Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra planszowa REBEL Harry Potter Hogwarts Battle
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(266)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Harry Potter Hogwarts Battle
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Wariant dla wpra
wn
y
ch czar
o
d
ziejów
Je
śli macie doświadczenie w grac
h w
ykorzystujących mechanik
ę
tworzenia talii, po przeczytaniu instrukcji możecie przejść od raz
u do
scena
r
iusza 3. Otwórzcie pudełka ze sce
nariuszami 1, 2 i 3, przeczy
tajcie
zawa
r
te w nich instrukcje i zacznijcie przygodę od sc
enariusza 3.
W
P
R
O
W
A
DZEN
IE
W tej k
ooperacy
jnej grze karcianej w
cielacie się w postacie HARRY
’
EGO POE
™,
RONA WE
A
SLEY
A
™, HER
MIONY GNGER™ i NEVILLE’
A LONGBO
OMA
™,
aby r
azem sta
w
ić czoł
a serii mroczny
ch zdarzeń. W trak
cie gr
y zmier
zycie się z druży
ną
czarny
ch charakt
erów
, którzy st
opniowo
, miejsce po miejscu, próbuj
ą podpor
ządko
wać
sobie świat czarodziejów
. Gra s
kłada się 7 scen
ariuszy o narasta
jący
m poziomie
trudności prowa
dząc
ych do ost
atecznej bitwy z S
AM
I-WIE
CIE
-KIM
.
CEL
W
spóln
y
mi siłami pok
onajcie druży
nę czarny
ch charakt
erów
,
zanim przejmą kon
trolę nad wszystkimi magiczn
y
mi miejscami!
T
y
lko dzięki W
aszemu zwycięstwu uczniowie i profesorowie będą się cz
uć
bezpiecznie wHOGW
ARCIE. Przynajmniej przez jakiś czas…
J
eśli jednak czarn
y
m char
aktero
m uda się pr
zej
ąć kontrolę
nad wszystkimi miejscami, przegr
acie!
Spis t
r
esci
Przygoto
wanie do gr
y – str
. 2
Rozgr
yw
ka – str
. 6
Zasady dodatk
owe – str
. 12
Liczba gr
aczy: 2–4
Wiek: 11+
G
r
a kooper
acyjna z mechaniką twor
z
enia talii
G
r
a kooper
acyjna z mechaniką twor
z
enia talii
8 znacznik
ów mroku
2
T
ALIA
ZD
RO
W
I
E
1
3
5
7
9
2
4
6
8
10
T
ALIA
STOS K
AR
T ODRZU
CON
Y
CH
Z
DROW
IE
1
3
5
7
9
2
4
6
8
10
G
r
a kooper
acyjna z mechaniką twor
z
enia talii
10
10
10
10
10
10
10
Poso
r
tujcie i r
ozlóz
cie ele
menty t
ak,
j
ak p
okazano n
a ilu
stra
cji.
pudełka ze sc
enariuszami 2–7,
9 kart rozdzielaj
ąc
ych.
ZOS
T
A
WCIE W PUDEŁKU
żetony zdrow
ia
Rozdajcie po 1 żeto
nie każdemu
graczowi. P
ołóżcie żeto
n zdrowia,
napo
lu „10
” toru zdro
wia.
plansz
etka gracza (
z żet
onem zdrowia
)
P
RZYGOT
O
W
ANIE
DO
GRY
R
o
zd
aj
ci
e p
o 1 żet
o
n
i
e k
ażdem
u
25 żet
onów w
pływu
35 żet
onów atak
u
3
STOS K
ART O
DRZUCO
N
YCH
Z
D
R
OW
IE
1
3
5
7
9
2
4
6
8
10
T
ALIA
STOS K
ART O
DRZUCO
N
YCH
ZD
ROW
IE
1
3
5
7
9
2
4
6
8
10
S
TO
S K
A
R
T
O
DRZ
U
CO
N
Y
C
H
10
10
10
plansz
etk
i gra
czy
plansz
etka gracza (
z żet
onem zdrowia
)
plansza
Otwórzcie pudełko ze sc
enariuszem 1
i przejdźcie do nast
ępnej strony
.
W pierwszej rozgr
ywce nie bę
dziecie potrzebow
ali
pudełe
k ze scenariuszami 2–7.
Rozdajcie po 1 każdemu gr
aczowi.
H
er
o de
c
k
Z
AKLĘCIE
H
A
H
A
H
R
A
R
A
R
R
R
R
Y
R
Y
R
A
L
OH
O
M
OR
A
!
