Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa REBEL Harry Potter Hogwarts Battle

Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Harry Potter Hogwarts Battle

Wróć
Wariant dla wprawnych czarodziejów
Jeśli macie doświadczenie w grach wykorzystujących mechanikę
tworzenia talii, po przeczytaniu instrukcji możecie przejść od razu do
scenariusza 3. Otwórzcie pudełka ze scenariuszami 1, 2 i 3, przeczytajcie
zawarte w nich instrukcje i zacznijcie przygodę od scenariusza 3.
WPROWADZENIE
W tej kooperacyjnej grze karcianej wcielacie się w postacie HARRYEGO POE™,
RONA WEASLEYA™, HERMIONY GNGER™ i NEVILLE’A LONGBOOMA™,
aby razem stawić czoła serii mrocznych zdarzeń. W trakcie gry zmierzycie się z druży
czarnych charakterów, którzy stopniowo, miejsce po miejscu, próbują podporządkować
sobie świat czarodziejów. Gra składa się 7 scenariuszy o narastającym poziomie
trudności prowadzących do ostatecznej bitwy z SAMI-WIECIE-KIM.
CEL
Wspólnymi siłami pokonajcie drużynę czarnych charakterów,
zanim przejmą kontrolę nad wszystkimi magicznymi miejscami!
Tylko dzięki Waszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się cz
bezpiecznie wHOGWARCIE. Przynajmniej przez jakiś czas…
Jeśli jednak czarnym charakterom uda się przejąć kontrolę
nad wszystkimi miejscami, przegracie!
Spis tresci
Przygotowanie do gry – str. 2
Rozgrywka – str. 6
Zasady dodatkowe – str. 12
Liczba graczy: 2–4
Wiek: 11+
Gra kooperacyjna z mechaniką tworzenia talii
Gra kooperacyjna z mechaniką tworzenia talii
8 znaczników mroku
2
TALIA
ZDROWIE
13579
2
4
6
8
10
TALIA
STOS KART ODRZUCONYCH
ZDROW IE
13579
2
4
6
8
10
Gra kooperacyjna z mechaniką tworzenia talii
10
10
10
10
10
10
Posortujcie i rozlózcie elementy tak,
jak pokazano na ilustracji.
pudełka ze scenariuszami 2–7,
9 kart rozdzielających.
ZOSTAWCIE W PUDEŁKU
żetony zdrowia
Rozdajcie po 1 żetonie każdemu
graczowi. Połóżcie żeton zdrowia,
napolu „10” toru zdrowia.
planszetka gracza (z żetonem zdrowia)
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Rozdajcie po 1 żetonie każdemu
25 żetonów wpływu35 żetonów ataku
3
STOS KART ODRZUCONYCH
ZDROWIE
13579
2
4
6
8
10
TALIA
STOS KART ODRZUCONYCH
ZDROWIE
13579
2
4
6
8
10
STOS KART
ODRZUCONYCH
10
10
10
planszetki graczy
planszetka gracza (z żetonem zdrowia)
plansza
Otwórzcie pudełko ze scenariuszem 1
i przejdźcie do następnej strony.
W pierwszej rozgrywce nie będziecie potrzebowali
pudełek ze scenariuszami 2–7.
Rozdajcie po 1 każdemu graczowi.
Hero deck
ZAKLĘCIE
H
A
H
A
H
R
A
R
A
R
R
R
R
Y
R
Y
R
ALOHOMORA!
Otrzymujesz 1
.
SCENARIUSZ 1
4
TALIA
STOS KART ODRZUCONYCH
ZDROWI E
13579
2
4
6
8
10
Gra kooperacyjna z mechaniką tworzenia talii
STOS KART
ODRZUCONYCH
10
10
10
10
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
Za każdym razem, gdy jest
umieszczany na karcie miejsca,
aktywny bohater zmniejsza
swój poziom o 2.
Usuń 1 z karty miejsca.
NAGRODA
SCENARIUSZ 1
CZARNY CHARAKTER
D CO MALFOY
6
PRZEJĘCIE KONTROLI
MIEJSCE
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
W każdej turze odkryjcie
1 kartę czarnej magii.
2
z
2
SCENARIUSZ 1
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
MIEJSCE
MIEJSCE
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
SCENARIUSZ 1
MIEJSCE
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
SCENARIUSZ 1
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
2
z
2
z
2
z
SCENARIUSZ 1
PRZEJĘCIE KONTROLI
MIEJSCE
W każdej turze odkryjcie
1 kartę czarnej magii.
