Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje ALBI
›
Instrukcja Dodatek do gry ALBI Karak Goblin - Nexus 62447
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(15)
Wróć
Instrukcja obsługi Dodatek do gry ALBI Karak Goblin - Nexus 62447
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
1
1
2
I
3
3
3
I
2
2
4
II
4
4
3
II
3
3
5
III
6
6
7
III
6
6
!
!
15
3 ×
X
kart
potworó
w
Ipoziomu
X
kart strażnik
ów
Ipoziomu
3 ×
X
kart
potworó
w
II poziomu
X
kart strażnik
ów
II poziomu
4 ×
X
kart
potworó
w
III poziomu
X
kart strażnikó
w
III poziomu
Wylosuj 1 kartę
Władcy W
szystkich
P
otworó
w iprzygotuj
ją wraz zodpowiada
-
jącą jej talią kart akcji
Władcy
.
6
6
7
III
3
3
5
III
Ilustracja potwora–
wskazuje
, który
potwór korzysta zdanej
klątwy
Klątwa–
wskazuje efekt klątwy
TRYB PO
TĘŻNI WŁADCY
POTW
ORÓW
Tryb ten
wprowadza do
rozgrywki
now
ą
formę walki
z
Władcą W
szystkich
P
otworów
,
do
której
dochodzi
na
koniec gr
y
. Dzięki
niej
każde
starcie
jest
niepowtarzalne
i
ekscytujące
.
P
odczas
tej
walki Władcy
W
szystkich
P
otworów używają swoich kart akcji.
ZMIANY W PRZY
GOTO
W
ANIU GRY
I.
Wylosuj 1 kartę Władcy W
szystkich Potw
orów
. J
ednak
zamiast losować ją spośród
3 kart zgr
y
podstaw
owej
, wylosuj ją spośród
5 kart Władcó
w W
szystkich
P
otworów zniniejszego rozszerzenia.
Wyloso
waną kartę umieść
normalnie,
stroną zpotworem do
góry
, na prawo od karty jego jaskini. Obok
karty Władcy połóż potasowan
y stos
jego kart akcji.
II.
Obok karty kupca umieść
4 karty eliksiru
spętania
zniniejszego rozszerzenia.
TRYB NEXU
S
Tryb
N
exus
umożliwia rozgrywkę w grę
Kar
ak
:
Goblin
w gr
onie do 5 osób.
W
ówczas wszyscy gr
acze równocześnie
wykonują swoje tury
, co znacząco przyspiesza
rozgrywkę oraz ułatwia
jej
przygoto
wanie.
ZMIANY W PRZY
GOTO
W
ANIU GRY
I.
Karty magiczny
ch przedmiotów przy
gotuj jak w grze podstawo
wej.
Nie przygotowuj kart potworó
w
ani kart jaskiń
jak w
grze podstawow
ej
. Zamiast
tego stwórz następujące talie
i
połóż je
osobno
,
stroną zpotworem do
góry:
II.
Jeśliwrozgrywcebierzeudział
pięciugraczy
,użyjciedodatkoweg
ozestawukartwytrzymałości.
W takim
wypadku przygotuj po
5 kart każdego eliksiru
iumieść
je obok
karty kupca.
III.
W
ylosujpierwszego
gracza–
otrzymuje on
kartę pierwszego gracza.
ZMIANY W PRZEBIE
GU ROZGRYWKI
W trybie
Nexus
dochodzi do eliminacji gr
aczy
. W k
ażdej rundzie gracze dobierają określoną liczbę k
art potworów
idecydują,
zktór
ymi znich walczą.
W tym tr
ybie nie ma możliwości leczenia jak
o jednej ztrzech opcji w trakcie
tury gracza– kiedy bohater str
aci swój ostatni punkt wytrzymałości,
zostaje wyeliminowan
y zgr
y (gracze nadal
mogą się
leczyć za
pomocą kart akcji, eliksirów
,
broni/pancerza).
