Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Dodatek do gry REBEL Harry Potter Hogwarts Battle Zaklęcia i Eliksiry
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(270)
Wróć
Instrukcja obsługi Dodatek do gry REBEL Harry Potter Hogwarts Battle Zaklęcia i Eliksiry
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
USA
op
oly je
st zn
aki
em tow
aro
wy
m USA
opo
ly, Inc. P
omys
ł i lic
en
cja: Fo
rr
est-
P
ruz
an Cr
eati
ve.
Wsz
yst
kie p
ost
ac
ie, na
zw
y i zna
ki c
hara
kt
er
yst
ycz
ne z un
iwer
sum W
IZ
A
RDI
NG WO
RL
D są zn
aka
mi tow
arow
ym
i War
ner B
ros
. Enter
t
ainm
ent I
nc.
ch
roni
ony
mi pra
wem aut
or
skim
. LOGO W
B to znak to
waro
wy W
BEI ch
ron
iony p
rawe
m auto
rsk
im. Pr
awa do pu
bli
kac
ji Har
r
y’eg
o Pott
era © J
KR
. (s20)
Wy
pro
dukow
ano p
rze
z: US
AOP
OL
Y
, Inc
., 59
99 Ave
nida E
nci
nas, S
te. 150
, Car
lsb
ad, CA 9
20
08
, USA
.
W
YP
ROD
UKOWA
NO W C
HI
NACH
.
Pr
zed
staw
io
ne kom
pon
ent
y mog
ą si
ę niez
nac
zni
e róż
nić ko
lor
ami o
d tyc
h za
war
ty
ch w pu
de
łku
.
Imp
or
te
r/D
ystr
y
buc
ja w Po
lsc
e: Rebe
l Sp. z o.o
., ul. Bu
dow
lanyc
h 64
c, 8
0
-29
8 Gda
ńsk
, Pol
ska, w
yda
wni
ct
wo@
reb
el.
pl, w
w
w.wyda
wni
ct
wor
ebe
l.pl
161 kart (38 małyc
h, 96 standardowy
ch i 27 duży
ch) • 4 teczki z ins
trukc
jami
• planszetka grac
za • żeton zdr
owia • 10 żetonó
w wpływu • 10 tablic c
zarów
• 2 karty rozdzielając
e • 4 instrukc
je
/theopgames #
h
ogwarts
b
attle
Z
A
WA
R
T
O
S
Z
A
WA
R
T
O
S
´
´
C
C
´
´
P
U
D
EŁK
A:
P
U
D
EŁK
A:
PROJEKT I ROZWÓJ:
POMYSŁ:
Tłumaczenie: Agnieszka Chrzanowska
Red
akcj
a: zesp
ół Re
bel
W
P
R
O
WA
D
Z
E
N
I
E
W
P
R
O
WA
D
Z
E
N
I
E
P
ora wr
ócić do szkoły!
W tym doda
tku do gry „HARR
Y POTTER: HO
G
W
AR
TS
™
BA
TTLE
” wcielacie się w Harry’ego, Rona, Hermionę,
Nev
ille’a i w now
ą postać, Ginny W
easley
™
, aby r
azem
roz
wijać s
woje magic
zne umiejętności. W trakcie gry
weźmiecie udział w 4 c
oraz trudnie
jsz
yc
h lekcjac
h.
CEL
CEL
W
spólnymi siłami s
tarajcie się zakońc
z
yć
spotkania sukcesem i pokonajcie potwory
i drużynę c
zarn
ych c
har
akteró
w
, zanim prze
jmą
kontrolę nad wsz
ystkimi magic
znymi mie
jscami.
Po pr
zejściu scenariusza 6 z podsta
wo
we
j
wersji gry „HARR
Y POTTER: HO
G
W
AR
TS
BA
TTLE
” włączcie do rozgrywki element
y
z tego doda
tku. Możecie też włącz
yć d
o
rozgrywki wszy
stkie element
y z dodatku
„Pot
worna skr
zynia pot
woró
w”!
