Znaleziono w kategoriach:
Wylewka sufitowa DEANTE Cascada NAC Z42K Złoty

Instrukcja obsługi Wylewka sufitowa DEANTE Cascada NAC Z42K Złoty

Wróć
KARTA GWARANCYJNA
BATERIE I NATRYSKI 2
CERAMIKA ŁAZIENKOWA 5
STELAŻE PODTYNKOWE 8
KABINY, BRODZKI I WANNY 11
ODPŁYWY LINIOWE 14
ZLEWOZMYWAKI STALOWE, GRANITOWE I HYBRYDOWE 17
ZLEWOZMYWAKI CERAMICZNE 20
AKCESORIA 23
MEBLE 26
GRZEJNIKI, ZAWORY Z GŁOWICAMI, GRZAŁKI 29
Obowiązuje dla produktów zakupionych po 01.04.2025
Polski | KARTA GWARANCYJNA
Obowiązuje dla produktów zakupionych po 01.04.2025.
2
BATERIE I NATRYSKI
WARUNKI GWARANCJI PRODUKTÓW DEANTE
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za dokonanie zakupu towaru polskiej marki Deante (zwanego dalej Towarem). Wierzymy, że zakupiony towar spełni
Państwa oczekiwania, podnosząc walory estetyczne i funkcjonalne urządzanego wnętrza. Prosimy o dokładne zapoznanie się
z niniejszymi warunkami gwarancji, postępowanie zgodnie z zasadami prawidłowej eksploatacji towaru, opisanymi w szczególności
w instrukcji do Towaru, użytkowanie Towaru zgodne z przeznaczeniem, ścisłe przestrzeganie warunków gwarancji i instrukcji do
Towaru oraz staranne przechowywanie niniejszego dokumentu przez cały okres użytkowania Towaru. Znajomość i stosowanie
zasad określonych w warunkach gwarancji oraz instrukcji do Towaru jest podstawą długotrwałego korzystania z Towaru.
Życząc przyjemnego użytkowania Towaru, zespół Deante pozostaje do Państwa dyspozycji.
§1 Zakres gwarancji
1. Gwarancja udzielana jest przez Deante Sp. z o.o. z siedzibą, przy ulicy Twarda 11/13, 95-100 Zgierz, Polska, zwaną dalej
Gwarantem.
2. Gwarant na zasadach określonych w warunkach gwarancyjnych udziela gwarancji na towar wymieniony poniżej i tylko we
wskazanym zakresie (a-c):
a. szczelność odlewu korpusu baterii oraz głowicy ceramicznej baterii,
b. szczelność odlewu korpusu paneli, deszczowni oraz zestawów natryskowych,
c. elementy baterii, paneli i deszczowni natryskowych, takie jak: głowice termostatyczne, przełączniki natrysku,
przełączniki funkcji, głowicy włącz / wyłącz panelu, powierzchnie dekoracyjne, korki automatyczne, zestawy
mocujące, węże natryskowe, węże połączeniowe, wężyki przyłączeniowe, słuchawki natryskowe, wyciągane wylewki,
aeratory, dysze natryskowe, górne głowice natryskowe, wylewki i pozostałe elementy zamienne
Zwany dalej Towarem.
3. Gwarant na zasadach określonych w niniejszych warunkach gwarancji, udziela gwarancji na Towar (z zastrzeżeniem §3 ust. 2)
konsumentowi i osobie fizycznej zawierającej umobezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, którzy nabyli nowy Towar objęty gwarancją, pochodzący
z dystrybucji Gwaranta (zwanymi dalej kupującym) jak również jednostce organizacyjnej, której ustawa przyznaje zdolność
prawną, która dokonała zakupu towaru w ramach prowadzonej swojej działalności gospodarczej pod warunkiem
dokonywania regularnych (min. jeden raz w roku), udokumentowanych przeglądów technicznych i konserwacji produktów
przez osoby uprawnione
4. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady materiałowe i wynikające z procesu technologicznego powstałe
z przyczyn tkwiących w Towarze, w momencie jego wydania kupującemu.
