Znaleziono w kategoriach:
Dodatek do gry MUDUKO Boss Monster Następny Poziom

Instrukcja obsługi Dodatek do gry MUDUKO Boss Monster Następny Poziom

Wróć
INSTRUCTION BOOKLET
INSTRUCTION BOOKLET
Boss Monster: Następny poziom
Wszelkie prawa zastrzeżone. Wyprodukowano w Polsce. Powielanie tej instrukcji w jakiejkolwiek formie lub na jakimkolwiek nośniku jest
dozwolone wyłącznie do użytku niekomercyjnego. © Brotherwise Games, LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. ©  for the Polish edition
Fabryka Kart Trefl-Kraków sp. z o.o. Wydan w oc w  oku  Wydawnictwo Muduko Muduko t ak wydawnic
ayki at akw   oo na icnci otwi a  Boss Moster i logotyp Boss Monster są znakami towarowymi
zastrzeżonymi w 2012 roku przez Brotherwise Games, LLC. Boss Monster: Następny poziom jest znakiem towarowym zastrzeżonym
w 2015 roku przez Brotherwise Games, LLC. Wszystkie wymienione znaki towarowe są używane za zgodą Brotherwise Games, LLC.
1
Wciel się w rolę bossa najwyższego lewelu, zbuduj najeżone pułapkami
podziemia, zwab jak najwięcej poszukiwaczy przygód… a potem wybij ich co
do jednego!”. Od 2012 roku graczy na całym świecie wielokrotnie niósł ten
bojowy zew. Teraz przyszedł czas, aby powrócić do świata Arkadii.
W pudełku Boss Monster: Następny poziom znajdziesz więcej bossów, więcej
zróżnicowanych kart i całe tony geekowych, popkulturowych żartów. Zagraj
smokiem, pokonaj nowych, potężnych bohaterów i wykorzystaj niedostępne
dotychczas możliwości, aby udowodnić, że jesteś najtwardszym bossem po
tej stronie Anduiny!
Boss Monster: Następny poziom stanowi samodzielną grę, ale możesz
również połączyć go z podstawową wersją. Jeśli po raz pierwszy sięgasz po
Boss Monster, zachęcamy do przeczytania niniejszej Instrukcji oraz obejrze-
nia prezentacji wideo na www.udukoco. Dzięki temu zabierzesz się za
wycinanie w pień żałosnych bohaterów szybciej, niż zajmie Ci powiedzenie:
„placek z jagodami”.
Z drugiej strony, jeśli jesteś doświadczonym bossem podziemi, możesz
zacząć grać natychmiast. Nowe zasady gry – w rodzaju mrocznych bohate-
rów czy hybrydowych bohaterów – wyjaśniono bezpośrednio na kartach.
Zaktualizowaliśmy pierwotne zasady przygotowania do gry, aby zwiększyć
na początku gry liczbę kart na ręce (patrz strona 8). W rozdziale dotyczącym
wariantów rozgrywki (strona 17) umieściliśmy również niektóre najbardziej
popularne fanowskie zasady. Poza tym wszystkie inne reguły właściwie się
nie różnią. Jeśli je pamiętasz, możesz swobodnie zaczynać zabawę!
Brotherwise Games i Wydawnictwo Muduko
Boss Monster: Następny poziom został opracowany
przez Brotherwise Games w oparciu o oryginalną grę
Boss Monster autorstwa Johnny’ego i Chrisa O’Nealów.
Pikselowe ilustracje wykonali Francisco Coda,
Marcus Dewdney, Bertrand Dupuy, Katrina Guillermo,
Rom Haviv, Kyle Merri, Sanago Reinoso Muñoz oraz
David Nyari.
Następujące osoby zasłużyły na specjalne
podziękowania: Tremane „Scythe” Barclay, Chandra
Moore, Tori Becker Uzdavinis, John Archer, Nic Hayes
oraz David Gregg.
Wydanie polskie
Wydawnictwo Muduko
Tłumaczenie: Transdesign Marek Mydel
Redakcja: Piotr Stankiewicz
Korekta: Paulina Trybuła, Agnieszka Łotysz
Skład: Monika Stojek
2
Boss MonsterTM to szybka, strategiczna gra karciana o budowaniu podziemi. Twoim celem jest zwabienie nieszczęsnych poszuki-
waczy przygód do swoich podziemi i pożarcie ich dusz. Ale strzeż się! Podziemia muszą być tyleż atrakcyjne, co śmiercionośne.
