Znaleziono w kategoriach:
Gra karciana REBEL Mordercze Krewetki

Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Mordercze Krewetki

Wróć
STOSY PUNKTOWANYCH KART
Trzymaj swój stos punktowanych kart rewersami (czarną stroną)
do góry. Inni gracze mogą Cię w każdej chwili spytać, ile masz kart
(ale nie jakiego koloru!), a Ty musisz im odpowiedzieć.
ZWYCIĘSTWO
Wygrywa gracz, który jako pierwszy zgromadzi na stosie punktowanych
kart co najmniej 10 kart. Kolor kart nie ma znaczenia.
CO, JEŚLI SKOŃCZĄ SIĘ NAM KARTY?
Jeśli skończą się karty w Twoim akwarium, nic się nie dzieje.
Graj dalej i spróbuj zdobyć jakieś w swojej kolejnej turze.
Może się zdarzyć, że talia się wyczerpie, zanim ktoś osiągnie waru-
nek zwycięstwa. Wówczas wygrywa gracz, który ma najwięcej kart
na stosie punktowanych kart. Jeśli kilka osób ma taką samą liczbę
kart na stosie punktowanych kart, wygrywa ten z graczy, który ma
najwięcej kart w swoim akwarium.
WARIANT 2-OSOBOWY
Gra dobiega końca, gdy któreś z Was będzie miało co najmniej 15 kart
na swoim stosie kart punktowanych. Jeśli uda Ci się ukraść kartę od
drugiego gracza i trafić na kartę odpowiadającą kolorem jego kar-
tom, możesz je ukraść ORAZ natychmiast rozegrać kolejną turę. Jeśli
wpróbach kradzieży będziesz cały czas trafiać na karty odpowiadające
kolorem kartom przeciwnika, możesz cały czas rozgrywać kolejne tury.
CIĄG DALSZY
EJ, TY! NIE CZYTAJ
TYCH ZASAD!
Czytanie zasad to najgorszy sposób, żeby nauczyć się
gry. Nie lepiej po prostu obejrzeć filmik instruktażowy?
Znajdziesz go tutaj:
MANTIS.GAME/HOW
ZASADY
ZAWARTOŚĆ: 105 KART
(po 15 kart w 7 kolorach)
2–6 GRACZY 10 MINUT
PROJEKT GRY:
KEN GRUHL I JEREMY POSNER © 2022 EXPLODING KITTENS
LEPIEJ PRÓBOWAĆ ZAPUNKTOWAĆ CZY UKRAŚĆ?
Wiesz, że postać na awersie (białej stronie karty) jest w1z3 kolorów
zaznaczonych na rewersie (czarnej stronie karty), więc możesz
świadomie decydować, czy wolisz próbować zapunktować, czy
ukraść kartę, a jeśli to drugie, to od którego gracza.
Personal Draw
Pile
Community Piles
Burrito Bruises
Burrito
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Potasuj talię i rozdaj każdemu z graczy po 4 karty awersami (białą
stroną) do góry. Zbiór kart przed graczem to jego akwarium. Karty
wakwarium muszą być zawsze położone awersami (białą stroną) do
góry. Jeśli masz w akwarium więcej niż 1 kartę z postacią tego samego
koloru, trzymaj te karty razem w taki sposób, żeby widzieć, ile ich jest
(zob. grafikę poniżej).
KARTY
W tej grze awersy i rewersy kart są ze sobą ściśle powiązane.
Na awersie każdej
karty znajduje się
jednokolorowa postać.
Kolor postaci na awersie (białej stronie karty) zawsze odpowiada 1 z 3
kolorów na rewersie (czarnej stronie karty).
PRZEBIEG GRY
W swojej turze NIE MOŻESZ DOTKNĄĆ wierzchniej karty z talii, dopóki
nie zdecydujesz, czy chcesz spróbować zapunktować, czy ukraść.
Wwierzchnią kartę z talii i od-
kryj w akwarium innego gra-
cza. Jeśli kolor postaci na białej
stronie odpowiada kolorowi
którejś z postaci w akwarium
tego gracza, przenieś wszystkie
postacie tego koloru (łącznie
z właśnie odkrytą) do swojego
akwarium izakończ turę.
Jeśli kolor postaci nie odpo-
wiada kolorowi żadnej postaci,
umieść odkrytą postać w akwa-
rium tego gracza i zakończ turę.
Wwierzchnią kartę z talii iod-
kryj w swoim akwarium. Jeśli
kolor postaci na białej stronie
odpowiada kolorowi którejś
zpostaci w Twoim akwarium,
przenieś wszystkie postacie
tego koloru (łącznie zwłaśnie
odkrytą) na stos punktowanych
kart i zakończ turę.