5. Z tytułu gwarancji przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy lub wymiany towaru.
6. Gwarant może dokon wymiany, gdy kupujący żąda naprawy, lub Gwarant może dokonać naprawy, gdy kupujący żąda
wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo
wymagałoby nadmiernych kosztów dla Gwaranta. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Gwaranta uwzględnia się wszelkie
okoliczności sprawy. Jeżeli naprawa i wymiana niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Gwaranta, może on
odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową w takim przypadku Gwarant zastrzega sobie prawo (według swojego
wyboru) obniżenia ceny, odstąpienia od umowy lub wymiany na inny produkt z oferty Gwaranta.
7. Gwarancja obejmuje tylko obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o niezgodności
Towaru z umową, oraz uprawnień kupującego wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
Polski | KARTA GWARANCYJNA
Obowiązuje dla produktów zakupionych po 01.04.2025.
3
§ 2. Okres gwarancji
1. Okres gwarancji udzielany jest na okres (z wyłączeniem części Towaru, które zostały określone w § 3 ust. 2 niniejszych
warunków gwarancji, na które gwarancja nie jest udzielana):
a) 7 lat w odniesieniu do Towarów z §1 ust. 2 lit. a,
b) 5 lat w odniesieniu do Towarów z §1 ust. 2 lit. b,
c) 2 lat w odniesieniu do Towarów z §1 ust. 2 lit. c.
2. Okres gwarancji liczony jest od daty wydania Towaru kupującemu, która to data jest potwierdzana na dokumencie
wydania.
§ 3. Wyłączenia
1. Gwarancja nie obejmuje w szczególności wad Towaru wynikłych z:
nieprzestrzegania przez Kupującego instrukcji do Towaru, wytycznych Gwaranta, w szczególności, w zakresie
eksploatacji i okresowej konserwacji Towaru;
zastosowania przez Kupującego do czyszczenia Towaru środków czyszczących lub konserwujących uszkadzających
Towar, w szczególności niezgodnych z instrukcją do Towaru;
montażu Towaru przez kupującego w sposób niezgodny z instrukcją do Towaru;
przechowywania lub transportu Towaru przez kupującego w sposób niezgodny z instrukcją do Towaru;
użytkowania Towaru w sposób niezgodny z jego przeznaczeniem, np. zalania Towaru;
samowolnych zmian lub przeróbek Towaru przez kupującego;
przepływu przez produkt zanieczyszczeń będącym skutkiem przerw w dopływie wody (np. po przeprowadzeniu
okresowych przeglądów instalacji wodnych w budynku bądź awariach), jak również zanieczyszczeń węglanem wapnia
o stężeniu większym niż 220 mg na jeden litr.
2. Gwarancja nie obejmuje:
a) Towaru oznaczonego przez Gwaranta jako niepełnowartościowy (np. uszkodzony, ekspozycyjny, w drugim gatunku),
b) Towaru, którego cena została obniżona,
c) nieznacznych różnic w odcieniach, które mogą występować w tej samej linii, w zbliżonych odcieniach, co nie stanowi
wady Towaru, a wynika z normalnego procesu produkcji,
d) części Towaru ulegających naturalnemu zużyciu przed upływem okresu gwarancji (tj. baterii zasilających, zaworów
zwrotnych, filtrów, uszczelek);
e) wad powierzchniowych, niewidocznych po zamontowaniu Towaru lub nie mających wpływ na poprawność
użytkowa i funkcjonalność Towaru.
f) akcesoriów dostarczanych wraz z produktem tzn. zestawów odpływowo-przelewowych, zaczepów oraz
dodatkowego wyposażenia jak zawiasy, deski, koszyczki i inne akcesoria dołączone do produktu, na które
obowiązuje wyłącznie 2 letni okres gwarancyjny.
§ 4. Procedura reklamacyjna:
1. W przypadku stwierdzenia wady Towaru, kupujący przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego powinien się upewnić
czy postępował zgodnie z instrukcją do Towaru.
Uwaga! Kupujący powinien dokonywać oceny Towaru po jego rozpakowaniu - każdej sztuki Towaru, w szczególności w
zakresie wyglądu zewnętrznego. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wad Towaru, kupujący powinien powstrzymać
się od jakichkolwiek dalszych działań (np. montowania czy użytkowania Towaru) i poinformować Gwaranta o
stwierdzonych wadach (poprzez złożenie zgłoszenia reklamacyjnego).
