Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL 3 Rozdziały 2022932
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(111)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL 3 Rozdziały 2022932
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
2
Za
w
art
ość
50 kart
o
wartościach
od „1” do „50”
115 żetonów punktó
w:
50
żetonów klejnotów
50
żetonów serc
15
żetonów gwiazd
Cel gry
Dawno, dawno temu była sobie magiczna księga
baśni podzielona na trzy części, znana jako „3 roz-
działy”.
Dzisiaj T
y możesz stać się częścią opowieści!
W rozdziale I wybierzesz swoich baśniowych towa-
rzyszy
. W rozdziale II sprawdzisz skuteczność swo
-
jej drużyny w grze polegającej na zagrywaniu kart.
W rozdziale III zbierzesz cenne punkty i zakończysz
swoją historię.
10+
2–6 graczy
Joe Hout
Jan Bintakies
29
29
KSIĘŻNI
C
ZKA
Z ka
rtą
Smok
a
50
:
.
41
41
JEDNOROŻEC
J
eśli
j
est
co
najm
niej
1
k
arta
z
:
.
46
46
WĄŻ M
ORSKI
50
50
SMOK
Około 30 minut
3
Czy podołasz wyzwaniom wszystkich trzech roz
-
działów i zdobędziesz najwięcej punktów?
Budo
w
a karty
Każda karta przedstawia inną baśniową postać
i ma wartość od „1” do „50”. Większość postaci
ma również cechy i zdolności.
4
3
4
3
W
AMPIR
Jeśli udało Ci się
wygrać r
undę:
.
2
3
1
4
1
.
nazw
a
2
.
w
artość
3
.
cech
y
4
.
zdolności
S
ymbole cech postaci
potwór
magic
zna
cz
arn
y char
akter
zwierzę
dziecko
kr
asnoludek
z Kr
ain
y Czar
ó
w
kr
ólewsk
a
4
7 kart i połóż ją zakrytą przed sobą. Pozostałe prze
-
każ osobie po lewej stronie. Kontynuujcie, aż każ
-
dy będzie miał przed sobą 7 zakrytych kart. Swoją
ostatnią kartę na ręce odłóż zakrytą do pudełka. Nie
będzie potrzebna
podczas
tej rozgrywki. Podczas
całego rozdziału I możesz bez ograniczeń przeglą
-
dać
wybrane
przez
siebie
karty
.
T
eraz
weź
na
rękę
7 leżących przed T
obą kart.
R
o
zgry
wk
a dla 3 gr
ac
zy
Wybieraj
karty
zgodnie
z
opisanymi
powyżej
zasadami, przekazując pozostałe na ręce karty
osobie po lewej stronie. Gdy każdy wybierze po
4 karty
, odłóż resztę kart na bok. W
eź z pudełka
talię i rozdaj wszystkim ponownie po 8 kart, po
czym wróć do procesu wybierania kart. Gdy każ
-
dy
wybierze po
8 kart, odłóż
wszystkie
pozostałe
karty do pudełka. W rozgrywce dla 3 graczy na
koniec rozdziału I każdy powinien mieć po 8 kart
na ręce.
Zdolności kart zapewniają żetony punktów
raz w rozdziale II i raz w rozdziale III. Wyjątek
stanowią zdolności z symbolem pieczęci
albo
. T
e zdolności zapewniają żetony punk
-
tów tylko w rozdziale wskazanym na pieczęci.
Poniżej przedstawiono zasady gry dla 3–6 graczy
.
Zasady gry dla 2 graczy znajdziesz na stronach
11–15.
Przy
goto
w
anie do gry
Potasuj wszystkie karty i rozdaj każdemu po
8 zakrytych kart
. Odłóż pozostałe karty do pudełka
bez patrzenia na nie. Żetony punktów umieść
w puli ogólnej w zasięgu wszystkich.
Przebieg gry
Gra jest podzielona na 3 fazy nazywane rozdziałami.
W
rozdziale I
wybieracie karty
.
W
rozdziale II
rozgrywacie kolejne rundy
, w któ-
rych zagrywacie po 1 karcie na raz i porównujecie
je z kartami zagranymi przez pozostałych.
W
rozdziale III
zdobywacie punkty za zagrane
karty
.
R
ozdział I: W
ybierz
R
ozdział I: W
ybierz
Przyjrzyj się swoim 8 kartom na ręce. Wybierz
1 z nich
i połóż ją zakrytą przed sobą. Gdy każde z Was poło
-
ży przed sobą kartę, przekażcie pozostałe 7 kart oso
-
bie po lewej stronie. Wybierz 1 s
poś
ró
d o
trz
ym
any
ch
5
7 kart i połóż ją zakrytą przed sobą. Pozostałe prze-
każ osobie po lewej stronie. Kontynuujcie, aż każ
-
dy będzie miał przed sobą 7 zakrytych kart. Swoją
ostatnią kartę na ręce odłóż zakrytą do pudełka. Nie
będzie potrzebna
podczas tej rozgrywki. Podczas
całego rozdziału I możesz bez ograniczeń przeglą
-
dać wybrane przez siebie karty
. T
eraz weź na rękę
7 leżących przed T
obą kart.
