Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościowa REBEL Gra w kotka i pyszczek

Instrukcja obsługi Gra zręcznościowa REBEL Gra w kotka i pyszczek

Wróć
ŚCIANKA TYLNA
ŚCIANKA
BOCZNA
ŚCIANKA
BOCZNA
ŚCIANKA
BOCZNA
ŚCIANKA
BOCZNA
ŚCIANKA TYLNA
GRA W KOTKA I PYSZCZEK
INSTRUKCJA
CEL GRY
Przerzucić wszystkie piłeczki 1 koloru na część planszy należącą do przeciwnika.
Umieść koci pyszczek na planszy, wkładając
nóżki kotka w przygotowane otwory.
PRZEBIEG GRY
Szybko chwyć piłeczki po Twojej stronie planszy
i wystrzel je w stronę przeciwnika. Użyj do tego swojej
kociej łapki: umieść na niej piłeczkę, a następnie ją
odciągnij i puść. Możesz strzelać żółtymi i białymi
piłeczkami, ale rób to jak najszybciej! W tej grze nie
ma tur.
Odliczcie od 3, aby zacząć grę!
PIŁECZKA POZA PLANSZĄ
Jeśli piłeczka znajdzie się poza planszą, krzyknij
„STOP-A!”. Na ten sygnał musicie zaprzestać
grania do czasu odzyskania piłeczki. Zwróć
piłeczkę na stronę osoby, która ją wystrzeliła,
odlicz od 3 i wróćcie do zabawy!
3 SPOSOBY NA ZWYCIĘSTWO
Gra jest rozgrywana w rundach. Wygrywasz rundę i dostajesz
punkt, jeśli wydarzy się 1 z poniższych sytuacji:
Wstrzeliłeś czarną piłeczkę z nosa kotka na stronę
przeciwnika.
3 białe piłeczki znajdują się po stronie przeciwnika
w tym samym czasie.
8 żółtych piłeczek znajduje się po stronie przeciwnika
w tym samym czasie.
Po wygraniu rundy przestań strzelać, dodaj 1 punkt do swojego licznika punktów,
umieść z powrotem wszystkie piłeczki na swoich miejscach i zacznijcie nową
rundę. Wygrywa gracz, który jako pierwszy zdobędzie 5 punktów!
TURNIEJ.
COPYRIGHT EXPLODING KITTENS 2021
Umieść wszystkie
6 ścianek wokół planszy.
Umieść czarną piłeczkę
w nosie kotka i 3 białe piłeczki
(to ząbki!) w kocim pyszczku.
Umieść po 4 żółte piłeczki
po obu stronach planszy.
Umieść po 1 kociej łapce po
każdej stronie planszy
w miejscu oznaczonym
.
Ustaw liczniki punktów
na „0”.
Pozostałe piłeczki są
piłeczkami zapasowymi.
GRA TYPÓW OD
EKSPLODUJĄCYCH
KOTKÓW
PRZYGOTOWANIE GRY
Jeśli chcecie zagrać w więcej osób, odwiedźcie naszą stronę: www.catandmouth.game,
a my przygotujemy dla Was turniej!
JAK SPAKOWAĆ GRĘ?

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756