Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje TREFL
›
Instrukcja Gra karciana TREFL Magajaja 02587
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(8)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana TREFL Magajaja 02587
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
Z
a sie
dmioma gór
a
mi, sie
dmioma mor
za
mi i sie
dmioma dolina
mi
znajdu
je się k
r
a
ina, w kt
ór
e
j mieszk
aj
ą Magic
zne Jajk
a. By do nich
dotr
z
e
ć
, tr
z
eba p
ok
onać wiele trudn
y
ch dr
ó
g
. W
eź
cie udział w w
ypr
awie
i spr
aw
dź
cie
, k
om
u z W
as uda się z
ebr
ać najwię
c
e
j Magic
zn
y
ch Jajek!
E
lemen
t
y gr
y
54 k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
45 k
ar
t nagr
ó
d
C
el gr
y
P
odczas g
r
y będziecie g
r
omadzić M
ag
iczne Jajk
a. Za ich z
ebr
anie
otr
z
ymacie punkt
y
. Kt
o zbier
z
e ich najwięc
ej
, w
y
g
r
y
w
a!
P
r
zy
got
o
w
anie gr
y
P
r
z
y
gotujcie talię
k
ar
t p
o
dr
ó
ż
y
w zależności od liczb
y g
r
acz
y
:
2 gr
acz
y
– odr
zuć
cie po 2 k
ar
t
y z k
aż
dego r
odzaju
(balon, w
ó
z
ek
, tr
a
t
w
a);
3 gr
acz
y
– odr
zuć
cie po 1 k
ar
cie z k
aż
dego r
odzaju;
4 gr
acz
y
– nie odr
zucajcie żadn
y
ch k
ar
t
.
P
otasujcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ut
w
ór
z
cie z nich
zak
r
ytą talię
. Nast
ępnie r
o
z
dajcie k
aż
demu
z g
r
acz
y po 3 k
ar
t
y na r
ękę
. Z po
z
ostałej
talii odk
r
yjcie 6 k
ar
t i ułó
ż
cie je na śr
odk
u
st
ołu
.
Kar
t
y nagr
ó
d
potasujcie i ut
w
ór
z
cie z nich talię
, uk
ładając je str
oną
z koszt
em do gór
y
. P
ięć wier
z
chnich k
ar
t r
o
złó
ż
cie obok talii – bez
odwr
acania.
W t
en sposób widoczn
y
ch jest 6
k
ar
t nagr
ó
d
.
Gr
ę r
o
zpocz
yna t
en, kt
o najbar
dziej chc
e b
y
ć pier
w
sz
y
.
K
ar
t
y p
o
dr
ó
ży
Kar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
pr
ez
en
tują, w jak
i sposób pr
z
emier
zacie mag
iczną
k
r
ainę
, b
y spotk
ać legendar
ne M
ag
iczne Jajk
a. B
y do nich dotr
z
eć
,
tr
z
eba będzie pokonać wiele pr
z
eszkód i pr
z
emier
z
y
ć znaczne
odległości r
ó
żn
ymi śr
odk
ami tr
anspor
tu
.
M
o
ż
ecie podr
ó
ż
o
w
ać tr
a
t
w
ą,
balonem lub w
o
z
em.
W r
ogu
k
aż
dej k
ar
t
y widnieje symbol
r
epr
ez
en
tując
y r
odzaj tr
anspor
tu
.
D
obr
ane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
tr
z
ymacie na r
ęc
e zak
r
yt
e pr
z
ed inn
ymi
g
r
aczami. Liczba k
ar
t nie jest ok
r
eślona, mo
ż
ecie mieć ich wiele
.
Karty nagród
Aby zdobywać
karty nagród
, należ
y
posiadać tyle środków transportu
danego rodzaju, ile wskazuje koszt
kar
ty.
Karty nagród
dzielą się na 3 rodzaje. Po ich z
dobyciu gracz odwr
aca
kar
tę na drugą stronę i odbiera inną nagrodę:
Zdobyte śr
odki transpor
tu są aktywne przez cały czas tr
wania rozgrywk
i
i można ich używać do zdobywania kolejnych
kart nagród
. Tr
aktujcie
je
jako odpowiednie
karty podróży
, ale nie musicie ich odrzucać pr
zy
kupnie kolejnych
kart nagród
.
K
oszt k
ar
t
y
– o
znacza, ile
posz
cz
ególn
y
ch k
ar
t podr
ó
ż
y
musicie odr
zucić
, b
y k
upić t
ę
k
ar
t
ę
.
M
agiczne J
ajk
o
– na koniec g
r
y
otr
z
ymacie za nie punkt
y
.
