Reklamacje w sklepie

Reklamacja towaru w sklepie stacjonarnym Sprzedawcy

Dłuższa droga z asystą Sprzedawcy

Pośredniczymy w przekazaniu sprzętu do producenta, jednak może to wydłużyć proces zgłoszenia reklamacji

Twój towar możesz reklamować w dowolnym sklepie stacjonarnym Media Expert. Bez względu w jakiej miejscowości dokonałeś zakupu, wybierz Twój najbliższy sklep i tam dokonaj zgłoszenia.

Pamiętaj, żeby wraz z produktem dostarczyć do sklepu niezbędne dokumenty: dowód zakupu ( FV, paragon lub potwierdzenie transakcji kartą płatniczą), kartę gwarancyjną, które będą wymagane, aby zlecić naprawę w serwisie gwarancyjnym.

Powrót

Zapisz się na niskie ceny!

Zostaw nam swój e-mail, aby otrzymywać informacje o nowościach oraz gazetkę promocyjną

Sprzedaż dla firm i instytucji

Ubezpieczenia "Gwarancja PLUS"

Zakupy na raty przez internet

Karty podarunkowe Media Expert