Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje TREFL
›
Instrukcja Gra planszowa TREFL Disney Princess 2w1 Chińczyk Węże i drabiny 02418
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(71)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Disney Princess 2w1 Chińczyk Węże i drabiny 02418
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
PL
Chińczyk
Wiek: 4+
Gracze: 2-4
Czas gry: 10-25 min
Zaprow
adźcie wszystkie pionki do domku. Uw
ażajcie na swoich przeciwników, których na pewno
spotkacie po dr
odze. Kto będzie miał
więcej szczęścia w
rzutach kostką
?
Zawart
ość pudełka:
·
plansza
·
kostka do gry
·
16 pionków
w
4 kolorach
·
instrukcja gry
PRZYGO
T
O
W
ANIE DO GRY
1. Rozłóżcie planszę
w miejscu, gdzie odbędzie się gra.
2. Wybierzcie zes
taw 4 pionków
w
odpowiednim kolorze
i postawcie je w
bazie o tym samym kolorze.
3. Gr
ę rozpoczyna najmłodszy gr
acz. Kolejni gracze przystępują
do gry zgodnie z ruchem
wskazówek
zegara.
ROZ
GRYWKA
Aby wpr
owadzić pionek do gry, należy wyrzu
cić na kostce 1 oczko. Możesz pr
óbować 3 razy
.
Jeśli nie uda
Ci się wyrzu
cić „1“, kolejka przechodzi na następnego gracza.
Rzucaj kostką i przesuw
aj pionki o tyle pól, ile oczek
wypadnie na kostce:
·
Jeśli w
tr
akcie rozgrywki
wyrzucisz 6 oczek, przysługuje Ci dodatkowy ruch, który możesz
wykonać
dowolnym swoim pionkiem na planszy.
·
Jeśli wpr
owadzisz już swój pionek do gry i ponownie wyrzu
cisz na kostce „1”, możesz zdecydować, czy
przesuwasz pionek o 1 pole, czy s
tartujesz drugim pionkiem.
·
Na jednym polu może stać tylko jeden pionek.
Jeśli staniesz na polu
, na którym stoi już inny pionek –
zbijasz go, a zbity pionek wr
aca do swojej bazy.
·
Aby wpr
owadzić pionek do domku, musisz wyrzucić dokładnie
taką liczbę oczek, jaka jest potrzebna
do zajęcia któregoś z
wolnych pól w domku. Miejsca
w domku nie muszą być zajmow
ane po kolei.
Jeśli
wyrzucisz liczbę oczek nie
właściwą do zajęcia pola
w domku, a na planszy nie posiadasz już pionka,
który mógłby przesunąć się o tę liczbę pól, r
ezygnujesz z ruchu.
WYGR
ANA
Wygrywasz, jeśli jako pierwszy
wprow
adzisz wszystkie swo
je pionki do domku. Powodzenia!
3
W
ęże i drabiny
Wiek: 4+
Gracze: 2-4
Czas gry: 10-25 min
W
eźcie udział w
wyścigu pełnym nieoczekiwanych zwr
otów akcji. Na swej dr
odze napotkacie pola
zarówno oddalające
was od celu
, jak i pozwalające szybciej dotrzeć do mety
. Kto okaże sią zwycięzcą
?
Zawart
ość pudełka:
·
plansza
·
kostka do gry
·
4 pionki
·
instrukcja gry
Właśnie r
ozpoczął się wyścig, rozłóżcie planszę, wybierzcie s
woje pionki i za pomocą wyliczanki
wybierzcie osobę, która r
ozpocznie grę. K
to pierwszy będzie na mecie – wkr
ótce się dowiecie! Kolejni
gracze przystępują do gry zgodnie z ruchem
wskazówek zegara.
ROZ
GRYWKA
·
Każdy z graczy
wybiera swój kolor
pionka. Następnie ustawia
pionek na polu startowym oznaczonym numer
em „1“.
·
Gracze kolejno rzucają kostk
ą do gry i przesuwają się o tyle pól,
ile oczek
wypadło na kostce.
·
Jeśli gracz wyrzu
ci na kostce “6”, ma prawo do jeszcze jednego
rzutu kostką.
·
Niektóre pola są szczęśliwe dla gr
aczy i przenoszą ich o kilka pól
do przodu (są to pola z numer
ami: 2, 6, 10, 15, 24, 29, 35, 40
).
·
Niektóre pola są pechowe dla gr
aczy – kto stanie na takim polu,
zostaje cofnięty na pola wcześniejsze (
są to pola: 19, 25, 4
1, 46).
·
Jeśli gracz stanie na polu, na którym stoi już inny gracz, musi się
cofnąć na poprzednio zajmowane miejsce.
WYGR
ANA
Gracz, który jako pierwszy dotrze do pola 49,
wygrywa.
UW
AGA!
Aby stanąć na polu 49 i wy
grać gr
ę, gracz musi wyrzu
cić dokładnie
tyle oczek na kostce, ile pól br
akuje
mu do końca trasy
. Jeśli wyrzu
ci inna liczbę, tr
aci kolejkę i może spróbow
ać szczęścia dopier
o
w następnym ru
chu. Powodzenia!
4
CS
Člov
ěče, nezlob se!