Jeśli kolor postaci nie odpo-
wiada kolorowi żadnej postaci,
umieść odkrytą postać w swo-
im akwarium i zakończ turę.
Na rewersie
każdej karty
3różne kolory.
SPRÓBUJ ZAPUNKTOWAĆ SPRÓBUJ UKRAŚĆ
CEL GRY
Zostań pierwszym graczem, który będzie miał co najmniej 10 kart
naswoim stosie punktowanych kart.
Gdy zakończysz turę,
rozpoczyna się tura kolejnego
gracza (zgodnie z kierunkiem
ruchu wskazówek zegara).
TALIA
AKWA-
RIUM
TRZECIEGO
GRACZA
STOS
PUNK-
TOWA-
NYCH
KART
DRUGIEGO
GRACZA
DRUGI GRACZ
TRZECI GRACZ CZWARTY GRACZ
PIERWSZY GRACZ
Weź resztę kart (karty, których
nie rozdałeś) i umieść je
rewersami (czarną stroną)
do góry na środku stołu.
To Wasza talia.
Każde z Was powinno
również zostawić sobie
miejsce na stos
punktowanych kart.
Wybierzcie pierwszego
gracza i kontynuujcie
rozgrywkę zgodnie z kierunkiem
ruchu wskazówek zegara.
Jeśli uda Ci się ukraść karty,
przenosisz je do swojego
akwarium, NIE na swój stos
punktowanych kart.
Możesz umieszczać karty na
swoim stosie punktowanych
kart tylko wtedy, gdy
próbujesz zapunktować.
ALBO
Ej, to ważne!
Słuchaj mnie, bo
złamCi palec*!
WAŻNE! WAŻNE!
DALSZY CIĄG Z DRUGIEJ STRONY
ZIELONY
ŻÓŁTY
FIOLETOWY
REWERS
AWERS
Rozumiesz,
co czytasz, co
nie? Powtórzę.
Ukradzione karty
trafiają do Twojego
akwarium, NIE na stos
punktowanych kart.
* Rawki błazny tak drapieżne i silne, że
zdarza im się złamać palce nieostrożnych
nurków. Z nimi nie ma żartów!
Personal Draw
Pile
Community Piles
Burrito Bruises
Burrito
PRZYGOTOWANIE DO GRY
Potasuj talię i rozdaj każdemu z graczy po 4 karty awersami (białą
stroną) do góry. Zbiór kart przed graczem to jego akwarium. Karty
wakwarium muszą być zawsze położone awersami (białą stroną) do
góry. Jeśli masz w akwarium więcej niż 1 kartę z postacią tego samego
koloru, trzymaj te karty razem w taki sposób, żeby widzieć, ile ich jest
(zob. grafikę poniżej).
KARTY
W tej grze awersy i rewersy kart są ze sobą ściśle powiązane.
Na awersie każdej
karty znajduje się
jednokolorowa postać.
Kolor postaci na awersie (białej stronie karty) zawsze odpowiada 1 z 3
kolorów na rewersie (czarnej stronie karty).
PRZEBIEG GRY
W swojej turze NIE MOŻESZ DOTKNĄĆ wierzchniej karty z talii, dopóki
nie zdecydujesz, czy chcesz spróbować zapunktować, czy ukraść.
Wwierzchnią kartę z talii i od-
kryj ją w akwarium innego gra-
cza. Jeśli kolor postaci na białej
stronie odpowiada kolorowi
którejś z postaci w akwarium
tego gracza, przenieś wszystkie
postacie tego koloru (łącznie
z właśnie odkrytą) do swojego
akwarium izakończ turę.
Jeśli kolor postaci nie odpo-
wiada kolorowi żadnej postaci,
umieść odkrytą postać w akwa-
rium tego gracza i zakończ turę.
Weź wierzchnią kartę z talii iod-
kryj ją w swoim akwarium. Jeśli
kolor postaci na białej stronie
odpowiada kolorowi którejś
zpostaci w Twoim akwarium,
przenieś wszystkie postacie
tego koloru (łącznie zwłaśnie
odkrytą) na stos punktowanych
kart i zakończ turę.
Jeśli kolor postaci nie odpo-
wiada kolorowi żadnej postaci,
umieść odkrytą postać w swo-
im akwarium i zakończ turę.
Na rewersie
każdej karty
3różne kolory.