Poszczeg
ólne instrukcje z teg
o dodatku
odnoszą się do czarnyc
h char
akteró
w
i potwor
ów
, nie musicie jednak mieć
„Pot
worne
j skrz
yni potwor
ów”,
aby zagr
ać w grę.
S
p
i
s tre
s
S
p
i
s tre
s
´
´
ci
ci
Pr
z
y
g
oto
w
anie do gr
y – s
tr
. 2
Rozgr
ywka – s
tr
. 4
Zasad
y do
da
tko
w
e – s
tr
.
5
Liczba grac
zy: 2–5
W
iek:
11+
Do
d
ate
k do g
ry k
oo
pe
ra
cy
jn
e
j z me
cha
ni
ką t
w
or
ze
ni
a t
al
ii
3 karty mie
jsc (
❶
).
Użyjcie kart miejsc z teczki 1. T
e karty są dwustronne. P
ołóżcie je
awersami do góry w kolejności wskazanej w pr
awym górnym rogu
w zależności od liczby gr
aczy.
5 kart czarne
j magii
(
❷
).
Potasujcie je r
azem z kartami czarnej magii z podstawowej wer
sji gry.
3 karty spotkań (
❸
).
(Zob. niżej).
Połóżcie je na śr
odku planszy awersami do góry
w kolejności wskazanej w pr
awym górnym rogu.
Opis kar
t spotkan
Opis kar
t spotkan
´
´
➊
➊
Nazw
a spotkania
➋
➋
Numer teczki i kolejność
➌
➌
Po
wiązany c
zarny char
akter
–
kartę t
ego czarneg
o char
akteru należy
wtasować do talii czarny
ch char
akterów
podczas przyg
otowania do gry
.
➍
➍
Efekt
sp
otkania
➎
➎
W
arunek
– warunek, który należy
spełnić, aby spotkanie skończyło się
sukcesem.
➏
➏
Nagroda
– zdobywana pr
zez akt
ywnego
bohatera, gd
y spotkanie skończy się
sukcesem.
W przypadku wielu kart spotkań, aby spełnić warunek spotkania, należ
y
zagrać albo kupić kart
y
. Jeśli uda Ci się spełnić warunek spotkania, weź
kartę t
ego spotkania na koniec sw
ojej tury
. Możesz skorzy
stać ze zdobytej
nagrody podczas swoich kole
jny
ch tur
.
Uw
ag
a! Jeśli w treści nagrod
y znajduje się wyrażenie „r
az na rozgrywkę”,
w dalszym ciągu możesz skor
zy
stać z nagrody t
ylko podczas swojej tury.
10 tablic czar
ów
Wybier
zcie po 1 i połóżcie nad
swoimi planszetkami grac
zy.
(Zob. str. 6).
planszetka gr
acza
iżeton zdro
wia
10 żetonów wpł
ywu
teczka 1
3 karty c
zarnyc
h char
akteró
w (
❹
).
Potasujcie je r
azem z kartami czarnyc
h char
akterów
„Drac
o Malfoy”, „
Crabbe i Goyle”, „Lucjusz Malfoy”,
„Dolores Umbridge” i innymi 4 losowo wybr
anymi
kartami czarnych c
harakter
ów lub potworów z podsta-
wowej wersji gry. K
artę LORDA VOLDEMORT
A
TM
ze scenariusza 5 z podstawowej wer
sji gry połóżcie
awersem do góry na spodzie stosu czarnyc
h char
akterów.
Odkryjcie 3 karty z wierzchu stosu.
prz
y
gotujcie
te
ele
menty
prz
y
gotujcie
te
ele
menty
P
RZYGOT
O
W
ANIE
DO
GRY
P
RZYGOT
O
W
ANIE
DO
GRY
p
oso
r
tujcie i r
oz
p
oso
r
tujcie i r
oz
óz
óz
˙
˙
cie
cie
kar
ty teczki
1.
kar
ty teczki
1.
