się uw
ażnie r
ó
żn
ym miejsc
om, kt
ór
e
chc
esz o
dwiedzić
. Każ
de z
miejsc w
sk
az
y
w
an
y
ch
pr
z
ez bańk
i jest w
yją
tk
o
w
e
.
•
W
ybier
z miejsc
e
, kt
ór
e chc
esz o
dwiedzić
,
iw
eź k
ar
t
ę zo
dp
o
wiadając
ą mu bańk
ą.
•
Odwr
ó
ć w
ybr
aną k
ar
t
ę ilustr
acją do gór
y i
p
ołó
ż
ją pr
z
ed sobą. O
b
ejr
z
yj no
w
e miejsc
a, kt
ór
e
mo
ż
esz o
dwiedzić
.
• K
on
t
ynuuj pr
z
y
go
dę w
tak
i sam sp
osób
.
Z
a k
aż
dym r
az
em, gdy chc
esz o
dwiedzić
jak
ieś miejsc
e
, w
eź k
ar
t
ę z
o
dp
o
wiadając
ą mu
bańk
ą, p
ołó
ż ją o
dk
r
ytą pr
z
ed sobą i
pr
z
yjr
z
yj się
k
olejn
ym miejsc
om, wkt
ór
e mo
ż
esz się udać
.
Odk
r
yt
e k
ar
t
y mo
ż
esz k
łaść ob
ok siebie zamiast
uk
ładać je w
st
os
.
W
t
en sp
osób ła
t
wiej b
ędzie C
i
wr
ó
cić wjuż o
dwiedz
one miejsc
a.
JAK
GRAĆ?
1
2
3
4
W
czasie w
ędr
ó
wk
i spr
óbuj znaleź
ć właściw
e
miejsc
a i
z
dob
y
ć w
sz
y
stk
ie k
ar
t
y gwiaz
d p
ok
aza
-
ne na k
ar
cie zadania!
•
Z
a k
aż
dym r
az
em, gdy znajdujesz k
ar
t
ę gwiaz
-
dy
, sp
ełniasz 1 z
w
ar
unk
ó
w z
k
ar
t
y zadania.
B
ra
-
w
o
, jest
eś na dobr
ej dr
o
dz
e do z
w
y
cięst
w
a!
•
P
ołó
ż t
ę k
ar
t
ę ob
ok k
ar
t
y zadania i
k
on
t
ynuuj
pr
z
y
go
dę
, spr
a
w
dzając inną in
t
er
esując
ą C
ię
k
a
r
t
ę.
•
Jeśli w
ybr
ana pr
z
ez C
iebie k
ar
ta ma cz
er
w
oną
r
amk
ę
, znajdujesz się w ślep
ej ulicz
c
e
. N
ic tu nie
znajdziesz.
•
K
on
t
ynuuj pr
z
y
go
dę
, spr
a
w
dzając inną k
ar
t
ę
.
S
tar
aj
się unik
ać k
ar
t ślep
y
ch ulicz
ek
. I
m mniej
k
ar
t ślep
y
ch ulicz
ek o
dk
r
yjesz, t
ym w
yższ
y
p
o
ziom p
oszuk
iw
acza pr
z
y
gó
d osiągniesz na
k
oniec pr
z
y
go
dy
.
T
w
oja pr
z
y
go
da dobiega k
ońc
a, gdy z
dob
ędziesz
w
sz
y
stk
ie k
ar
t
y
gwiaz
d p
ok
azane na k
ar
cie zada
-
nia.
Odwr
ó
ć k
ar
t
ę zadania.
Br
a
w
o
. Udało C
i się pr
z
ejść t
ę pr
z
y
go
dę!
KART
A GWIAZD
Y
KART
A
ŚLEPEJ
ULICZKI
KONIEC GRY
5
6
7
ZABA
WA W CHO
W
ANEGO
W SZKOLE
WESOŁE
MIASTECZKO
WYSP
A
PIRA
TÓW
Z
e
s
t
a
w
k
a
r
t
p
o
m
a
r
a
ń
c
z
o
w
y
c
h
t
o
p
r
z
y
g
o
d
a
„
Z
a
b
a
w
a
w
c
h
o
w
a
-
n
e
g
o
w
s
z
k
o
l
e
”
.
T
w
o
i
m
c
e
l
e
m
j
e
s
t
o
d
n
a
l
e
z
i
e
n
i
e
3
p
r
z
y
j
a
c
i
ó
ł
,
k
t
ó
r
z
y
scho
wa
li
się
w
ró
żn
y
ch b
udy
n
-
kach
. Mu
sis
z d
okład
nie
prz
esz
u-
kać
każ
dą c
zę
ść s
zk
oły
!
