Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL 3 Rozdziały 2022932

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL 3 Rozdziały 2022932

Wróć
2
Zawartość
50 kart
o wartościach
od „1” do „50”
115 żetonów punktów:
50 żetonów klejnotów
50 żetonów serc
15 żetonów gwiazd
Cel gry
Dawno, dawno temu była sobie magiczna księga
baśni podzielona na trzy części, znana jako „3 roz-
działy”.
Dzisiaj Ty możesz stać się częścią opowieści!
W rozdziale I wybierzesz swoich baśniowych towa-
rzyszy. W rozdziale II sprawdzisz skuteczność swo-
jej drużyny w grze polegającej na zagrywaniu kart.
W rozdziale III zbierzesz cenne punkty i zakończysz
swoją historię.
10+ 2–6 graczy
Joe Hout Jan Bintakies
2929
KSIĘŻNICZKA
Z kartą Smoka 50 :
.
4141
JEDNOROŻEC
Jeśli jest co
najmniej 1 karta z :
.
4646
WĄŻ MORSKI
5050
SMOK
Około 30 minut
3
Czy podołasz wyzwaniom wszystkich trzech roz-
działów i zdobędziesz najwięcej punktów?
Budowa karty
Każda karta przedstawia inną baśniową postać
i ma wartość od „1” do „50”. Większość postaci
ma również cechy i zdolności.
4343 WAMPIR
Jeśli udało Ci się
wygrać rundę:
.
2
3
1
4
1. nazwa
2. wartość
3. cechy
4. zdolności
Symbole cech postaci
potwór magiczna
czarny charakter zwierzę
dziecko krasnoludek
z Krainy Czarów królewska
4
7 kart i połóż ją zakrytą przed sobą. Pozostałe prze-
każ osobie po lewej stronie. Kontynuujcie, aż każ-
dy będzie miał przed sobą 7 zakrytych kart. Swoją
ostatnią kartę na ręce odłóż zakrytą do pudełka. Nie
będzie potrzebna podczas tej rozgrywki. Podczas
całego rozdziału I możesz bez ograniczeń przeglą-
dać wybrane przez siebie karty. Teraz weź na rękę
7 leżących przed Tobą kart.
Rozgrywka dla 3 graczy
Wybieraj karty zgodnie z opisanymi powyżej
zasadami, przekazując pozostałe na ręce karty
osobie po lewej stronie. Gdy każdy wybierze po
4 karty, odłóż resztę kart na bok. Weź z pudełka
talię i rozdaj wszystkim ponownie po 8 kart, po
czym wróć do procesu wybierania kart. Gdy każ-
dy wybierze po 8 kart, odłóż wszystkie pozostałe
karty do pudełka. W rozgrywce dla 3 graczy na
koniec rozdziału I każdy powinien mieć po 8 kart
na ręce.
Zdolności kart zapewniają żetony punktów
raz w rozdziale II i raz w rozdziale III. Wyjątek
stanowią zdolności z symbolem pieczęci
albo . Te zdolności zapewniają żetony punk-
tów tylko w rozdziale wskazanym na pieczęci.
Poniżej przedstawiono zasady gry dla 3–6 graczy.
Zasady gry dla 2 graczy znajdziesz na stronach
11–15.
Przygotowanie do gry
Potasuj wszystkie karty i rozdaj każdemu po
8 zakrytych kart. Odłóż pozostałe karty do pudełka
bez patrzenia na nie. Żetony punktów umieść
w puli ogólnej w zasięgu wszystkich.
Przebieg gry
Gra jest podzielona na 3 fazy nazywane rozdziałami.
W rozdziale I wybieracie karty.
W rozdziale II rozgrywacie kolejne rundy, w któ-
rych zagrywacie po 1 karcie na raz i porównujecie
je z kartami zagranymi przez pozostałych.
W rozdziale III zdobywacie punkty za zagrane
karty.
Rozdział I: WybierzRozdział I: Wybierz
Przyjrzyj się swoim 8 kartom na ręce. Wybierz 1 z nich
i połóż ją zakrytą przed sobą. Gdy każde z Was poło-
ży przed sobą kartę, przekażcie pozostałe 7 kart oso-
bie po lewej stronie. Wybierz 1 spośd otrzymanych
5
7 kart i połóż ją zakrytą przed sobą. Pozostałe prze-
każ osobie po lewej stronie. Kontynuujcie, aż każ-
dy będzie miał przed sobą 7 zakrytych kart. Swoją
ostatnią kartę na ręce odłóż zakrytą do pudełka. Nie
będzie potrzebna podczas tej rozgrywki. Podczas
całego rozdziału I możesz bez ograniczeń przeglą-
dać wybrane przez siebie karty. Teraz weź na rękę
7 leżących przed Tobą kart.
Rozgrywka dla 3 graczy
Wybieraj karty zgodnie z opisanymi powyżej
zasadami, przekazując pozostałe na ręce karty
osobie po lewej stronie. Gdy każdy wybierze po
4 karty, odłóż resztę kart na bok. Weź z pudełka
talię i rozdaj wszystkim ponownie po 8 kart, po
czym wróć do procesu wybierania kart. Gdy każ-
dy wybierze po 8 kart, odłóż wszystkie pozostałe
karty do pudełka. W rozgrywce dla 3 graczy na
koniec rozdziału I każdy powinien mieć po 8 kart
na ręce.
Zdolności kart zapewniają żetony punktów
raz w rozdziale II i raz w rozdziale III. Wyjątek
stanowią zdolności z symbolem pieczęci
albo . Te zdolności zapewniają żetony punk-
tów tylko w rozdziale wskazanym na pieczęci.
Poniżej przedstawiono zasady gry dla 3–6 graczy.
Zasady gry dla 2 graczy znajdziesz na stronach
11–15.
Przygotowanie do gry
Potasuj wszystkie karty i rozdaj każdemu po
8 zakrytych kart. Odłóż pozostałe karty do pudełka
bez patrzenia na nie. Żetony punktów umieść
w puli ogólnej w zasięgu wszystkich.
Przebieg gry
Gra jest podzielona na 3 fazy nazywane rozdziałami.
W rozdziale I wybieracie karty.
W rozdziale II rozgrywacie kolejne rundy, w któ-
rych zagrywacie po 1 karcie na raz i porównujecie
je z kartami zagranymi przez pozostałych.
W rozdziale III zdobywacie punkty za zagrane
karty.
Rozdział I: WybierzRozdział I: Wybierz
Przyjrzyj się swoim 8 kartom na ręce. Wybierz 1 z nich
i połóż ją zakrytą przed sobą. Gdy każde z Was poło-
ży przed sobą kartę, przekażcie pozostałe 7 kart oso-
bie po lewej stronie. Wybierz 1 spośród otrzymanych

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756