O
tr
z
y
m
uj
e
s
z 1
.
SC
EN
A
R
IU
S
Z
1
4
T
ALIA
STOS K
ART O
DRZUCO
N
YCH
ZD
ROWI
E
1
3
5
7
9
2
4
6
8
10
G
r
a kooper
acyjna z mechaniką twor
z
enia talii
S
TO
S K
A
R
T
O
DRZ
U
CO
N
Y
C
H
10
10
10
10
T
M
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
T
M
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
Za każdym razem, gdy
jest
umieszczany na karcie miejsca,
aktywny bohater zmniejsza
swój poziom
o 2.
Usuń 1
z karty miejsca.
NAGRODA
SCENARIUSZ 1
CZ
ARN
Y CH
AR
AKTER
D
CO
MAL
FOY
6
™
PRZEJĘCIE K
ONTR
OLI
M
IEJSCE
ZWIERC
IADŁ
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
W k
a
ż
dej tur
z
e odkr
y
j
cie
1 k
a
r
t
ę c
za
r
n
ej m
a
g
ii
.
2
z
2
S
C
E
N
A
R
I
U
S
Z
1
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
M
IEJSCE
M
IEJSCE
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
S
C
E
N
A
R
I
U
S
Z
1
M
IEJSCE
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
S
C
E
N
A
R
I
U
S
Z
1
Z
W
I
E
R
C
I
A
D
Ł
O
A
I
N
E
I
N
G
A
R
P
2
z
2
z
2
z
S
C
E
N
A
R
I
U
S
Z
1
PRZEJĘCIE KONTROLI
MIEJSCE
W każdej turze odkryjcie
1 kartę czarnej magii.
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
ULICA PO
KĄTNA
™
1
z
2
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
1. Odkrycie kart czarnej magii i rozpatrzenie ich efektów.
2. Rozpatrzenie efektów kart czarnych charakter
ów.
3.
Zagrywanie kart HOGWARTU™ i wykonywanie akcji jako aktywny bohater.
4.
Koniec tury. Odrzucenie wszystkich swoich pozostałych kart i żetonów
,
a następnie dobranie 5 nowych kart na rękę.
PRZEBIEG TURY
HARRY PO
ER
™
BOH
ATER
„Chyba zaszła ja
kaś pomyłka.
Ja nie jestem żadnym czarodziej
em”.
SCENARIUSZ 1
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
T
M
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
H
O
G
WA
R
T
S
™
❶
❷
❸
❺
❻
❶
❷
❸
❹
❺
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
PRZEJĘCIE K
ONTR
OLI
MIEJSCE
ZWIERCIADŁO AIN EINGARP
W k
a
ż
dej tur
z
e odkr
y
j
cie
1 k
a
r
t
ę c
za
r
n
ej m
a
g
ii
.
2
z
2
SCENARIUSZ 1
PRZEJĘCIE KONTROLI
MIEJSCE
W każdej turze odkryjcie
1 kartę czarnej magii.
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s16)
ULICA POKĄTNA
™
1
z
2
SCENARIUSZ 1
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
(
s16)
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
(
s16)
(
s16)
SCENARIUSZ 1
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
PRZEBIEG TUR
Y
SC
EN
A
R
IU
S
Z
1
SCENARIUSZ 1
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
PRZEBIEG TUR
Y
SC
EN
A
R
IU
S
Z
1
SCENARIUSZ 1
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
PRZEBIEG TUR
Y
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
SC
EN
A
R
IU
S
Z
1
SC
EN
A
R
IU
S
Z
1
SC
EN
A
R
IU
S
Z
1
SCENARIUSZ 1
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
PRZEBIEG TUR
Y
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
NEVILLE LONGBO
OM
™
BO
H
A
TER
„
T
o pr
z
y
p
o
m
i
n
ajk
a! Ba
b
ci
a w
i
e,
żew
ci
ąż o c
z
y
mś za
p
o
m
i
n
a
m
,
a t
ak
u
lk
a d
aj
e z
n
a
ć
, że c
ze
g
o
ś
za
p
o
m
n
i
a
ło s
i
ę z
r
o
bi
ć”.
SCENARIUSZ 1
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
1. O
dkr
y
cie k
a
r
t c
za
r
n
ej m
a
g
ii i r
o
z
p
a
tr
z
e
nie ic
h e
fe
kt
ó
w
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
2. R
o
z
p
a
tr
z
e
nie e
fe
kt
ó
w k
a
r
t c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
3.