2
2
W
AR
UNEK
NA
GR
ODA
Jeśli
ak
t
ywn
y
b
oha
ter
ma
c
o
najmnie
j
3
kart
y
pr
zedmiotó
w
na
r
ęc
e,
p
ołóż
1
na
kar
cie
mie
jsca.
SKR
ADANIE
SIĘ
W
K
OR
Y
T
ARZA
CH
!
1
z
3
TEC
ZKA
1
Zagr
aj
4
kart
y
pr
zedmiotó
w
w
1
t
ur
ze.
SPO
TKANIE
–
DR
A
CO
,
CR
ABBE
I
G
O
YLE
,
MARCUS
I
P
ANS
Y
Raz
na
r
ozgr
ywkę:
możesz
o
dr
zucić
tę
kartę.
Nas
tę
pnie
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
mog
ą
usunąć
zgr
y
do
w
olną
kartę
z
r
ęki
alb
o
ze
s
w
ojeg
o
s
to
su
kart
o
dr
zuc
on
y
c
h.
➊
➊
➋
➋
➌
➌
➍
➍
➎
➎
➏
➏
W
AR
UNEK
NA
GR
ODA
Jeśli
ak
t
ywn
y
b
oha
ter
ma
c
o
najmnie
j
3
kart
y
pr
zedmiotó
w
na
r
ęc
e,
p
ołóż
1
na
kar
cie
mie
jsca.
SKR
ADANIE
SIĘ
W
K
OR
Y
T
ARZA
CH
!
1
z
3
TEC
ZKA
1
Zagr
aj
4
kart
y
pr
zedmiotó
w
w
1
t
ur
ze.
SPO
TKANIE
–
DR
A
CO
,
CR
ABBE
I
G
O
YLE
,
MARCUS
I
P
ANS
Y
Raz
na
r
ozgr
ywkę:
możesz
o
dr
zucić
tę
kartę.
Nas
tę
pnie
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
mog
ą
usunąć
zgr
y
do
w
olną
kartę
z
r
ęki
alb
o
ze
s
w
ojeg
o
s
to
su
kart
o
dr
zuc
on
y
c
h.
N
OWO
S
C
!
N
OWO
S
C
!
CZ
A
R
N
Y
C
H
A
R
AKTER
NA
GR
ODA
Ak
t
ywn
y
b
oha
ter
o
dr
zuca
kartę
pr
zedmiot
u
z
r
ęki.
Jeśli
nie
może
teg
o
zr
obić,
zmnie
jsza
s
w
ój
p
oziom
o
2.
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
mog
ą
pr
ze
jr
zeć
s
w
oje
s
to
s
y
kart
o
dr
zuc
on
y
c
h
i
bior
ą
znic
h
p
o
1kar
cie
pr
zedmiot
u
na
r
ękę
(jeśli
taka
się
tam
znajduje).
6
6
MARCUS
FLINT
TEC
ZKA
1
29 kart HOGW
ARTU
TM
*
(
❺
).
Potasujcie je r
azem z kartami HOGW
ARTU z podstawowej wersji gry.
Odkryjcie i rozłóżcie 6 kart z wierzc
hu stosu, kładąc powtarzając
e się
karty jedna na drugiej.
*
4 z kart HOGW
ARTU to karty sprzymierzeńców przedstawiające głównyc
h
bohaterów (Harry’ego, Rona, Hermionę i Neville’a).
Potasujcie r
azem z kartami HOGW
ARTU tylko te karty,
których bohaterowie nie bior
ą udziału w grze.
1 karta bohatera (Ginn
y) i 1 karta patronusa (
❻
).
Połóżcie po kar
cie bohater
a i wybranej kar
cie
biegłości albo patronusa awer
sami do góry nad
swoimi planszetkami grac
zy i tablicami czar
ów.
W teczce 1 znajduje się karta patr
onusa Ginny
W
easley. Jeśli nie gr
acie z dodatkiem „Potworna
skrzynia potworów”, odłóżcie kartę patr
onusa
Ginny do pudełka i wybierzcie dla niej kartę biegłości.
1 talia początkow
a Ginny W
easley składająca się z 10 kart (
❼
).