P
o
dp
o
wiedź
– jak
i śr
odek
tr
anspor
tu znajduje się
na drug
iej str
onie k
ar
t
y
.
Ro
zgr
y
wka
W sw
ojej tur
z
e mo
ż
ecie w
ykonać
2 cz
ynności
:
W
eź
cie na r
ękę jedną z 6 leżąc
y
ch na śr
odk
u
k
ar
t p
o
dr
ó
ż
y
. T
ę
cz
ynność
w
ykonujecie za
w
sz
e na począ
tk
u
W
asz
ej tur
y
.
Spójr
z
cie na 6
k
ar
t nagr
ó
d
leżąc
y
ch na st
ole
. Jeż
eli posiadacie
w
y
star
czającą liczbę śr
odkó
w tr
anspor
tu do pok
r
y
cia kosztu w
ybr
anej
k
ar
t
y nagr
o
dy
, mo
ż
ecie ją z
dob
y
ć
. D
o opłac
enia kosztu mo
ż
ecie
w
ykor
z
y
stać śr
odk
i tr
anspor
tu z
e z
dob
yt
y
ch w
cz
eśniej
nagr
ó
d
lub
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
z r
ęk
i.
W
ykor
z
y
stane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
odr
zuć
cie po
za g
r
ę
.
P
o wzięciu
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ew
en
tualn
ym z
ebr
aniu M
ag
icznego Jajk
a
uzupełnijcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i
nagr
ó
d
, b
y znó
w b
yło ich po 6. Nast
ępnie
sw
oją tur
ę r
o
zpocz
yna g
r
acz siedząc
y po lew
ej str
onie
.
P
r
zyk
ład
A
gnieszk
a chc
e kupić Magiczne Jajk
a w
ymagając
e 1 , 2 i 3 .
Z
dob
yła w
cz
eśniej
k
a
r
t
y nagró
d
, kt
ór
e w sumie dają jej 1 , 1 i 2 .
Musi więc jesz
cz
e o
dr
zucić z r
ęk
i dwie
k
a
r
t
y p
o
dró
ż
y
: k
ar
t
ę z tr
at
w
ą i k
ar
t
ę
z w
o
z
em.
Zakończ
enie gry
Grę kończy ten, kto na koniec swojej tury dołoż
y do odkr
ytych
kar
t
podróży
ostatnią kartę z zakr
ytej talii. Policzcie ter
az swoje punkty
.
Za każde zebrane Magiczne Jajko (niezależnie od koloru) otrz
ymujecie
po 1 punkcie.
Za każdy zestaw składający się z 4 różnych jajek (czerwonego,
niebieskiego, zielonego, ż
ółtego) otrzymujecie dodatkowe 3 punkty
.
T
en, kto ma najwięcej punktó
w
, w
ygrywa!
W
ariant 2-osobow
y
Jeśli gracie tylko w 2 osoby
, zakończenie gr
y ulega zmianie. Gra się
kończy, gdy ktokolwiek z
Was zbierze
7 Magiczny
ch Jajek
(niezależnie
od ich koloru). Kto pierwsz
y tego dokona, wygrywa.
Pamiętajcie r
ównież, by na początku gry odrzucić odpowiednią liczbę
kart po
dróży
(2 balony
, 2 taczki i 2 tratw
y).
6+
2-4
15-20
min
Za siedmioma górami, siedmioma morzami i siedmioma dolinami
znajduje się kraina, w której mieszk
ają Magiczne Jajka. By do nich
dotrzeć, trzeba pokonać wiele trudnych dr
óg. W
eźcie udział w w
yprawie
i sprawdźcie
, komu z W
as uda się zebrać najwięcej Magiczn
ych Jajek!
E
lemen
t
y gr
y
54 karty p
odróży
45 kart nagród
C
el gry
Podczas gry będziecie gromadzić Magiczne Jajka. Za ich zebranie
otrz
ymacie punkt
y
. Kt
o zbier
z
e ich najwięc
ej
, w
y
g
r
y
w
a!
Pr
zy
got
o
w
anie gr
y
Przygotujcie talię
kar
t podróży
w zależności od liczby graczy:
2 graczy
– odrzućcie po 2 kar
ty z k
ażdego rodzaju
(balon, wózek, tratwa);
3 graczy
– odrzućcie po 1 karcie z każdego rodzaju;
4 graczy
– nie odrzucajcie żadnych kart.
P
otasujcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ut
w
ór
z
cie z nich
zak
r
ytą talię
. Nast
ępnie r
o
z
dajcie k
aż
demu
z g
r
acz
y po 3 k
ar
t
y na r
ękę
. Z po
z
ostałej
talii odk
r
yjcie 6 k
ar
t i ułó
ż
cie je na śr
odk
u
st
ołu
.
