Znaleziono w kategoriach:
Gra planszowa MUDUKO Bałagany

Instrukcja obsługi Gra planszowa MUDUKO Bałagany

Wróć
Witajcie w świecie Bałaganów! W Waszym domu, garażu i ogrodzie zapanował
kompletny chaos. Wszystko leży tam, gdzie nie powinno – zabawki są w kuchni,
nuty w łazience, a klucze i karty ktoś porozrzucał po całym domu. Czy uda się Wam
przywrócić porządek, snując przy tym fascynujące opowieści? Podejmijcie wyzwanie!
Świetna zabawa gwarantowana!
duża dwustronna
plansza złożona
z 12 puzzli
10 kart z zadaniami
za 1 punkt
(z 1 gwiazdką)
22 karty z zadaniami
za 2 punkty
(z 2 gwiazdkami)
23 karty z zadaniami
za 3 punkty
(z 3 gwiazdkami)
55 kart:
instrukcja
awaro
instrukcja
Witajcie w świecie Bałaganów! W Waszym domu, garażu i ogrodzie zapanował
kompletny chaos. Wszystko leży tam, gdzie nie powinno – zabawki są w kuchni,
nuty w łazience, a klucze i karty ktoś porozrzucał po całym domu. Czy uda się Wam
przywrócić porządek, snując przy tym fascynujące opowieści? Podejmijcie wyzwanie!
Świetna zabawa gwarantowana!
duża dwustronna
plansza złożona
z 12 puzzli
10 kart z zadaniami
za 1 punkt
(z 1 gwiazdką)
22 karty z zadaniami
za 2 punkty
(z 2 gwiazdkami)
23 karty z zadaniami
za 3 punkty
(z 3 gwiazdkami)
55 kart:
awaro
Wź p
Wź p
apar aw
apar aw
Wź p
y r
apar aw
pa s a
pa s a
y r
r s a dsow
pood
r s a dsow
pood
22 karty z zadaniami
pa s a
ary do so
ary do so
ryo s do rad
rowerowego
ryo s do rad
rowerowego
ryo s do rad
rowerowego
r s a so
pood
ryo s do rad
ryo s do rad
rowerowego
r s a so
pood
r s a so
r aaw
r aaw
Wź p
Wź p
apar aw
apar aw
Wź p
y r
y r
apar aw
pa s a
pa s a
y r
r s a dsow
pood
r s a dsow
pood
22 karty z zadaniami
pa s a
ary do so
ary do so
ryo s do rad
rowerowego
ryo s do rad
rowerowego
ryo s do rad
rowerowego
r s a so
pood
ryo s do rad
ryo s do rad
rowerowego
r s a so
pood
r s a so
r aaw
r aaw
W poswaa as a
[wariant kooperacyjny]
łóżcie planszę z puzzli kolorowymi obrazkami do góry.
Potasujcie karty i połóżcie je w zakrytym stosie obok
planszy.
Wecie 1 kartę z wierzchu stosu. Przyjrzyjcie się dużej
planszy i wspólnie spróbujcie odnaleć na niej wszystkie
przedmioty widoczne na karcie.
rzykład Wylosowaliście kartę z zadaniem
rób ciasto. dszukajcie na dużej planszy
mikser, mąkę, cukier oraz tortownicę. dy
uda się Wam znaleć wszystkie przedmioty,
zatrzymajcie kartę przy sobie. adanie
wykonane! dobywacie 1 punkt.
eśli zadanie okaże się zbyt trudne i szukanie przedmiotów
z wylosowanej karty zajmie Wam zbyt dużo czasu, śmiało
możecie przejść dalej. Po prostu odłóżcie kartę na stos kart
odrzuconych i wylosujcie kolejną.
dy zdobędziecie minimum 1 punktów – możecie świętować
zwycięstwo!
a ra  odsy d
ożecie zacząć od ułożenia planszy szarymi obrazkami do
góry. zukane przedmioty będą wyróżnione kolorami.
ożecie na początku grać wyłącznie kartami za 1 punkt.
e z zadaniami za 2 i 3 punkty odłóżcie na razie do pudełka.
Wrócicie do nich, gdy nabierzecie wprawy.
waga! a kocu instrukcji znajdziecie tabelkę, która
podpowie Wam, gdzie znajdują się poszczególne
przedmioty. ożecie zaglądać do niej w dowolnym
momencie, aby ułatwić sobie poszukiwania.
Wylosowaliście kartę z zadaniem
rób ciasto. dszukajcie na dużej planszy
mikser, mąkę, cukier oraz tortownicę. dy
uda się Wam znaleć wszystkie przedmioty,
r aso
r aso
Wyyay sory
[wariant kooperacyjny]
łóżcie planszę z puzzli kolorowymi obrazkami do góry.
Potasujcie karty i wylosujcie ich tyle, ilu jest graczy. łóżcie
wylosowane karty obok planszy obrazkami do góry.
Pierwszy gracz wybiera 1 kartę spośród wszystkich ułożonych
obok planszy i wymyśla fragment historii, w której muszą się
znaleć przedmioty pokazane na karcie. dy skoczy, kolejny
gracz wybiera drugą kartę i kontynuuje opowiadanie.
W trakcie opowiadania historyjki wskazujcie na planszy
przedmioty znajdujące się na kartach. ożecie sobie
nawzajem pomagać w poszukiwaniach.
rzykład dla 3 graczy Wylosowane karty.
rzykład dla 3 graczy
osa y
osa y
Wyprowadź psa
Wyprowadź psa
r aso
r aso
Historyjka
racz 1: o był piękny sobotni poranek. uzia wstała
