Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Pomiń menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Czat
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Pomiń menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
plus.
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra karciana REBEL Eksplodujące Kotki: Imprezka 2005851
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(148)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra karciana REBEL Eksplodujące Kotki: Imprezka 2005851
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
PRZYWDZIEJ GEP
ARDZIE G
ATKI.
ZAK
OŃCZ TURĘ
BEZ DOBIERANIA KARTY
.
LASEROWYM WSKAŹNIKIEM
UMIEŚĆ OST
ATNIO WY
CIĄGNIĘT
Ą
KARTĘ Z POWROTEM W T
ALII.
NIE, N
IE, NIE
N
AKARM
SWOJEGO PRZECIWNIKA KANAPKĄ
Z
REZY
GN
ACJĄ I POLEJ JĄ SPECJALNYM SOSEM
O SMAK
U „NIE”.
PRZERWIJ AK
CJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻY
Ć TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
PRZYWDZIEJ GEP
ARDZIE G
ATKI.
ZAK
OŃCZ TURĘ
BEZ DOBIERANIA KARTY
.
LASEROWYM WSKAŹNIKIEM
UMIEŚĆ OST
ATNIO WY
CIĄGNIĘT
Ą
KARTĘ Z POWROTEM W T
ALII.
NIE, NIE, NIE
NAKARM SWOJEGO PRZECIWNIKA KANAPKĄ
Z REZYGNACJĄ I POLEJ JĄ SPECJALNYM SOSEM
O SMAK
U „NIE”.
PRZERWIJ AK
CJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻY
Ć TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
Spasuj
albo
zagraj,
a
potem
dobierz.
Spasuj
albo
zagraj,
a
potem
dobierz.
Spasuj
albo
zagraj,
a
potem
dobierz.
Spasuj
albo
zagraj,
a
potem
dobierz.
Spasuj
albo
zagraj,
a
potem
dobierz.
EKSPLODUJĄCE KOTKI
ZASAD
Y
IMPREZKA!
HEJ! NIE CZYT
AJ TY
CH ZASAD!
CZYT
ANIE ZASAD TO NAJGORSZY SPOSÓB,
ŻEBY NAUCZY
Ć SIĘ GRY
.
NIE LEPIEJ PO PROSTU OBEJRZEĆ
FILMIK INSTRUKT
AŻOWY?
ZNAJDZIESZ GO TUT
AJ:
WWW
.EXPLODINGKITTENS.COM/HOW
EKSPLODUJĄCE
KOTKI
ZASAD
Y
2
–10
GRACZY
ZAW
ARTOŚĆ: 120 KART
JAK TO DZIAŁA
W talii znajduje się kilka eksplodujących kotków.
Aby zagrać, połóżcie ją rewersami kart do góry
i kolejno ciągnijcie karty do momentu, aż ktoś
z Was dobierze eksplodującego kotka.
Osoba, która trafi
na kotka – wybucha.
I już do końca gry pozostaje martwa.
Powtarzajcie tę czynność do momentu, aż w grze
zostanie tylko 1 gracz. Ta osoba wygrywa grę.
Im więcej kart pociągniesz, tym bardziej
ryzykujesz, że trafi
sz na eksplodującego kotka.
OGÓLNIE RZECZ BIORĄC,
EKSPLODUJESZ – PRZEGR
YWASZ
I WYPEŁNIA CIĘ PALĄC
Y SOS O SMAKU SMUTKU.
NIE EKSPLODUJESZ – WY
GRYW
ASZ
I WYPEŁNIA CIĘ WSPANIAŁOŚĆ. GRATS
Y
, SERIO.
A POZOST
AŁE KARTY
ZMNIEJSZĄ RYZYKO
, ŻE EKSPLODUJESZ
WRAZ ZEKSPLODUJĄCYM K
OTKIEM.
NA PRZYKŁAD
Możesz użyć karty
Co kryje
przyszłość
, żeby podejrzeć
kilka wierzchnich kart z talii.
Jeśli zobaczysz pośród nich
eksplodującego kotka, to możesz
zagrać kartę
Pomiń
i zakończyć
swoją turę bez brania karty.
PRZY
GOTOW
ANIE DO GR
Y
1
Na początku usuń z talii wszystkie karty
eksplodujących kotków (
9
eksplodujących kotków (
9
eksplodujących kotków (
).
9
).
9
2
Weź pozostałe karty i w zależności od liczby
graczy przygotuj talię według wskazówek.
2–3 GRACZY
.
Użyj kart Z symbolem łapki
w rogu.
4–7 GRACZY
.
Użyj kart BEZ symbolu łapki
wrogu.