Za
gr
y
w
a
nie k
a
r
t HO
G
W
A
R
T
U
™ i w
y
k
o
n
y
w
a
nie a
k
c
ji j
a
k
o a
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
4.
Ko
nie
c tur
y
. O
dr
z
uc
e
nie ws
z
y
s
tk
ic
h s
w
oic
h po
z
os
t
a
ły
c
h k
a
r
t i ż
e
t
o
n
ó
w
,
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
a n
a
s
t
ęp
nie do
b
r
a
nie 5 n
o
w
y
c
h k
a
r
t n
a r
ę
k
ę
.
NE
VILLE
L
ON
GBO
OM
BO
H
A
TER
„
T
o pr
z
y
p
o
m
i
n
ajk
a! Ba
b
ci
a w
i
e,
„
T
o pr
z
y
p
o
m
i
n
ajk
a! Ba
b
ci
a w
i
e,
żew
ci
ąż o c
z
y
mś za
p
o
m
i
n
a
m
,
a t
ak
u
lk
a d
aj
e z
n
a
ć
, że c
ze
g
o
ś
RON WEASLEY
™
BO
H
A
TER
„
Co o
n
i so
bi
e m
yś
l
ą, tr
z
y
m
aj
ą
c
co
ś t
a
ki
e
g
o w sz
k
o
le?”
SCENARIUSZ 1
SCENARIUSZ 1
HERMIONA G
NGER
™
BO
H
A
TER
„
M
ogl
iś
m
y wsz
ysc
y zg
i
n
ą
ć
… a
l
b
o zo
s
t
a
ć
w
y
r
z
u
cen
i ze sz
k
o
ł
y
. At
er
az
, j
e
ś
l
i n
i
e m
a
ci
e
n
i
c pr
ze
ci
w
k
o t
em
u, p
ó
j
dę do łó
ż
k
a
”.
HER
M
ION
A
G
N
GER
BO
H
A
TER
„
M
ogl
iś
m
y wsz
ysc
y zg
i
n
ą
ć
… a
l
b
o zo
s
t
a
ć
w
y
r
z
u
cen
i ze sz
k
o
ł
y
. At
er
az
, j
e
ś
l
i n
i
e m
a
ci
e
n
i
c pr
ze
ci
w
k
o t
em
u, p
ó
j
dę do łó
ż
k
a
”.
HARRY PO
ER
™
BOH
ATER
„Chyba zaszła jakaś pomyłka.
Ja nie jestem żadnym czarodziejem”.
SCENARIUSZ 1
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
H
O
G
WA
R
T
S
™
3 kar
ty czarn
y
ch
ch
arakterów
30 kar
t
H
O
G
WA
R
T
U
4 kar
ty po
m
oc
y
i 4
kar
ty
boh
aterów
2 kar
ty miejsc
10 kar
t
czarnej m
a
gii
Poso
r
tujcie i r
ozlóz
cie kar
ty scen
ariu
sza 1.
stos kart
czarnych ch
arakter
ów
stos kart miejsc
akty
wny
czarny cha
rakter
stos kart
czarnej magii
W scena
r
iuszu 1 t
e pola
pozost
ają puste
.
Zapełnicie je w kolejn
ych
scena
r
iuszach.
P
otasujcie i połóżcie
kart
y czarnej magii
rewers
em do gór
y
.
kart
y czarnej magii
P
ołóżcie kart
y miejsc awe
rsem
do góry w kolejności wskazanej
w ich pra
w
ym górnym rogu.
kart
y miejsc
P
otasujcie i połóżcie karty czarnych
charakt
erów rew
ersem do góry
.
W scenariuszu 1 mo
że być akt
ywny tylko
1czarny char
akter
. Odkryjcie kartę z wierzchu
stosu ip
ołóżcie ją na po
lu poniżej.
kart
y czarnyc
h charakt
erów
stos kart
odrzucony
ch
(
odkr
yty
)
P
otasujcie 10 kart początkowych swojego
bohate
ra i połóżcie je rew
ersem do góry
.
Na
stępnie dobierzcie na ręk
ę po 5 kar
t.
Wybierzcie bohate
rów
.
Po
łóżcie po karcie pomo
c
y i karcie bo
hatera
awersam
i do gór
y nad swoi
mi planszetkami gra
c
zy
.
kart
y pomocy i kar
t
y bohat
erów
talia poc
zątkowa boh
ater
a
Uw
aga! Każdy bohater m
a własną talię po
c
zątkow
ą
ozna
c
zoną je
go imieniem na awers
ie kar
t.
