Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje i nowości
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Mordercze Krewetki
Znaleziono w kategoriach:
Gry karciane
(69)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Mordercze Krewetki
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
ST
OS
Y
PUNKT
O
W
ANY
CH
KART
T
rzymaj swój stos punktowanych kart rewersami (czarną stroną)
do góry
. Inni gracze mogą Cię w każdej chwili spytać, ile masz k
art
(ale nie jakiego koloru!), a Ty musisz im odpowiedzieć.
ZWY
CIĘSTWO
Wygrywa gracz,
który jako pierwszy
zgromadzi na
stosie punktowanych
kart
co najmniej 10 k
art
. K
olor k
art nie ma znaczenia.
CO,
JEŚLI SKOŃCZĄ SIĘ NAM KAR
TY?
Jeśli skończą się k
arty w Twoim akwarium, nic się nie dzieje.
Graj dalej i spróbuj zdobyć jakieś w swojej k
olejnej turze.
Może się zdarzyć, że talia się wyczerpie, zanim ktoś osiągnie waru-
nek zwycięstwa. W
ówczas wygrywa gracz, który ma najwięcej k
art
na stosie punktowanych kart
. Jeśli kilka osób ma tak
ą samą liczbę
kart na stosie punktowanych k
art, wygrywa ten z graczy, który ma
najwięcej kart w swoim akwarium.
W
ARIANT 2-OSOBO
WY
Gra dobiega
końca,
gdy któreś
z W
as będzie miało
co najmniej 15
k
ar
t
na swoim stosie
kart
punktowanych. Jeśli uda Ci się ukr
aść kartę od
drugiego gracza
i trafić na
kartę odpowiadającą k
olorem jego k
ar
-
tom, możesz je
ukraść ORAZ
natychmiast rozegrać
kolejną turę. Jeśli
wpróbach kradzieży
będziesz cały czas trafiać na
karty odpowiadające
kolor
em k
artom przeciwnik
a, możesz cały
czas rozgrywać kolejne
tury
.
CIĄ
G
D
ALSZY
…
EJ
,
T
Y!
NIE
CZY
T
AJ
T
Y
CH
ZASAD!
Czytanie zasad to
najgorszy sposób, żeby
nauczyć się
gry
. Nie lepiej
po prostu obejrzeć filmik
instruktażowy
?
Znajdziesz go tutaj:
MANTIS
.
G
AME/HOW
ZASAD
Y
ZA
W
ARTOŚĆ: 105 KART
(po 15
k
ar
t w
7 kolor
ach)
2–6 GRA
CZY
10 MINUT
PROJEKT GRY
:
KEN GRUHL
I
JEREMY P
OSNER
© 2022
EXPLODING KIT
TENS
LEPIEJ PRÓBOW
A
Ć ZAPUNKTO
W
A
Ć CZY UKRAŚĆ?
Wiesz, że postać na awersie (białej str
onie karty) jest w1z3 k
olorów
zaznaczonych na rewersie (czarnej stronie k
arty), więc możesz
świadomie decydować, czy wolisz pr
óbować zapunktować, czy
ukraść k
artę, a jeśli to drugie, to od którego
gracza.
Personal
Dra
w
Pile
Community
Piles
Burrito
Bruises
Burrito
PRZY
GOT
OW
ANIE
DO
GR
Y
Potasuj talię i rozdaj
każdemu z
graczy po 4 karty awersami
(białą
stroną) do góry
. Zbiór kart przed gr
aczem to jego
akw
ar
ium
. K
arty
wakwarium muszą być zawsze położone
awersami (białą stroną) do
góry
. Jeśli masz w akwarium więcej niż
1 kartę z postacią tego samego
koloru,
trzymaj te k
arty razem w taki
sposób, żeby widzieć, ile ich
jest
(zob. grafik
ę poniżej).
KAR
T
Y
W tej grze
awersy i rewersy kart są ze
sobą ściśle powiązane.
Na
awersie
każdej
karty znajduje się
jednokolor
owa postać.
K
olor postaci
na awersie
(białej stronie
karty) zawsze
odpowiada 1 z
3
kolor
ów na
rewersie (czarnej stronie
karty).