Kar
t
y nagr
ó
d
potasujcie i ut
w
ór
z
cie z nich talię
, uk
ładając je str
oną
z koszt
em do gór
y
. P
ięć wier
z
chnich k
ar
t r
o
złó
ż
cie obok talii – bez
odwr
acania.
W t
en sposób widoczn
y
ch jest 6
k
ar
t nagr
ó
d
.
Gr
ę r
o
zpocz
yna t
en, kt
o najbar
dziej chc
e b
y
ć pier
w
sz
y
.
K
ar
t
y p
o
dr
ó
ży
Kar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
pr
ez
en
tują, w jak
i sposób pr
z
emier
zacie mag
iczną
k
r
ainę
, b
y spotk
ać legendar
ne M
ag
iczne Jajk
a. B
y do nich dotr
z
eć
,
tr
z
eba będzie pokonać wiele pr
z
eszkód i pr
z
emier
z
y
ć znaczne
odległości r
ó
żn
ymi śr
odk
ami tr
anspor
tu
.
M
o
ż
ecie podr
ó
ż
o
w
ać tr
a
t
w
ą,
balonem lub w
o
z
em.
W r
ogu
k
aż
dej k
ar
t
y widnieje symbol
r
epr
ez
en
tując
y r
odzaj tr
anspor
tu
.
D
obr
ane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
tr
z
ymacie na r
ęc
e zak
r
yt
e pr
z
ed inn
ymi
g
r
aczami. Liczba k
ar
t nie jest ok
r
eślona, mo
ż
ecie mieć ich wiele
.
Karty nagród
Aby zdobywać
karty nagród
, należ
y
posiadać tyle środków transportu
danego rodzaju, ile wskazuje koszt
kar
ty.
Karty nagród
dzielą się na 3 rodzaje. Po ich z
dobyciu gracz odwr
aca
kar
tę na drugą stronę i odbiera inną nagrodę:
Zdobyte śr
odki transpor
tu są aktywne przez cały czas tr
wania rozgrywk
i
i można ich używać do zdobywania kolejnych
kart nagród
. Tr
aktujcie
je
jako odpowiednie
karty podróży
, ale nie musicie ich odrzucać pr
zy
kupnie kolejnych
kart nagród
.
Koszt karty
– oznacza, ile
poszczególny
ch kar
t podróży
musicie odrzucić, by kupić tę
kar
tę.
Magiczne Jajko
– na koniec gry
otrz
ymacie za nie punkty.
Podpowiedź
– jaki środek
transportu znajduje się
na drugiej stronie kart
y
.
Rozgry
wka
W swojej turze możecie wykonać
2 czynności
:
W
eźcie na rękę jedną z 6 leżących na środku
kart podróży
. T
ę
cz
ynność
wykonujecie zawsze na początku
Waszej tury.
Spójr
z
cie na 6
k
ar
t nagr
ó
d
leżąc
y
ch na st
ole
. Jeż
eli posiadacie
w
y
star
czającą liczbę śr
odkó
w tr
anspor
tu do pok
r
y
cia kosztu w
ybr
anej
k
ar
t
y nagr
o
dy
, mo
ż
ecie ją z
dob
y
ć
. D
o opłac
enia kosztu mo
ż
ecie
w
ykor
z
y
stać śr
odk
i tr
anspor
tu z
e z
dob
yt
y
ch w
cz
eśniej
nagr
ó
d
lub
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
z r
ęk
i.
W
ykor
z
y
stane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
odr
zuć
cie po
za g
r
ę
.
P
o wzięciu
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ew
en
tualn
ym z
ebr
aniu M
ag
icznego Jajk
a
uzupełnijcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i
nagr
ó
d
, b
y znó
w b
yło ich po 6. Nast
ępnie
sw
oją tur
ę r
o
zpocz
yna g
r
acz siedząc
y po lew
ej str
onie
.
P
r
zyk
ład
A
gnieszk
a chc
e kupić Magiczne Jajk
a w
ymagając
e 1 , 2 i 3 .
Z
dob
yła w
cz
eśniej
k
a
r
t
y nagró
d
, kt
ór
e w sumie dają jej 1 , 1 i 2 .
Musi więc jesz
cz
e o
dr
zucić z r
ęk
i dwie
k
a
r
t
y p
o
dró
ż
y
: k
ar
t
ę z tr
at
w
ą i k
ar
t
ę
z w
o
z
em.