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
ULICA POKĄTNA
1
z
2
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagrywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tury. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
PRZEBIEG TURY
HARRY PO ER
BOHATER
„Chyba zaszła jakaś pomyłka.
Ja nie jestem żadnym czarodziejem”.
SCENARIUSZ 1
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
HO G WA R T S
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
PRZEJĘCIE KONTROLI
MIEJSCE
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
W każdej turze odkryjcie
1 kartę czarnej magii.
2
z 2
SCENARIUSZ 1
PRZEJĘCIE KONTROLI
MIEJSCE
W każdej turze odkryjcie
1 kartę czarnej magii.
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
ULICA POKĄTNA 1 z 2
SCENARIUSZ 1
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
(s16)
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
(s16)
(s16)
SCENARIUSZ 1
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
PRZEBIEG TURY
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
PRZEBIEG TURY
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
PRZEBIEG TURY
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
PRZEBIEG TURY
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
NEVILLE LONGBO OM
BOHATER
To przypominajka! Babcia wie,
żewciąż o czymś zapominam,
a takulka daje znać, że czegoś
zapomniało się zrobić”.
SCENARIUSZ 1
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakterów.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
3. Zagr ywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
4. Koniec tur y. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
NEVILLE LONGBO OM
BOHATER
To przypominajka! Babcia wie,
To przypominajka! Babcia wie,
żewciąż o czymś zapominam,
a takulka daje znać, że czegoś
RON WEASLEY
BOHATER
Co oni sobie mlą, trzymając
coś takiego w szkole?”
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
HERMIONA G NGER
BOHATER
Moglmy wszyscy zginąć… albo zostać
wyrzuceni ze szkoły. Ateraz, jeśli nie macie
nic przeciwko temu, pójdę do łóżka”.
HERMIONA G NGER
BOHATER
Moglmy wszyscy zginąć… albo zostać
wyrzuceni ze szkoły. Ateraz, jeśli nie macie
nic przeciwko temu, pójdę do łóżka”.
HARRY PO ER
BOHATER
„Chyba zaszła jakaś pomyłka.
Ja nie jestem żadnym czarodziejem”.
SCENARIUSZ 1
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
HO G WA R T S
3 karty czarnych
charakterów 30 kart
HO G WA RT U
4 karty pomocy
i 4 karty
bohaterów
2 karty miejsc 10 kart
czarnej magii
Posortujcie i rozlózcie karty scenariusza 1.
stos kart
czarnych charakterów
stos kart miejsc
aktywny
czarny charakter
stos kart
czarnej magii
W scenariuszu 1 te pola
pozostają puste.
Zapełnicie je w kolejnych
scenariuszach.
Potasujcie i połóżcie
karty czarnej magii
rewersem do góry.
karty czarnej magii
Połóżcie karty miejsc awersem
do góry w kolejności wskazanej
w ich prawym górnym rogu.
karty miejsc
Potasujcie i połóżcie karty czarnych
charakterów rewersem do góry.
W scenariuszu 1 może być aktywny tylko
1czarny charakter. Odkryjcie kartę z wierzchu
stosu ipołóżcie ją na polu poniżej.
karty czarnych charakterów
stos kart
odrzuconych
(odkryty)
Potasujcie 10 kart początkowych swojego
bohatera i połóżcie je rewersem do góry.
Następnie dobierzcie na rękę po 5 kart.
Wybierzcie bohaterów.
Połóżcie po karcie pomocy i karcie bohatera
awersami do góry nad swoimi planszetkami graczy.
karty pomocy i karty bohaterów
talia początkowa bohatera
Uwaga! Każdy bohater ma własną talię początkową
oznaczoną jego imieniem na awersie kart.
PRZYGOTOWANIE DO GRY
ZAKLĘCIE
H
A
R
R
Y
ALOHOMORA!
Otrzymujesz 1
.
SCENARIUSZ 1
ZAKLĘCIE
H
A
R
R
Y
ALOHOMORA!
Otrzymujesz 1
.
SCENARIUSZ 1
SPRZYMIERZENIEC
H
A
R
R
Y
HEDWIGA
Wybierz:
otrzymujesz 1
Wybierz:
ALBO
ALBO
zwkszasz swój poziom
o 2.
HEDWIGA
HEDWIGA
SCENARIUSZ 1
ZAKLĘCIE
H
A
R
R
Y
ALOHOMORA!
