Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana PORTAL GAMES Aeon's End

Instrukcja obsługi Gra karciana PORTAL GAMES Aeon's End

Powrót
Autor gry
Kevin Riley
Rozwój gry
Nick Little, Travis R. Chance,
i Jenny Iglesias
Skład wersji polskiej
Maciej Mutwil
Tłumaczenie
MichałWłóczko
Korekta
Robert Deninis, Grzegorz Polewka, Merry,
Wojtek Kaszuba
Ilustracje
Gong Studios
Zarządzanie projektem
Travis R. Chance i Scott Hartman
Edytor
Denise Patterson-Monroe
Projekt grafczny
Scott Hartman, Daniel Solis, Stephanie Gustafsson
Testerzy: Brian “Big Mac” McCarthy, Benjamin Adelman, David Andrews, Cameron Boozarjomehri, Raymond Carley, David Colmenares, Stelios
Despotakis, Cas Gray, Yizhu Gu, Muneeb Hai, Matt Hin, Ann Iglesias, Yang Jiao, Elad Karni, Mike Leider, Austin Matthews, Guru Prashanth, Addison
Sadewater, Markham Shoner, CJ Smith, Christian Tjandraatmadja, Jay Walker, Wenting Yu,
Ian Zang, Jerry Buhle, Trish Buhle, Brian Busha, Dingyan Zheng, Brick Busha, Shu-Chu, Chun Yin Fung, Patrick Jost, Max Gibiansky, Mattijs
Reinen, Matthew Simpson, Tony Truong, Teddy Brewer, Curtis Redus, Matt Hin, Tricia Victor, Federico “Kentervin” Luison, Neelam Balasubramanian,
Cody Heim, Eric Mullen, Ian Swit, Rebecca Streitz, Matt Hogg, Solomon Stein, Cory Dawson,
Kristen Armellino, Casey Davis, Greg oraz Sarah Shoemaker i Addison Sadewater.
TWÓRCY
©
2016 Indie Boards & Cards. Wszystkie prawa zastrzeżone
© 2018 Portal Games Sp. z o.o. Wszystkie prawa zastrzeżone
ul. Św. Urbana 15, 44-100 Gliwice
www.portalgames.pl, portal@portalgames.pl
1
Aeon’s End to kooperacyjna gra karciana oparta o mechanikębudowania talii, w której karty na żadnym etapie nie sątasowane. Celem graczy jest
pokonanie Nemezis, zanim zniszczy ono Gravehold lub zanim broniący go Magowie Bram padnąz wyczerpania. Podczas każdej rundy, gracze
i Nemezis rozgrywająswoje tury w losowej kolejności. Podczas ich trwania, gracze mogąaktywowaćzaklęcia, pozyskiwaćklejnoty, arteakty
oraz zaklęcia z rynku zasobów, manipulowaćswoimi Bramami i używaćunikalnych zdolności. Każde z czterech Nemezis dołączonych do gry
charakteryzuje sięodmiennymi akcjami, jakie podejmuje w trakcie swojej tury i wymaga od graczy wypracowania innej strategii, aby je pokonać.
Niniejszy rozdziałzawiera opis komponentów gry oraz przedstawia słowa kluczowe, używane w odniesieniu do nich. Polecamy zapoznanie się
z poniższymi inormacjami przed przeczytaniem zasad rozgrywki.
To nie jest koniec świata. To jużsięwydarzyło. Oto, co pozostało. My, Gravehold i Bezimienni - istoty próbujące wyrwać
nam strzępki tego, co jeszcze posiadamy. Oddech w naszych płucach. Gasnące światło w naszych oczach... Przez pokolenia
chroniliśmy sięw tym starożytnym i nawiedzonym miejscu, którego pierwotny cel przez eony pozostawałw zapomnieniu.
Dopiero poprzez nasz exodus, puste dotąd korytarze i chałupy wypełniły sięponownie naszymi cieniami. Tu, w ciemnościach,
szukamy drogi powrotnej do światła. Cały eon zajęło Magom Bram udoskonalenie swojego mrocznego rzemiosła, ale są
gotowi i śmiertelnie niebezpieczni. Bramy, które stanowiąprzekaźniki pozwalające Bezimiennym przedostawaćsiędo
naszego świata, stały sięnasząbronią. Magowie Bram dzierżą tęmoc z niezaprzeczalnąambicją: przetrwać, odzyskać
Świat-Który-Byłi bronićnaszego domu.
Nerva, Ocalała z Gravehold
30 żetonów Życia o wartości 1
10 żetonów Życia o wartości 5
(służących do oznaczania
życia graczy oraz
Popleczników)
21 żetonów Ładunków
(służących do oznaczania
poziomu naładowania
zdolności Magów)
15 żetonów Furii / Karaczanów
(używanych podczas rozgrywki
przeciwko Gnieworodnemu
lub Królowej Roju)
10 żetonów Mocy
(używanych na niektórych
kartach Nemezis do odliczania
tur pozostałych do rozpatrzenia
eektu karty)
2 wskaźniki
(wskaźnik żywotności Gravehold oraz wskaźnik życia Nemezis)
4żetony kolejności
(umieszczane na arkuszach Magów, w celu śledzenia
kolejności tur na podstawie wylosowanych kart tur)
CEL GRY
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA
2
16 Bram
(służących graczom
do aktywacji Zaklęć)
75 kart Nemezis
(używanych przez Nemezis
do walki z graczami i Gravehold)
Karty Graczy - Klejnoty, Zaklęcia i Arteakty
(używane przez graczy do ulepszania swoich talii)
87 kart Klejnotów 30 kart Arteaktów
86 kart Zaklęć 27 kart Modyfkatorów
(używanych do losowego
wyboru kart używanych
podczas rozgrywki)
4 karty pomocy
(zawierające krótki opis
wszystkich az tury)
6 kart STOP
9 kart tur
(służących do ustalenia kolejności tur
podczas trwania rozgrywki)
8 arkuszy Magów
(zawierających najważniejsze
dla graczy inormacje)
4 arkusze Nemezis
(opisujące specjalne zasady
każdego z Nemezis)
3

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 40 618 750 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756