Inaczej żądni przygód bohaterowie zdołają przetrwać wystarczająco długo, aby Cię zranić. Jakby tego było mało – masz
konkurencję. Poszukiwacze przygód są w cenie, więc inni bossowie będą próbować Cię wyprzedzić, oferując cenniejsze skarby
i bardziej wymyślne pułapki. Czy masz serce wystarczająco czarne, aby zostać bossem wszystkich bossów?
Celem gry Boss Monster jest zwabienie bohaterów do swoich
podziemi i ich wyeliminowanie. Bohaterowie, którzy giną
w Twoich podziemiach, są odwracani rewersami do góry
i liczą się jako „dusze”. Bohaterowie, którzy pokonają wszyst-
kie komnaty i dotrą do Twojej karty bossa, zadają Ci „rany”.
Gracz zwycięża, jeśli kończy rundę z 10 zebranymi
duszami.
Gracz przegrywa, jeśli kończy rundę z 5 ranami.
Runda trwa do momentu, aż każdy gracz wykona swoje ruchy.
W razie remisu należy sprawdzić zasady ich rozstrzygania
(patrz str. 16).
Aby zagrać w Boss Monster: Następny poziom potrzeba 2-4
osób, kart zawartych w tym egzemplarzu gry i dość miejsca,
żeby je rozłożyć. Jeśli dodatkowo grasz z podstawowym
zestawem Boss Monster, potasuj razem talie komnat oraz
czarów, ale wybierz tylko jedną talię typowych i legendarnych
bohaterów, której chcesz używać.
Jeśli grasz pierwszy raz, zarezerwuj przynajmniej 45 minut.
Kiedy wszyscy gracze poznają lepiej karty, rozgrywka na dwie
osoby zabierze około 15-20 minut.
Talia bossów złożona z 12 kart
Talia komnat złożona z 75 kart
Talia czarów złożona z 31 kart
Talia typowych i legendarnych bohaterów
złożona z 42 kart
Instrukcja
Przewodnik Szybkie wprowadzenie do gry
Gracz zwycięża, jeśli kończy rundę z 10 zebranymi
duszami.
3
Najważniejszym elementem gry Boss Monster jest budowanie podziemi. Twoja karta bossa (1) leży w prawym końcu podzie-
mi zbudowanych z kart, które co rundę możesz wzmacniać i ulepszać, dodając różne komnaty (2). Skarby w danej komnacie
określają, dla jakiego rodzaju bohaterów ta komnata jest atrakcyjna. Zadawane przez nią obrażenia reprezentują możliwości
eliminowania bohaterów (poprzez obniżanie wartości ich życia).
Twój obszar punktacji (3) znajduje się obok podziemi. To miejsce, gdzie wyeliminowani bohaterowie dodają swoje dusze (złote
kryształy) do Twoich zbiorów, a bohaterowie, którzy zdołali się przedrzeć przez podziemia, pokazują łączną sumę ran (kropelek
krwi) Tobie zadanych. W podziemiach możesz posiadać maksymalnie 5 widocznych komnat. W momencie, gdy po raz pierwszy
rozbudujesz podziemia do 5 widocznych komnat, wprowadzasz do gry efekt „Awans” ze swojej karty bossa!
2. Co rundę możesz rozwinąć swoje podziemia poprzez
zbudowanie jednej KOMNATY POTWORÓW albo jednej
KOMNATY PUŁAPEK.
3. BOHATEROWIE co rundę schodzą do Twoich
podziemi. Pokonani bohaterowie są odwracani
rewersem do góry (zakrywani) i liczą się jako dusze,
natomiast bohaterowie, którzy pokonają wszystkie
komnaty i dotrą do Twojej karty bossa, zadają Ci rany.
1. Podziemia rozbudowujesz, dokładając
karty komnat po lewej stronie karty
bossa (tzn. karta bossa jest pierwszą na
prawo kartą w Twoich podziemiach).
Każda komnata
zawiera SKARB
wabiący bohaterów…
…oraz zadaje
OBRAŻENIA,
które mogą ich
wyeliminować.
WYPAŚNA KOMNATA
może posłużyć do ulep-
szenia już zbudowanej
typowej komnaty.
Musisz zebrać 10 dusz
poległych bohaterów,
zanim otrzymasz 5 ran!
Bohaterowie, którzy
przetrwali, zadają rany.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756