Znaleziono w kategoriach:
Włącznik światła SONOFF T0EU3C-TX

Instrukcja obsługi Włącznik światła SONOFF T0EU3C-TX

Powrót
Instrukcja Obsługi V 1.0
Dotykowy włącznik światła Sonoff (3-kanałowy)
T0 EU TX, T1 EU TX, T2 EU TX
Max. wejście
Max. wyjście
LED
Standard Wi-Fi
RF
System operacyj.
Materiał
Wymiary
T0/T1/T2/T3(EU1C): AC100-240V 50/60Hz 2A
T0/T1/T2/T3(EU2C): AC100-240V 50/60Hz 4A
T0/T1/T2/T3(EU1C): AC100-240V 50/60Hz 3A
T0/T1/T2/T3(EU1C): AC100-240V 50/60Hz 2A
T0/T1/T2/T3(EU2C): AC100-240V 50/60Hz 2A/Gang 4A/Total
T0/T1/T2/T3(EU3C): AC100-240V 50/60Hz 1A/Gang 3A/Total
T0/T1/T2/T3(EU1C/EU2C): 150W/110V (każdy kanał)
300W/220V (każdy kanał)
T0/T1/T2/T3(EU3C): 60W/110V (każdy kanał), 100W/220V (każdy kanał)
IEEE 802.11 b/g/n 2.4 GHz
433.92MHz
Android 4.1, iOS 9.0 lub nowsze
PC V0 + hartowane szkło
86x86x35mm
T0(EU1C/EU2C/EU3C) nie wspiera pilotów 433.92MHz.
Parametry
Opis urządzenia
Dioda LED Wi-Fi
Parowanie/Panel dotykowy/ LED On/Off
Szkło hartowane
Możliwości urządzenia
Sterowanie bezprzewodowe
Urządzenie pozwala wyłączyć światło lub wiatrak z każdego punktu w domu. Można również ustawić harmono-
gram, kiedy urządzenie ma się włączać lub wyłączać.
Sterowanie
aplikacją
Harmonogram Sterowanie
głosem
Udostępnianie Brak potrzeby
centrali
Pilot RF Sterowanie
dotykowe
Podświetlanie
LED
Inteligentne
sceny
Sterowanie
LAN
Przywrócenie do ustawień fabrycznych
Przytrzymaj dowolny sparowany przycisk przez około 5 sekund, LED
Wi-Fi zacznie migać i następnie puść, by przywrócić urządzenie do ustawień
fabrycznych. Urządzenie wejdzie w tryb szybkiego parowania (Touch).
Przywróć najpierw przełącznik do ustawień fabrycznych, jeśli chcesz go
używać pod inną siecią Wi-Fi.
Parowanie pilota RF
Przełącznik wspiera piloty o częstotliwości 433.92MHz by sterować włączaniem/wyłączaniem. Każdy kanał może
zostać zaprogramowany osobno.
Metoda parowania:
Przytrzymaj przycisk, który chcesz sparować, usłyszysz powiadomienie dźwiękowe. Naciśnij następnie
odpowiedni przycisk na pilocie RF i usłyszysz ponownie powiadomienie dźwiękowe, co oznacza że parowanie się
udało. Każdy przycisk może zostać sparowany tym sposobem.
Czyszczenie pamięci:
Przytrzymaj przycisk, który chcesz wyczyścić, usłyszysz dwa powiadomienia dźwiękowe. Następnie naciśnij
odpowiedni przycisk na pilocie i usłyszysz ponownie powiadomienie dźwiękowe, co oznacza udane wyczyszczenie
pamięci. Każdy przycisk może zostać wyczyszczony w ten sposób.
Częste problemy
Q: Dlaczego moje urządzenie jest ciągle „Offline”?
A: Nowo dodane urządzenie potrzebuje 1-2 minut, połączy się z nową siecią. Jeśli jednak urządzenie jest przez
zbyt długi czas offline, należy sprawdzić w czym tkwi problem, przyglądając się diodzie LED:
1. Niebieska dioda Wi-Fi miga raz na sekundę, co oznacza że przełącznik nie podłączył się do Wi-Fi:
(1) Mogłeś podać złe hasło Wi-Fi
(2) Urządzenie może być zbyt oddalone od routera. Zbliż je do siebie i jeśli nadal nie ma połączenia, włącz urządze-
nie ponownie
(3) Sieć Wi-Fi 5G nie jest wspierana i wspierana jest tylko sieć bezprzewodowa 2.4 GHz.
(4) Filtrowanie adresów MAC może być otwarte. Należy je zamknąć.
2. Jeśli niebieska dioda miga dwa razy na sekundę, oznacza to, że urządzenie podłączyło się do Wi-Fi, lecz nie może
podłączyć się do serwera.
Upewnij się, że sieć jest stabilna. Jeśli dioda często będzie migać podwójnie, oznacza to, że problem nie leży w
urządzeniu, lecz w połączeniu z siecią. Jeśli sieć jednak powinna działać normalnie, uruchom urządzenie ponownie.
Zeskanuj kod QR, by przeczytać instrukcje sterowania urządzeniem za pomocą
głosu, korzystając z Amazon Echo lub Google Home.
Zeskanuj kod QR lub odwiedź oficjalną stronę (hps://www.sonoff.tech/usermanu-
als) by przeczytać szczegółową instrukcję.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756