Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra planszowa REBEL Pluszowych snów!
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(267)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Pluszowych snów!
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
» Od 2 do 4 śniących gr
aczy
» Od 2 do 4 śniących gr
aczy
» Od 4 lat wzwyż
» Od 4 lat wzwyż
» 15-minutow
a d
rzemk
a
» 15-minutow
a d
rzemk
a
Cel gry
Cel gry
Bądź
pierwszym
graczem,
któr
y
zapełni
swoją
planszę 12 żetonami snów!
W
swojej
turze
musisz
wybrać
płytkę
pluszaka,
która
całkowicie
zakr
yje
leżący
na
środku
s
tołu
koszmar
.
Jeśli
Ci
się
uda,
przegonisz
go
i
zdobę
-
dziesz żetony snów!
Plusz
owa histor
ia
Plusz
owa histor
ia
Koszmary
to
nic
fajnego!
Na
szczęście
masz
przy
sobie
pluszowego
obrońcę,
który
zamieni
złe
sny
w piękne bajki!
Zawartość
Zawartość
i przygot
owanie
i przygot
owanie
✳
4 plansze
–
rozdajcie
po
1
każ
-
demu z
Was.
✳
54
żeton
y
snów
–
włóżcie
je
do
woreczka
w kształcie
poduszki.
✳
1
w
oreczek
–
połóżcie
go
przed
pierwszym
graczem
(najmłodsze
z
Was).
✳
8
okrągły
ch
pły
tek
plus
zaków
–
połóżcie
je w
okręgu na
środku
stołu.
✳
30
kart
koszmarów
(ale
nie
aż
takich
strasznych)
–
potasujcie
karty
,
stwórzcie
z
nich
zakryty
stos
i
umieść
-
cie
w pobliżu. Odkryjcie kart
ę z
wierz
-
chu s
tosu i
połóżcie w
ewnątrz okręgu
utworzonego
przez
pły
tki
pluszaków
tak,
aby
wszysc
y
ją
widzieli.
T
eraz możecie
rozpocząć grę!
PO
ZNAJCIE KOSMICZNą
KRASUL
PO
ZNAJCIE KOSMICZNą
KRASUL
ę
ę
!
!
Kosmiczna Krasula będzie u
Wasz
ego boku, gdy będziecie czytać instruk
cję.
Przekaże
Wam kilka
wskazówek i porad, abyście mogli w pełni cieszyć się
gr
ą!
Przykład przygotow
ania gry dla 4 graczy.
Opis rundy
Opis rundy
1.
1.
Po
umieszczeniu
karty
koszmaru
na
środku
stołu
każde z W
as wybiera w swojej turze pły
tkę pluszaka,
która całk
owicie zakryje koszmar na karcie.
Gdy
pierwszy
gracz
w
ybierze
pluszak
a,
umieszcza
płytkę
na
swojej
planszy
.
Następnie
pluszaka
wybiera
osoba
siedząca
po
jego
lewej
stronie
i
tak
dalej.
G
dy
wszyscy
wybierzecie
swoje
pluszaki,
przejdźcie
do
następnego kroku.
2.
2.
Zac
zynając
od
pierw
sz
eg
o
gr
acza
i
w
k
o
l
ejności
rozgrywania
rundy
,
każde
z
Was
po
kolei
umiesz
-
cza
wybraną
przez
siebie
płytkę
pluszaka
na
karcie
koszmaru
.
Możesz
przesuwać
pluszaka
tak
długo,
aż
umieścisz
go
w
najlepszy
możliwy
sposób
na koszmarz
e.
Są 2 możliwe wyniki:
WS
KAZ
óWKA KOSMICZNEJ KRASULI
WS
KAZ
óWKA KOSMICZNEJ KRASULI
W
ażne!
Podczas tego kroku musicie położy
ć
wybrane płytki bezpośrednio na środku swoich
plansz, a nie na karcie ko
szmaru.
x
x
albo
✓
✓
1.
1.
2.
2.
Wybierz płytkę
pluszaka
i umieść
na swojej planszy
.
Sprawdź, czy
w
ybrana
pły
tka
całkowicie zakrywa koszmar
.
x
x
3.
3.
Gdy
skończycie
krok
2.
2.
,
odłóżcie
kartę
koszmaru
do
pudełka
z
grą,
a
płytki
pluszaków
pono
wnie
umieśćcie
w
okręgu.
Osoba
po
lewej
stronie
pierw
-
szego gracza
odwraca
kolejną
kartę
koszmaru,
aby
rozpocząć
nową
rundę.
T
eraz
pierwszym
graczem
zostaje
osoba
siedząca
po
lewej
stronie
dotychcza
-
sowego pierwszego gracza
– przekażcie jej
woreczek
z żetonami.
✓
✓
Jeśli
płytka
pluszaka
całkowicie
zakry
wa
koszmar
,
zły sen znika.
T
wój pluszak pokonał koszmar!
Wylosuj
tyle
żetonów
snów
z
woreczka
w
kształ
-
cie
poduszki,
ile
gwiazdek
widzisz
na
swojej
płytce
pluszaka,
który
pokonał
koszmar
.
Im
mniejszy
pluszak, tym więcej żet
onów snów możesz zdobyć!
Wylosowane
żetony
umieść
na
dostępnych
polach
na swojej planszy
.
WS
KAZ
óWKA KOSMICZNEJ KRASULI
WS
KAZ
óWKA KOSMICZNEJ KRASULI
Gdy wylosujecie żetony
, każde z W
as moż
e
opisać swój sen na podstawie
widocznych
na nich obrazkó
w.
Jeśli
płytka
pluszaka
nie
zakrywa
całkowicie
kosz
-
maru
(spod
płytki
wystają
fragmenty
obrazka),
nie
otrzymujesz żetonó
w snów.