P
RZYGOT
O
W
ANIE
DO
GRY
ZAKLĘCIE
H
A
R
R
Y
A
L
OH
O
M
OR
A
!
O
tr
z
y
m
uj
e
s
z 1
.
SCENARIUSZ 1
ZAKLĘCIE
H
A
R
R
Y
A
L
OH
O
M
OR
A
!
O
tr
z
y
m
uj
e
s
z 1
.
SCENARIUSZ 1
SPRZYMIERZENIEC
H
A
R
R
Y
HE
D
W
I
GA
W
y
bie
r
z
:
otr
z
y
m
uj
e
s
z 1
W
y
bie
r
z
:
A
LBO
A
LBO
zw
ię
k
s
za
s
z s
w
ój po
zio
m
o 2.
™
HE
D
W
I
GA
™
HE
D
W
I
GA
SCENARIUSZ 1
ZAKLĘCIE
H
A
R
R
Y
A
L
OH
O
M
OR
A
!
O
tr
z
y
m
uj
e
s
z 1
.
SCENARIUSZ 1
P
RZEDMIOT
PRZEDMIO
T
H
A
R
R
Y
B
Y
SK
A
WI
CA
Y
SK
A
WI
CA
Y
SK
A
WI
CA
O
tr
z
y
m
uj
e
s
z 1
.
.
J
e
ś
li pok
o
n
a
s
z c
za
r
n
y c
h
a
r
a
kt
e
r
,
otr
z
y
m
a
s
z 1
J
e
ś
li pok
o
n
a
s
z c
za
r
n
y c
h
a
r
a
kt
e
r
,
.
SCENARIUSZ 1
5
SCENARIUSZ 1
SPRZYMIERZENIEC
ALBU
S D
U
M
BLE
D
O
R
E
WS
Z
YSC
Y boh
a
t
e
r
o
w
ie otr
z
y
m
uj
ą
po 1
i 1
i 1
WS
Z
YSC
Y boh
a
t
e
r
o
w
ie otr
z
y
m
uj
ą
, zw
ię
k
s
za
j
ą s
w
ój
po
zio
m
o 1 i do
bie
r
a
j
ą k
a
r
t
ę
.
8
™
SCENARIUSZ 1
PRZEDMIOT
E
SEN
CJ
A Z D
YPT
A
M
U
D
o
w
oln
y boh
a
t
e
r zw
ię
k
s
za
s
w
ój po
zio
m
o 2.
2
SCENARIUSZ 1
PRZEDMIOT
TI
A
R
A PRZ
YD
ZI
A
U
U
O
t
r
z
y
m
u
jes
z
2
.
M
o
ż
e
s
z kł
a
ś
ć k
u
pio
n
e k
a
r
t
y sp
r
z
y
mie
r
z
e
ń
c
ó
w
n
a w
ie
r
z
c
h s
w
oj
ej t
a
lii za
mi
a
s
t n
a s
t
os k
a
r
t
odr
z
uc
o
n
y
c
h.
4
™
SPRZYMIERZENIEC
SCENARIUSZ 1
R
U
BE
U
S H
A
GR
ID
O
t
r
z
y
m
u
jes
z
1
.
.
WS
Z
YSC
Y
boh
a
t
e
r
o
w
ie
zw
ię
k
s
za
j
ą
s
w
ój po
zio
m
o
1.
4
™
T
M
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
H
O
G
W
A
R
TS
™
ZAKLĘCIE
SCENARIUSZ 1
R
EP
A
R
O!
3
W
y
bie
r
z
:
otr
z
y
m
uj
e
s
z
2
A
LBO do
bie
r
a
s
z k
a
r
t
ę
.
ZAKLĘCIE
SCENARIUSZ 1
L
UMO
S
!
WS
Z
YSC
Y boh
a
t
e
r
o
w
ie
do
bie
r
a
j
ą po k
a
r
cie
.
4
talia kart HO
GW
AR
TU
™
❹
Za każdym razem, gdy
jest
umieszczany n
a karcie miejsca,
aktywny bohater zmniejsza
swój poziom
o 2.
Usuń 1
z kart
y miejsca.
NAGR
ODA
SCENARIUSZ 1
CZ
A
RN
Y CH
AR
AKTER
D
CO MALFOY
6
™
➊
➋
➌
➍
➎
SPRZYMIERZENIEC
SCENARIUSZ 1
R
U
BE
U
S H
A
GR
ID
O
t
r
z
y
m
u
jes
z
1
.