8–10 GRACZY
.
Użyj wszystkich kart.
3
Usuń z talii wszystkie karty rozbrojenia i rozdaj
3
Usuń z talii wszystkie karty rozbrojenia i rozdaj
3
po 1 karcie każdemu z graczy.
Włóż pozostałe karty rozbrojenia do talii.
KARTY ROZBROJENIA
Każdy z graczy rozpoczyna grę z 1 kartą rozbrojenia–
najpotężniejszą kartą w grze. To jedyny rodzaj kart,
który może Cię uratować przed eksplodującymi kotkami.
Jeśli dobierzesz eksplodującego kotka, możesz zagrać
kartę rozbrojenia, umieścić śmiercionośnego zwierzaka
z powrotem w talii i nie żegnać się z życiem – kartę
możesz umieścić w dowolnym miejscu talii tak, żeby
inni gracze tego nie widzieli.
W miarę możliwości zgromadź jak najwięcej kart
rozbrojenia.
4
Potasuj pozostałe karty i rozdaj po 7 zakrytych
każdemu z graczy. Teraz każdy ma po
8
kart
8
kart
8
na ręce (razem z kartami rozbrojenia).
5
Włóż do talii o 1 kartę eksplodującego kotka
mniej, niż wynosi liczba graczy. Pozostałe karty
eksplodujących kotków usuń z gry.
NA PRZYKŁAD
W grze 4-osobowej umieść w talii 3 kotki.
W grze 3-osobowej umieść w talii 2 kotki.
W ten sposób możesz mieć pewność,
że eksplodują wszyscy poza 1 osobą.
UWAGA!
W grze 2- i 3-osobowej kotki, które umieścisz
w talii, będą jedynymi kartami bez symboli łapek.
6
Potasuj karty w talii i umieść je na środku stołu
rewersami do góry.
To Wasza talia.
(Upewnij się, że na stole jest miejsce na stos kart odrzuconych).
7
Wybierzcie pierwszego gracza. Może nim zostać
na przykład osoba z najbardziej imponującym
zarostem, osoba, której zapach najbardziej
Was krępuje, osoba z najmniejszą śledzioną itd.
PRZEBIEG TUR
Y
1
Weź do ręki wszystkie swoje karty (powinno
ich być 8) i dobrze im się przyjrzyj. Następnie:
SP
ASUJ
Nie zagrywasz żadnej karty.
albo
ZAGRAJ
Zagraj wybraną kartę, kładąc ją awersem
do góry na wierzchu stosu kart odrzuconych,
a następnie wykonaj polecenie, które się na
niej znajduje.
Przeczytaj tekst na karcie,
żeby dowiedzieć się, co robi.
żeby dowiedzieć się, co robi.
Po wykonaniu polecenia z karty możesz
zagrać kolejną. Możesz zagrać tyle kart,
ile tylko zechcesz.
2
Na koniec swojej tury weź do ręki wierzchnią
kartę z talii. Módl się, żeby to nie był
eksplodujący kotek.
(Ta gra różni się tym od innych, że dobierasz
kartę NA KONIEC swojej tury).
Gra przebiega zgodnie z kierunkiem ruchu
wskazówek zegara.
P
AMIĘT
AJ
Zagraj tyle kart, ile chcesz, a następnie zakończ turę
i dobierz nową kartę.
KONIEC GR
Y
Grę wygrywa gracz, który jako jedyny
nie został rozerwany w eksplozji.
Nie ma możliwości, żeby wyczerpała się talia kart,
ponieważ jest w niej akurat tyle eksplodujących
kotków, żeby zabić wszystkich graczy oprócz jednego.
JESZCZE TRZY RZECZY
Niezłym pomysłem jest oszczędne zużywanie
kart na początku gry, gdy ryzyko natrafi
enia
na eksplodującego kotka jest niewielkie.
W każdej chwili możesz sprawdzić, ile kart zostało
w talii, żeby ocenić ryzyko eksplozji.
Nie ma czegoś takiego jak maksymalna czy
minimalna liczba kart na ręce. Jeśli skończą Ci
się karty, normalnie kontynuuj grę. W następnej
się karty, normalnie kontynuuj grę. W następnej
turze dobierzesz przynajmniej 1 kartę.
NO JUŻ, DOŚĆ CZYT
ANIA! IDŹ GRAĆ!
JEŚLI MASZ PYT
ANIA NA TEMAT KONKRETNYCH KART
, ZERKNIJ NA DRUGĄ STRONĘ.