Zakończ
enie gry
Grę kończy ten, kto na koniec swojej tury dołoż
y do odkr
ytych
kar
t
podróży
ostatnią kartę z zakr
ytej talii. Policzcie ter
az swoje punkty
.
Za każde zebrane Magiczne Jajko (niezależnie od koloru) otrz
ymujecie
po 1 punkcie.
Za każdy zestaw składający się z 4 różnych jajek (czerwonego,
niebieskiego, zielonego, ż
ółtego) otrzymujecie dodatkowe 3 punkty
.
T
en, kto ma najwięcej punktó
w
, w
ygrywa!
W
ariant 2-osobow
y
Jeśli gracie tylko w 2 osoby
, zakończenie gr
y ulega zmianie. Gra się
kończy, gdy ktokolwiek z
Was zbierze
7 Magiczny
ch Jajek
(niezależnie
od ich koloru). Kto pierwsz
y tego dokona, wygrywa.
Pamiętajcie r
ównież, by na początku gry odrzucić odpowiednią liczbę
kart po
dróży
(2 balony
, 2 taczki i 2 tratw
y).
2
Za siedmioma górami, siedmioma morzami i siedmioma dolinami
znajduje się kraina, w której mieszk
ają Magiczne Jajka. By do nich
dotrzeć, trzeba pokonać wiele trudnych dr
óg. W
eźcie udział w w
yprawie
i sprawdźcie
, komu z W
as uda się zebrać najwięcej Magiczn
ych Jajek!
Elementy gry
54 karty p
odróży
45 kart nagród
C
el gry
Podczas gry będziecie gromadzić Magiczne Jajka. Za ich zebranie
otrz
ymacie punkty. Kt
o zbierze ich najwięcej, wygrywa!
Przygot
owanie gry
Przygotujcie talię
kar
t podróży
w zależności od liczby graczy:
2 graczy
– odrzućcie po 2 kar
ty z k
ażdego rodzaju
(balon, wózek, tratwa);
3 graczy
– odrzućcie po 1 karcie z każdego rodzaju;
4 graczy
– nie odrzucajcie żadnych kart.
Potasujcie
karty podróży
i utwórzcie z nich
zakr
ytą talię. Następnie roz
dajcie każdemu
z graczy po 3 kar
ty na rękę. Z pozostałej
talii odkr
yjcie 6 kar
t i ułóżcie je na środku
stołu.
Karty nagród
potasujcie i utwórzcie z nich talię, układając je stroną
z kosztem do góry. P
ięć wierzchnich kar
t rozłóżcie obok talii – bez
odwracania.
W ten sposób widoczny
ch jest 6
kart nagród
.
Grę
r
o
zpocz
yna t
en, kt
o najbar
dziej chc
e b
y
ć pier
w
sz
y
.
Karty p
odróży
Karty po
dróży
prezentują, w jaki sposób przemierzacie magiczną
krainę, by spotkać legendarne Magiczne Jajk
a. By do nich dotrzeć,
trzeba będzie pokonać wiele przeszkód i przemierz
yć znaczne
odległości różnymi śr
odkami transportu.
Możecie podróż
ować tratwą,
balonem lub wozem.
W rogu
każdej kar
ty widnieje symbol
reprezentujący rodzaj transportu
.
Dobrane
karty p
odróży
trzymacie na ręce zakr
yte przed innymi
graczami. Liczba kart nie jest ok
reślona, możecie mieć ich wiele.
Karty nagród
Aby zdobywać
karty nagród
, należ
y
posiadać tyle środków transportu
danego rodzaju, ile wskazuje koszt
kar
ty.
Karty nagród
dzielą się na 3 rodzaje. Po ich z
dobyciu gracz odwr
aca
kar
tę na drugą stronę i odbiera inną nagrodę:
Zdobyte śr
odki transpor
tu są aktywne przez cały czas tr
wania rozgrywk
i
i można ich używać do zdobywania kolejnych
kart nagród
. Tr
aktujcie
je
jako odpowiednie
karty podróży
, ale nie musicie ich odrzucać pr
zy
kupnie kolejnych
kart nagród
.
Koszt karty
– oznacza, ile
poszczególny
ch kar
t podróży
musicie odrzucić, by kupić tę
kar
tę.
Magiczne Jajko
– na koniec gry
otrz
ymacie za nie punkty.
Podpowiedź
– jaki środek
transportu znajduje się
na drugiej stronie kart
y
.
Rozgry
wka
W swojej turze możecie wykonać
2 czynności
:
W
eźcie na rękę jedną z 6 leżących na środku
kart podróży
. T
ę
cz
ynność
wykonujecie zawsze na początku
Waszej tury.