Uwaga! Jeśli Ginny bierze udział w gr
ze jako 1 z b
ohat
erek,
usuń
cie
z talii kart HOGW
ARTU kartę jej sprzymierzeńca.
3
3
G
r
a kooper
acyjna z mechaniką twor
z
enia talii
S
TO
S K
A
R
T
O
DRZ
U
CO
N
Y
C
H
SCENARIUSZ 1
PRZEDMIOT
TI
A
R
A PRZ
YD
ZI
A
U
O
t
r
z
y
m
u
jes
z
2
.
M
o
ż
e
s
z kł
a
ś
ć k
u
pio
n
e k
a
r
t
y sp
r
z
y
mie
r
z
e
ń
c
ó
w
n
a w
ie
r
z
c
h s
w
oj
ej t
a
lii za
mi
a
s
t n
a s
t
os k
a
r
t
odr
z
uc
o
n
y
c
h.
4
™
SKRZYNIA 3
KOŃ
PATRONUS
Raz na t
ur
ę możesz o
dr
zucić 1
.
Jeśli to zr
obisz, W
SZY
SC
Y b
oha
ter
o
wie
dobier
ają p
o kar
cie.
UMIEJĘTNOŚĆ
GINNY
TECZKA 1
GINNY WEASLEY
BOH
ATER
Jeśli
p
ołoż
y
sz
lub
na
c
o
najmnie
j
2
kartac
h
c
zarn
y
c
h
c
har
ak
ter
ó
w
,
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
otr
z
ymują
p
o
1
.
UMIEJĘTNOŚĆ
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
H
O
G
WA
R
T
S
™
Z
AKLĘCIE
TEC
ZKA
1
G
I
N
N
Y
UPI
O
R
OGA
C
E
K
W
ybier
z:
otr
z
ymujesz 1
ALB
O
W
SZY
SC
Y b
oha
ter
o
wie z
większają
s
w
ój p
oziom
o 1.
TM & © W
arner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
CZ
A
R
N
Y
C
H
A
R
AKTER
NA
GR
ODA
K
ORNELIUSZ
KNO
T
TEC
ZKA
1
Za
każd
ym
r
azem,
g
d
y
o
dkr
yw
acie
kartę
c
zarne
j
mag
ii
„Morsmordr
e!”
alb
o
inną
kartę
c
zarneg
o
c
har
ak
teru,
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
usuw
ają
z
gr
y
kartę
zwier
zc
hu
s
w
oje
j
talii.
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
dobier
ają
p
o
kar
cie.
7
7
CZAR
NY CH
AR
AKTER
NAGRODA
PANS
Y PARKINSON
5
5
Jeśli aktywny bohater
zmniejszy swój poziom
o 3
albo więcej, odrzuca dowolną
kartę z ręki.
WSZYSCY bohaterowie
dobierają po karcie.
Usuń 1
z karty miejsca.
TECZKA 1
A
kt
y
w
n
y boh
a
t
e
r zmniejs
za
s
w
ój po
zio
m
o 1
i odr
z
uc
a k
a
r
t
ę z r
ę
k
i
.
N
ie m
o
ż
e
cie kł
a
ś
ć
n
a t
ę k
a
r
t
ę
,
dopók
i nie pok
o
n
a
cie ws
z
y
s
tk
ic
h
po
z
os
t
a
ły
c
h c
za
r
n
y
c
h c
h
a
r
a
kt
e
r
ó
w
.
Boh
a
t
e
r
o
w
ie w
ygr
y
w
a
j
ą!
SCENARIUSZ 5
CZAR
NY CH
AR
AKTER
LORD VOLDEMORT
10
10
™
NA
GR
ODA
Villains_Game5 PL.indd 2
Villains_Game5 PL.indd 2
26.02.2021 15:30:22
26.02.2021 15:30:22
CZ
A
R
N
Y
C
H
A
R
AKTER
NA
GR
ODA
Ak
t
ywn
y
b
oha
ter
o
dr
zuca
kartę
pr
zedmiot
u
z
r
ęki.