© exploding kittens 2020
IMPREZKA
C
O KRYJE PRZYSZŁOŚĆ
CO KR
Y
JE PRZY
SZŁOŚĆ
DOWÓDŹ JEDNOSTKĄ SPECJALNĄ KRÓLIKÓW.
DYSKRETNIE OBEJRZYJ
3 WIERZCHNIE KARTY Z TALII.
A
TAKUJ
AT
AK
UJ
IMPREZKA
IMPREZKA
AT
AK
UJ
AT
AK
UJ
AT
AK
UJ
AT
AK
UJ
UWOLNIJ KOTOŁAKA.
ZAKOŃCZ TURĘ BEZ DOBIERANIA KARTY.
NASTĘPNY GRACZ MUSI ZAGRAĆ 2 RAZY.
IMPREZKA
IMPREZKA
IMPREZKA
NIE, NIE, NIE
NIENJA SPRZEDAŁ CI SMOCZEGO KOPNIAKA.
PRZERWIJ AKCJĘ INNEGO GRACZA.
MOŻESZ UŻYĆ TEJ KARTY
W DOWOLNYM MOMENCIE.
W
AŻNE INFORMACJE
Używanie zabawki z zasilaniem elektrycznym wymaga przestrzegania zasad bezpieczeństwa. Przeczytaj uważnie poniższe informacje.
Pamiętaj, aby zachować środki ostrożności:
-
Nie zanurzaj zabawki w wodzie.
-
Nie wymieniaj baterii.
-
Trzymaj baterie guzikowe poza zasięgiem dzieci
(w tym zużyte baterie).
-
Sprawdź, czy komora na baterie jest zamknięta i nie można
jej otworzyć. Jeśli tak nie jest, przechowuj przedmiot zawie-
rający baterie guzikowe w miejscu niedostępnym dla dzieci.
-
Zawsze korzystaj z przedmiotów, których komora na baterie
jest bezpiecznie zamknięta (przymocowana śrubą lub
wyma
gająca dwóch niezależnych ruchów, aby ją otworzyć).
W przypadku podejrzenia połknięcia
albo połknięcia
baterii guzikowej natychmiast
zadzwoń na pogotowie
i ze szczegółami
opisz operatorowi zaistniałą sytuację.
Pamiętaj, że liczy
się każda minuta!
Dodatkowe informacje:
-
Przed przekazaniem zabawki dziecku usuń plastikowy pasek
zkomory na baterie i wyrzuć opakowanie do odpowiedniego
pojemnika na odpady.
-
Zużyte baterie guzikowe utylizuj zgodnie z najnowszymi
regulacjami dotyczącymi zużytego sprzętu elektrycznego
ielektronicznego (WEEE/ZSEE).
To logo umieszcza się na wszystkich produktach z częściami
elektrycznymi lub elektronicznymi. Identyfi
kuje produkty, które
można ponownie wykorzystać, poddać recyklingowi lub odzy-
skać w celu zmniejszenia ilości odpadów do usunięcia.
Chroń środowisko, pozbywając się tego produktu, baterii
lub akumulatorów w odpowiedzialny sposób.
Zużytego sprzętu elektronicznego, zużytych
baterii i akumulatorów nie należy wyrzucać
z odpadami komunalnymi. Szczegółowe
informacje dotyczące recyklingu baterii
i zużytego sprzętu elektronicznego znajdują
się na stronach internetowych lokalnych władz.
EKSPLODUJĄC
Y KOTEK
9 kart
Musisz natychmiast odkryć tę kartę. O ile nie masz
Musisz natychmiast odkryć tę kartę. O ile nie masz
karty rozbrojenia – umierasz. Odrzuć wszystkie swoje
karty, włączając w to eksplodującego kotka.
ROZBRÓJ
3 Z
7 BEZ SYMBOLU
Po wylosowaniu eksplodującego kotka możesz zagrać
tę kartę, żeby nie umrzeć. Następnie umieść zagraną
kartę na stosie kart odrzuconych.
Potem weź eksplodującego kotka i włóż go w dowolne
miejsce talii. Nie możesz przy tym przekładać ani
tasować pozostałych kart.
Chcesz dopiec kolejnemu graczowi? Umieść kotka
na samym wierzchu talii. Jeśli chcesz, możesz to
zrobić pod stołem, żeby inni gracze nie widzieli, gdzie
umieszczasz kartę. Twoja tura dobiega potem końca,
ale nie dobierasz karty.
AT
AKUJ
(
2
X
)
2 Z
3 BEZ SYMBOLU
Natychmiast zakończ swoją turę (bądź tury),
nie dobierając karty. Kolejny gracz musi zagrać
2normalne tury z rzędu (zagrać kartę albo spasować,
wziąć nową kartę, a następnie powtórzyć obie
te czynności). Gra toczy się dalej, począwszy
odzaatakowanego gracza.