2. Zgłoszenie reklamacji z tytułu gwarancji zaleca się dokonać niezwłocznie, najlepiej w terminie 7 dni od daty zauważenia
wady.
3. Zgłoszenie reklamacji można dokonać, m.in. poprzez formularz reklamacyjny, zamieszczony na stronie
https://reklamacja.deante.pl lub w punkcie zakupu produktu.
Polski | KARTA GWARANCYJNA
Obowiązuje dla produktów zakupionych po 01.04.2025.
4
4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
etykietę Towaru zawierającą oznaczenie reklamowanego Towaru; w przypadku braku etykiety zaleca swskazać
w zgłoszeniu reklamacyjnym w szczególności następujące informacje: nazwa Towaru, model, kod, dane
pozwalające na zidentyfikowanie Towaru,
opis wady,
datę stwierdzenia wady,
ilość reklamowanego Towaru,
imię i nazwisko, adres, e-mail oraz telefon do osoby, z którą należy się kontaktować w sprawie zgłoszenia
reklamacyjnego,
adres, pod którym znajduje się reklamowany Towar.
Do zgłoszenia reklamacyjnego powinny być załączone:
zdjęcia dokumentujące zgłaszaną wadę i jej wielkość,
uprawdopodobnienie okoliczności zakupu reklamowanego Towaru (np. paragon, faktura, itd.).
Kupujący może złożyć zgłoszenie reklamacyjne wykorzystując wzór formularza reklamacyjnego dostępny na stronie
internetowej Gwaranta.
W celu przyspieszenia procesu rozpatrywania reklamacji zaleca się od razu w zgłoszeniu reklamacyjnym przekazać
Gwarantowi wszelkie informacje i dokumenty określone w niniejszych warunkach gwarancji.
5. Gwarant ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku uznania reklamacji
wykonanie obowiązków wynikających z gwarancji (określonych w §1 ust. 3 Warunków gwarancji) nastąpi w rozsądnym
czasie od chwili, w której Gwarant został poinformowany przez kupującego o braku zgodności Towaru z umową, i bez
nadmiernych niedogodności dla kupującego, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim kupujący go nabył.
Szybkość realizacji procedury reklamacyjnej zależy m.in. od zapewnienia Gwarantowi przez kupującego możliwości
swobodnego dokonania oględzin / sprawdzenia Towaru oraz wykonania innych czynności określonych warunkami
gwarancji. Terminy weryfikacji wady lub jej usunięcia zostaną uzgodnione z kupującym.
6. Zaleca się powstrzymanie od korzystania z wadliwego Towaru.
7. Zaleca się przygotować Towar do procedury reklamacyjnej, np. przez oczyszczenie Towaru, zdemontowanie
osprzętu/elementów kupującego.
8. Gwarant zastrzega sobie prawo naprawy Towaru w miejscu jego użytkowania.
9. Gwarant nie ma obowiązku zapewnienia Towaru zastępczego na czas niezbędny do weryfikacji zgłoszenia reklama-
cyjnego.
10. Wadliwy Towar jak również części Towaru, które zostały wymienione, stają swłasnością Gwaranta, niezależnie od oceny
Gwaranta. Kupujący nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.
11. W przypadku wymiany Towaru na nowy lub dokonania istotnej naprawy Towaru, okres gwarancji liczony jest od nowa.
Jako istotną naprawę określa się w szczególności wymianę korpusu Towaru. W przypadku wymiany innych elementów
Towaru, gwarancja na wymienione elementy również liczona jest od nowa i wynosi 2 lata od daty jej wydania do
zgłoszenia.
12. W przypadku gdy podczas oględzin Towaru stwierdzi się niezgodność montażu Towaru z instrukcją, skutkujące
koniecznością poprawy montażu i tym samym dodatkowymi kosztami demontażu Towaru, koszty te pokrywa Kupujący.