Jeśli
nie
może
teg
o
zr
obić,
zmnie
jsza
s
w
ój
p
oziom
o
2.
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
mog
ą
pr
ze
jr
zeć
s
w
oje
s
to
s
y
kart
o
dr
zuc
on
y
c
h
i
bior
ą
znic
h
p
o
1kar
cie
pr
zedmiot
u
na
r
ękę
(jeśli
taka
się
tam
znajduje).
6
6
MARCUS
FLINT
TEC
ZKA
1
M
IEJSCE
PRZEJĘCIE
K
ONTR
OLI
TEC
ZKA
1
O
dkr
yjcie
2
kart
y
c
zarne
j
mag
ii.
SKRZYDŁO
SZPIT
ALNE
2–3
b
oha
ter
ó
w
2
z
3
T
M
&
© Wa
r
ner
Br
os.
En
ter
t
a
i
nment
I
nc
.
(
s
1
6
)
T
M
&
©
W
a
r
ner
Br
os
.
En
t
er
ta
i
nment
I
nc
.
(
s
1
6
)
M
IEJSCE
PRZEJĘCIE
K
ONTR
OLI
TEC
ZKA
1
© & ™
WBEI. (s20)
O
dkr
yjcie
1
kartę
c
zarne
j
mag
ii.
C
ZARNE
JEZIORO
1
z
3
4–5
b
oha
ter
ó
w
TM
&
© W
a
rne
r
B
ro
s.
E
nt
e
rta
i
nment Inc.
(
s1
6
)
TM & © W
arner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
W
AR
UNEK
NA
GR
ODA
Jeśli
ak
t
ywn
y
b
oha
ter
ma
c
o
najmnie
j
3
kart
y
pr
zedmiotó
w
na
r
ęc
e,
p
ołóż
1
na
kar
cie
mie
jsca.
SKR
ADANIE
SIĘ
W
K
OR
Y
T
ARZA
CH
!
1
z
3
TEC
ZKA
1
Zagr
aj
4
kart
y
pr
zedmiotó
w
w
1
t
ur
ze.
SPO
TKANIE
–
DR
A
CO
,
CR
ABBE
I
G
O
YLE
,
MARCUS
I
P
ANS
Y
Raz
na
r
ozgr
ywkę:
możesz
o
dr
zucić
tę
kartę.
Nas
tę
pnie
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
mog
ą
usunąć
zgr
y
do
w
olną
kartę
z
r
ęki
alb
o
ze
s
w
ojeg
o
s
to
su
kart
o
dr
zuc
on
y
c
h.
TM & © W
arner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
H
O
G
WA
R
T
S
™
SP
R
ZYMIERZENIEC
TEC
ZKA
1
W
SZY
SC
Y b
oha
ter
o
wie
otr
z
ymują p
o 1
.
R
zuć ko
ścią
™
.
H
ER
M
I
O
N
A
GR
A
N
GER
™
5
5
PRZEDMIO
T
TEC
ZKA
1
6
6
Otr
z
ymujesz 2
.
J
e
śli pokonasz c
zarny c
har
akter,
usuń także 1
z kar
ty miejs
c
a.
P
IÓR
O
S
A
M
O
O
DP
O
WI
A
D
AJĄCE
PRZEDMIOT
TECZKA 1
5
5
A
TR
A
M
ENT
S
AM
OPOP
RA
W
I
A
J
Ą
C
Y
R
zuć do
w
olną ko
ścią domu.
Może
sz wydać 1
,
aby obr
ócić koś
ć na inną
widoc
zną ś
ciankę.
SPRZYMIERZENIEC
TECZKA 1
TECZKA 1
4
4
Z
większ s
w
ój p
oziom
o 2.
J
e
śli odr
zucisz tę kar
tę,
WSZY
SC
Y bohater
owie zwiększają
swój poziom
o 2.