w świetnym humorze i postanowiła
posłuchać muzyki
. Wybrała
się więc na poszukiwania swoich 2 ulubionyc płyt oraz
gramoonu. edną płytę znalazła w kuchni, a drugą w salonie.
ramofon ukrył się w łazience! uzia przeniosła wszystkie
przedmioty do salonu, włączyła głośno muzykę i zaczęła
taczyć w jej rytm.
racz 2: łośna muzyka obudziła arola, brata uzi, przez
co był nie w humorze. uzia nie mogła patrzeć obojętnie na
naburmuszoną minę brata. znała, że na pewno poprawi
mu się humor, jeśli
upiecze dla niego ciasto
! imo bałaganu
szybko odnalazła potrzebne rzeczy, czyli mikser, mk, cukier
oraz tortownic.  dziwo, wszystkie były w kuchni.
racz 3: Po zjedzeniu pysznego ciasta arol był jeszcze bardziej
śpiący. twierdził, że
spacer
pomoże mu się rozbudzić. Przywołał
z pokoju numer 1 pieska armelka, a jego ulubioną kostk
znalazł w pokoju numer . ługo rozglądał się za smycz.
uż prawie zrezygnował z poszukiwa, ale postanowił jeszcze
sprawdzić, czy nie ma jej przypadkiem w pokoju numer 2. Bingo!
mycz się odnalazła i mogli wreszcie wyjść na spacer!
Szybkie poszukiwania
[wariant rywalizacyjny]
łóżcie planszę z puzzli kolorowymi obrazkami do góry.
ozdzielcie talię kart na 3 stosy w pierwszym będą karty za
1 punkt, w drugim – za 2 punkty, a w trzecim – za 3 punkty.
Potasujcie każdy ze stosów i ułóżcie je obok planszy
obrazkami do dołu.
aczyna najmłodszy uczestnik rozgrywki, a dalej gra toczy
się zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.
W swojej turze gracz bierze 1 kartę z wierzchu dowolnego
stosu i rozpoczyna poszukiwania.
adaniem gracza jest odnalezienie w jak najkrótszym czasie
wszystkich przedmiotów znajdujących się na karcie. eśli mu
się to uda, pokazuje wszystkim graczom, gdzie znajdują się
te przedmioty, i zatrzymuje kartę dla siebie. a koniec gry
za zdobytą kartę otrzyma tyle punktów, ile gwiazdek na niej
widnieje.
eraz czas na ruch kolejnego gracza.
ra toczy się do chwili, gdy w dowolnym stosie skoczą się
karty. Wtedy przerywacie rozgrywkę i podliczacie punkty.
wycięzcą zostaje gracz, który zdobył najwięcej punktów.
skazwka eśli macie ochotę, możecie użyć stopera
i ustalić, ile czasu ma trwać tura jednego gracza (np. 3
sekund). eśli w wyznaczonym czasie graczowi nie uda się
odnaleć wszystkich przedmiotów, musi on odłożyć kartę
na stos kart odrzuconych. racz nie zdobywa w tej rundzie
punktów, a kolejka przechodzi na następnego uczestnika.
punktów, a kolejka przechodzi na następnego uczestnika.
pa psyooa
Bałagany. zukaj i graj z całą rodziną
poza dobrą zabawą
pozwalają na trenowanie funkcji wzrokowoprzestrzennych.
ażdy z graczy musi wykazać się spostrzegawczością i dobrą
koordynacją oko–ręka.
ak każda wspólna, rodzinna aktywność gra może stać się
przestrzenią do rozmowy o emocjach, a tym samym przyczynić
się do rozwoju emocjonalnego dziecka.
leksandra adomskaudnik
psychoterapeutka młodzieży i młodych dorosłych,
gospodyni podcastu antastyczna ozetka
Pełną opinię psychologa możecie znaleć
na naszej stronie sklepmudukocom
ra w poo
łóżcie planszę z puzzli kolorowymi obrazkami do góry.
(W tym wariancie karty nie będą Wam potrzebne).
eden z graczy wybiera przedmiot widoczny na planszy
i opisuje go, ale tak, by nie wymówić jego nazwy.
dy któryś z graczy zgadnie, co to za przedmiot, stara się go
odszukać na planszy.
zukający może sunąć palcem po planszy, żeby gracz, który
opisywał przedmiot, zdołał go pokierować słowami ciepło
zimno. Ciepło będzie oznaczać, że szukający zbliża się do
przedmiotu, a zimno – że szuka w złym miejscu.
racz ktry znajdzie poszukiwany przedmiot
wybiera inny obiekt i zaczyna opisywa go
pozostałym uczestnikom gry
przedmiotu, a zimno że szuka w złym miejscu.
racz ktry znajdzie poszukiwany przedmiot
wybiera inny obiekt i zaczyna opisywa go
pozostałym uczestnikom gry
racz ktry znajdzie poszukiwany przedmiot
wybiera inny obiekt i zaczyna opisywa go
pozostałym uczestnikom gry
Pełną opinię psychologa możecie znaleć
sklepmudukocom

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756