Z
e
s
t
a
w
k
a
r
t
n
i
e
b
i
e
s
ki
c
h
t
o
p
r
z
y
g
o
d
a
„
W
y
s
p
a
p
i
r
a
t
ó
w
”
.
U
w
a
ż
n
i
e
p
r
z
e
s
z
u
k
a
j
k
a
ż
d
y
zaka
mar
ek
wysp
y
i
z
n
a
j
d
ź
ws
pani
ałe
ska
rb
y ka
pit
ana
W
ąsa.
W
ażn
e!
W te
j
przy
godz
ie
mus
isz
odn
ale
źć
3 ka
rty gw
iaz
d
w od
pow
ied
nie
j k
ole
jno
ści
. Zł
ap
wia
tr
w ż
agl
e,
żeg
larz
u!
Z
e
s
t
a
w
k
a
r
t
o
l
e
-
t
o
w
y
c
h
t
o
p
r
z
y
g
o
d
a
„
W
e
s
o
ł
e
m
i
a
s
t
e
c
z
k
o
”
.
T
woim
ce
lem
je
st wy
gr
ani
e
4 cu
dn
y
ch
plus
zak
ów – k
ażd
e-
g
o
n
a
i
n
n
y
m
s
t
o
i
s
k
u
!
P
o
w
o
d
z
e
n
i
a
!
ZIELONE KARTY I ROZŁOŻONY
PLAKAT POMOGĄ CI
ZROZUMIEĆ ZASAD
Y.
•
W
y
bierz zestaw kart zprzygodą,
kt
óra Cię inter
esuje.
•
W
eź k
ar
t
ę początkową (z szachownicą) i
połóż za
-
krytą po swojej lewej stronie.
•
W
eź kartę zadania (z gwiazdkami) ipołóż zakrytą
po swojej pra
wej stronie
.
•
Rozłóż pozostałe karty stroną zbańkami do góry
.
Możesz zacząć zabaw
ę!
•
Od
wróć kartę początkową ilustracją do góry
.
Z
ob
aczysz na niej, gdzie zaczynasz przygodę.
•
P
r
z
yjr
z
yj
się uważnie różn
ym miejscom, któr
e
chcesz odwiedzić. Każde zmiejsc w
skazywanych
przez bańki jest wyjątkowe
.
•
W
y
bierz miejsce
, które chcesz odwiedzić,
iw
e
ź kartę zodpowiadającą mu bańką.
•
Odwr
ó
ć
wybraną kartę ilustracją do góry ip
ołóż
ją przed sobą. Obejrzyj nowe miejsca, które
możesz odwiedzić.
• K
o
ntynuuj przygodę w
taki sam sposób.
Z
a k
ażdym razem, gdy chcesz odwiedzić
jak
ieś mie
jsce, weź kartę z
odpowiadającą mu
bańką, połóż ją odkrytą pr
zed sobą i
przyjr
zyj się
kolejn
ym miejscom, wktóre moż
esz się udać.
Odkryte kar
ty możesz kłaść obok siebie zamiast
układać je w
stos.
W
ten sposób łatwiej będzie Ci
wrócić wjuż odwiedzone miejsca.
JAK GRAĆ?
1
2
3
4
W
czasie w
ędr
ó
wk
i spr
óbuj znaleź
ć właściw
e
miejsc
a i
z
dob
y
ć w
sz
y
stk
ie k
ar
t
y gwiaz
d p
ok
aza
-
ne na k
ar
cie zadania!
•
Z
a k
aż
dym r
az
em, gdy znajdujesz k
ar
t
ę gwiaz
-
dy
, sp
ełniasz 1 z
w
ar
unk
ó
w z
k
ar
t
y zadania.
B
ra
-
w
o
, jest
eś na dobr
ej dr
o
dz
e do z
w
y
cięst
w
a!
•
P
ołó
ż t
ę k
ar
t
ę ob
ok k
ar
t
y zadania i
k
on
t
ynuuj
pr
z
y
go
dę
, spr
a
w
dzając inną in
t
er
esując
ą C
ię
k
a
r
t
ę.
•
Jeśli w
ybr
ana pr
z
ez C
iebie k
ar
ta ma cz
er
w
oną
r
amk
ę
, znajdujesz się w ślep
ej ulicz
c
e
. N
ic tu nie
znajdziesz.
•
K
on
t
ynuuj pr
z
y
go
dę
, spr
a
w
dzając inną k
ar
t
ę
.