.
WS
Z
YSC
Y
boh
a
t
e
r
o
w
ie
zw
ię
k
s
za
j
ą
s
w
ój po
zio
m
o
1.
4
™
➊
➋
➌
➍
➎
❻
H
A
R
R
Y
PO
ER
™
BO
H
A
TER
„
C
h
y
b
a za
sz
ł
a j
a
k
a
ś p
o
m
y
łk
a.
J
a n
i
e j
e
s
t
em ża
d
n
y
m c
za
r
o
dzi
ej
em
”.
SC
EN
A
R
IU
S
Z
1
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
H
O
G
WA
R
T
S
™
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
H
O
G
WA
R
T
S
™
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
H
O
G
WA
R
T
S
™
TM
& © W
a
r
ne
r B
r
os
. E
n
t
e
r
t
ainme
n
t I
nc
.
(
s16)
H
O
G
WA
R
T
S
™
4 t
alie pocza
˛
tko
we boh
a
terów,
po 10 kar
t kaz
.
da
4 kar
ty p
o
m
oc
y
i 4
kar
ty
boh
a
terów
H
E
R
M
I
O
N
A
H
A
R
R
Y
N
E
V
I
L
L
E
R
O
N
W s
c
e
n
a
r
ius
z
u 1 t
e pol
a
po
z
os
t
a
j
ą p
us
t
e
.
Za
pe
łnicie j
e w k
olejn
y
c
h
s
c
e
n
a
r
ius
za
c
h.
Stwórzcie 4 talie początko
we bohater
ów
oznaczo
ne ich imionami w dolnej części
kart(
❻
). Potas
ujcie talię kart HO
GW
ARTU
i połóżcie ją zakry
tą na pla
nszy
.
Nast
ępnie odkry
jcie i r
ozłóżcie 6 wierzchnic
h kar
t
HOGW
AR
TU na polach po
niżej stosu.
kart
y HOG
W
A
R
TU
Je
steście got
owi na pier
wszą rozgr
ywkę.
Wybierzcie bohat
era, któr
y ją ro
zpocznie. Zasady na
kolejn
ych strona
ch są tak skonstruow
ane, abyście mogli
je pozna
wać w trak
cie rozgr
ywk
i*.
*
W
prawni czarodzieje muszą dok
ończyć przygotowa
nie gr
y według instrukcji z pudełka
ze scen
ariuszem 3, zanim przejdą dalej
.
O
p
i
s kar
t cz
arn
y
ch
c
ha
r
akter
ó
w
➊
Imię czarneg
o charakt
er
u
➋
Nume
r scenariusza
➌
Umieję
tność czarnego char
akteru
➍
Zdrowie
– liczba
niezbędna do po
konania
czarnego char
akteru.
➎
N
agroda
– zdobywana przez boha
terów
,
gdyczarny ch
arakter zost
anie pokonany
.
Opis ka
rt H
O
GW
A
R
TU
➊
Nume
r scenariusza
➋
Ty
p
k
a
r
t
y
– sprzy
mierzeniec, przedmiot
ALBO zaklęcie. Nie
które efekty mogą się
odnosić do ty
pu kart
y
.
➌
N
azwa kart
y
➍
Efekt kart
y
– ro
zpatr
ywany w ch
w
ili zagrania.
➎
Koszt
– liczba
, którą n
ależy zapłacić,
aby kupić tę kartę
. Niektór
e efekt
y mogą
sięodnosić do kosztu karty
.
Opis s
y
mboli
wpły
w
znacznik
mroku
atak
zdrowie
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking lokówek do grubych loków [TOP10]
Ranking zmywarek [TOP10]
Ranking przenośnych stacji zasilania [TOP10]
Ranking wideomofonów [TOP10]
Sposoby na wyjątkowe wakacyjne zdjęcia
Jak odetkać zlew? Sprawdzone sposoby
Jak działają kody do Brawl Stars i gdzie ich szukać?
Ranking procesorów [TOP10]
Jaki atlas do ćwiczeń w domu kupić?
Najpopularniejsze lalki dla dziewczynek
Ranking gier planszowych [TOP10]
Ranking telefonów [TOP15]
Najciekawsze aplikacje sportowe – gdzie i jak je oglądać?
Ranking zapięć rowerowych [TOP10]
Ranking tabletek do zmywarki [TOP10]
Sprawdź więcej poradników