Jeśli ofi
ara ataku sama zagra jakąś kartę ataku
(precyzyjnego albo zwykłego), jej tura natychmiast się
kończy i zaatakowany przez nią gracz musi rozegrać
wszystkie jej pozostałe tury plus liczbę tur z karty
ataku, która właśnie została zagrana. Na przykład
rozgrywa najpierw 4 tury, potem 6 tur i tak dalej.
PRECYZY
JNY AT
AK
(
2
X
)
2 Z
3 BEZ SYMBOLU
Natychmiast zakończ swoją turę (bądź tury), nie
dobierając karty. Wybierz gracza, którego chcesz
zaatakować. Ofi
ara ataku musi zagrać 2 normalne
tury z rzędu (zagrać kartę albo spasować, wziąć nową
kartę, a następnie powtórzyć obie te czynności). Gra
toczy się dalej, począwszy od zaatakowanego gracza.
Jeśli ofi
ara ataku sama zagra jakąś kartę ataku
(precyzyjnego albo zwykłego), jej tura natychmiast się
kończy i zaatakowany przez nią gracz musi rozegrać
wszystkie jej pozostałe tury plus liczbę tur z karty
ataku, która właśnie została zagrana. Na przykład
rozgrywa najpierw 4 tury, potem 6 tur i tak dalej.
POMIŃ
4 Z
6 BEZ SYMBOLU
Natychmiast zakończ swoją turę, nie dobierając karty.
Karta pominięcia zagrana w odpowiedzi na kartę
ataku kończy tylko 1 z 2 tur. Dopiero używając 2kart
pominięcia, możesz zakończyć obie tury.
CO KRY
JE PRZY
SZŁOŚĆ
(
3
X
)
3 Z
3 BEZ
SYMBOLU
Podejrzyj 3 wierzchnie karty talii, a następnie odłóż je w tej
samej kolejności i kontynuuj turę. Nie pokazuj tych kart
innym graczom.
ZMIEŃ PRZYSZŁOŚĆ
(
3
X
)
2
Z
4 BEZ SYMBOLU
Podejrzyj 3 wierzchnie karty talii, a następnie ułóż
je w dowolnej kolejności. Odłóż je na wierzch talii
rewersami do góry i kontynuuj turę. Nie pokazuj tych
kart innym graczom.
POT
ASUJ
2 Z
4 BEZ SYMBOLU
Tasuj talię, nie patrząc na jej zawartość. (
To mo
że
się przydać osobie, która wie, gdzie schował się
eksplodujący kotek).
CZ
ER
P Z SAMEGO DNA
3 Z
4 BEZ SYMBOLU
Zakończ turę, dobierając kartę ze spodu talii.
PRZYSŁUGA
2
Z
4 BEZ SYMBOLU
Zmuś dowolnego gracza do przekazania Ci 1 karty
ze swojej ręki. To on decyduje, którą kartę Ci odda.
NIE, NIE, NIE
4
Z
5 BEZ SYMBOLU
Anuluj działanie dowolnej karty,
która nie jest eksplodującym
kotkiem ani kartą rozbrojenia.
To tak, jakby każda karta po
przykryciu kartą Nie, nie, nie
przestawała istnieć.
Możesz też zagrać kartę Nie,
nie, nie na inną kartę Nie, nie, nie,
żeby zneutralizować jej działanie
i w rezultacie stworzyć efekt
„a jednak tak, przegrańcu”
i tak dalej.
Możesz zagrać kartę Nie, nie, nie
w dowolnym momencie przed rozpoczęciem akcji,
nawet jeśli nie trwa Twoja tura. Wszystkie karty, które
zostały zanienowane, wypadają z gry. Umieść je na
stosie kart odrzuconych.
Możesz zagrać kartę Nie, nie, nie nawet
nawybuchową kombinację (poniżej).
KOCIE KARTY
PO 3 Z KAŻDEGO TYPU Z
PO 4
Z KAŻDEGO TYPU
BEZ SYMBOLU
Te karty nie działają w pojedynkę,
ale jeśli uda Ci się zdobyć 2 takie same,
to możesz ich użyć jako
pary
. Pozwala
Ci ona ukraść losową kartę wybranemu
gra
czowi
. Możesz też używać ich
w wybuchowych kombinacjach.
DZIKI KOT
2 Z
4 BEZ SYMBOLU
Użyj jej jako dowolnej kociej karty (karty, która działa
tylko w parze). Nie możesz jej użyć jako karty innego
typu (np. tasowania czy ataku).
