Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana MUDUKO Zbuntowane księżniczki

Instrukcja obsługi Gra karciana MUDUKO Zbuntowane księżniczki

Wróć
KSIĘŻNICZKI
ZASADY GRY
2
Królewna Śnieżka, Pocahontas,
Kopciuszek i inne księżniczki
z baśni spotykają się
na pięciodniowym balu.
Książę z bajki nie został zaproszony,
ale próbuje dostać się na bal,
aby się im oświadczyć. Tylko że ty,
jako wolna, niezależna księżniczka,
starasz się unikać oświadczyn.
Której księżniczce uda się pozostać
singielką do końca balu?
KSIĘŻNICZKI
1
8
1
KSIĘŻNICZKI
i
1
Bal maskowy
Wszyscy z wy jątkiem osoby, która
rozpoczyna lewę, zagrywają swoje karty,
wykładając je na stół zakryte.
a
3
Dawno, dawno temu…
Ta runda nie ma specjalnych zasad.
KSIĘŻNICZKI
Hipnotyczny śpiew
Zdecyduj, jakiego typu kartę musi
zagrosoba, która rozpoczyna lewę.
Mała Syrenka
Królewna Śnieżka
Siedmiu krasnoludków
Zagraj 7 lub niższą kartę,
tak jakby to było zero.
1
1
KSIĘŻNICZKI
1
3
5
2
4
Suma
3
12 kart Królowych (1−12)
12 kart Zwierząt (1–12,
w tym Żaba – numer 8)
26 kart rund (a–z)
1 notes do zapisywania punktów
12 kart Wróżek (1–12)
12 kart Książąt (1–12)
12 kart Księżniczek
Zawartość pudełka
11
12
1
11
12
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
4
Przygotowanie
1. Wybierz księżniczkę. Potasuj karty Księżniczek i rozdaj
po 2 każdemu z graczy. Każdy gracz wybiera 1 ze swoich
2 kart Księżniczek, kładzie ją przed sobą zakrytą, a drugą
Księżniczkę odkłada do pudełka. Następnie gracze jed-
nocześnie odkrywają swoje karty Księżniczek. Każda
księżniczka ma wyjątkową moc obowiązującą podczas całej
gry (patrz „Karty Księżniczek”, str.21).
2. Uczestnicy balu. Przygotuj talię z kartami czterech typów:
Wróżki, Zwierzęta, Książęta i Królowe.
W zależności od liczby grających zawartość talii będzie
inna.
3. Po przygotowaniu talii wybierzcie losowo osobę, która
potasuje karty i rozda je wszystkie po równo między
graczy. Karty muszą pozostać zakryte.
Grę rozpoczyna osoba na lewo od rozdającego.
Jeśli grają 3 osoby,
zostaw w pudełku
wszystkie karty
z numerami
1, 11, i 12.
W przypadku gry
na 4 lub 5 osób zostaw
w pudełku wszystkie
karty z numerami
11 i 12.
Jeśli gra 6 osób, użyj
wszystkich kart.
5
4. Zorganizuj bal. Weź 5 kart rund (patrz „Karty rund”,
str. 12) i ułóż je zakryte w rzędzie w widocznym miejscu.
Jeśli chcesz, możesz samodzielnie wybrać karty, możesz
też zrobić to losowo. Kart oznaczonych czarną klepsydrą
(z ciemniejszym rewersem) najlepiej używać tylko
w ostatniej rundzie.
Uwaga: Jeśli to Twoja pierwsza gra, zalecamy zacząć od kart rund
a, b, c, d oraz e.
4a. Możliwość skrócenia gry: Jeśli gracze uważają, że standar-
dowe 5 rund zajmujeza dużo czasu, można rozegrać
tylko 3 rundy. Kart oznaczonych czarną klepsydrą
(i z ciemniejszymi rewersami) należy używać tylko
w ostatniej rundzie.
5. Punktacja: Połóż z boku notes do zapisywania punktów.
3
5
4
1
Przykładowe przygotowanie rozgrywki dla 4 osób.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756