Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana MUDUKO Mix Tura Gobliny atakują magiczne laboratorium

Instrukcja obsługi Gra karciana MUDUKO Mix Tura Gobliny atakują magiczne laboratorium

Wróć
2
3
2
3
Zostać jedynym goblinem, który ujdzie z życiem.
Jeśli jako jedynemu uda Ci się przeż zabójcze eliksiry
wiedźmy – wygrasz rozgrywkę.
*Dodaliśmy również czyste karty,
abyś mógł wymyślić własne zasady!
CEL
CEL
ZAWARTO
ZAWARTO
4
5
1. Rozdziel karty zabójczych eliksirów, bezpiecznych eliksirów,
goblinów i akcji na osobne stosy.
2. Każdy gracz otrzymuje jeden zabójczy eliksir, trzy bezpieczne
eliksiry i jedną kartę goblina (wybraną bądź losową). Gracze
kładą na stole w polu gry kartę goblina skierowaną „żywą”
stroną do góry. Tasują karty eliksirów i kładą je rewersem do
góry – jedną obok drugiej – przy swojej karcie goblina. Na
koniec każdy gracz otrzymuje jeden żeton andotum.
3. Potasuj i umieść talię kart akcji rewersem do góry na środku
stołu w zasięgu wszystkich graczy. Obok powstanie stos kart
odrzuconych, układanych awersem do góry.
Jeśli pozostaną jakieś karty eliksirów i goblinów, należy
ułożyć je awersem do góry w 3 odpowiednich taliach
(zabójcze i bezpieczne eliksiry osobno) na środku stołu
obok talii kart akcji. Zrób to samo z pozostałymi żetonami
andotum.
Rozgrywkę rozpoczyna gracz o najbardziej zielonej skórze.
W przypadku remisu rozpoczyna gracz, który najlepiej udaje
goblina.
UWAGA! Od tego momentu termin
„GOBLIN” odnosi się do graczy.
PRZYGOTOWANIE
PRZYGOTOWANIE
4
5
Rozgrywka prowadzona jest w turach zgodnie z ruchem
wskazówek zegara. W trakcie swojej tury każdy goblin ciągnie
kartę z wierzchu talii kart akcji, odczytuje instrukcje i wykonuje
wskazaną akcję.
Po wykonaniu wskazanej na niej akcji karta odkładana jest
awersem do góry na stos kart odrzuconych i swoją turę zaczyna
kolejny goblin.
Jeśli goblin wyciągnie kartę zaklęcia, zamiast odłożyć ją na stos
kart odrzuconych, musi umieścić ją awersem do góry obok
swojej karty goblina. (Zob. Zaklęcia s. 12)
Należy przestrzegać tego samego porządku gry od początku
do końca rozgrywki, niezależnie od tego, którzy gracze musieli
wypić eliksiry i które gobliny zmieniły się w duchy czy ożyły.
ZNACZNIK TURY.
Daj tę kartę graczowi, który
zaczyna rozgrywkę. Kiedy
gracz kończy swoją turę,
przekazuje znacznik graczowi
po swojej lewej. Dzięki niej
dziecie wiedzieć, który
gracz jest aktywny w danym
momencie, choć jej użycie
nie jest obowiązkowe.
JAK GRA
JAK GRA
?
?

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756