S
tar
aj
się unik
ać k
ar
t ślep
y
ch ulicz
ek
. I
m mniej
k
ar
t ślep
y
ch ulicz
ek o
dk
r
yjesz, t
ym w
yższ
y
p
o
ziom p
oszuk
iw
acza pr
z
y
gó
d osiągniesz na
k
oniec pr
z
y
go
dy
.
T
w
oja pr
z
y
go
da dobiega k
ońc
a, gdy z
dob
ędziesz
w
sz
y
stk
ie k
ar
t
y
gwiaz
d p
ok
azane na k
ar
cie zada
-
nia.
Odwr
ó
ć k
ar
t
ę zadania.
Br
a
w
o
. Udało C
i się pr
z
ejść t
ę pr
z
y
go
dę!
KART
A GWIAZD
Y
KART
A
ŚLEPEJ
ULICZKI
KONIEC GRY
5
6
7
ZABA
W
A
W
CHO
W
ANEGO
W SZKOLE
WESOŁE
MIASTECZKO
WYSP
A
PIRA
TÓ
W
Z
e
s
t
a
w
k
a
r
t
p
o
m
a
r
a
ń
c
z
o
w
y
c
h
t
o
p
r
z
y
g
o
d
a
„
Z
a
b
a
w
a
w
c
h
o
w
a
-
n
e
g
o
w
s
z
k
o
l
e
”
.
T
w
o
i
m
c
e
l
e
m
j
e
s
t
o
d
n
a
l
e
z
i
e
n
i
e
3
p
r
z
y
j
a
c
i
ó
ł
,
k
t
ó
r
z
y
s
c
h
o
w
a
l
i
s
i
ę
w
r
ó
ż
n
y
c
h
b
u
d
y
n
-
k
a
c
h
.
M
u
s
i
s
z
d
o
k
ł
a
d
n
i
e
p
r
z
e
s
z
u
-
k
a
ć
k
a
ż
d
ą
c
z
ę
ś
ć
s
z
k
o
ł
y
!
Z
e
s
t
a
w
k
a
r
t
n
i
e
b
i
e
s
ki
c
h
t
o
p
r
z
y
g
o
d
a
„
W
y
s
p
a
p
i
r
a
t
ó
w
”
.
U
w
a
ż
n
i
e
p
r
z
e
s
z
u
k
a
j
k
a
ż
d
y
z
a
k
a
m
a
r
e
k
w
y
s
p
y
i
z
n
a
j
d
ź
w
s
p
a
n
i
a
ł
e
s
k
a
r
b
y
k
a
p
i
t
a
n
a
W
ą
s
a
.
W
a
ż
n
e
!
W
t
e
j
p
r
z
y
g
o
d
z
i
e
m
u
s
i
s
z
o
d
n
a
l
e
ź
ć
3
k
a
r
t
y
g
w
i
a
z
d
w
o
d
p
o
w
i
e
d
n
i
e
j
k
o
l
e
j
n
o
ś
c
i
.
Z
ł
a
p
w
i
a
t
r
w
ż
a
g
l
e
,
ż
e
g
l
a
r
z
u
!
Z
e
s
t
a
w
k
a
r
t
o
l
e
-
t
o
w
y
c
h
t
o
p
r
z
y
g
o
d
a
„
W
e
s
o
ł
e
m
i
a
s
t
e
c
z
k
o
”
.
T
w
o
i
m
c
e
l
e
m
j
e
s
t
w
y
g
r
a
n
i
e
4
c
u
d
n
y
c
h
p
l
u
s
z
a
k
ó
w
–
k
a
ż
d
e
-
g
o
n
a
i
n
n
y
m
s
t
o
i
s
k
u
!
P
o
w
o
d
z
e
n
i
a
!
ZIELONE
KARTY
I
ROZŁOŻONY
PLAKA
T
POMOGĄ
CI
ZROZUMIEĆ
ZASAD
Y.
•
W
ybier
z z
esta
w k
ar
t zpr
z
y
go
dą,
kt
ór
a C
ię in
t
er
esuje
.
•
W
eź k
ar
t
ę p
o
czą
tk
o
w
ą (z szacho
wnic
ą) i
p
ołó
ż za
-
k
r
ytą p
o sw
ojej le
w
ej str
onie
.
•
W
eź k
ar
t
ę zadania (z gwiaz
dk
ami) i
p
ołó
ż zak
r
ytą
p
o sw
ojej pr
a
w
ej str
onie
.
•
Ro
złó
ż p
o
z
ostałe k
ar
t
y str
oną z
bańk
ami do gór
y
.
M
o
ż
esz zacząć zaba
w
ę!
