Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa TREFL Disney Princess 2w1 Chińczyk Węże i drabiny 02418

Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Disney Princess 2w1 Chińczyk Węże i drabiny 02418

Wróć
PL Chińczyk
Wiek: 4+
Gracze: 2-4
Czas gry: 10-25 min
Zaprowadźcie wszystkie pionki do domku. Uważajcie na swoich przeciwników, których na pewno
spotkacie po drodze. Kto będzie miał więcej szczęścia w rzutach kostką?
Zawartość pudełka:
· plansza · kostka do gry · 16 pionków w 4 kolorach · instrukcja gry
PRZYGOTOWANIE DO GRY
1. Rozłóżcie planszę w miejscu, gdzie odbędzie się gra.
2. Wybierzcie zestaw 4 pionków w odpowiednim kolorze
i postawcie je w bazie o tym samym kolorze.
3. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz. Kolejni gracze przystępują
do gry zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
ROZGRYWKA
Aby wprowadzić pionek do gry, należy wyrzucić na kostce 1 oczko. Możesz próbować 3 razy. Jeśli nie uda
Ci się wyrzucić „1“, kolejka przechodzi na następnego gracza.
Rzucaj kostką i przesuwaj pionki o tyle pól, ile oczek wypadnie na kostce:
· Jeśli w trakcie rozgrywki wyrzucisz 6 oczek, przysługuje Ci dodatkowy ruch, który możesz wykonać
dowolnym swoim pionkiem na planszy.
· Jeśli wprowadzisz już swój pionek do gry i ponownie wyrzucisz na kostce „1”, możesz zdecydować, czy
przesuwasz pionek o 1 pole, czy startujesz drugim pionkiem.
· Na jednym polu może stać tylko jeden pionek. Jeśli staniesz na polu, na którym stoi już inny pionek –
zbijasz go, a zbity pionek wraca do swojej bazy.
· Aby wprowadzić pionek do domku, musisz wyrzucić dokładnie taką liczbę oczek, jaka jest potrzebna
do zajęcia któregoś z wolnych pól w domku. Miejsca w domku nie muszą być zajmowane po kolei. Jeśli
wyrzucisz liczbę oczek niewłaściwą do zajęcia pola w domku, a na planszy nie posiadasz już pionka,
który mógłby przesunąć się o tę liczbę pól, rezygnujesz z ruchu.
WYGRANA
Wygrywasz, jeśli jako pierwszy wprowadzisz wszystkie swoje pionki do domku. Powodzenia!
3
Węże i drabiny
Wiek: 4+
Gracze: 2-4
Czas gry: 10-25 min
Weźcie udział w wyścigu pełnym nieoczekiwanych zwrotów akcji. Na swej drodze napotkacie pola
zarówno oddalające was od celu, jak i pozwalające szybciej dotrzeć do mety. Kto okaże sią zwycięzcą?
Zawartość pudełka:
· plansza · kostka do gry · 4 pionki · instrukcja gry
Właśnie rozpoczął się wyścig, rozłóżcie planszę, wybierzcie swoje pionki i za pomocą wyliczanki
wybierzcie osobę, która rozpocznie grę. Kto pierwszy będzie na mecie – wkrótce się dowiecie! Kolejni
gracze przystępują do gry zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
ROZGRYWKA
·
Każdy z graczy wybiera swój kolor pionka. Następnie ustawia
pionek na polu startowym oznaczonym numerem „1“.
· Gracze kolejno rzucają kostką do gry i przesuwają się o tyle pól,
ile oczek wypadło na kostce.
· Jeśli gracz wyrzuci na kostce “6”, ma prawo do jeszcze jednego
rzutu kostką.
·
Niektóre pola są szczęśliwe dla graczy i przenoszą ich o kilka pól
do przodu (są to pola z numerami: 2, 6, 10, 15, 24, 29, 35, 40).
· Niektóre pola są pechowe dla graczy – kto stanie na takim polu,
zostaje cofnięty na pola wcześniejsze (są to pola: 19, 25, 41, 46).
· Jeśli gracz stanie na polu, na którym stoi już inny gracz, musi się
cofnąć na poprzednio zajmowane miejsce.
WYGRANA
Gracz, który jako pierwszy dotrze do pola 49, wygrywa.