Spójrzcie na 6
kart nagród
leżąc
ych na stole. Jeżeli posiadacie
wystarczającą liczbę środków transportu do pokr
ycia kosztu wybranej
karty nagrody
, możecie ją zdobyć. Do opłacenia kosztu moż
ecie
wykorz
ystać środki transportu ze zdobytych wcześniej
nagród
lub
karty p
odróży
z ręki.
Wykorzystane
kar
ty podróży
odrzućcie poza grę.
Po wzięciu
karty podróży
i ewentualnym zebr
aniu Magicznego Jajka
uzupełnijcie
karty p
odróży
i
nagród
, by znów było ich po 6. Nast
ępnie
swoją turę ro
zpoczyna gracz siedzący po lewej stronie.
Przykład
Agnieszka chc
e kupić Magiczne Jajka wymagające 1 , 2 i 3 .
Zdobyła wcześniej
k
ar
ty nagród
, które w sumie dają jej 1 , 1 i 2 .
Musi więc jeszcze odrzucić z ręki dwie
karty podróży
: kar
tę z tratwą i k
artę
z wozem.
Zakończ
enie gry
Grę kończy ten, kto na koniec swojej tury dołoż
y do odkr
ytych
kar
t
podróży
ostatnią kartę z zakr
ytej talii. Policzcie ter
az swoje punkty
.
Za każde zebrane Magiczne Jajko (niezależnie od koloru) otrz
ymujecie
po 1 punkcie.
Za każdy zestaw składający się z 4 różnych jajek (czerwonego,
niebieskiego, zielonego, ż
ółtego) otrzymujecie dodatkowe 3 punkty
.
T
en, kto ma najwięcej punktó
w
, w
ygrywa!
W
ariant 2-osobow
y
Jeśli gracie tylko w 2 osoby
, zakończenie gr
y ulega zmianie. Gra się
kończy, gdy ktokolwiek z
Was zbierze
7 Magiczny
ch Jajek
(niezależnie
od ich koloru). Kto pierwsz
y tego dokona, wygrywa.
Pamiętajcie r
ównież, by na początku gry odrzucić odpowiednią liczbę
kart po
dróży
(2 balony
, 2 taczki i 2 tratw
y).
3
Z
a sie
dmioma gór
a
mi, sie
dmioma mor
za
mi i sie
dmioma dolina
mi
znajdu
je się k
r
a
ina, w kt
ór
e
j mieszk
aj
ą Magic
zne Jajk
a. By do nich
dotr
z
e
ć
, tr
z
eba p
ok
onać wiele trudn
y
ch dr
ó
g
. W
eź
cie udział w w
ypr
awie
i spr
aw
dź
cie
, k
om
u z W
as uda się z
ebr
ać najwię
c
e
j Magic
zn
y
ch Jajek!
E
lemen
t
y gr
y
54 k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
45 k
ar
t nagr
ó
d
C
el gr
y
P
odczas g
r
y będziecie g
r
omadzić M
ag
iczne Jajk
a. Za ich z
ebr
anie
otr
z
ymacie punkt
y
. Kt
o zbier
z
e ich najwięc
ej
, w
y
g
r
y
w
a!
P
r
zy
got
o
w
anie gr
y
P
r
z
y
gotujcie talię
k
ar
t p
o
dr
ó
ż
y
w zależności od liczb
y g
r
acz
y
:
2 gr
acz
y
– odr
zuć
cie po 2 k
ar
t
y z k
aż
dego r
odzaju
(balon, w
ó
z
ek
, tr
a
t
w
a);
3 gr
acz
y
– odr
zuć
cie po 1 k
ar
cie z k
aż
dego r
odzaju;
4 gr
acz
y
– nie odr
zucajcie żadn
y
ch k
ar
t
.
P
otasujcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ut
w
ór
z
cie z nich
zak
r
ytą talię
. Nast
ępnie r
o
z
dajcie k
aż
demu
z g
r
acz
y po 3 k
ar
t
y na r
ękę
. Z po
z
ostałej
talii odk
r
yjcie 6 k
ar
t i ułó
ż
cie je na śr
odk
u
st
ołu
.
Kar
t
y nagr
ó
d
potasujcie i ut
w
ór
z
cie z nich talię
, uk
ładając je str
oną
z koszt
em do gór
y
. P
ięć wier
z
chnich k
ar
t r
o
złó
ż
cie obok talii – bez
odwr
acania.
W t
en sposób widoczn
y
ch jest 6
k
ar
t nagr
ó
d
.
Gr
ę r
o
zpocz
yna t
en, kt
o najbar
dziej chc
e b
y
ć pier
w
sz
y
.