1.
DOBIERANIEKARTPOTWORÓ
W
–
Pierwszy
gracz
dobiera
karty potworów w
liczbie
odpowiadającej
liczbie
graczy
na
początku
rozgr
ywki.
Następnie
wybiera
(i
zabiera)
kartę
potwora,
z
któr
ym
chce
się
zmierzyć
,
i
kładzie
ją
przed
sobą
na
stole.
Kolejn
y
gracz,
zgodnie
z
ruchem
wskazó
wek zegara, wybiera
potwora dla
siebie itak do momentu,
gdy każdy gr
acz będzie miał przed sobą 1 k
artę potwora.
W późniejszej
części
rozgrywki, po
tym
jak
gracze
zostaną
wyeliminow
ani, nadmiarowe karty potworów są
odrzucane.
Dobieranie kart
potworó
w
należy
rozpocząć
od
talii
potworów poziomu
I.
Kiedy
ta
się
wyczerpie
, karty
dobiera się ztalii strażników Ipoziomu, po nich karty potwor
ów II poziomu itd., aż przyjdzie czas
stawić
czoła Władcy
W
szystkich Potw
orów
.
2.
WAL
KA
Z
POTW
ORAMI
–
Każdy
gr
acz
walczy
z
potworem,
którego
wybrał.
P
odczas
tej
w
alki
obowiązują
normalne
zasady
gry
.
W
szyscy
gracze
mog
ą
rozpatrywać
tę
fazę
ró
wnocześnie.
J
eśli
graczowi uda się pokonać potwora, normalnie zdobyw
a jego kartę
. J
eżeli
natomiast graczowi nie uda
się pokonać potwor
a, ale sam nie zginie w trakcie starcia,
wówczas po zak
ończeniu walki traci dodatk
owo
1 punkt wytrzymałości (poza punktami strac
onymi podczas starcia). N
a koniec gracz odrzuca k
artę potwora,
zktór
ym walczył.
3
.
ZMIANAPIER
WSZEGO
GRACZA–
T
en,
kto
obecnie
posiada
kartę
pierwszego
gracza,
przekazuje
ją
następnemu graczowi (zgodnie
z
ruchem wskazówek zegar
a). P
o
tym
rozpoczyna się
kolejna runda
gry
.
I
.
W
alka ze strażnikami iodwiedziny ukupca
P
okonanie
strażnik
ów nie
zapewnia
żadnej
specjalnej nagrody
(ich
karty po
prostu się
odrzuca).
UW
AGA!Jeśli
graczniepok
onastrażnika,
toodpadazgry!
J
ednak po w
alce ze strażnik
ami, itylk
o wtedy
, gr
acze mogą
odwiedzić
kupca.
Zanim to nastąpi,
uzupełniają k
arty na r
ęce
. Następnie
każdy gracz
w ramach
jednej wizyty w
sklepie może
kupić dokładnie
1
kartę (eliksiru lub
dowolną z
arsenału). Łącznie,
w
trakcie całej rozgrywki, każdy gracz
może
naby
ć ukupca
maksymalnie 3 karty
.
P
ozostałe zasady doty
czące zakupu k
art są
takie same jak
w grze podstaw
ow
ej
.
Pierwszy zakupu
ukupca
dokonuje
pier
wszy gracz,
apo nim
robią to pozostali,
zgodnie zruchem
wskazówek
zegara.
II
.
Utrata
ostatniego
punktu
wytrzymałości
J
eśli gracz straci
ostatni punkt wytrzymałości,
zostaje
wyelimino
wany
zgry
. Następnie
pozostali w grze
gracze mog
ą,
zaczynając od obecne
go pierwszego gracza
ikontynuując przeciwnie do
kierunku ruchu wsk
azówek ze
gara,
wziąć
po nie więc
ej niż 2 k
arty zzasobów gr
acza,
który odpadł zgry
.