UWAGA!
Aby stanąć na polu 49 i wygrać grę, gracz musi wyrzucić dokładnie tyle oczek na kostce, ile pól brakuje
mu do końca trasy. Jeśli wyrzuci inna liczbę, traci kolejkę i może spróbować szczęścia dopiero
w następnym ruchu. Powodzenia!
4
CS
Člověče, nezlob se!
Věk: 4+
Hráči: 2–4
Čas hry: 10–25 min.
Dostaňte všechny figurky do domečku. Dejte si pozor na soupeře, na které jistě po cestě narazíte.
Komu bude víc přát kostka?
Obsah balení:
·
hrací plán
·
hrací kostka
·
16 figurek ve 4 barvách
·
návod ke hře
PŘÍPRAVA HRY
1. Rozložte hrací plán na místě, kde chcete hrát.
2. Vyberte si sadu 4 figurek v dané barvě a postavte je na
základně stejné barvy.
3. Hru zahajuje nejmladší hráč. Další hráči se zapojují do hry
podle směru hodinových ručiček.
ZAHÁJENÍ A PRŮBĚH HRY
K zahájení hry první figurkou je potřeba hodit na kostce „1“. Máte na to 3 pokusy.
Pokud se vám nepodaří hodit „1“, je na tahu další hráč.
Házejte kostkou a postupujte s figurkou o tolik políček, kolik padlo na kostce:
·
Pokud během hry hodíte „6”, máte právo na jeden hod navíc. Můžete ho využít k tahu libovolnou
figurkou na hracím plánu.
·
Pokud již máte jednu figurku ve hře a znovu vám na kostce padne „1”, můžete se rozhodnout, zda
přesunete figurku o 1 políčko nebo nasadíte druhou.
·
Na jednom poli může stát jen jedna figurka. Pokud se postavíte na políčko, na kterém již stojí jiná
figurka – vyhazujete ji a vyhozenou figurku vracíte zpět na její základnu.
· Abyste dostali figurku do domečku, musíte hodit přesně takovou hodnotu, abyste obsadili některé
z volných polí v domečku. Pořadí obsazování míst v domečku není přesně určené. Pokud vám padne
jiná hodnota a na hracím plánu nemáte jinou figurku, kterou byste mohli táhnout, zůstáváte v tomto
kole bez tahu.
KONEC HRY
Vyhráváte, když dostanete všechny figurky do domečku jako první. Hodně štěstí!
5
Hadi a žebříky
Věk: 4+
Hráči: 2–4
Čas hry: 10–25 min.
Zúčastněte se závodu s neočekávanými zvraty. Na své cestě se setkáte s poli, která vás vzdálí od vašeho
cíle, nebo vás naopak přiblíží k výhře. Kdo zvítězí?
Obsah balení:
· hrací plán · hrací kostka · 4 figurky · vod ke hře
Závod právě odstartoval! Rozložte hrací plán, vyberte si figurku a pomocí rozpočítávadla vyberte hráče,
který zahájí hru. Kdo bude v cíli první? To se brzy dozvíte! Další hráči se zapojují do hry podle směru
hodinových ručiček.
ZAHÁJENÍ A PRŮBĚH HRY
· Každý hráč si vybere svou barvu figurky. Následně ji postaví na
pole start, které je označeno číslem „1“.
· Hráči postupně házejí hrací kostkou a postupují o tolik políček,
kolik jim padlo.
· Jestliže hráči padla „6“, může házet ještě jednou.
· Některá políčka vám udělají radost a posunou vás o několik polí
dopředu (jsou to políčka s čísly: 2, 6, 10, 15, 24, 29, 35, 40).
· Některá políčka vám přinesou smůlu a budete se muset vrátit
(jsou to políčka s čísly: 19, 25, 41, 46).
· Pokud hráč stoupne na pole obsazené jiným hráčem, musí se
vrátit tam, kde stál předtím.
KONEC HRY
Hráč, který jako první dorazí na políčko 49, vyhrává.
UPOZORNĚNÍ!
Pokud chce hráč vyhrát, tedy dojít na políčko 49, musí mu na kostce padnout přesně tolik, kolik políček
mu chybí do cíle. Pokud hodí jiné číslo, přichází o svůj tah a může zkusit štěstí teprve při dalším tahu.
Hodně štěstí!

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756