Koszty demontażu Towaru nieprawidłowo zamontowanego oraz poprawnego montażu zostaną oszacowane przez
przedstawiciela Gwaranta, a usługa poprawnego montażu zostanie wykonana, po uzyskaniu zgody Klienta na obciążenie
go dodatkowymi kosztami.
13. Do wykonania obsługi gwarancyjnej upoważniony jest Gwarant i podmioty specjalistyczne wskazane przez Gwaranta.
14. Warunki gwarancji obowiązują od dnia 1 kwietnia 2025.
Polski | KARTA GWARANCYJNA
Obowiązuje dla produktów zakupionych po 01.04.2025.
5
CERAMIKA ŁAZIENKOWA
WARUNKI GWARANCJI PRODUKTÓW DEANTE
Szanowni Państwo,
Dziękujemy za dokonanie zakupu towaru polskiej marki Deante (zwanego dalej Towarem). Wierzymy, że zakupiony towar spełni
Państwa oczekiwania, podnosząc walory estetyczne i funkcjonalne urządzanego wnętrza. Prosimy o dokładne zapoznanie s
z niniejszymi warunkami gwarancji, postępowanie zgodnie z zasadami prawidłowej eksploatacji towaru, opisanymi w szczególności
w instrukcji do Towaru, użytkowanie Towaru zgodne z przeznaczeniem, ścisłe przestrzeganie warunków gwarancji i instrukcji do
Towaru oraz staranne przechowywanie niniejszego dokumentu przez cały okres użytkowania Towaru. Znajomość i stosowanie
zasad określonych w warunkach gwarancji oraz instrukcji do Towaru jest podstawą długotrwałego korzystania z Towaru.
Życząc przyjemnego użytkowania Towaru, zespół Deante pozostaje do Państwa dyspozycji.
§1 Zakres gwarancji
1. Gwarancja udzielana jest przez Deante Sp. z o.o. z siedzibą, przy ulicy Twarda 11/13, 95-100 Zgierz, Polska, zwaną dalej
Gwarantem.
2. Gwarant na zasadach określonych w warunkach gwarancyjnych udziela gwarancji na towar wymieniony poniżej i tylko
we wskazanym zakresie (a-c):
a. Zachowanie koloru i wymiaru w granicach tolerancji określonymi normami;
b. jednolitość szkliwa, wykluczając samoczynne powstawanie pajęczynek i pęcherzy na powierzchni ceramicznej;
c. trwałość części mechanicznych (osprzętu, akcesoriów zakupionych w komplecie), jeśli przedwczesne zużycie nie
spowodowane jest wadliwą eksploatacją bądź nieprawidłowym montażem;
Zwany dalej Towarem.
3. Gwarant na zasadach określonych w niniejszych warunkach gwarancji, udziela gwarancji na Towar (z zastrzeżeniem §3
ust. 2) konsumentowi i osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy
z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, którzy nabyli nowy Towar objęty
gwarancją, pochodzący z dystrybucji Gwaranta (zwanymi dalej kupującym) jak również jednostce organizacyjnej, której
ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonała zakupu towaru w ramach prowadzonej swojej działalności
gospodarczej pod warunkiem dokonywania regularnych (min. jeden raz w roku), udokumentowanych przeglądów
technicznych i konserwacji produktów przez osoby uprawnione
4. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady materiałowe i wynikające z procesu technologicznego powstałe
z przyczyn tkwiących w Towarze, w momencie jego wydania kupującemu.
5. Z tytułu gwarancji przysługuje prawo do bezpłatnej naprawy lub wymiany towaru.
6. Gwarant może dokonać wymiany, gdy kupujący żąda naprawy, lub Gwarant może dokonać naprawy, gdy kupujący żąda
wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo
wymagałoby nadmiernych kosztów dla Gwaranta. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Gwaranta uwzględnia się
wszelkie okoliczności sprawy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla
Gwaranta, może on odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z umową w takim przypadku Gwarant zastrzega sobie
prawo (według swojego wyboru) obniżenia ceny, odstąpienia od umowy lub wymiany na inny produkt z oferty Gwaranta.
7. Gwarancja obejmuje tylko obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
8. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o niezgodności
Towaru z umową, oraz uprawnień kupującego wynikających z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756