PRZEBIEG
GR
Y
W
swojej
turze
NIE
MOŻESZ
DO
TKNĄ
Ć
wierzchniej
k
arty
z
talii,
dopóki
nie
zdecydujesz,
czy
chcesz
spr
óbować
zapunktować
,
czy
ukr
aść
.
W
eź
wierzchnią
k
artę
z
talii
i
od
-
kryj
ją
w
akwarium
innego
gr
a
-
cza.
Jeśli
k
olor
postaci
na
białej
str
onie
odpowiada
k
olor
owi
któr
ejś
z
postaci
w
akwarium
tego
gr
acza,
przenieś
wszystkie
postacie
tego
k
oloru
(łącznie
z
właśnie
odkrytą)
do
swojego
akwarium
izak
ończ
tur
ę.
Jeśli
k
olor
postaci
nie
odpo
-
wiada
k
olor
owi
żadnej
postaci,
umieść
odkrytą
postać
w
akwa
-
rium
tego
gr
acza
i
zak
ończ
tur
ę.
W
eź
wierzchnią
k
artę
z
talii
iod
-
kryj
ją
w
swoim
akwarium.
Jeśli
k
olor
postaci
na
białej
str
onie
odpowiada
k
olor
owi
któr
ejś
zpostaci
w
T
woim
akwarium,
przenieś
wszystkie
postacie
tego
k
oloru
(łącznie
zwłaśnie
odkrytą)
na
stos
punktowanych
k
art
i
zak
ończ
tur
ę.
Jeśli
k
olor
postaci
nie
odpo
-
wiada
k
olor
owi
żadnej
postaci,
umieść
odkrytą
postać
w
swo
-
im
akwarium
i
zak
ończ
tur
ę.
Na
rew
er
sie
każdej k
arty
są
3różne kolory
.
SPR
ÓBUJ
ZAPUNKT
O
W
A
Ć
SPR
ÓBUJ
UKRAŚĆ
CEL
GR
Y
Zostań pierwszym graczem, który
będzie miał co
najmniej 10 kart
naswoim stosie punktowanych
kart
.
Gdy
zak
ończysz
tur
ę,
r
ozpoczyna
się
tur
a
k
olejnego
gr
acza
(zgodnie
z
kierunkiem
ruchu
wsk
azówek
zegar
a).
TALIA
AKW
A
-
RIUM
TRZECIEGO
GRA
CZ
A
STOS
PUNK
-
T
O
WA
-
NY
CH
KART
DRUGIEGO
GRA
CZ
A
DRUGI GRACZ
TRZECI GRA
CZ
CZW
ARTY GRA
CZ
PIERWSZY GRACZ
W
eź resztę k
art (karty, których
nie rozdałeś) i umieść
je
rewersami (czarną stroną)
do góry na środku
stołu.
T
o W
asza
talia
.
K
ażde z W
as powinno
również zostawić sobie
miejsce na
stos
punkto
wan
ych k
ar
t
.
Wybierzcie pierwszego
gracza i k
ontynuujcie
rozgrywk
ę zgodnie z kierunkiem
ruchu wskazówek
zegara.
Jeśli
uda
Ci
się
ukr
aść
k
arty,
przenosisz
je
do
swojego
akwarium,
NIE
na
swój
stos
punktowanych
k
art
.
Możesz
umieszczać
k
arty
na
swoim
stosie
punktowanych
k
art
tylk
o
wtedy,
gdy
pr
óbujesz
zapunktować.
ALBO
Ej,
t
o
ważne!
Słucha
j
m
nie,
bo
złam
ię
Ci
palec*!
W
AŻNE!
W
AŻNE!
D
ALSZY
CIĄ
G
Z
DRUGIEJ
STRONY
…
ZIELONY
ŻÓŁ
T
Y
FIOLETO
WY
REWERS
A
WERS
Rozum
iesz,
c
o cz
yt
asz, c
o
nie? P
owtórzę.
Ukr
adzione
kart
y
tr
af
ia
ją d
o Two
jego
akwarium
,
N
IE
na st
os
punkt
owanyc
h kart.
*
Rawki
błazny
są
tak
dr
apieżne
i
silne,
że
zdarza
im
się
złamać
palce
nieostr
ożnych
nur
k
ów
.
Z
nimi
nie
ma
żartów!