•
Odwr
ó
ć k
ar
t
ę p
o
czą
tk
o
w
ą ilustr
acją do gór
y
.
Z
obacz
y
sz na niej
, gdzie zacz
ynasz pr
z
y
go
dę
.
•
P
r
z
yjr
z
yj się uw
ażnie r
ó
żn
ym miejsc
om, kt
ór
e
chc
esz o
dwiedzić
. Każ
de z
miejsc w
sk
az
y
w
an
y
ch
pr
z
ez bańk
i jest w
yją
tk
o
w
e
.
•
W
ybier
z miejsc
e
, kt
ór
e chc
esz o
dwiedzić
,
iw
eź k
ar
t
ę zo
dp
o
wiadając
ą mu bańk
ą.
•
Odwr
ó
ć w
ybr
aną k
ar
t
ę ilustr
acją do gór
y i
p
ołó
ż
ją pr
z
ed sobą. O
b
ejr
z
yj no
w
e miejsc
a, kt
ór
e
mo
ż
esz o
dwiedzić
.
• K
on
t
ynuuj pr
z
y
go
dę w
tak
i sam sp
osób
.
Z
a k
aż
dym r
az
em, gdy chc
esz o
dwiedzić
jak
ieś miejsc
e
, w
eź k
ar
t
ę z
o
dp
o
wiadając
ą mu
bańk
ą, p
ołó
ż ją o
dk
r
ytą pr
z
ed sobą i
pr
z
yjr
z
yj się
k
olejn
ym miejsc
om, wkt
ór
e mo
ż
esz się udać
.
Odk
r
yt
e k
ar
t
y mo
ż
esz k
łaść ob
ok siebie zamiast
uk
ładać je w
st
os
.
W
t
en sp
osób ła
t
wiej b
ędzie C
i
wr
ó
cić wjuż o
dwiedz
one miejsc
a.
JAK
GRAĆ?
1
2
3
4
W
czasie wędrówki spróbuj znaleź
ć właściwe
miejsca i
zdobyć w
szystkie karty gwiazd pokaza
-
ne na karcie zadania!
•
Z
a k
aż
dy
m razem, gdy znajdujesz kartę gwiaz
-
dy
, spełniasz 1 z
warunkó
w zkarty zadania.
Bra
-
wo
, jesteś na dobrej dr
odze do zwycięstwa!
•
Połó
ż tę kartę obok kar
ty zadania i
kontynuuj
przygodę, spra
wdzając inną inter
esującą Cię
ka
r
tę.
•
Jeśli w
yb
rana przez Ciebie kar
ta ma czerwoną
ramkę
, znajdujesz się w ślepej uliczce
. Nic tu nie
znajdziesz.
•
Kontynuuj przygodę, spra
wdzając inną kartę.
Staraj się unikać kart ślepych uliczek. Im mniej
kart ślepych uliczek odkryjesz, tym w
yższy
poziom poszukiwacza przygód osiągniesz na
koniec przygody
.
T
w
oja pr
z
y
goda dobiega końca, gdy zdobędziesz
wszystkie karty gwiazd pokazane na karcie zada
-
nia.
Odwróć kartę zadania.
Braw
o
. Udało Ci się przejść tę przygodę!
KA
RT
A GWIAZD
Y
KA
RT
A ŚLEPEJ ULICZKI
KO
NIEC GRY
5
6
7
P
o
dczas k
aż
dej pr
z
y
go
dy w
ybier
asz miejsc
a,
kt
ór
e chc
esz zbadać
. Odszuk
aj k
ar
t
y o
dp
o
wia
-
dając
e in
t
er
esując
ym C
ię bańk
om idok
ładnie
pr
z
yjr
z
yj się obr
azk
om.
Na k
oniec sw
ojej pr
z
y
go
dy zbier
z r
az
em
w
sz
y
stk
ie k
ar
t
y gwiaz
d p
otr
z
ebne
do w
yp
ełnienia zadania!
ZA
W
ARTOŚĆ
ZASAD
Y GRY
72 k
ar
t
y p
o
dzielone na 4 z
esta
w
y – k
aż
dy z
esta
w
stano
wi o
dr
ębną pr
z
y
go
dę
.
• 6 zielon
y
ch k
ar
t zpr
z
y
go
dą instr
uktaż
o
w
ą,
• 20 p
omar
ańcz
o
w
y
ch k
ar
t
,
• 22 olet
o
w
e k
ar
t
y
,
• 24 niebiesk
ie k
ar
t
y
,
• plak
a
t
,
• instr
uk
cja.