K
ar
t
y p
o
dr
ó
ży
Kar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
pr
ez
en
tują, w jak
i sposób pr
z
emier
zacie mag
iczną
k
r
ainę
, b
y spotk
ać legendar
ne M
ag
iczne Jajk
a. B
y do nich dotr
z
eć
,
tr
z
eba będzie pokonać wiele pr
z
eszkód i pr
z
emier
z
y
ć znaczne
odległości r
ó
żn
ymi śr
odk
ami tr
anspor
tu
.
M
o
ż
ecie podr
ó
ż
o
w
ać tr
a
t
w
ą,
balonem lub w
o
z
em.
W r
ogu
k
aż
dej k
ar
t
y widnieje symbol
r
epr
ez
en
tując
y r
odzaj tr
anspor
tu
.
D
obr
ane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
tr
z
ymacie na r
ęc
e zak
r
yt
e pr
z
ed inn
ymi
g
r
aczami. Liczba k
ar
t nie jest ok
r
eślona, mo
ż
ecie mieć ich wiele
.
Karty nagród
Aby zdobywać
karty nagród
, należ
y
posiadać tyle środków transportu
danego rodzaju, ile wskazuje koszt
kar
ty.
Karty nagród
dzielą się na 3 rodzaje. Po ich z
dobyciu gracz odwr
aca
kar
tę na drugą stronę i odbiera inną nagrodę:
Zdobyte śr
odki transpor
tu są aktywne przez cały czas tr
wania rozgrywk
i
i można ich używać do zdobywania kolejnych
kart nagród
. Tr
aktujcie
je
jako odpowiednie
karty podróży
, ale nie musicie ich odrzucać pr
zy
kupnie kolejnych
kart nagród
.
K
oszt k
ar
t
y
– o
znacza, ile
posz
cz
ególn
y
ch k
ar
t podr
ó
ż
y
musicie odr
zucić
, b
y k
upić t
ę
k
ar
t
ę
.
M
agiczne J
ajk
o
– na koniec g
r
y
otr
z
ymacie za nie punkt
y
.
P
o
dp
o
wiedź
– jak
i śr
odek
tr
anspor
tu znajduje się
na drug
iej str
onie k
ar
t
y
.
Ro
zgr
y
wka
W sw
ojej tur
z
e mo
ż
ecie w
ykonać
2 cz
ynności
:
W
eź
cie na r
ękę jedną z 6 leżąc
y
ch na śr
odk
u
k
ar
t p
o
dr
ó
ż
y
. T
ę
cz
ynność
w
ykonujecie za
w
sz
e na począ
tk
u
W
asz
ej tur
y
.
Spójr
z
cie na 6
k
ar
t nagr
ó
d
leżąc
y
ch na st
ole
. Jeż
eli posiadacie
w
y
star
czającą liczbę śr
odkó
w tr
anspor
tu do pok
r
y
cia kosztu w
ybr
anej
k
ar
t
y nagr
o
dy
, mo
ż
ecie ją z
dob
y
ć
. D
o opłac
enia kosztu mo
ż
ecie
w
ykor
z
y
stać śr
odk
i tr
anspor
tu z
e z
dob
yt
y
ch w
cz
eśniej
nagr
ó
d
lub
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
z r
ęk
i.
W
ykor
z
y
stane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
odr
zuć
cie po
za g
r
ę
.
P
o wzięciu
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ew
en
tualn
ym z
ebr
aniu M
ag
icznego Jajk
a
uzupełnijcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i
nagr
ó
d
, b
y znó
w b
yło ich po 6. Nast
ępnie
sw
oją tur
ę r
o
zpocz
yna g
r
acz siedząc
y po lew
ej str
onie
.
P
r
zyk
ład
A
gnieszk
a chc
e kupić Magiczne Jajk
a w
ymagając
e 1 , 2 i 3 .
Z
dob
yła w
cz
eśniej
k
a
r
t
y nagró
d
, kt
ór
e w sumie dają jej 1 , 1 i 2 .
Musi więc jesz
cz
e o
dr
zucić z r
ęk
i dwie
k
a
r
t
y p
o
dró
ż
y
: k
ar
t
ę z tr
at
w
ą i k
ar
t
ę
z w
o
z
em.
Zakończ
enie gry
Grę kończy ten, kto na koniec swojej tury dołoż
y do odkr
ytych
kar
t
podróży
ostatnią kartę z zakr
ytej talii. Policzcie ter
az swoje punkty
.
Za każde zebrane Magiczne Jajko (niezależnie od koloru) otrz
ymujecie
po 1 punkcie.