PŁO
M
Y
KÓWK
A
TM & © W
arner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
H
O
G
WA
R
T
S
™
TM & © W
arner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
H
O
G
WA
R
T
S
™
Z
AKLĘCIE
TEC
ZKA
1
2
2
C
HŁO
SZ
CZ
YŚĆ!
Z
większ s
w
ój p
oziom
o 1.
Możesz usunąć z gr
y do
w
olną kartę
z r
ęki alb
o ze s
w
ojeg
o s
to
su
kart o
dr
zuc
on
y
c
h.
ZAKLĘCIE
TECZKA 1
4
4
Usuń 1
z kart
y mie
jsca i usuń
zgr
y do
w
olną kartę ze s
w
ojeg
o
s
to
su kart o
dr
zuc
on
y
c
h.
J
e
śli odr
zucisz tę kar
tę, usuń z gry
kar
tę z wier
zc
hu stosu
kar
t c
zarnej magii.
A
R
R
E
S
TO
M
O
M
ENT
U
M!
❶
❶
❷
❷
❹
❹
❺
❺
❸
❸
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
N
OWO
S
C
!
N
OWO
S
C
!
❻
❻
❼
❼
SKRZYNIA 3
KOŃ
PATRONUS
Raz na t
ur
ę możesz o
dr
zucić 1
.
Jeśli to zr
obisz, W
SZY
SC
Y b
oha
ter
o
wie
dobier
ają p
o kar
cie.
UMIEJĘTNOŚĆ GINNY
TECZKA 1
GINNY WEASLEY
BOH
ATER
Jeśli
p
ołoż
y
sz
lub
na
c
o
najmnie
j
2
kartac
h
c
zarn
y
c
h
c
har
ak
ter
ó
w
,
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
otr
z
ymują
p
o
1
.
UMIEJĘTNOŚĆ
G
I
N
N
Y
Z
AKLĘCIE
TEC
ZKA
1
A
L
OH
O
M
OR
A
!
Otr
z
ymujesz 1
.
G
I
N
N
Y
Z
AKLĘCIE
TEC
ZKA
1
A
L
OH
O
M
OR
A
!
Otr
z
ymujesz 1
.
Z
AKLĘCIE
TEC
ZKA
1
G
I
N
N
Y
UPI
O
R
OGA
C
E
K
W
ybier
z:
otr
z
ymujesz 1
ALB
O
W
SZY
SC
Y b
oha
ter
o
wie z
większają
s
w
ój p
oziom
o 1.
G
I
N
N
Y
Z
AKLĘCIE
TEC
ZKA
1
A
L
OH
O
M
OR
A
!
Otr
z
ymujesz 1
.
G
I
N
N
Y
PRZEDMIO
T
TEC
ZKA
1
N
I
M
BU
S 2000
Otr
z
ymujesz 1
.
Jeśli p
okonasz w te
j t
ur
ze c
zarn
y
c
har
ak
ter
, otr
z
ymasz 1
.
TM & © Warner Bros. Entertainment Inc.
(s20)
H
O
G
WA
R
T
S
™
R
O
Z
GR
YWK
A
R
O
Z
GR
YWK
A
Każda tura ak
tywneg
o bohater
a składa się z 4 kroków
.
KR
O
K 1.
KR
O
K 1. O
D
KR
Y
CIE I R
O
ZP
A
TRZENIE
EFEKTÓW K
AR
T CZ
A
R
NEJ M
A
GII
I R
O
ZP
A
TRZENIE EFEKT
U K
A
R
TY
SP
OTK
AN
I
A
Każda karta spotkania ma efekt, k
tóry aktywuje się po spełnieniu
określony
ch w
arunków
. Po r
ozpatrzeniu ef
ektó
w kart czarne
j magii
rozpatr
zcie efekt kart
y spotkania.
Sąsiedzi. W opisie efekt
u spotkania na każdej karcie c
zarnej
magii jest mo
wa o sąsiadac
h. Sąsiedzi to grac
ze siedzący po lewe
j
i po pra
wej s
tronie akt
ywneg
o bohatera. W gr
ze 2-osobowej drugi
bohater licz
y się jako 1 sąsiad.
