Znaleziono w kategoriach:
Gra towarzyska MUDUKO Touch it! Dotknij i zgadnij Zwierzęta

Instrukcja obsługi Gra towarzyska MUDUKO Touch it! Dotknij i zgadnij Zwierzęta

Wróć
INSTRUKCJA JAK GRAĆ
Touch it! to gra, która rzuca wyzwanie
zmysłowi dotyku. Dotykając palcami
wypukłości znajdujących się na
odwrocie karty (bez podglądania!),
gracze muszą odgadnąć, który
z czterech obrazków z przodu pasuje
do tego z tyłu. Poprawne odpowiedzi
nagradzane są punktami, ale to
najszybszy gracz zdobywa ich więcej.
Wygrywa pierwsza osoba, która
zdobędzie przynajmniej
7 punktów. Potrzeba zaledwie kilku
sekund, aby przygotować się
do rywalizacji i zabawy!
1. Potasuj karty i ułóż je awersem
(strona z 4 obrazkami) do góry,
tworząc talię, której dosięgną
wszyscy gracze.
2. Gracze ostrożnie biorą po jednej
karcie z talii, nie dotykając przy tym jej
rewersu (strona z jednym obrazkiem)
ani nie spoglądając na niego.
3. Jeden z graczy rozpoczyna
odliczanie: 3, 2, 1, start! Na hasło
„start” wszyscy gracze mogą zacząć
dotykać rewersów kart.
4. Każdy gracz, który uzna, że zna
odpowiedź, odkłada swoją kartę
i mówi „mam to”. Gdy z kartą w ręce
zostanie tylko jeden gracz, musi
przerwać razem z przedostatnim.
Ale on także będzie mógł zgadywać
odpowiedź.
5. W kolejności, w której gracze
wypowiedzieli „mam to”, podają
swoje odpowiedzi i sprawdzają, czy
są one prawidłowe.
Pierwsza prawidłowa
odpowiedź
6. Do śledzenia liczby punktów
gracze używają kart (ze stosu kart
odrzuconych lub z talii): każda karta
liczy się jako 1. Pierwszy gracz, który
zdobędzie przynajmniej 7 punktów,
wygrywa!
Nieprawidłowe
odpowiedzi
Pozostałe prawidłowe
odpowiedzi
56 kart
instrukcja
2 punkty
1 punkt
0 punktów
ELEMENTY GRY
Struś!
Lew
Królik?
Ale ja nawet nie
mogę dotknąć!
Start!
Gracze ustalają, że rewersu karty
będą dotykać tylko określonym
palcem, niedominującą ręką itp.
Następnie należy utworzyć talię
z 25 losowo dobranych kart
i położyć ją w miejscu, do którego
dosięgną wszyscy gracze. Przed
rozpoczęciem odliczania każdy
gracz bierze jedną kartę. Na hasło
„start” każdy gracz zaczyna
zgadywać obrazek, a następnie
dobiera jedną nową kartę tak
szybko, jak to możliwe.
Prawidłowe odgadnięte karty
odkłada na jedną stronę,
nieprawidłowe na drugą.
Gra kończy się, gdy nie ma już kart
do dobrania. Gracz, który ma
najwięcej poprawnych odpowiedzi,
wygrywa!
Należy wziąć 5 kart i położyć je
4 obrazkami do góry w miejscu, do
którego dosięgną wszyscy gracze.
Gracz, którego kolej wypadnie,
wybiera jedną kartę i przesuwa
jednym palcem od góry do dołu
po rewersie, naśladując skaner.
Następnie decyduje się odgadywać
lub pasuje. Jeśli gracz odgadnie
poprawnie, zabiera kar
i zdobywa punkt; ale jeśli jego
odpowiedź jest nieprawidłowa,
zostaje wyeliminowany. Ostatni
gracz, który zostanie w grze lub
ma najwięcej punktów po
5 kartach, wygrywa!
Koordynator projektu:
Roksana Hibner
Tłumaczenie: Lingua Lab
Korekta: Ewa Popielarz
Ilustracje i skład graficzny: HVLN Dominik Kowalski
Autor gry: Romain Caterdjian
© 2022 Wonderful World Movie & Media Limited Company
© 2023 for the Polish edition Muduko by Fabryka Kart
Trefl-Kraków sp. z o.o.
Wydawnictwo Muduko
Podłęże 650, 32-003 Podłęże
Podziel graczy na dwuosobowe
zespoły. Gracz, który ma dotykać
rewersu karty, zamyka oczy
i dobiera jedną kartę (nie
spoglądając na awers!). Tylko jego
kolega z drużyny widzi awers.
Gracz dotykający rewersu karty
musi opisać, co czuje, podczas
gdy jego kolega z drużyny próbuje
udzielić odpowiedzi. Pierwsza
drużyna, która zdobędzie
przynajmniej 5 punktów, wygrywa!
SZYBKOŚĆ
WARIANTY GRY
SKANER PARY
Struś!
To ma długą
szyję...
Jeśli masz zmysł do dobrej zabawy, wypróbuj także:

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756