Za każdy zestaw składający się z 4 różnych jajek (czerwonego,
niebieskiego, zielonego, ż
ółtego) otrzymujecie dodatkowe 3 punkty
.
T
en, kto ma najwięcej punktó
w
, w
ygrywa!
W
ariant 2-osobow
y
Jeśli gracie tylko w 2 osoby
, zakończenie gr
y ulega zmianie. Gra się
kończy, gdy ktokolwiek z
Was zbierze
7 Magiczny
ch Jajek
(niezależnie
od ich koloru). Kto pierwsz
y tego dokona, wygrywa.
Pamiętajcie r
ównież, by na początku gry odrzucić odpowiednią liczbę
kart po
dróży
(2 balony
, 2 taczki i 2 tratw
y).
1. T
ranspor
t
2. Magiczne Jajko
i transport
3. Dwa Magiczne
Jajka
4
Z
a sie
dmioma gór
a
mi, sie
dmioma mor
za
mi i sie
dmioma dolina
mi
znajdu
je się k
r
a
ina, w kt
ór
e
j mieszk
aj
ą Magic
zne Jajk
a. By do nich
dotr
z
e
ć
, tr
z
eba p
ok
onać wiele trudn
y
ch dr
ó
g
. W
eź
cie udział w w
ypr
awie
i spr
aw
dź
cie
, k
om
u z W
as uda się z
ebr
ać najwię
c
e
j Magic
zn
y
ch Jajek!
E
lemen
t
y gr
y
54 k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
45 k
ar
t nagr
ó
d
C
el gr
y
P
odczas g
r
y będziecie g
r
omadzić M
ag
iczne Jajk
a. Za ich z
ebr
anie
otr
z
ymacie punkt
y
. Kt
o zbier
z
e ich najwięc
ej
, w
y
g
r
y
w
a!
P
r
zy
got
o
w
anie gr
y
P
r
z
y
gotujcie talię
k
ar
t p
o
dr
ó
ż
y
w zależności od liczb
y g
r
acz
y
:
2 gr
acz
y
– odr
zuć
cie po 2 k
ar
t
y z k
aż
dego r
odzaju
(balon, w
ó
z
ek
, tr
a
t
w
a);
3 gr
acz
y
– odr
zuć
cie po 1 k
ar
cie z k
aż
dego r
odzaju;
4 gr
acz
y
– nie odr
zucajcie żadn
y
ch k
ar
t
.
P
otasujcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ut
w
ór
z
cie z nich
zak
r
ytą talię
. Nast
ępnie r
o
z
dajcie k
aż
demu
z g
r
acz
y po 3 k
ar
t
y na r
ękę
. Z po
z
ostałej
talii odk
r
yjcie 6 k
ar
t i ułó
ż
cie je na śr
odk
u
st
ołu
.
Kar
t
y nagr
ó
d
potasujcie i ut
w
ór
z
cie z nich talię
, uk
ładając je str
oną
z koszt
em do gór
y
. P
ięć wier
z
chnich k
ar
t r
o
złó
ż
cie obok talii – bez
odwr
acania.
W t
en sposób widoczn
y
ch jest 6
k
ar
t nagr
ó
d
.
Gr
ę r
o
zpocz
yna t
en, kt
o najbar
dziej chc
e b
y
ć pier
w
sz
y
.
K
ar
t
y p
o
dr
ó
ży
Kar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
pr
ez
en
tują, w jak
i sposób pr
z
emier
zacie mag
iczną
k
r
ainę
, b
y spotk
ać legendar
ne M
ag
iczne Jajk
a. B
y do nich dotr
z
eć
,
tr
z
eba będzie pokonać wiele pr
z
eszkód i pr
z
emier
z
y
ć znaczne
odległości r
ó
żn
ymi śr
odk
ami tr
anspor
tu
.
M
o
ż
ecie podr
ó
ż
o
w
ać tr
a
t
w
ą,
balonem lub w
o
z
em.
W r
ogu
k
aż
dej k
ar
t
y widnieje symbol
r
epr
ez
en
tując
y r
odzaj tr
anspor
tu
.
D
obr
ane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
tr
z
ymacie na r
ęc
e zak
r
yt
e pr
z
ed inn
ymi
g
r
aczami. Liczba k
ar
t nie jest ok
r
eślona, mo
ż
ecie mieć ich wiele
.
Karty nagród
Aby zdobywać
karty nagród
, należ
y
posiadać tyle środków transportu
danego rodzaju, ile wskazuje koszt
kar
ty.
