Znaleziono w kategoriach:
Gra zręcznościowa TREFL Mistakos Wyższy szczebel 02076

Instrukcja obsługi Gra zręcznościowa TREFL Mistakos Wyższy szczebel 02076

Wróć
WARIANT 1
Celem gry jest zdobycie jak najmniejszej liczby punktów karnych w trakcie układania
stosu drabin. Gracze mogą zdecydować, ile rund chcą zagrać - średnio wybierają
5 rund. Gra może zakończyć się remisem. Grę rozpoczyna najmłodszy gracz, który
wybiera kolor drabin i kładzie jedną na stole. Gra toczy się zgodnie z ruchem
wskazówek zegara. Następny gracz wybiera swój kolor drabin i kładzie jedną
na drabinie ustawionej przez pierwszego gracza tak, aby żadna część drabiny nie
opierała się na stole. Trzeci gracz dostaje drabiny w ostatnim kolorze i ustawia jedną ze
swoich drabin na drabinach przeciwników. Tylko jedna drabina może stać na blacie,
pozostałe można układać na sobie w dowolny sposób. Jeśli wieża upadnie, to kończy
się runda gry. Gracz, którego ruch spowodował upadek wieży, otrzymuje punkty karne.
Liczba punktów karnych równa się liczbie drabin, które upadły na stół w czasie ruchu
gracza. Kolejną rundę rozpoczynamy od ponownego ustawienia jednej drabiny.
Zaczyna gracz zasiadający po lewej stronie osoby, która przewróciła wieżę. Wygrywa
osoba posiadająca najmniej punktów karnych.
WARIANT 2
Celem gry jest jak najszybsze pozbycie się swoich drabin. Podzielcie drabiny równo
między graczy. Gra polega na układaniu drabin - jedna na drugiej - tak, aby żadna nie
spadła. Na blacie może stać tylko jedna drabina, pozostałe układamy na niej. Jeśli
drabiny spadną podczas ruchu danego gracza, musi on zebrać wszystkie drabiny, które
spadły i wziąć je do swojej puli. Następny ruch należy do gracza po lewej stronie.
Wygrywa osoba, która jako pierwsza pozbędzie się wszystkich drabin.
WARIANT 3
Jeśli posiadacie grę „Mistakos walka o stołki”, możecie połączyć krzesełka
z drabinami i zagrać w wariant „Szalone konstrukcje”. Obowiązują przy tym takie same
zasady jak w pierwszym wariancie rozgrywki, z jednak różnicą, że każdy z graczy
wybiera zestaw drabin i krzeseł w danym kolorze. Każdy z graczy samodzielnie
decyduje, czy w danej rundzie wykorzysta krzesło czy drabinę. Wygrywa osoba
posiadająca najmniej punktów karnych.
liczba graczy: 1-3
wiek: 5+
ZAWARTOŚĆ:
24 drabiny w 3 kolorach: 8 czerwonych,
8 zielonych, 8 niebieskich.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756