Personal Draw
Pile
Community Piles
Burrito Bruises
Burrito
PRZY
GOT
OW
ANIE
DO
GR
Y
Potasuj talię i rozdaj
każdemu z
graczy po 4 karty awersami
(białą
stroną) do góry
. Zbiór kart przed gr
aczem to jego
akw
ar
ium
. K
arty
wakwarium muszą być zawsze położone
awersami (białą stroną) do
góry
. Jeśli masz w akwarium więcej niż
1 kartę z postacią tego samego
koloru, trzymaj
te karty razem w taki
sposób, żeby widzieć, ile ich
jest
(zob. grafik
ę poniżej).
KAR
T
Y
W tej grze
awersy i rewersy kart są ze
sobą ściśle powiązane.
Na
awersie
każdej
karty znajduje się
jednokolor
owa postać.
K
olor postaci
na awersie
(białej stronie
karty) zawsze
odpowiada 1 z
3
kolor
ów na
rewersie (czarnej stronie
karty).
PRZEBIEG
GR
Y
W swojej turze
NIE MOŻESZ DOTKNĄ
Ć
wierzchniej
k
arty z talii,
dopóki
nie zdecydujesz, czy
chcesz spróbować
zapunktować
, czy
ukraść
.
W
eź
wierzchnią
kartę
z
talii
i od
-
kryj
ją w
akwarium innego
gra
-
cza.
Jeśli k
olor
postaci na
białej
stronie
odpowiada k
olorowi
którejś
z postaci
w akwarium
tego
gracza, przenieś
wszystkie
postacie
tego k
oloru
(łącznie
z
właśnie odkrytą)
do swojego
akwarium
izakończ
turę.
Jeśli
kolor
postaci
nie odpo
-
wiada
kolorowi
żadnej postaci,
umieść
odkrytą postać
w akwa
-
rium
tego gracza
i zak
ończ turę.
W
eź wierzchnią
kartę z
talii iod
-
kryj ją
w swoim
akwarium. Jeśli
kolor
postaci na
białej str
onie
odpowiada k
olorowi którejś
zpostaci w
Twoim akwarium,
przenieś wszystkie
postacie
tego k
oloru (łącznie
zwłaśnie
odkrytą) na
stos punktowanych
kart
i zak
ończ tur
ę.
Jeśli k
olor postaci nie odpo
-
wiada k
olorowi żadnej postaci,
umieść odkrytą postać
w swo
-
im akwarium i
zakończ turę.
Na
rew
er
sie
każdej k
arty
są
3różne kolory
.
SPRÓBUJ ZAPUNKTO
W
A
Ć
SPRÓBUJ UKRAŚĆ
CEL
GR
Y
Zostań pierwszym graczem, który
będzie miał co
najmniej 10 kart
naswoim stosie punktowanych
kart
.
Gdy zakończysz turę,
rozpoczyna się tura kolejnego
gracza (zgodnie z kierunkiem
ruchu wskazówek zegara).
TALIA
AKW
A
-
RIUM
TRZECIEGO
GRA
CZ
A
STOS
PUNK
-
T
O
WA
-
NY
CH
KART
DRUGIEGO
GRA
CZ
A
DRUGI GRACZ
TRZECI GRA
CZ
CZW
ARTY GRA
CZ
PIERWSZY GRACZ
W
eź resztę k
art (karty, których
nie rozdałeś) i umieść
je
rewersami (czarną stroną)
do góry na środku
stołu.
T
o W
asza
talia
.
K
ażde z W
as powinno
również zostawić sobie
miejsce na
stos
punkto
wan
ych k
ar
t
.
Wybierzcie pierwszego
gracza i k
ontynuujcie
rozgrywk
ę zgodnie z kierunkiem
ruchu wskazówek
zegara.
Jeśli uda Ci
się ukraść k
arty,
przenosisz je do
swojego
akwarium,
NIE
na
swój stos
punktowanych k
art
.
Możesz umieszczać karty na
swoim stosie punktowanych
kart tylk
o
wtedy, gdy
próbujesz zapunktować.
ALBO
Ej, t
o ważne!
Słucha
j mnie, bo
złamię Ci palec*!
W
AŻNE!
W
AŻNE!
D
ALSZY
CIĄ
G
Z DRUGIEJ STRONY
…
ZIELONY
ŻÓŁ
T
Y
FIOLETO
WY
REWERS
A
WERS
Rozumiesz,
c
o czyt
asz, c
o
nie? Powtórzę.