Otrzymujesz 1
.
SCENARIUSZ 1
PRZEDMIOT
PRZEDMIOT
H
A
R
R
Y
B
YSKAWICA
YSKAWICA
YSKAWICA
Otrzymujesz 1
.
.
Jeśli pokonasz czarny charakter,
otrzymasz 1
Jeśli pokonasz czarny charakter,
.
SCENARIUSZ 1
5
SCENARIUSZ 1
SPRZYMIERZENIEC
ALBUS DUMBLEDORE
WSZYSCY bohaterowie otrzymują
po 1
i 1
i 1
WSZYSCY bohaterowie otrzymują
, zwkszają swój
poziom
o 1 i dobierają kartę.
8
SCENARIUSZ 1
PRZEDMIOT
ESENCJA Z DYPTAMU
Dowolny bohater zwksza
swój poziom
o 2.
2
SCENARIUSZ 1
PRZEDMIOT
TIARA PRZYDZIA
U
U
Otrzymujesz
2
.
Możesz kłaść kupione karty sprzymierzeńców
na wierzch swojej talii zamiast na stos kart
odrzuconych.
4
SPRZYMIERZENIEC
SCENARIUSZ 1
RUBEUS HAGRID
Otrzymujesz
1
.
.
WSZYSCY
bohaterowie
zwkszają
swój poziom
o
1.
4
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
HOGWARTS
ZAKLĘCIE
SCENARIUSZ 1
REPARO!
3
Wybierz:
otrzymujesz
2
ALBO dobierasz kartę.
ZAKLĘCIE
SCENARIUSZ 1
LUMO S !
WSZYSCY bohaterowie
dobierają po karcie.
4
talia kart HOGWARTU
Za każdym razem, gdy jest
umieszczany na karcie miejsca,
aktywny bohater zmniejsza
swój poziom o 2.
Usuń 1 z karty miejsca.
NAGRODA
SCENARIUSZ 1
CZARNY CHARAKTER
D CO MALFOY
6
SPRZYMIERZENIEC
SCENARIUSZ 1
RUBEUS HAGRID
Otrzymujesz
1
.
.
WSZYSCY
bohaterowie
zwkszają
swój poziom
o
1.
4
HARRY PO ER
BOHATER
Chyba zaszła jakaś pomyłka.
Ja nie jestem żadnym czarodziejem”.
SCENARIUSZ 1
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
HO G WA R T S
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
HO G WA R T S
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
HO G WA R T S
TM
& © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
HO G WA R T S
4 talie pocza
˛
tkowe bohaterów,
po 10 kart kaz
.da
4 karty pomocy
i 4 karty
bohaterów
H
E
R
M
I
O
N
A
H
A
R
R
Y
N
E
V
I
L
L
E
R
O
N
W scenariuszu 1 te pola
pozostają puste.
Zapełnicie je w kolejnych
scenariuszach.
Stwórzcie 4 talie początkowe bohaterów
oznaczone ich imionami w dolnej części
kart(). Potasujcie talię kart HOGWARTU
i połóżcie ją zakrytą na planszy.
Następnie odkryjcie i rozłóżcie 6 wierzchnich kart
HOGWARTU na polach poniżej stosu.
karty HOGWARTU
Jesteście gotowi na pierwszą rozgrywkę.
Wybierzcie bohatera, który ją rozpocznie. Zasady na
kolejnych stronach są tak skonstruowane, abyście mogli
je poznawać w trakcie rozgrywki*.
* Wprawni czarodzieje muszą dokończyć przygotowanie gry według instrukcji z pudełka
ze scenariuszem 3, zanim przejdą dalej.
Opis kart czarnych
charakterów
Imię czarnego charakteru
Numer scenariusza
Umiejętność czarnego charakteru
Zdrowie – liczba niezbędna do pokonania
czarnego charakteru.
Nagroda – zdobywana przez bohaterów,
gdyczarny charakter zostanie pokonany.
Opis kart HOGWARTU
Numer scenariusza
Typ karty – sprzymierzeniec, przedmiot
ALBO zaklęcie. Niektóre efekty mogą się
odnosić do typu karty.
Nazwa karty
Efekt karty – rozpatrywany w chwili zagrania.
Koszt – liczba , którą należy zapłacić,
aby kupić tę kartę. Niektóre efekty mogą
sięodnosić do kosztu karty.
Opis symboli
wpływ
znacznik
mroku
atak
zdrowie

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756