Znaleziono w kategoriach:
Kamera AQARA G2H Pro CH-C01 Wewnętrzna, Wi-Fi

Instrukcja obsługi Kamera AQARA G2H Pro CH-C01 Wewnętrzna, Wi-Fi

Wróć
Kamera G2H Pro
z funkcją bramki HUB
Instrukcja obsługi
Informacje o produkcie
Aqara Camera Hub G2H Pro to inteligentny produkt, który integruje podwójne funkcje
kamery i bramki Hub. Posiada takie funkcje jak: wideodomofon, wykrywanie ruchu,
wykrywanie dźwięku, nagrywanie na karcie MicroSD, pamięci NAS, nagrywanie
o danej godzinie, ochrona obszaru prywatności. Może być również używany jako
bramka Hub Zigbee we współpracy z innymi czujnikami, kontrolerami i innymi
akcesoriami do realizacji funkcji, takich jak ochrona domu, raportowania danych
i inteligentne sterowanie. Obsługuje również funkcję HomeKit Secure Video.
Soczewka
Mikrofon
Przycisk Reset
Przytrzymaj 5s,
aby przywrócić
ustawienia
fabryczne
Przycisk funkcyjny
Przytrzymaj przycisk 3s,
aby nagrać wiadomość
głosową
Głośnik
Złącze zasilania
Micro USB
Dioda LED
Czytnik kart MicroSD
Uwagi
* Urządzenie NIE jest zabawką. Należy trzymać go z dala od dzieci
* Produkt przeznaczony jest wyłącznie do użytku w pomieszczeniach.
NIE używać w wilgotnym środowiskach lub na zewnątrz.
* Uważaj na wilgoć, NIE rozlewaj wody ani innych płynów na akcesorium.
* NIE umieszczaj kamery w pobliżu źródła ciepła lub obudowie, chyba że jest wentylowana
* NIE próbuj samodzielnie naprawiać urządzenia. Wszystkie naprawy powinny być
wykonywane przez upoważnionego fachowca.
* Kamera nadaje się tylko do poprawy rozrywki i wygody życia domowego.
Nie powinna być stosowana jako sprzęt ochronny w domu, budynku,
magazynie lub w innych miejscach. Jeśli użytkownik naruszy zasady instrukcji użytkowania
produktu, producent NIE ponosi odpowiedzialności za żadne ryzyko i straty majątkowe.
Szybka instalacja
1. Pobieranie Aplikacji
Zeskanuj kod QR lub wyszukaj „Aqara Home” w App Store. Pobierz i
zainstaluj aplikację Aqara Home.
Znajdź gniazdo zasilania z tyłu produktu i podłącz kabel zasilający USB. Następnie
włącz zasilacz. Po pomyślnym uruchomieniu kamery, czerwona dioda LED zacznie migać.
* Jeśli czerwona dioda LED nie miga, przytrzymaj przycisk reset przez 5s i spróbuj
jeszcze raz.
2. Pierwsze uruchomienie
3. Dodawanie urządzenia
Aqara Home
Otwórz aplikację Aqara Home i kliknij „+” w górnym rogu strony głównej.
Wybierz „Camera HUB G2H Pro” i postępuj zgodnie z poleceniami aplikacji.
Po pomyślnym podłączeniu urządzenia, zaświeci się niebieska dioda LED.
Jeśli nie udało się dodać urządzenia, sprawdź następujące kroki:
* Urządzenie nie może rozpoznać kodu QR wygenerowanego przez telefon.
Upewnij się, że ekran telefonu ma więcej niż 4,7 cale;
* Upewnij się, że kamera jest połączona z siecią Wi-Fi 2,4 GHz.
Sieć 5 GHz nie jest obsługiwana!
* Sprawdź czy router ma zaznaczoną funkcję rozgłaszania SSID;
* Upewnij się, że funkcja izolacji AP w routerze jest wyłączona;
* Upewnij się, że serwer DHCP w Twojej sieci pracuje prawidłowo;
Apple HomeKit
Otwórz aplikację Apple Home, kliknij „+” w prawym górnym rogu, a następnie
wybierz zakładkę z dodawaniem akcesorii. Zeskanuj lub ręcznie wprowadź kod
