Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Colt Express Szeryf i Więźniowie

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Colt Express Szeryf i Więźniowie

Wróć
40'
3–8
10+
Christophe Raimbault
Jordi Valbuena
www.wydawnictwo.rebel.pl
2 3
Raz jeszcze niesławni bandyci planują napad na ekspres Union Paci c. Szeryf Samuel Ford
jest uzbrojony i już na nich czeka. Będzie się jednak musiał zmierzyć z nowym przeciwnikiem –
nieuchwytną Mei! Szeryf musi mieć się na baczności, bo Mei jest niebezpieczna jak żmija!
ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA
Wagon Więzienny
Uwaga! Przed pierwszą rozgrywką
ostrożnie złóżcie Wagon Więzienny
według załączonej instrukcji.
2 plansze Postaci
pionek Szeryfa z Gwiazdą
pionek konia (dla siódmego
Bandyty podczas rozgrywki
z dodatkiem „Konie
i dyliżans”)
2 Torby Pocztowe
(o wartości 200$ i 1200$)
Worek z pieniędzmi
o wartości 250$
7 kart Więźniów
7 kart Genialnych Pomysłów
7 Listów Gończych
14 kart Celów Szeryfa
18 kart Mei
23 karty Szeryfa
13 kart Rund
– 5 kart dla 2–4 Bandytów
– 5 kart dla 5–7 Bandytów
– 3 karty Stacji
3 karty Bijatyki
(Złoty Cios,
Srebrny Cios i
Brązowy Cios)
Żółty pionek z gry podstawowej (wcześniej pionek Szeryfa) staje się pionkiem Mei
(nowego Bandyty z tego dodatku). Pionek z gwiazdą staje się nowym pionkiem Szeryfa.
CEL GRY
Nienawidzisz bezprawia? Ten dodatek pozwoli jednemu graczowi wcielsię
w Szeryfa!
Szeryf chce osiągć 5 celów. Jeśli uda mu się osiągć przynajmniej 4, wygra grę!
Jeśli mu się nie powiedzie (i TYLKO wtedy!), wygra najbogatszy Bandyta.
Uwaga! W tej instrukcji gracze będą nazywani „Szeryfem” (gracz, który wciela się
w Szeryfa) albo „Bandytami” (pozostali gracze).
7 Nakazów
Aresztowania
7 Specjalnych
Celów
Z tych 5 kart należy utworzyć zakryty stos i umieścgo na polu Nadchodzących
Celów na planszy Szeryfa. Szeryf NIE ME jeszcze podglądać swoich celów!
Podczas rozgrywki na 24 Bandytów należy korzystać z Lokomotywy, 4 Wagonów
i Wagonu Wziennego.
Podczas rozgrywki na 57 Bandytów należy korzystać z Lokomotywy, 5 Wagonów
i Wagonu Wziennego.
Wagon Wzienny zawsze jest Brankardem.
4
1
2
3
2 3
2
1
33
4
7 Listów Gończych
14 kart Celów Szeryfa
23 karty Szeryfa
3 karty Bijatyki
(Złoty Cios,
Srebrny Cios i
Brązowy Cios)
Żółty pionek z gry podstawowej (wcześniej pionek Szeryfa) staje się pionkiem Mei
(nowego Bandyty z tego dodatku). Pionek z gwiazdą staje się nowym pionkiem Szeryfa.
CEL GRY
Nienawidzisz bezprawia? Ten dodatek pozwoli jednemu graczowi wcielsię
w Szeryfa!
Szeryf chce osiągć 5 celów. Jeśli uda mu się osiągć przynajmniej 4, wygra grę!
Jeśli mu się nie powiedzie (i TYLKO wtedy!), wygra najbogatszy Bandyta.
Uwaga! W tej instrukcji gracze będą nazywani „Szeryfem” (gracz, który wciela się
w Szeryfa) albo „Bandytami” (pozostali gracze).
Gracze wybierają jedosobę spośród siebie. Ten gracz zostaje Szeryfem
i otrzymuje planszę Szeryfa. Na polu twarzy Szeryfa należy umieścić stos
kart Bijatyki (stroną z Ciosem ku dołowi). oty Cios powinien się znaleźć na
wierzchu stosu, a Brązowy Cios na spodzie.
Karty Akcji Szeryfa należy potasowi umieścić rewersami ku górze na polu
talii planszy Szeryfa.
Na odpowiednich polach planszy Szeryfa należy umieścić 2 stosy kart Pocisków
(Szeryf ma 2 colty!). Odkryte stosy należy ułożw malejącej kolejności – od
6 Pocisków do 1.
Należy odłożyć do pudełka Nakazy Aresztowania Bandytów niebiorących
udziału w grze. Pozostałe Nakazy Aresztowania należy potasowi wylosow2.
Gracze nie mogą ich podgdać!
Z tych 5 kart należy utworzyć zakryty stos i umieścić go na polu Nadchodzących
Celów na planszy Szeryfa. Szeryf NIE MOŻE jeszcze podglądać swoich celów!
