Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa TREFL Rodzina Treflików Spy Guy Zimowa przygoda 02516

Instrukcja obsługi Gra planszowa TREFL Rodzina Treflików Spy Guy Zimowa przygoda 02516

Wróć
plansza
klepsydra
3 żetony do
połączenia gry
z wersją podstawową
10 bombek – znaczników poszlak
28 kart
poszlak
2 pionki
z podstawkami
W Treflikowie trwa już przedświąteczna gorączka, jednak Spy Guy
ma do rozwiązania kolejną sprawę! Musi jak najszybciej
powstrzymać Berta, zanim ten dotrze do swojej maszyny i za jej
pomocą ukradnie wszystkie bombki z Treflikowa. Czy Spy Guy
wystarczająco szybko znajdzie poszlaki, które naprowadzą go
na trop Berta?
Wcielacie się w postać Spy Guya – superdetektywa, który strzeże prawa
i porządku w Treflikowie. Waszym zadaniem jest złapanie Berta, zanim
ten dotrze do swojej maszyny i za jej pomocą ukradnie z miasta
wszystkie bombki! Jeśli zdołacie go dogonić – wygrywacie!
ELEMENTY GRY
CEL GRY
PRZYGOTOWANIE GRY
Ułóżcie planszę na stole
lub podłodze tak, by zbudować tor
gry.
Pionek Spy Guya ustawcie
na pierwszym polu toru, w miejscu
oznaczonym jego wizerunkiem.
Pionek Berta ustawcie na polu
z jego wizerunkiem.
Klepsydrę i znaczniki poszlak
umieśćcie obok planszy.
Karty poszlak potasujcie i stwórzcie z nich zakrytą
talię (obrazkami poszlak do dołu).
KARTY POSZLAK
By złapać Berta, razem ze Spy Guyem musicie odnaleźć
jak najwięcej poszlak poukrywanych w całym mieście. Im więcej
ich odnajdziecie, tym szybciej Wasz pionek dogoni uciekającego
Berta. Przedmioty, które musicie odnaleźć, umieszczone zosty
na kartach poszlak.
To jest dowód,
którego
aktualnie
poszukujecie.
Liczba śladów
buta informuje
Was, o ile pól
do przodu
porusza się Bert
w swojej turze.
Numer dowodu
w aktach Spy
Guya. Ostatnie
cyfry oznaczają,
ile maksymalnie
dowodów tego
typu możecie
odnaleźć
w Treflikowie.
r
a
d
z
i
:
r
a
d
z
i
:
Wszyscy wypatrujecie na planszy poszukiwanego przedmiotu.
Będzie występował w więcej niż jednym miejscu. Jeżeli któremuś
z Was uda się go wypatrzyć, kładzie na nim znacznik poszlak.
Gdy piasek w klepsydrze się przesypie,
poszukiwania się kończą! Nie możecie
już dokładać kolejnych znaczników.
PAMIĘTAJCIE –
PRZEDMIOT
NA KARCIE POSZLAK
ZAWSZE WYGLĄDA
IDENTYCZNIE
JAK NA PLANSZY. JEST
TEGO SAMEGO KSZTAŁTU
I KOLORU.
ROZGRYWKA
Spy Guy Zimowa Przygoda jest grą kooperacyjną, w której wszyscy
kierujecie ruchami detektywa. Rozgrywka składa się z serii
naprzemiennie występujących po sobie tur Spy Guya i Berta.
Grę rozpoczyna Spy Guy.
TURA SPY GUYA
Odsłońcie z talii jedną kartę
poszlak. Wskazuje ona przedmiot,
którego w tej turze musicie
poszukać na planszy.
Od razu po odkryciu
karty obróćcie klepsydrę.
Policzcie, ile poszukiwanych przed-
miotów udało się Wam znaleźć.
Przesuńcie pionek Spy Guya o tyle samo
pól w kierunku Berta.
Zdejmijcie wszystkie znaczniki poszlak
z planszy.
Jeśli Spy Guy nie dogonił lub nie przegonił Berta, rozegrajcie turę
Berta.
TURA BERTA
ZAKCZENIE GRY
Spójrzcie na odkrytą w turze Spy Guya kartę
poszlak. Przesuńcie Berta o tyle pól do przodu
(w stronę maszyny), ile śladów butów widnieje
na karcie.
Jeśli Bert dojdzie do ostatniego pola
na planszy, kradnie wszystkie bombki
z Treflikowa! Niestety przegrywacie.
Następnie, jeśli Bert nie dotarł jeszcze do swojej maszyny, rozpocznijcie
kolejną turę Spy Guya.
Jeśli Spy Guy zdoła dogonić lub przegonić Berta w jego drodze
ku maszynie, udało Wam się go złapać i wygrywacie!

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756