Wk
aż
dym z
esta
wie
znajdują się k
ar
t
y gwiaz
d
,
ślep
y
ch ulicz
ek ip
ostaci.
Wzależności o
d z
esta
wu
liczba p
osz
cz
ególn
y
ch k
ar
t
się r
ó
żni.
CEL GRY
Spraw
dź, jaki jest
T
wój
poziom poszukiwacza
przygód
, licząc odkryte kar
ty ślepych uliczek!
POPRA
WIANIE WYNIKÓW
0 KART
ŚLEPYCH
ULICZEK:
ZŁOT
A
BAŃKA
Braw
o! Nie masz sobie równ
ych
wposzukiwaniu przygód!
Każdą przygodę możesz ro
zegrać tyle razy
, ile chcesz.
Jeśli już znasz wszystkie miejsca, które należy zba
-
dać, możesz podnieść swój po
ziom poszukiwacza
przygód! Staraj się jak najlepiej zapamiętać, gdzie
znajdowały się karty ślepych uliczek, aby osiągnąć
prestiżowy poziom złotej bańki!
3
–
4 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK: BRĄZO
WA
BAŃKA
Stawiasz pierwsze kroki jako
poszukiwacz przygód. Nie zawracaj
ztej drogi!
1
–
2 KARTY ŚLEPYCH ULICZEK:
SREBRNA BAŃKA
Poszukiwanie przygód idzie Ci napra
wdę
dobrze! Świetna robota!
•
C
zasami p
ostać w
sk
aż
e C
i k
ier
unek
,
w
kt
ór
ym masz się udać
. K
on
t
ynuuj
pr
z
y
go
dę
,
o
dwr
ac
ając
k
ar
t
ę
w
sk
a
-
zaną w
bańc
e w
zielon
ym pr
ost
o
-
k
ącie
.
W
niekt
ór
y
ch pr
z
y
go
dach p
oja
wiają się k
ar
t
y p
o
-
staci. Znajdziesz je na k
ar
tach zniebiesk
im tłem.
•
I
nne p
ostacie w
sk
ażą C
i dr
o
gę
, jeśli masz
k
onk
r
etną k
ar
t
ę gwiaz
dy
.
KART
A POST
ACI
©2021 Blue Orange Edition.
Detektyw Bombel
(
Bubble Stories
)
i
Blue
Orange
są
zastrzeżonymi
znakami
towarowymi
Blue
Orange
Edition.
Gra
jest
publikowana
i
dystrybuowana
na
licencji
Blue
Orange,
97
impasse
Jean
Lamour
,
54700
Pont-à-Mousson,
Francja.www
.blueorangegames.eu
Jeśli masz k
ar
t
ę gwiaz
dy
, kt
ór
ej
szuk
a dana p
ostać
, k
on
t
ynuuj pr
z
y
-
go
dę
, o
dwr
ac
ając k
ar
t
ę w
sk
azaną
wbańc
e wzielon
ym pr
ost
ok
ącie
.
Jeśli nie masz t
ej k
ar
t
y gwiaz
dy
,
wr
ó
ć do p
oszuk
iw
ań, r
o
zp
o
cz
y
-
nając
je
w
miejscu
w
sk
azan
ym
w
bańc
e w
cz
er
w
on
ym pr
ost
o
-
k
ącie
.
Importer/Dystrybucja
w
Polsce:
Rebel
Sp.
z
o.o.
ul.
Budowlanych
64c,
80-298
Gdańsk
wydawnictwo@rebel.pl;www
.wydawnictworebel.pl
C
elem gr
y jest o
dna
-
lezienie w
sz
y
stk
ich
k
ar
t gwiaz
d
, kt
ór
e
pr
z
edsta
wiono na
k
ar
cie zadania
w
ybr
anej pr
z
ez
C
iebie pr
z
y
go
dy
.
G
r
a jedno
osob
o
w
a
alb
o dla w
sp
ółpr
acując
y
ch gr
acz
y
Pomiń
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Pomysł na prezent
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking drukarek z tanimi tuszami [TOP10]
Ranking smartwatchy dla nastolatków [TOP10]
Echoes of the End z datą premiery. Czy ta gra będzie czarnym koniem 2025 roku?
Ranking depilatorów laserowych [TOP10]
Ranking hulajnóg elektrycznych [TOP10]
Ranking projektorów [TOP10]
Ranking spalaczy tłuszczu [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Ranking kaw rozpuszczalnych [TOP10]
Ranking zabawek dla 4-latka [TOP10]
Premiery gier 2025. Na te tytuły warto czekać
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych [TOP10]
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Sprawdź więcej poradników