Znaleziono w kategoriach:
Biurko gamingowe COBRA CR4009BK Czarny

Instrukcja obsługi Biurko gamingowe COBRA CR4009BK Czarny

Wróć
Cobra Stół Gamingowy
Model: CR4009 Black, CR4010 White
[Adres firmy]
Instrukcja obsługi:
Zasady bezpieczeństwa:
Nie należy rozbierać ani wymieniać żadnego komponentu we własnym zakresie.
Nie należy wkładać produktu do wody lub innego płynu, ponieważ ten produkt nie
jest wodoodporny.
Upewnij się, że ręce Twoje są suche podczas instalacji, grania lub demontażu
produktu, aby uniknąć porażenia prądem.
Nie wystawiaj produktu bezpośrednio na działanie źródła ciepła lub ognia.
Nie umieszczaj produktu w pobliżu urządzeń o silnym polu magnetycznym, ponieważ
może to spowodować dysfunkcyjne działanie.
Instrukcja montażu:
Oświadczenie producenta o zgodności urządzenia z zasadniczymi wymaganiami.
Niniejszym Technology Gate Polska Sp. z o.o. oświadcza, że urządzenia COBRA CR4009 Black,
CR4010 White zgodne z zasadniczymi wymaganiami oraz innymi stosownymi
postanowieniami dyrektywy EMC 2014/30/EU.
Odniesienie do pełnej wersji deklaracji z normami CE znajduje się na stronie
www.icobra.pl w karcie produktu.
Oznakowanie sprzętu symbolem przekreślonego kontenera na odpady informuje o zakazie
umieszczania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z innymi odpadami.
Przekazanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego do punków zbierania
przyczynia się do ponownego użycia, recyklingu bądź odzysku sprzętu i ochrony środowiska
naturalnego. Składniki niebezpieczne zawarte w sprzęcie elektronicznym mogą powodować
długo utrzymujące się niekorzystne zmiany w środowisku naturalnym, jak również działać
szkodliwie na zdrowie.
Gwarancja, serwis
1) Dystrybutor niniejszego produktu gwarantuje prawidłowe działanie produktu w okresie 12
miesięcy od daty zakupu, jednak nie dłużej niż 24 miesięcy od daty produkcji.
Gwarancją objęte są jedynie produkty posiadające prawidłowo wypełnioną
kartą gwarancyjną (pieczątka punktu sprzedaży) wraz z dowodem zakupu.
Naprawy w okresie trwania gwarancji będą wykonywane bezpłatnie. Gdy naprawa będzie
niemożliwa nastąpi wymiana produktu na nowy wolny od wad.
Dystrybutor dopuszcza możliwość wymiany na inny podobny model urządzenia (o takich
samych parametrach lub lepszych) w przypadku gdy przedmiotowy sprzęt nie
jest już dostępny na rynku.
W przypadku wymiany okres udzielanej gwarancji biegnie od pierwotnej daty zakupu
urządzenia.
2) Karta gwarancyjna bez pieczątki sklepu, daty sprzedaży i podpisu sprzedawcy jest
nieważna! W przypadku braku ważnej karty gwarancyjnej wszelkie usterki
mogą być usunięte przez dystrybutora tylko na koszt nabywcy.
3) Gwarancją objęte są wszelkie wady materiałowe i produkcyjne powodujące niemożność
korzystania z produktu lub jego wadliwe działanie.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756