Ukr
adzione kart
y
tr
af
ia
ją do Two
jego
akwarium, NIE na st
os
punkt
owanych kart.
* Rawki błazny są
tak drapieżne i silne, że
zdarza im się złamać
palce nieostrożnych
nurków
. Z nimi nie
ma żartów!
ST
OS
Y
PUNKT
O
W
ANY
CH
KART
T
rzymaj swój stos punktowanych kart rewersami (czarną stroną)
do góry
. Inni gracze mogą Cię w każdej chwili spytać, ile masz k
art
(ale nie jakiego koloru!), a Ty musisz im odpowiedzieć.
ZWY
CIĘSTWO
Wygrywa gracz,
który jako pierwszy
zgromadzi na
stosie punktowanych
kart
co najmniej 10 k
art
. K
olor k
art nie ma znaczenia.
CO,
JEŚLI SKOŃCZĄ SIĘ NAM KAR
TY?
Jeśli skończą się k
arty w Twoim akwarium, nic się nie dzieje.
Graj dalej i spróbuj zdobyć jakieś w swojej k
olejnej turze.
Może się zdarzyć, że talia się wyczerpie, zanim ktoś osiągnie waru-
nek zwycięstwa. W
ówczas wygrywa gracz, który ma najwięcej k
art
na stosie punktowanych kart
. Jeśli kilka osób ma tak
ą samą liczbę
kart na stosie punktowanych k
art, wygrywa ten z graczy, który ma
najwięcej kart w swoim akwarium.
W
ARIANT 2-OSOBO
WY
Gra dobiega
końca,
gdy któreś
z W
as będzie miało
co najmniej 15
k
ar
t
na swoim stosie
kart
punktowanych. Jeśli uda Ci się ukr
aść kartę od
drugiego gracza
i trafić na
kartę odpowiadającą k
olorem jego k
ar
-
tom, możesz je
ukraść ORAZ
natychmiast rozegrać
kolejną turę. Jeśli
wpróbach kradzieży
będziesz cały czas trafiać na
karty odpowiadające
kolor
em k
artom przeciwnik
a, możesz cały
czas rozgrywać kolejne
tury
.
CIĄ
G
D
ALSZY
…
EJ
,
T
Y!
NIE
CZY
T
AJ
T
Y
CH
ZASAD!
Czytanie
zasad
to
najgorszy
sposób,
żeby
nauczyć
się
gry
.
Nie
lepiej
po
pr
ostu
obejrzeć
filmik
instruktażowy
?
Znajdziesz
go
tutaj:
MANTIS
.
G
AME/HO
W
ZASAD
Y
ZA
W
AR
T
OŚĆ:
105
KAR
T
(po
15
k
ar
t
w
7
k
olor
ac
h)
2–6
GRA
CZY
10
MINUT
PROJEKT GRY
:
KEN GRUHL
I
JEREMY P
OSNER
© 2022
EXPLODING KIT
TENS
LEPIEJ PRÓBOW
A
Ć ZAPUNKTO
W
A
Ć CZY UKRAŚĆ?
Wiesz, że postać na awersie (białej str
onie karty) jest w1z3 k
olorów
zaznaczonych na rewersie (czarnej stronie k
arty), więc możesz
świadomie decydować, czy wolisz pr
óbować zapunktować, czy
ukraść k
artę, a jeśli to drugie, to od którego
gracza.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Jacuzzi
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na ślub
Domek dla dzieci
Zabawki
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking laptopów [TOP10]
Ranking smartwatchy [TOP10]
Ranking odkurzaczy [TOP10]
Ranking słuchawek bezprzewodowych [TOP10]
4 dyski SSD w kieszeni? Sprawdź, co potrafi obudowa OWC Express 4M2
Ranking gier planszowych [TOP10]
Wyprawka do szkoły - ranking przyborów dla ucznia [TOP20]
Ranking rowerów elektrycznych [TOP10]
Do czego służą pierścienie pośrednie?
Soki z sokowirówki - jakie owoce wybrać?
Rodzaje pomp wodnych
Uszkodzony termostat – objawy w przypadku lodówki
Ranking piekarników do zabudowy [TOP10]
Wędkarstwo spinningowe – na czym polega?
Ranking proszków do prania [TOP10]
Sprawdź więcej poradników