Karty nagród
dzielą się na 3 rodzaje. Po ich z
dobyciu gracz odwr
aca
kar
tę na drugą stronę i odbiera inną nagrodę:
Zdobyte śr
odki transpor
tu są aktywne przez cały czas tr
wania rozgrywk
i
i można ich używać do zdobywania kolejnych
kart nagród
. Tr
aktujcie
je
jako odpowiednie
karty podróży
, ale nie musicie ich odrzucać pr
zy
kupnie kolejnych
kart nagród
.
Koszt karty
– oznacza, ile
poszczególny
ch kar
t podróży
musicie odrzucić, by kupić tę
kar
tę.
Magiczne Jajko
– na koniec gry
otrz
ymacie za nie punkty.
Podpowiedź
– jaki środek
transportu znajduje się
na drugiej stronie kart
y
.
Rozgry
wka
W swojej turze możecie wykonać
2 czynności
:
W
eźcie na rękę jedną z 6 leżących na środku
kart podróży
. T
ę
cz
ynność
wykonujecie zawsze na początku
Waszej tury.
Spójr
z
cie na 6
k
ar
t nagr
ó
d
leżąc
y
ch na st
ole
. Jeż
eli posiadacie
w
y
star
czającą liczbę śr
odkó
w tr
anspor
tu do pok
r
y
cia kosztu w
ybr
anej
k
ar
t
y nagr
o
dy
, mo
ż
ecie ją z
dob
y
ć
. D
o opłac
enia kosztu mo
ż
ecie
w
ykor
z
y
stać śr
odk
i tr
anspor
tu z
e z
dob
yt
y
ch w
cz
eśniej
nagr
ó
d
lub
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
z r
ęk
i.
W
ykor
z
y
stane
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
odr
zuć
cie po
za g
r
ę
.
P
o wzięciu
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i ew
en
tualn
ym z
ebr
aniu M
ag
icznego Jajk
a
uzupełnijcie
k
ar
t
y p
o
dr
ó
ż
y
i
nagr
ó
d
, b
y znó
w b
yło ich po 6. Nast
ępnie
sw
oją tur
ę r
o
zpocz
yna g
r
acz siedząc
y po lew
ej str
onie
.
P
r
zyk
ład
A
gnieszk
a chc
e kupić Magiczne Jajk
a w
ymagając
e 1 , 2 i 3 .
Z
dob
yła w
cz
eśniej
k
a
r
t
y nagró
d
, kt
ór
e w sumie dają jej 1 , 1 i 2 .
Musi więc jesz
cz
e o
dr
zucić z r
ęk
i dwie
k
a
r
t
y p
o
dró
ż
y
: k
ar
t
ę z tr
at
w
ą i k
ar
t
ę
z w
o
z
em.
Zakończ
enie gry
Grę kończy ten, kto na koniec swojej tury dołoż
y do odkr
ytych
kar
t
podróży
ostatnią kartę z zakr
ytej talii. Policzcie ter
az swoje punkty
.
Za każde zebrane Magiczne Jajko (niezależnie od koloru) otrz
ymujecie
po 1 punkcie.
Za każdy zestaw składający się z 4 różnych jajek (czerwonego,
niebieskiego, zielonego, ż
ółtego) otrzymujecie dodatkowe 3 punkty
.
T
en, kto ma najwięcej punktó
w
, w
ygrywa!
W
ariant 2-osobow
y
Jeśli gracie tylko w 2 osoby
, zakończenie gr
y ulega zmianie. Gra się
kończy, gdy ktokolwiek z
Was zbierze
7 Magiczny
ch Jajek
(niezależnie
od ich koloru). Kto pierwsz
y tego dokona, wygrywa.
Pamiętajcie r
ównież, by na początku gry odrzucić odpowiednią liczbę
kart po
dróży
(2 balony
, 2 taczki i 2 tratw
y).
5
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Taty
Prezent na komunię
Prezent na Dzień Dziecka
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking smartwatchy dla dziecka [TOP10]
Ranking czytników e-booków [TOP10]
Wiedźmin 4 oficjalnie zaprezentowany! Gra zachwyca i wprowadza nowy standard w jakości RPG
Jak odkręcić nóż od kosiarki?
Ranking hulajnóg wyczynowych [TOP10]
Ranking karm dla kotów [TOP10]
Ranking mikrofonów do śpiewania [TOP10]
Ranking patelni [TOP10]
Ranking pralek ładowanych od góry [TOP10]
Ranking gier na PS4 [TOP10]
Jak wybrać butelkę dla psa na podróż?
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking orbitreków [TOP10]
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Ranking kaw ziarnistych [TOP10]
Sprawdź więcej poradników