Znaleziono w kategoriach:
Inteligentna żarówka LED NOUS P4 4.5W E14 Wi-Fi (2 szt.)

Instrukcja obsługi Inteligentna żarówka LED NOUS P4 4.5W E14 Wi-Fi (2 szt.)

Wróć
1
Instrukcja obsługi
Inteligentna żarówka WIFI P4
Będziesz potrzebować aplikacji Nous Smart Home. Zeskanuj kod QR lub pobierz go z bezpośredniego link
Zarejestruj się za pomocą numeru telefonu komórkowego / adresu e-mail, a następnie zaloguj się
• Pobierz z witryny sklepu Apple App Store lub Google
Play Store aplikację "Nous Smart Home" na urządzenie przenośne.
• Uruchom aplikację "Nous Smart Home".
• Utwórz nowe konto lub zaloguj się do istniejącego konta.
• Dotknij „+", aby dodać urządzenie
• Wybierz "Smart Bulb" z listy produktów.
• Włącz zasilanie.
• Jeśli kontrolka nie miga, wykonaj następujące czynności: wyłącz - włącz, wyłącz - włącz, wyłącz - włącz.
Jeśli lampka miga: potwierdź w aplikacji.
• Potwierdź sieć Wi-Fi i hasło.
• Wprowadź nazwę urządzenia.
Uwaga: Nazwa urządzenia będzie używana również przez
Amazon Alexa i Google Home
Korzystanie z Amazon Echo. Krótki przewodnik Czego będziesz potrzebował
Aplikacja Amazon Alexa APP & aplikacja NOUS Smart Home APP & konto (Użytkownicy muszą stworzyć własne konto.
Wybierz region jako "Stany Zjednoczone") Echo, Echo Dot, Tap lub inne urządzenia ze sterowaniem głosowym Amazon.
Wskazówka: Zmień nazwę urządzenia po udanej
konfiguracji. Zaleca się nazwę o łatwej wymowie po
angielsku (Amazon Echo tymczasowo obsługuje tylko
angielski)
Zainstaluj asystenta głosowego od Alexa
• Zaloguj się przy użyciu swojego konta Alexa (jeśli nie
jesteś zarejestrowany, najpierw się zarejestruj); po zalogowaniu kliknij menu w lewym górnym rogu, a następnie kliknij “Ustawienia” i wybierz
“Konfiguruj nowe urządzenie”;
• Wybierz urządzenie (na przykład, Echo). Gdy pojawi się następna strona, prosimy długo naciskać małą kropkę na Echo, aż światło zmieni kolor na
żółty. Następnie kliknij “Kontynuuj” w aplikacji.(Uwaga: w tej chwili aplikacja nie może działać jednocześnie z programami VPN lub
klientami)
• Wybierz użytkowników WIFI i poczekaj kilka minut.
• Po wprowadzającym filmie kliknij następny krok, automatycznie przejdziesz do strony głównej. Teraz Echo jest połączone z aplikacją Alexa przez
WiFi.
Włącz naszą aplikację w aplikacji Aplikacja Alexa
• Wybierz “Umiejętności” na pasku opcji, a następnie
wyszukaj “NOUS Smart Home” w pasku wyszukiwania; w W wynikach wyszukiwania wybierz “NOUS Smart Home” i następnie kliknij “Włącz”.
• Wprowadź nazwę użytkownika i hasło, a następnie podaj nazwę wcześniej zarejestrowane (konto jest obsługiwane Tylko w USA); kiedy się pojawi
następne okno oznacza, że jest tam twoje konto Alexa połączona z kontem NOUS Smart Home.
Sterowanie urządzeniem za pomocą głosu
• Wykrywanie urządzeń.
Najpierw użytkownicy muszą powiedzieć Echo: “Echo (lub Alexa), znajdź moje urządzenia. “Echo będzie szukać urządzenia dodane do aplikacji
NOUS Smart Home. Wyświetlenie wyniku zajmie około 20 sekund. Lub
Możesz nacisnąć przycisk “Otwórz urządzenia” w aplikacji Alexa, zostaną wyświetlone znalezione urządzenia.
Uwaga: być może “Echo” to jedna z nazw aktywacji programu być jedną z tych trzech nazw (Ustawienia): Alexa /Echo / Amazon.
• Lista poleceń obsługiwanych przez aplikację użytkownika może sterować urządzeniem zgodnie z następującymi instrukcjami: “Alexa, włącz
[urządzenie]”
“Alexa, wyłącz [urządzenie]”
Uwaga: nazwa urządzenia musi pasować do aplikacji
Inteligentny dom NOUS.
* To tłumaczenie może być niedokładne, ponieważ zostało wykonane za pomocą usługi tłumacza Google

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756