Věk: 4+
Hráči: 2–4
Čas hry: 10–25 min.
Dostaňte všechny
figurky do domečku. Dejte si pozor na soupeř
e, na které jistě po cestě nar
azíte.
Komu bude víc př
át kostka
?
Obsah balení:
·
hrací plán
·
hrací kostka
·
16 figur
ek ve 4 barvách
·
návod ke hř
e
PŘÍPRA
VA
HRY
1. Rozložte hrací plán na místě, k
de chcete hrát.
2.
Vyberte si sadu 4 figur
ek
v dané barvě a postavte je na
základně stejné barvy.
3. Hru zahajuje nejmladší hráč. Další hráči se zapojují do hry
podle směru hodinových ručiček.
ZAHÁJENÍ A
PRŮBĚH HRY
K zahájení hry první
figurkou je potřeba hodit na kostce „1“. Máte na to 3 pokusy
.
Pokud se vám nepodaří hodit „1“, je na
tahu další hráč.
Házejte kostkou a postupujte s
figurkou o tolik políček, kolik padlo na kostce:
·
Pokud během hry hodíte „6”, máte právo na jeden hod na
víc. Můžete ho využít k
tahu libo
volnou
figurkou na hracím plánu.
·
Pokud již máte jednu figurku
ve hře a znovu
vám na kostce padne „1”, můžete se r
ozhodnout, zda
přesunete
figurku o 1 políčko nebo nasadíte druhou.
·
Na jednom poli může stát jen jedna figurk
a. Pokud se postavíte na políčko, na kter
ém již stojí jiná
figurka –
vyhazujete ji a vyhozenou
figurku vracíte zpět na její základnu.
·
Abyste dostali figurku do domečku, musíte hodit přesně
takovou hodnot
u, abyste obsadili některé
z volných polí
v domečku. Pořadí obsazování míst v domečku není př
esně určené. Pokud vám padne
jiná hodnota a na hracím plánu nemáte jinou
figurku, kterou byste mohli táhnout, zůstá
váte v
tomto
kole bez tahu.
KONE
C HRY
Vyhráváte, k
dyž dostanete všechny figurky do domečku jako první. Hodně štěstí!
5
Hadi a žebříky
Věk: 4+
Hráči: 2–4
Čas hry: 10–25 min.
Zúčas
tněte se závodu s neočekávanými zvr
aty. Na s
vé cestě se setkáte s poli, která
vás vz
dálí od vašeho
cíle, nebo vás naopak
přiblíží k
výhře. Kdo zvítězí?
Obsah balení:
·
hrací plán
·
hrací kostka
·
4 figurky
·
ná
vod ke hř
e
Závod právě odstarto
val! Rozložte hrací plán,
vyberte si figurku a pomocí r
ozpočítávadla vyberte hráče,
který zahájí hru. Kdo bude
v cíli první? T
o se brzy dozvíte! Další hráči se zapojují do hry podle směru
hodinových ručiček.
ZAHÁJENÍ A
PRŮBĚH HRY
·
Každý hráč si
vyber
e svou barvu figurky
. Následně ji postaví na
pole start, které je označeno číslem „1“.
·
Hráči postupně házejí hr
ací kostkou a postupují o
tolik políček,
kolik jim padlo.
·
Jestliže hráči padla „6“, může házet ještě jednou.
·
Některá políčka
vám udělají radost a posunou
vás o několik polí
dopředu (jsou
to políčka s čísly: 2, 6, 10, 15, 2
4, 29, 35, 40).
·
Některá políčka
vám přinesou smůlu a budete se muset
vrátit
(jsou to políčka s čísly: 19, 25, 4
1, 46).
·
Pokud hráč stoupne na pole obsazené jiným hráčem, musí se
vrátit
tam, kde stál př
edtím.
KONE
C HRY
Hráč, který jako první dorazí na políčko 49,
vyhrává.
UPOZ
ORNĚNÍ!
Pokud chce hráč
vyhrát,
tedy dojít na políčko 49, musí mu na kostce padnout př
esně tolik, kolik
políček
mu chybí do cíle. Pokud hodí jiné číslo, přichází o svůj tah a může zkusit štěstí
teprve při dalším tahu.
Hodně štěstí!
Pomiń
NOWOŚCI
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Fotele i biurka Mad Dog
Back To University
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking kasków rowerowych [TOP10]
Jak działa Air Fryer? Jak gotować we frytkownicy beztłuszczowej?
Ranking telewizorów OLED 55 cali [TOP10]
Ranking kaw ziarnistych 100% arabica [TOP10]
AMD idzie za ciosem. Odświeżone wersje procesorów Ryzen już w przygotowaniu
Ranking pił spalinowych do 500 zł [TOP10]
Jaki statyw do telefonu wybrać?
Jakie naczynia można wkładać do piekarnika?
Jak wyczyścić klawiaturę w laptopie i komputerze stacjonarnym?
Jak działa piekarnik parowy?
Co oznaczają symbole na zmywarce?
Ranking wideorejestratorów do 200 zł [TOP10]
Ranking laktatorów [TOP10]
Jaki wioślarz do domu wybrać?
Ranking gier planszowych dla 9-latka [TOP10]
Sprawdź więcej poradników