Mogą wybierać
spośród kart
jego ak
cji (za wyjątkiem
kart
początko
wych),
przedmiotó
w lub
eliksirów
.
Karty należy
brać po
jednej– oznacza
to,
że najpierw pierwszy gracz
może wziąć
1 k
artę,
następnie pozostali mog
ą wziąć po 1
karcie (jeśli
chcą),
potem pierwszy gracz może
wziąć drugą
kartę
, apo nim reszta. G
dy jakiś gracz odpadnie
, nie należy zmieniać liczby kart potw
orów w talii. P
onadto gracze
wybierają swoich przeciwników z
puli
złożonej z
takiej
samej
liczby kart jak
na początku
gr
y–
w takiej
sytuacji
pozostaną niewybrane
karty potwor
ów– należy
je odłożyć do
pudełka po
tym,
jak k
ażdy wybierze
potwora
dla siebie.
III
.
W
alka
z
Władcą
Wszystkich Potworó
w
Każdy
gracz, któremu
uda
się
dotrzeć
do
Władcy
W
szystkich
P
otworó
w
,
walczy
z
nim
osobno.
Przed
każdą
walk
ą zWładcą należy potaso
wać stos kart ak
cji Władcy
. P
o tym jak każdy gracz odbędzie jedną w
alkę zWładcą
W
szystkich Potw
orów
, gra dobiega końca– niezależnie od
wyniku tych starć.
IV
.
Zdolności
specjalne
bohaterów
Sugerujemy
, aby podczas
rozgrywki w
tryb
Nexus
nie korzystać ze
zdolności
specjalny
ch bohaterów
.
KO
NIEC GRY
Rozgrywk
amoże
zakończyćsięnatrzy
sposoby:
1.
Na k
oniec rundy
, po tym jak wszystkie walki zostaną r
ozpatrzone,
jeśli w grze pozostaje tylko jeden bohater
.
T
o
on zostaje
zwycięzcą.
2.
Na koniec
rundy
,
po
tym
jak
wszystkie
walki
zostaną
rozpatrzone,
jeśli
wszyscy
bohaterowie
zostali
wy
-
eliminow
ani
z
gry
. Zwycięzcą zostaje
gracz, któr
y
w
ostatniej
rundzie
walczył z
potworem i
ma
najwięcej
kart akcji iprzedmiotów
(łącznie). W
przypadku remisu
gracze dzielą
się
zwycięstw
em.
3.
Po tym
jak
kilku
graczy wygrało walkę z
Władcą. Zwycięża gracz, któremu
pozostało
więcej punktów
wy
-
trzymałości. W przypadku remisu wygrywa gr
acz zwiększą liczbą kart akcji iprzedmiotów (łącznie).
J
eśli
gracze nadal
remisują, dzielą się
zwycięstwem.
*X to liczba
graczy na początku
rozgrywki
*w skróc
ie: kart akc
ji Władców
**n
al
eż
y n
ią
za
s
tą
pi
ć w t
al
ii t
a
ki
ego
sam
eg
o po
t
wo
ra z
pod
s
t
awo
we
j we
r
sj
i g
r
y
ZMIANY W PRZEBIEGU R
OZGRYWKI
– W
ALKA Z
WŁADCĄ WSZYSTKICH POTW
ORÓW
Przebieg r
ozgr
ywki nie uleg
a większym zmianom,
poza jednym elementem–
ostateczną walk
ą zWładcą
W
szyst
kich P
otworów
. W tym
trybie odbywa się
ona przy użyciu talii
kart ak
cji danego Władcy
. W
alka przebieg
a zgodnie
z
normalnymi zasadami,
ale
od
teraz
gracz
i
Władca
W
szystkich
P
otworó
w
naprzemiennie
zagrywają
swoje
karty akcji–
gracz zagr
ywa 1
kartę,
a
po
niej
odkr
ywana jest
1
karta
z
wierzchu talii
akcji
Władcy
. Następnie
rozpatrywany jest jej
efekt, w
zależności
od
koloru karty zagranej
przez
gracza bezpośrednio
przed
nią. P
otem
gracz musi zagrać
kartę w kolorze wskazanym na karcie akcji Władcy jako kolejny kolor
.