Podczas rozgrywki na 2–4 Bandytów należy korzystać z Lokomotywy, 4 Wagonów
i Wagonu Więziennego.
Podczas rozgrywki na 2–3 Bandytów należy odłożdo pudełka 2 karty Specjalnych
Celów „Pełen owiui Arcywróg”. Pozostałe karty Specjalnych Celów należy
potasować, a następnie bez podgdania wylosow3. Te 3 karty Specjalnych Celów
należy potasować z 2 Nakazami Aresztowania.
przygotowanie pociągu dla 5 graczy
(4 Bandytów i Szeryfa)
PRZYGOTOWANIE
Wszyscy gracze usuwają karty Szeryfa ze swoich talii Akcji i odadają je do pudełka.
Te karty nie będą potrzebne podczas rozgrywek z tym dodatkiem.
Wszyscy gracze usuwają karty Jazdy ze swoich talii Akcji i odkładają je do pudełka.
Te karty nie będą potrzebne podczas rozgrywek z tym dodatkiem, chyba że gracze
korzystają też z dodatku „Konie i dyliżans”.
Każdy Bandyta dodaje do swojej talii Akcji po karcie Genialnego Pomysłu
w swoim kolorze.
Każdy Bandyta umieszcza przed sobą List Gończy przedstawiający jego postać
(stroną z 500$ ku górze).
Podczas rozgrywki na 5–7 Bandytów należy korzystać z Lokomotywy, 5 Wagonów
i Wagonu Więziennego.
Wagon Więzienny zawsze jest Brankardem.
Zamiast Walizki w Lokomotywie należy umieścić 2 Torby Pocztowe rewersami
ku górze.
4 5
WAGON WIĘZIENNY
I GENIALNY POMYSŁ
W Wagonie Więziennym wolni Bandyci mogą przebywjedynie na korytarzu lub
dachu. Nikt nie może dobrowolnie wejść do celi. Tylko pojmani Bandyci mogą się
znajdować w celi.
Strzelanie do Bandyty w celi lub bicie go jest zakazane (nawet jeśli na to zasłużył!).
Podczas fazy Napadu karty Akcji Bandyty z celi – z wyjątkiem karty Genialnego
Pomysłu – nie wywołują żadnego efektu.
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY WAGON WI E ZI E N NY
Dach
Cela Korytarz
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
KARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁUKARTA GE N I A L N E G O POMY S ŁU
Nowa zasada dobierania kart (Faza 1: Planowanie)
Podstawowa zasada dobierania ulega zmianie. Od tej pory gracz może:
wzć 3 dodatkowe karty z wierzchu swojej talii i dodje do swojej ręki (tak
jak wcześniej) ALBO
przeszuktal(albo stos kart odrzuconych podczas rozgrywki z wariantem
eksperckim) i wziąć na rękę kartę Genialnego Pomyu, a następnie potasowtalię.
Fragment „Podręcznika idealnych piratów Dalekiego
Zachodu”, strona 247: „Prędzej czy później bandyta tra do
celi. Prawdziwy pirat Dalekiego Zachodu nigdy nie zobaczy
w tej celi końca – a jedynie punkt przejściowy. Więzień musi
poznać celę; jej nadzieje i marzenia; zrozumieć jej walkę
o sens i byt. STAĆ SIĘ celą! I znaleźć jej wadę konstrukcyjną,
w końcu to fuszerka”.
Akcja Genialnego Pomysłu
Dzianie tej akcji zależy od miejsca w pociągu, w którym znajduje się Bandyta.
Jeśli Bandyta nie znajduje się w Wagonie Więziennym (na dachu, na korytarzu
albo wewtrz celi), kopiuje ostatnzagraną przez dowolnego Bandykar
Akcji, która nie jest Genialnym Pomysłem.
Jeśli ostatnie zagrane karty należą do Szeryfa albo to inne Genialne Pomysły, gracz
będzie musiprzejrzeć stos rozpatrzonych kart. Jeśli na stosie nie ma żadnych
kart Akcji Bandytów, które można by skopiować, karta Genialnego Pomysłu nie
wywiera żadnego efektu.
Fragment „Podręcznika idealnych piratów Dalekiego Zachodu”, strona 165: „Przyjrzyj s
dobrze ci znanym rabusiom, tym, którym się udało, i tym za kratkami. Co odróżnia sukces od
porażki? Genialny pomysł. W ostatniej chwili w umyśle wziętego bandyty rodzi się genialny
pomysł, który ratuje go z rozpaczliwych sytuacji”.
Gracz musi ogłosić, którą opcję wybiera, zanim zacznie dobierać karty.
Jeśli gracz będzie posiadał kartę Wźnia na koniec gry, otrzyma 200$.
Bez względu na liczbę graczy należy wylosow3 karty Więźniów. Te karty należy
umieścić awersami ku górze obok Wagonu Więziennego. Pozoste karty Więźniów
należy odłożyć do pudełka.