T
ym razem
koszmar był
silniejszy
od
pluszaka.
Następnym
razem
na
pewno
Ci się uda!
x
x
✓
✓
=
Płytka
pluszaka
z
różowym
króliczkiem
całkowicie
zakry
wa
koszmar
.
Udało Ci się go pokonać!
Nad
króliczkiem
znajdują
się
3
gwiazdki
,
więc
losujesz
3
żetony
snów z woreczka. Połóż je na
w
olnych polach na swojej planszy.
Jeśli spod
pły
tki pluszak
a wystają
fragmenty k
oszmaru,
nie udało
Ci się
go pokonać.
Głowa do
góry, następn
ym razem
pójdzie Ci
lepiej!
Jeśli
na
koniec
kroku
2.
2.
plansza
1
albo
więcej
osób
zostanie
zapełniona 12
żetonami snów
,
gr
a kończy się
zw
ycięstwem
!
Remisy
między
zwycięzcami
możecie
rozstrzygnąć
na
pod
-
stawie
całkowitej
liczby
zdobytych
żetonów
snów
(która
może przekroczyć liczbę dost
ępnych miejsc na planszy).
K
oniec gry
K
oniec gry
Od
3
l
at
wzwyż.
T
en wariant
możecie
rozgry
wać
w
pojedynkę
albo
we
współprac
y
z
innymi
gra
-
czami.
Umieśćcie
8
płytek
pluszaków
w
okręgu
(zob. przykład obok). Następnie posortujcie karty
koszmar
ów
według
wielkości
księżyca
na
rewer
-
sach.
Im pełniejszy
księżyc,
t
ym
wyższy poziom
trudności.
Wybierzcie
poziom
trudności
i
odpo
-
wiedni
stos
kart.
Pozostałe
karty
i
inne
elementy
(plansze,
żetony
snów
i
woreczek)
nie
będą
uży
-
wane podczas tej gry
.
Pierwszy
(najmłodszy)
gracz
odkrywa
kartę
kosz
-
maru
z
wierzchu
stosu
i
umieszcza
wewnątrz
okręgu
utworzonego
przez
płytki
pluszaków
.
Następnie
wybiera
pluszaka,
który
całkowicie
zakryje
k
oszmar
.
Wskazuje
1
z
pluszaków
,
przed
-
stawiając swoją propozycję pozostałym graczom.
Wszyscy
dyskutują,
aby
ustalić,
który
pluszak
będzie
najbardziej
pasować.
Po
dok
onaniu
w
yboru
umieśćcie płytkę pluszaka na k
arcie koszmaru:
– Jeśli płytka pluszaka
całkowicie
zakr
ywa kosz
-
mar
,
zły
sen
zostaje
pokonany
.
Odłóżcie
płytk
ę
pluszaka
i
kartę
k
oszmaru
na
bok
i
k
ontynuuj
-
cie
grę.
Kol
ejny
gracz
(po
lewej
stronie)
odkrywa
nową kartę k
oszmaru.
–
Jeśli
płytka
pluszaka
nie
zakr
ywa
całkowicie
koszmaru
, przegrywacie i gra się k
ończy.
Jeśli
na
koniec
ósmej
rundy
wszystkie
koszmary
zostały pok
onane, wygrywacie!
W
ariant k
ooper
acyjny
W
ariant k
ooper
acyjny
„
„
K
ar
aluchy pod poduchy!
K
ar
aluchy pod poduchy!
”
”
W
ariant
W
ariant
„
„
Niespok
ojna noc
Niespok
ojna noc
”
”
Od
6
lat
wzwyż.
T
en
w
ariant
rozgrywacie
w
taki
sam
sposób
jak
wariant
podstawowy
z
1
różnicą
–
gdy
pierw
-
szy gracz odkryje kartę koszmaru,
wszyscy w tym samym
czasie
musicie
jak
najszybciej
chwycić
pły
tkę
pluszaka
i
umieścić
na swojej
planszy
.
Gdy
w
ybierzecie
pluszaki,
roz
-
strzygnijcie
wynik
(krok
2.
2.
)
jak
w
wariancie
podstawowym.
PODZIęKOW
ANIA OD KOSMICZNEJ KRASU
LI
PODZIęKOW
ANIA OD KOSMICZNEJ KRASU
LI
Kosmiczna
Krasula
jest
wdzięczna
wszystkim
Ziemianom,
którzy testowali tę grę! Jeszcze r
az dziękuję!
© 20
19 JD Éditions / Space Cow
. Wszelk
ie prawa zastrzeżone.
Dowiedz się w
ięcej o Space C
ow na:
Bardzo łatwe!
Łatwe!
T
rochę trudniejsze!
T
rudne!
Tłumaczenie: Marek Antoniak
.
ᴥ
.
Redakcja: zespół Rebel
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking ekspresów przelewowych [TOP10]
Ranking bezprzewodowych myszek gamingowych [TOP10]
Ranking najlepszych gier [TOP10]
Jaką lodówkę turystyczną kupić?
Ranking telefonów [TOP15]
Ranking agregatów prądotwórczych [TOP10]
Najciekawsze aplikacje sportowe – gdzie i jak je oglądać?
Kultowe Parasite Eve powraca! Tak jakby... poznajcie Parasite Mutant - grę inspirowaną klasykiem
Ranking zapięć rowerowych [TOP10]
Ranking rowerów stacjonarnych [TOP10]
Kamera do nagrywania na YT - Sprawdź, jak zacząć nagrywać na YT
Ranking tabletek do zmywarki [TOP10]
Ranking patelni na indukcję [TOP10]
Ranking płyt indukcyjnych 80 cm [TOP10]
Ranking podgrzewaczy do butelek [TOP10]
Sprawdź więcej poradników