W
ALKA
Z
WŁ
ADCĄ
WSZYSTKICH
POTWORÓ
W
MOŻE
ZAKOŃCZYĆ
SIĘ
NA
TRZY
SPOSOBY:
1.
Zaraz po
zagraniu jednej
ze sw
oich k
art akcji
gracz może
zdecydować
, że
kończy w
alkę–
powodem
tego może b
yć
brak,
jego
zdaniem, możliw
ości wy
granej
lub posiadanie
już wystar
czającej
liczby
punktów
ataku,
aby
pokonać
Władcę (gracz może też kontynuo
wać zagr
ywanie k
art, jeśli zjakiegoś powodu uważa to za lepszą opcję).
2.
Jeśli należy odkr
yć kartę akcji
Władcy
, ale
jego
stos kart
się
wyczerpał.
W
takim
wypadku
walk
a kończy
się
natychmiast inależy przejść
do jej rozpatrzenia.
3.
J
eżeli
gracz
powinien zagrać kartę,
ale
nie
ma
żadnej karty
, którą
mógłby zagrać
. W
takim
wypadku walka
kończy się natychmiast inależy przejść
do jej rozpatrzenia.
ROZP
A
TRZENIE W
ALKI
I.
Naj
pier
w rozp
a
truje się a
tak Władcy Wszy
stkich Potwor
ó
w
.
W tym c
elu należy
zsumow
ać wartość
wszystkich jego
atakó
w i
od tego
wyniku odjąć
wartość obrony gracza. Ostateczny wynik
to
liczba punktów
wytrzymałości, które gracz
traci. Jeśli straci swój
ostatni punkt
wytrzymałości, to
natychmiast
przegrywa w
alkę iw
kolejnej rundzie musi
się wyleczyć
. W tym wypadku nie
działa specjalna zdolność Złodziejki.
II.
Jeśli boh
ater przetr
w
a a
t
ak Wł
adcy Wszystkich Potw
oró
w
,
to należy
zsumo
-
wać wartość wszystkich jego ataków i
odjąć od
wyniku wartość obrony Władcy
. Jeżeli wynik ten
jest równy liczbie
punktów wytrzymałości przeciwnika bądź
od
niej wyższy
, gracz
natychmiast wygrywa walkę izostaje
zwycięzcą
rozgrywki. W przeciwnym wypadku
(jeśli
wynik gracza
jest niższy
od liczby punktów
wytrzymałości Władcy Po
-
tworó
w)
graczowi nie udaje
się
pokonać Władcy i
walka się kończy
. Karty
akcji Władcy należy
zakryć,
potasować
ipołożyć obok jego karty
. R
ozpoczyna się tura kolejnego gracza.
Nex
u
s t
o
kr
aina
zp
ograni
cz
a mit
ó
w i
r
zec
z
y
wi
s
toś
ci
.
To t
u
doch
odz
i
do
s
tar
ć
wsz
ys
tk
ich
moc
y
ibytów
, azw
alk
na
tej niezwykłej aren
ie
cało
w
yc
hodzą
t
ylko
najsil
niejsi.
Bra
my do
teg
o miejs
ca są ot
warte–
którz
y bohaterowie
będą w st
an
ie
przetr
wać w nim
naj
dłużej?
Kar
ak.
Goblin–
Nexus
to dodatek do gry karcianej
Kar
ak.
Goblin
wprow
adzający 2 nowe tryby rozgrywki:
P
otężni
Władcy P
otworó
w
oraz
Nexus
.
T
en drugi zwiększa do
5 liczbę graczy
, którzy mogą uczestniczy
ć w rozgrywce
.
NO
W
AKART
AWŁ
ADCYPOTW
ORÓW
6
6
!