Pionek Szeryfa należy umieścić w Lokomotywie. Podczas rozgrywki z tym dodatkiem
będzie nim gracz o numerze 1 (pierwszy gracz). Gracz po jego lewej będzie mieć
numer 2 itd. Bandyci o parzystych numerach umieszczają swoje pionki w wagonie
obok Brankardu. Bandyci o nieparzystych numerach umieszczają swoje pionki
w następnym, bliższym Lokomotywie Wagonie. W przeciwieństwie do Bandytów
Szeryf rozpoczyna bez Worka z 250$.
Szeryf, jako pierwszy gracz, rozpoczyna grę. Na początku następnej rundy
pierwszym graczem zostaje gracz po lewej od obecnego pierwszego gracza.
4 5
Podczas fazy Napadu karty Akcji Bandyty z celi – z wyjątkiem karty Genialnego
Pomysłu – nie wywołują żadnego efektu.
Korytarz
Wna wskazówka! Aby korzystać z kart Genialnych Pomysłów podczas fazy Napadu,
w momencie rozpatrzenia karty Akcji nie należy jej oddawać właścicielowi. Zamiast
tego z kart należy układać stos (w kolejności ich rozpatrywania). Dzięki temu łatwo
będzie ustalić ostatnia kartę, którą można skopiować Genialnym Pomysłem.
Fragment „Podręcznika idealnych piratów Dalekiego Zachodu”, strona 165: „Przyjrzyj s
dobrze ci znanym rabusiom, tym, którym się udało, i tym za kratkami. Co odróżnia sukces od
porażki? Genialny pomysł. W ostatniej chwili w umyśle wziętego bandyty rodzi się genialny
pomysł, który ratuje go z rozpaczliwych sytuacji”.
Tuco zagrał swoją kartę Genialnego
Pomysłu tuż po turze Szeryfa.
Nie może skopiować karty Akcji
Szeryfa, więc patrzy dalej. Ostatnią
zagraną kartą Akcji Bandyty jest
Cios Ghosta.
W związku z tym Tuco musi
go skopiować.
Jeśli Bandyta znajduje się w celi Wagonu Więziennego, ucieka z niej na korytarz
albo dach (wybór należy do gracza).
Jeśli Bandyta znajduje się na dachu albo na korytarzu Wagonu Więziennego,
gracz może:
Uwoln kar Więźnia. Gracz bierze jedną z dostępnych kart Więźniów
i umieszcza obok swojej karty (albo planszy) Postaci. Gracz nie może wykon
tej akcji, jeśli posiada już kartę Więźnia.
ALBO
Uwolninnego Bandyz celi i przesuć go do zajmowanego przez siebie
miejsca. Jeśli uwolniony Bandyta posiada jakieś Łupy, musi oddać 1 wybrany
żeton jako zapłatę za uwolnienie. Jeśli nie posiada Łupów, gracz uwolngo
z dobroci bandyckiego serca.
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
WI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI EWI E ZNIOWI E
Fragment „Podręcznika idealnych piratów Dalekiego Zachodu”, strona 599: „Jeśli będziesz
skrupulatnie stosować się do rad z tego podręcznika, w mig zostaniesz niesławnym
bandytą. Będziesz wiedzieć, kiedy to nastąpi, bo pomniejsze płotki będą chciały zostać
twoimi pomagierami”.
Bandycie może towarzyszyć tylko 1 Więzień naraz.
Każdy Więzień jest Zaufanym Pomagierem jednego z Bandytów
z gry (zaznaczono to na karcie Więźnia); nie ma znaczenia, czy
dany Bandyta bierze akurat udział w rozgrywce.
Uwolniony Więzień zapewni graczowi 1 z 2 zdolności, zależnie od tego, czy jest jego
Zaufanym Pomagierem, czy też służy innemu Bandycie.
Jeśli uwolniony Więzień nie jest Zaufanym Pomagierem gracza, zapewnia mu
zdolność swojego ulubionego Bandyty. Specjalna zdolność zaczyna dziod
momentu uwolnienia Więźnia i będzie działać, dopóki będzie towarzyszgraczowi.
Jeśli uwolniony Więzień jest Zaufanym Pomagierem gracza, pozwala mu
zabrać 2 żetony Łupów podczas rabunku. Ta zdolność działa jedynie wtedy, gdy
w Wagonie faktycznie znajdują się 2 żetony Łupów do zabrania!
Jeśli gracz będzie posiadał kartę Więźnia na koniec gry, otrzyma 200$.
Zaufany Pomagier Belle. Jeśli Belle i Bandyta, któremu towarzyszy jej Zaufany
Pomagier, są jedynymi celami akcji Strzu albo Ciosu, zdolność Belle ma
pierwszeństwo przed zdolnością Więźnia. 
Szeryf, jako pierwszy gracz, rozpoczyna grę. Na początku następnej rundy
pierwszym graczem zostaje gracz po lewej od obecnego pierwszego gracza.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756