SPRÓBUJ ZAPUNKTOWAĆ SPRÓBUJ UKRAŚĆ
CEL GRY
Zostań pierwszym graczem, który będzie miał co najmniej 10 kart
naswoim stosie punktowanych kart.
Gdy zakończysz turę,
rozpoczyna się tura kolejnego
gracza (zgodnie z kierunkiem
ruchu wskazówek zegara).
TALIA
AKWA-
RIUM
TRZECIEGO
GRACZA
STOS
PUNK-
TOWA-
NYCH
KART
DRUGIEGO
GRACZA
DRUGI GRACZ
TRZECI GRACZ CZWARTY GRACZ
PIERWSZY GRACZ
Weź resztę kart (karty, których
nie rozdałeś) i umieść je
rewersami (czarną stroną)
do góry na środku stołu.
To Wasza talia.
Każde z Was powinno
również zostawić sobie
miejsce na stos
punktowanych kart.
Wybierzcie pierwszego
gracza i kontynuujcie
rozgrywkę zgodnie z kierunkiem
ruchu wskazówek zegara.
Jeśli uda Ci się ukraść karty,
przenosisz je do swojego
akwarium, NIE na swój stos
punktowanych kart.
Możesz umieszczać karty na
swoim stosie punktowanych
kart tylko wtedy, gdy
próbujesz zapunktować.
ALBO
Ej, to ważne!
Słuchaj mnie, bo
złamię Ci palec*!
WAŻNE! WAŻNE!
DALSZY CIĄG Z DRUGIEJ STRONY
ZIELONY
ŻÓŁTY
FIOLETOWY
REWERS
AWERS
Rozumiesz,
co czytasz, co
nie? Powtórzę.
Ukradzione karty
trafiają do Twojego
akwarium, NIE na stos
punktowanych kart.
* Rawki błazny są tak drapieżne i silne, że
zdarza im się złamać palce nieostrożnych
nurków. Z nimi nie ma żartów!
STOSY PUNKTOWANYCH KART
Trzymaj swój stos punktowanych kart rewersami (czarną stroną)
do góry. Inni gracze mogą Cię w każdej chwili spytać, ile masz kart
(ale nie jakiego koloru!), a Ty musisz im odpowiedzieć.
ZWYCIĘSTWO
Wygrywa gracz, który jako pierwszy zgromadzi na stosie punktowanych
kart co najmniej 10 kart. Kolor kart nie ma znaczenia.
CO, JEŚLI SKOŃCZĄ SIĘ NAM KARTY?
Jeśli skończą się karty w Twoim akwarium, nic się nie dzieje.
Graj dalej i spróbuj zdobyć jakieś w swojej kolejnej turze.
Może się zdarzyć, że talia się wyczerpie, zanim ktoś osiągnie waru-
nek zwycięstwa. Wówczas wygrywa gracz, który ma najwięcej kart
na stosie punktowanych kart. Jeśli kilka osób ma taką samą liczbę
kart na stosie punktowanych kart, wygrywa ten z graczy, który ma
najwięcej kart w swoim akwarium.
WARIANT 2-OSOBOWY
Gra dobiega końca, gdy któreś z Was będzie miało co najmniej 15 kart
na swoim stosie kart punktowanych. Jeśli uda Ci się ukraść kartę od
drugiego gracza i trafić na kartę odpowiadającą kolorem jego kar-
tom, możesz je ukraść ORAZ natychmiast rozegrać kolejną turę. Jeśli
wpróbach kradzieży będziesz cały czas trafiać na karty odpowiadające
kolorem kartom przeciwnika, możesz cały czas rozgrywać kolejne tury.
CIĄG DALSZY
EJ, TY! NIE CZYTAJ
TYCH ZASAD!
Czytanie zasad to najgorszy sposób, żeby nauczyć się
gry. Nie lepiej po prostu obejrzeć filmik instruktażowy?
Znajdziesz go tutaj:
MANTIS.GAME/HOW
ZASADY
ZAWARTOŚĆ: 105 KART
(po 15 kart w 7 kolorach)
2–6 GRACZY 10 MINUT
PROJEKT GRY:
KEN GRUHL I JEREMY POSNER © 2022 EXPLODING KITTENS
LEPIEJ PRÓBOWAĆ ZAPUNKTOWAĆ CZY UKRAŚĆ?
Wiesz, że postać na awersie (białej stronie karty) jest w1z3 kolorów
zaznaczonych na rewersie (czarnej stronie karty), więc możesz
świadomie decydować, czy wolisz próbować zapunktować, czy
ukraść kartę, a jeśli to drugie, to od którego gracza.

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756