Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Marvel: Rękawica Nieskończoności

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Marvel: Rękawica Nieskończoności

Wróć
O GRZEO GRZE
Wgrze
Rękawica Nieskończoności
Thanos próbuje
zdobyć 6 Kamieni Nieskończoności, dzięki którym
zyska potężną moc, adrużyna bohaterów
dokłada wszelkich starań, aby udaremnić jego
plany iocalić wszechświat!
Zeskanuj kod
i obejrzyj film
z zasadami.
2
ELEMENTYELEMENTY
13 KART THANOSA
© MARVEL © ZMG
Thanos
NIE MOŻESZ ZAGRAĆ TEJ KARTY.
JEŚLI THANOS ZOSTANIE
POKONANY, WTASUJ GO DO TAL
(PO DOBRANIU KARTY).
16 KART BOHATERÓW
© MARVEL © ZMG
WYBIERZ DOWOLNEGO GRACZA
Z DRUŻYNY BOHATERÓW. WYBRANY
GRACZ MOŻE STANĄĆ DO WALKI
Z THANOSEM.
kapitan Marv el
KARTA TORÓW ŻYCIA
(Z OPISEM PRZYGOTOWANIA
DO GRY NA ODWROCIE)
© MARVEL © ZMG
6 KART POMOCY
(DWUSTRONNYCH)
© MARVEL © ZMG
Nie możesz zagrtej
karty. (×1)
1
2
3
4
5
7
Odgadnij rękę gracza
z drużyny bohaterów. (×2)
Pokonaj kartę o wartości
„3” albo niższej. (×1)
Możesz walczyć z graczem
z drużyny bohaterów. (×1)
W1 żeton siły. (×1)
Dobierz i zwróć do tal
1 kartę. (×1)
1
Odgadnij ręce wszystkich
graczy z drużyny bohaterów. (×1)
2
Pokonaj kartę o wartości
„3” albo wyższej. (×1)
3
Możesz walczyć z 2 graczami
z drużyny bohaterów. (×1)
4
W3 żetony siły. (×1)
5
Dobierz i zwróć do tal
2 karty. (×1)
Skopiuj efekt karty. (×1)
6
© MARVEL © ZMG
1
Odgadnij rękę Thanosa. (×3)
2
Gracz z drużyny bohaterów potajemnie
ogląda kartę z ręki Thanosa. (×3)
3
Możesz walczyć z Thanosem. (×3)
4
Gracz z drużyny bohaterów bierze
1 żeton siły. (×3)
5
Zamień kolejność 3 wierzchnich kart
z tal. (×2)
6
Gracz z drużyny bohaterów może walczyć
z Thanosem. (×2)
9 ŻETONÓW SIŁY 2 SUWAKI
3
PRZYGOTOWANIE DO GRYPRZYGOTOWANIE DO GRY
1. Wybierz gracza, który będzie Thanosem.
Pozostali gracze tworzą drużynę bohaterów.
2. Rozdaj każdemu zgraczy po 1 karcie pomocy.
Pozostałe karty odłóż do woreczka.
3. Potasuj 16 kart bohaterów iutwórz znich zakrytą
talię. Umieść ją wzasięgu graczy zdrużyny
bohaterów irozdaj każdemu znich po
1 karcie
ztalii.
Ta karta stanowi rękę początkową.
4. Potasuj 13 kart Thanosa iutwórz znich zakrytą talię.
Umieść ją wzasięgu gracza wcielającego się
wThanosa irozdaj mu
2 karty
ztalii. Te karty
stanowią rękę początkową.
5. Utwórz pulę żetonów siły iumieść ją wzasięgu
wszystkich graczy.
6. Weź kartę torów życia iumieść suwak
na górnym polu na torze życia bohaterów.
Następnie umieść drugi suwak na torze
życia Thanosa na polu zliczbą odpowia-
dającą liczbie graczy (wliczając
wto
gracza, który wciela się wThanosa). Połóż
kartę torów życia na środku stołu, aby
była widoczna dla wszystkich graczy.
© MARVEL © ZMG
4
PRZEBIEG GRYPRZEBIEG GRY
Walcz olosy wszechświata, zagrywając karty
bohaterów, złoczyńców iKamieni Nieskończoności.
Wrozgrywce biorą udział 2 drużyny: drużyna Tha-
nosa, wktórego wciela się 1 gracz, idrużyna boha-
terów złożona zpozostałych graczy. Gra się kończy,
gdy dowolna drużyna straci wszystkie punkty życia
albo gdy Thanos zbierze wszystkie 6 kart Kamieni
Nieskończoności ipstryknie palcami.
TURA GRACZA
Tury przebiegają zgodnie zkierunkiem ruchu
wskazówek zegara. Thanos zawsze rozgrywa swoją
turę jako pierwszy.
Wswojej turze dobierasz 1 kartę ztalii. Thanos zawsze
dobiera ztalii Thanosa, apozostali gracze ztalii
bohaterów. Następnie zagrywasz 1 kartę, którą masz
na ręce, irozpatrujesz jej efekt.
Zagrana karta pozostaje odkryta wTwoim obszarze
gry. Pozostałe niezagrane karty zatrzymujesz na ręce.
(Thanos zatrzymuje 2 karty, agracze zdrużyny
bohaterów zatrzymują po 1 karcie).
5
POKONYWANIE KART I UTRATA PUNKTO
'W Z
.YCIA
Podczas rozgrywki Twoja karta może zostać poko-
nana. Gdy tak się stanie, Twoja drużyna traci 1 punkt
życia. Przesuń suwak na torze życia swojej drużyny
o1 pole wdół. Następnie połóż pokonaną kartę
odkrytą wswoim obszarze gry idobierz nową kartę
ztalii.
© MARVEL © ZMG
Uwaga!
Wprzeciwieństwie do
Listu miłosnego
wtej grze gracze nie odpadają zrundy.
DOBIERANIE NOWEJ KARTY Z TALII THANOSA
I WTASOWYWANIE KARTY
Na niektórych kartach ztalii Thanosa znajduje się
informacja, że należy wtasować je zpowrotem do
talii, jeśli zostaną pokonane. Wtakiej sytuacji musisz
dobrać nową kartę, zanim wtasujesz pokonaną kartę
do talii. Dzięki temu nie dobierzesz karty, która
właśnie została pokonana.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756