!
15
Liczba kart ak
cji
Władcy:
liczba kart
znajdujących się
w jego talii
Siła:
pokazuje
kolor
, w
którym
ten Władca jest
najsilniejszy
Wytrzymałość:
liczba obrażeń,
które należy zadać
Władcy
,
aby go
pokonać
KART
AAKCJI
WŁ
ADCY
2
2
+
+
1
1
2
2
+
+
1
1
2
2
+
+
1
1
Efe
kty związane
zkolorami:
ef
ekty
,
które należy roz
patrzyć w zależności
od ostatniej karty
zagranej przez
gracza
K
olejne kolory:
jakie karty gracz
może zagrać po
tej
karcie
ZA
W
ARTOŚĆ
2 karty
bohaterów
5 nowych kart
Władców
W
szystkich
Potw
orów
8 ka
rt
magic
znych
przedmiot
ów
5 kart punktó
w
wytrzymałości
26 kart akcji
Władców
W
szystkich
Potw
orów*
1 ka
rt
a
pierw
szego
gracz
a
1 ka
rt
a
potwora
za
st
ępuj
ąca
kar
t
ę zg
r
y
pods
tawowej**
12 kart
modyka
-
torów
12 począt
-
kowy
ch kart
akcji
1
1
8
III
6
6
!
!
15
1
1
3
3
1
1
NO
WE ELIKSIRY
ELIKSIRSPĘTANI
A
–
gracz
natychmiast odwraca właśnie
dobraną kartę akcji Władcy
ianu
-
luje w
ten
sposób wszystkie
jej
efekty
, w
tym
wymóg koloru, który
musi
zostać
zagrany jako
kolejn
y
.
T
ak
więc
następna karta zagrana
przez
gracza musi
być zgodna ze
wskazówk
ami
zpoprzedniej
zagranej przez
niego karty
. Jak w
przypadku pozostałych
eliksirów
, gracz
nigdy nie
może
mieć więcej
niż 1
eliksiru
spętania.
Uwaga! P
odczas walki z
Władcą W
szystkich
P
otworów gracz może
użyć także innych eliksirów
,
zawyjątkiem
eliksiru Oczyszczenia
zKlątw
,
który
itak nie
działa
podczas walki z
Władcą.
Przykładoweprzygoto
waniegr
y
Projekt gry
oraz zarządzanie produkcją:
David Rozsív
al
◼
Ilustracje: Zdeněk
V
omáčka
Auto
rzy oryginalnej
gry
Karak: P
etr Mikša
iRoman Hladík
Tłumaczenie: Albi
P
olska wraz z
Game Bakery
◼
DTP: Marek Jaroš, Michal
P
eichl i
Sylvie Stoneová
P
odziękow
ania dla
członków Albi Klub
Deskovká
řů za
pomoc
w testowaniu.
SYMBOLE
NAKART
ACHAKCJI
WŁADCY
Ef
ekty kart akcji Władcy aktywują
się
odpowiednio
do koloru karty zagranej przez
gracza tuż
przed
odkryciem danej
karty akcji Władcy
.
1
1
3
3
1
1
W
skazuje wartość ataku
zadawanego przez Władcę
W
szystkich Potw
orów
.
W
skazuje wartość obrony
Władcy W
szystkich
P
otworów
(zwiększa o
X liczbę
obrażeń,
które należy mu
zadać).
Należy zakryć
kartę gracza zagraną bezpośrednio
przed tą
kartą akcji Władcy
.
J
ej
wartości
lub
nie bierze
się
już
pod uwagę podczas
rozpatrywa
nia walki.
Ef
ekty
, które
zostały rozpatrzone
od razu(
oraz
), nie
są
cof
ane.
Karty modykat
orów w grze
podstawo
wej:
Dla każdego poziomu
jaskiń należy
wylosować
1 kartę modykatora, ajej efekt należy
stosować tylko do potworów zdanego poziomu.