KR
O
K 2.
KR
O
K 2. R
O
ZP
A
TRZENIE EFEKTÓW K
A
R
T
CZ
A
RN
Y
CH CH
A
R
AKTERÓW
KR
O
K 3.
KR
O
K 3. Z
A
GR
YW
A
NIE K
A
R
T H
OG
W
A
R
TU
I W
Y
KO
N
YW
AN
IE AKCJI J
AKO AKT
YWN
Y
BO
H
A
TER
•
Uż
yj now
ej umieję
tności rzucania czaru.
Czary są związane ze zdr
owiem bohater
a. Zazwyc
zaj im niższy poziom
zdrowia, t
ym lepszy jes
t efek
t czaru. Umieję
tności rzucania czaru
możesz użyć t
y
lko raz na tur
ę niezależnie od teg
o, o ile zwiększ
ysz
(albo zmniejszy
sz) swój poziom zdro
wia. Zanim zagrasz wsz
ystkie
karty
, zastanów się, któreg
o czaru c
hcesz uż
yć w sw
ojej tur
ze i cz
y
musisz zwiększ
yć poziom zdrowia (albo odrzucić kartę), aby to zr
obić.
•
Zagrywaj kart
y
, aby rozpa
trz
yć ich ef
ekt LUB zdobyw
ać zasoby
.
Usuwanie kart. Niek
tóre karty mają ef
ekt „usuń z gry”.
Rozpatrując ten efek
t, wybierz dow
olną kartę ze swoje
j talii.
Usunięte kart
y odkładaj na stos kart usuniętyc
h z gry na środku
planszy
. Możesz zagrać kartę, aby rozpatr
zyć je
j efek
t, ALBO
usunąć ją z gry – nie możesz robić obu tyc
h cz
ynności jednocześnie.
•
Połóż
żetony
lub
na karty c
zarnyc
h char
akteró
w i karty potw
orów
.
Aby pokonać niektóre c
zarne char
aktery
,
należy położ
yć na karcie c
zarnego
charak
teru odpowiednią liczbę żetonów
wpływu (
). W każdej turze na kar
cie
czarneg
o char
akteru można położy
ć
ty
lko 1
.
Prz
y
kład. Na karcie czarneg
o char
akteru
„Korneliusz Knot” znajduje się cyfra 7, więc
potrzeba co najmniej 7tur
, aby go pokonać.
ROZGRYWKA
ROZGRYWKA
4
4
CZ
A
R
N
Y
C
H
A
R
AKTER
NA
GR
ODA
K
ORNELIUSZ
KNO
T
TEC
ZKA
1
Za
każd
ym
r
azem,
g
d
y
o
dkr
yw
acie
kartę
c
zarne
j
mag
ii
„Morsmordr
e!”
alb
o
inną
kartę
c
zarneg
o
c
har
ak
teru,
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
usuw
ają
z
gr
y
kartę
zwier
zc
hu
s
w
oje
j
talii.
W
SZY
SC
Y
b
oha
ter
o
wie
dobier
ają
p
o
kar
cie.
7
7
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Fotele i biurka Mad Dog
Back To University
Pomysł na prezent
Sprzęty fitness
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking pilarek do gałęzi [TOP10]
Ranking mopów parowych [TOP10]
Ranking telefonów do 5000 zł [TOP10]
Ranking hulajnóg dla 4-latka [TOP10]
Zdjęcia flat lay. Co to jest i jak je zrobić?
Czy suszarka niszczy ubrania?
Ubisoft anulował grę z serii Assassin’s Creed. Biznesowa ostrożność przede wszystkim
Ranking krzesełek do karmienia [TOP10]
Ranking gramofonów [TOP10]
Ranking proszków do prania [TOP10]
Ranking gier planszowych dla 9-latka [TOP10]
Czy warto kupić piekarnik parowy?
Inteligentny dom – systemy i urządzenia
Ranking wioślarzy magnetycznych [TOP5]
Ranking tabletów dla 7-latka [TOP10]
Sprawdź więcej poradników