R
ozgrywk
a dla 3 gr
aczy
Wybieraj karty zgodnie z opisanymi powyżej
zasadami, przekazując pozostałe na ręce karty
osobie po lewej stronie. Gdy każdy wybierze po
4 karty
, odłóż resztę kart na bok. Weź z pudełka
talię i rozdaj wszystkim ponownie po 8 kart, po
czym wróć do procesu wybierania kart. Gdy każ
-
dy
wybierze po
8 kart, odłóż
wszystkie
pozostałe
karty do pudełka. W rozgrywce dla 3 graczy na
koniec rozdziału I każdy powinien mieć po 8 kart
na ręce.
Zdolności kart zapewniają żetony punktów
raz w rozdziale II i raz w rozdziale III. Wyjątek
stanowią zdolności z symbolem pieczęci
albo
. T
e zdolności zapewniają żetony punk-
tów tylko w rozdziale wskazanym na pieczęci.
Poniżej przedstawiono zasady gry dla 3–6 graczy
.
Zasady gry dla 2 graczy znajdziesz na stronach
11–15.
P
rzy
goto
w
ani
e do gry
Potasuj wszystkie karty i rozdaj każdemu po
8
zakrytych
kart
.
Odłóż pozostałe karty
do
pudełka
bez patrzenia na nie. Żetony punktów umieść
w puli ogólnej w zasięgu wszystkich.
P
rzebieg gry
Gra jest podzielona na 3 fazy nazywane rozdziałami.
W
r
ozdziale I
wybieracie karty
.
W
r
ozdziale II
rozgrywacie kolejne rundy
, w któ
-
r
y
ch
z
ag
r
y
wa
c
i
e
p
o
1 k
ar
c
i
e n
a
r
a
z
i
p
or
ó
w
nu
j
e
c
ie
je z kartami zagranymi przez pozostałych.
W
r
ozdziale III
zdobywacie punkty za zagrane
karty
.
R
o
zdział I: W
ybierz
R
o
zdział I: W
ybierz
Przyjrzyj się swoim 8 kartom na ręce. Wybierz
1 z nich
i połóż ją zakrytą przed sobą. Gdy każde z W
as poło
-
ży przed sobą kartę, przekażcie pozostałe 7 kart oso
-
bie po lewej stronie. Wybierz 1
s
p
o
ś
r
ó
d
o
t
r
z
y
m
a
n
y
c
h
NOWOŚCI
Motorola Edge 70
Yanosik Go
Apple MacBook Pro 2025
iPhone 17 PRO
Philips OneUp
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
APPLE MacBook Pro 2025
Samsung Fold 7
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Czajnik na gaz
Zgrzewarka próżniowa
Garnki
Mop elektryczny
Termometr elektroniczny
Pistolet do masażu
Masażer do stóp
Myjka do okien
Maszynka do makaronu
Myjka parowa
PORADNIK MEDIA EXPERT
Ranking odkurzaczy pionowych
Ranking smartwatchy damskich
Ranking parownic do ubrań
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Ranking gier planszowych
Ranking robotów sprzątających
POMYSŁ NA PREZENT
Prezenty Świąteczne
Zabawki
LEGO
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
Gry planszowe
Prezent dla Niego
Prezent dla Niej
Prezent dla Dzieci
Prezent dla Seniorów
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Jakie kable do głośników wybrać?
Ranking perfum męskich [TOP10]
Jak podłączyć pada do telefonu?
Największy konkurent Cyberpunk 2077? Neon Giant pokazuje grę NO LAW
Hulajnoga elektryczna – przepisy i zasady bezpiecznej jazdy
Ranking bieżni domowych [TOP10]
Ranking suszarek do prania [TOP10]
Pozwolenie na latanie dronem – przepisy
Klawiatura i myszka do telefonu. Wszystko, co musisz wiedzieć!
Ranking proszków do prania [TOP10]
Jaka stacja pogodowa do domu – na co zwrócić uwagę?
Czego nie może jeść pies? Szkodliwe produkty dla pupila
Ranking wiertarko-wkrętarek z udarem [TOP10]
Jak usunąć kamień z czarnej baterii?
Jakie biurko gamingowe wybrać? Praktyczny poradnik dla gamera
Sprawdź więcej poradników