
Przed rozpoczęciem korzystania ziPhone'a zapoznaj się zPodręcznikiem
użytkownika iPhone'a dostępnym pod adresem support.apple.com/pl-pl/guide/
iphone. Możesz także skorzystać zApple Books ipobrać podręcznik (jeśli jest
dostępny). Dokumentację należy zachować; może być przydatna wprzyszłości.
Bezpieczeństwo iobsługa
Zobacz rozdział „Bezpieczeństwo, obsługa iwsparcie” wPodręczniku użytkownika
iPhone'a.
Narażenie na promieniowanie radiowe
Wybierz na iPhonie: Ustawienia> Ogólne> Informacje prawne icertyfikaty>
Narażenie naRF. Możesz także odwiedzić stronę www.apple.com/legal/rfexposure.
Bateria
Nie próbuj wymieniać ani wyjmować baterii iPhone'a samodzielnie— może to grozić
jej uszkodzeniem iwynikającym ztego przegrzaniem, pożarem lub obrażeniami.
Bateria litowo-jonowa zainstalowana wiPhonie powinna być serwisowana izostać
poddana recyklingowi przez Apple lub Autoryzowany Serwis Apple. Zużytej baterii
nie można wyrzucać razem zodpadami gospodarstwa domowego, musi ona zostać
poddana recyklingowi lub odpowiednio zutylizowana. Ze zużytą baterią należy
postępować zgodnie zlokalnymi przepisami iregulacjami dotyczącymi ochrony
środowiska. Aby dowiedzieć się więcej obateriach litowo-jonowych Apple oraz
ich serwisowaniu irecyklingu, odwiedź stronę www.apple.com/pl/batteries/
service-and-recycling.
Zgodność zaparatami słuchowymi (HAC)
Odwiedź stronę www.apple.com/support/hac lub zapoznaj się zrozdziałem
„Aparaty słuchowe” wPodręczniku użytkownika iPhone'a.
Unikanie uszkodzeń słuchu
Aby uniknąć ryzyka uszkodzenia słuchu, ogranicz czas słuchania przy wysokim
poziomie głośności. Więcej informacji odźwięku isłuchu dostępnych jest
wInternecie pod adresem www.apple.com/pl/sound oraz wrozdziale „Ważne
informacje dotyczące bezpieczeństwa” wPodręczniku użytkownika iPhone'a.
Zakłócenia pracy urządzeń medycznych
iPhone zawiera magnesy, które mogą zakłócać pracę urządzeń medycznych.
Zobacz rozdział „Ważne informacje dotyczące bezpieczeństwa” wPodręczniku
użytkownika iPhone'a.
Roczna ograniczona gwarancja Apple
Apple gwarantuje brak wad materiałowych iwykonawczych dołączonego
produktu przez rok od daty zakupu. Gwarancja nie obejmuje zwykłego zużycia,
przypadkowych uszkodzeń ani uszkodzeń wynikających zniewłaściwego użycia.
Aby skorzystać znaprawy serwisowej, zadzwoń do Apple albo odwiedź sklep
detaliczny Apple lub Autoryzowany Serwis Apple. Dostępne opcje serwisowe
zależą od kraju, wktórym uzyskujesz naprawę serwisową. Serwis może być
ograniczony do kraju zakupu urządzenia. Połączenia telefoniczne oraz przesyłki
międzynarodowe mogą być objęte opłatą, wzależności od lokalizacji. Zgodnie
zpełnymi warunkami iszczegółowymi informacjami dotyczącymi uzyskiwania
naprawy serwisowej, dostępnymi na stronach www.apple.com/pl/legal/warranty
oraz support.apple.com/pl-pl, prawidłowe zlecenia serwisowe objęte gwarancją są
realizowane przez Apple poprzez naprawienie lub wymianę iPhone'a na nowego
albo zwrot ceny zakupu. Decyzja ta należy wyłącznie do Apple. Korzyści wynikające
zgwarancji stanowią dodatek do uprawnień gwarantowanych przez lokalne prawa
konsumenta. Podczas składania zlecenia serwisowego objętego gwarancją konieczne
może być przedstawienie dowodu zakupu urządzenia.
Dla konsumentów wAustralii: Nasze produkty są objęte gwarancją, która nie może
zostać wyłączona na zasadach przewidzianych przez australijskie prawo konsumenckie
(Australian Consumer Law). Wprzypadku poważnej awarii użytkownikowi przysługuje
wymiana urządzenia na nowe lub zwrot ceny zakupu, aw przypadku innych,
przewidywalnych wgranicach rozsądku strat lub uszkodzeń— rekompensata.
Użytkownikowi przysługuje także naprawa lub wymiana tego produktu, jeśli jego
jakość jest nieodpowiednia, aawaria nie jest poważna. Apple Pty Ltd, PO Box A2629,
Sydney South, NSW 1235. Tel: 133-622.
Certyfikaty
Wymagane przez prawo informacje ocertyfikatach są dostępne na tym urządzeniu.
Przejdź do Ustawień istuknij wOgólne> Informacje prawne icertyfikaty. Dodatkowe
informacje prawne znajdują się w rozdziale „Bezpieczeństwo, obsługa iwsparcie”
wPodręczniku użytkownika iPhone'a.