instalacyjny HomeKit znajdujący się na kamerze.
Jeśli nie udało się dodać urządzenia, sprawdź następujące kroki:
* „Nie można dodać akcesorium”. W przypadku kilkukrotnej nieudanej próby
dodawania urządzenia, uruchom ponownie urządzenie z oprogramowaniem iOS
oraz zresetuj kamerę;
* „Akcesorium zostało dodane”. Po ponownym uruchomieniu urządzenia iOS i zresetowaniu
kamery, możesz ręcznie wprowadzić kod konfiguracji HomeKit i dodać kamerę ponownie;
* „Nie można znaleźć akcesorium”. Po zresetowaniu kamery odczekaj 3 minuty.
Możesz ręcznie wprowadzić kod konfiguracji HomeKit i dodać kamerę ponownie.
* Kompatybilność z Apple HomeKit oznacza, że dane akcesorium jest przeznaczone do pracy
z iPodem touch, iPhonem lub iPadem i posiada certyfikat MFi. Firma Apple nie ponosi
odpowiedzialności za działanie produktu ani za jego bezpieczeństwo.
* Nagrywane wideo jest przechowywane przez 10 dni w iCloud. Możesz je wyświetlić
w aplikacji Apple Home na urządzeniach posiadających system iOS.
*10-dniowa historia nagrywania z Camera Hub G2H jest bezpiecznie przechowywana w
iCloud i dostępna do przeglądania w aplikacji Apple Home na telefonie iPhone,
iPadzie lub komputerze Mac. Możesz dodać jedną kamerę do swojego planu 200 GB
lub maksymalnie pięć kamer do 2 TB planu bez dodatkowych kosztów. Nagrania z kamery
nie są wliczane do Twojego limitu miejsca iCloud.
Komunikacja między tym produktem a iPhonem, iPadem, Apple Watch,
HomePod lub Mac jest chroniona przez technologię HomeKit.
4. Dodawanie urządzeń wykonawczych
Po pomyślnym dodaniu kamery otwórz aplikację Aqara Home i dodaj urządzenia,
jak pokazuje instrukcja obsługi.
5. Montaż
1. Przed zamontowaniem kamery, upewnij się, że została ona prawidłowa sparowana
2. Możesz postawić akcesorium na poziomej powierzchni, takiej jak biurko, stół, regał itp
3. W podstawie kamery znajduje się magnes, za pomocą którego można przymocować
urządzenie do metalowych powierzchni takich jak lodówka, żelazne drzwi i tak dalej.
4. Urządzenie można przymocować do gładkich powierzchni
za pomocą dwustronnej taśmy 3M,
* Nie umieszczaj kamery w pobliżu jednostki głównej komputera lub dysku twardego
* Upewnij się, że miejsce instalacji znajduje się w zasięgu Wi-Fi.
* Nie umieszczaj urządzenia w pobliżu źródeł silnych zakłóceń elektromagnetycznych
* Upewnij się, że wokół urządzenia nie ma przeszkód, które mogłyby zakłócać pracę Wi-Fi
* Nie umieszczaj kamery w pobliżu jednostki głównej komputera lub dysku twardego
* Upewnij się, że miejsce instalacji znajduje się w zasięgu Wi-Fi.
* Nie umieszczaj urządzenia w pobliżu źródeł silnych zakłóceń elektromagnetycznych
* Upewnij się, że wokół urządzenia nie ma przeszkód, które mogłyby zakłócać pracę Wi-Fi
Przycisk Reset Opis
Kliknij raz przycisk funkcyjny Wyłącz alert
Kliknij 3 razy przycisk funkcyjny Inicjacja połączenia akcesoriów
Kliknij 5 razy przycisk funkcyjny Reset urządzenia (Usuń informacje lokalne)
Wciśnij przycisk przez 5sek
Reset urządzenia (Zachowaj informacje lokalne)
Wciśnij przycisk przez 3sek Zainicjuj połączenie głosowe

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756