Uwaga! Ef
ekt karty modykatora może
zostać anulowan
y
przez
eliksir Oczyszczenia
zKlątw
.
NO
WI BOHA
TEROWIE
ELSPETH
–
W
ojownicza Księżniczka:
Na początku walki może
odrzucić
maksymalnie 2
karty ina
ich miejsce
dobrać 2 nowe
.
DARIUS
–
Z
wiadowca:
J
eśli walczy
zpo
tworem zpoziomu, z
którego już
ma klucz
(tło obu
kart ma ten
sam
kolor),
dodaje
sobie 1
.
OPISANEPONIŻEJEFEKTYPOZOST
AJĄ
WMOCYDOKOŃC
AW
ALKI:
W tej walc
e gracz nie może już dobierać
kart w wyniku
działania kart akcji.
W tej walc
e gracz nie może już leczy
ć się
za pomocą kart akcji.
W
tej
walce
efekty
broni,
którą
gracz
posiada, już
nie
działają
(w
przypadku
broni zsymbolem
gracz musi odrzu
-
cić z
ręki kartę).
W tej walc
e efekty pancerza,
który gracz
posiada, już
nie
działają
(w
przypadku
pancerza
z
symbolem
gracz
musi
odrzucić z
ręki kartę).
KARTY MOD
YFIKA
TORÓ
W
Karty modykatorów są
wykorzystyw
ane
do zwiększania
poziomu
trudności
w
trybie
Nexus
, ale
można z
nich
korzystać także
w podstaw
owym trybie rozgrywki. W
zmacniają one potwory onow
e klątwy
. Karty modyk
atorów
są
losowane
,
dlatego
może
się
zdarzyć,
że
dobrana
karta
nie
będzie
miała
wpływu
na
żadnego
z
potworów
.
W takim
wypadku– gratulujemy szczęścia!
P
oziom
łatwy
w tr
ybie Nexus:
Rozgrywka bez użycia
kart modykator
ów
.
P
oziom
trudny
w
trybie
Nexus:
W
każdej
fazie
gry
(poziom
I, poziom
II,
poziom
III)
należy
wylosować
1
kartę
modykatora tak, aby w danym momencie
była aktywna tylko 1
karta modykatora.
P
oziom
bardzo
trudny
w
trybie
Nexus:
W
każdej
fazie
gr
y
(poziom
I,
poziom
II,
poziom
III)
należy
wylosow
ać
kolejną
kartę
modykatora
i
dodać
ją
do
pozostałych
tak,
aby
gra
stopniowo
stawała
się
coraz
trudniejsza
(na poziomie
Ibędzie
1 karta modykatora, na poziomie
II będą
to 2
karty
, a
na poziomie
III
– 3).
NOW
AKL
ĄTW
A–
J
eśli
na karcie
potwora znajduje się
ten symbol,
w trakcie walki graczowi nie wolno
używać kart eliksirów (w tym
eliksiru
Oczyszczenia z
Klątw).
Jeśli
chcesz
poznać
przykłady rozgrywki,
zeskanuj kod QR:
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking monitorów dla programisty [TOP10]
Ranking odkurzacz bezworkowych do 500 zł [TOP10]
Forza Horizon 5 – wymagania sprzętowe
Ranking aparatów natychmiastowych [TOP10]
Subwoofer – co to jest i jaki wybrać?
Silverstone prezentuje obudowę FLP02. Z zewnątrz retro, w środku funkcjonalnie
Jak układać sztućce? Praktyczny poradnik krok po kroku
Ranking rowerów górskich [TOP10]
Ranking elektrycznych aspiratorów do nosa [TOP10]
Montaż piekarnika do zabudowy
Ranking zegarków sportowych [TOP10]
Ranking pił łańcuchowych akumulatorowych [TOP10]
Jak wymienić dysze w kuchence gazowej?
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Gdzie wlać nabłyszczacz do zmywarki?
Sprawdź więcej poradników