WYBUCHOWE KOMBINACJE
(
PRZECZYT
AJ TO DOPIERO PO ROZEGRANIU SWOJEJ PIERWSZEJ GRY
)
JAK DWIE KROPLE WODY
Teraz możesz stworzyć parę (która pozwala Ci ukraść
losową kartę wybranemu graczowi), nie tylko zagrywając
identyczne kocie karty, ale
zagrywając DOWOLNE 2 karty
o tej samej nazwie (np. 2 karty
tasowania albo 2 karty pomijania).
JAK TRZY KROPLE WODY
Ta kombinacja działa tak samo jak poprzednia, ale
tym razem musisz zagrać 3 takie same karty i możesz
dokładnie sprecyzować, jaką kartę
chcesz dostać od wybranego
gracza. Jeśli ją ma, musi Ci ją
oddać. Jeśli jej nie ma – cóż,
odchodzisz z pustymi rękami.
PIĘĆ RóŻNYCH KART
Po zagraniu
5 różnych kart
(5 kart o różnych nazwach)
przejrzyj stos kart odrzuconych i zabierz dowolną kartę.
(Jak najszybciej chwyć stos, żeby przypadkiem
nikt nie zagrał karty Nie, nie, nie).
Gdy zagrywasz wybuchowe kombinacje,
ignoruj polecenia zapisane na użytych kartach.
UWAGA!
Jeśli grasz z dodatkiem
Streaking Kittens
, karta
Streaking Kitten nie wlicza się do 5 różnych kart. Oznacza
to, że nie możesz jej użyć do zagrania 5 różnych kart ani
zabrać ze stosu kart odrzuconych.
PRZYKŁADOW
A TURA
PODEJRZEW
ASZ, ŻE WIERZCHNIA KART
A TO EK
SPLODUJĄ
C
Y K
OTEK,
WIĘC ZAMIAST SP
ASOW
ANIA I DOBRANIA KARTY ZA
GR
YW
ASZ KARTĘ
CO KR
Y
JE PRZY
SZŁOŚĆ
CO KR
Y
JE PRZY
SZŁOŚĆ
, ŻEB
Y PODEJRZEĆ 3 WIERZCHNIE KARTY Z T
ALII.
WIDZISZ, ŻE WIERZCHNIA KART
A
(A WIĘC T
A, KTÓRĄ MASZ DOBRA
Ć)
TO
EK
SPLODUJĄC
Y K
OTEK
EK
SPLODUJĄC
Y K
OTEK
.
POST
ANA
WIASZ ZA
GRA
Ć
KARTĘ
AT
AK
Uj
AT
AK
Uj
, ŻEB
Y
ZAK
OŃCZY
Ć SWOJĄ
TURĘ I ZMUSIĆ PRZECIWNIKA
DO ZA
GRANIA 2TUR Z RZĘDU
.
ALE NA
GLE INNY GRA
CZ ZA
GR
YW
A
KARTĘ
NIE, NIE, NIE
NIE, NIE, NIE
I ANULUJE
TWÓJ A
T
AK. W ZWIĄZK
U Z TYM
TWOJA TURA NAD
AL TRW
A.
BARDZO NIE CHCESZ DOBRA
Ć
WIERZCHNIEJ KARTY
IEK
SPLODOW
A
Ć
, WIĘC
ZA
GR
YW
ASZ KARTĘ
POT
ASUJ
POT
ASUJ
I T
ASUJESZ T
ALIĘ.
ZMIENIŁ SIĘ UKŁAD KART W T
ALII,
WOBEC CZEGO DEC
YDUJESZ SIĘ
W K
OŃCU DOBRA
Ć WIERZCHNIĄ
KARTĘ. POZOST
AJE CI TYLK
O MIEĆ
NADZIEJĘ, ŻE TO NIE K
OLEJNY
EK
SPLODUJĄC
Y K
OTEK
EK
SPLODUJĄC
Y K
OTEK
.
PRZEWODNIK
PO POLU BITWY
NIE MUSISZ TEGO CZYT
AĆ, CHYBA ŻE MASZ PYT
ANIA DOTY
CZĄCE KONKRETNY
CH KART
.
NOWOŚCI
Nintendo Switch 2
Philips OneUp
iPhone 16e
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Etui iPhone 16e
PS5 Pro
Router Starlink
Mac mini
Call of Duty Black Ops 6
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
NA CZASIE
Karma dla psa
Karma dla kota
Obroża Foresto
MagSafe
Kolagen
Frytkownica beztłuszczowa
Ranking suszarek do prania
Piekarnik do zabudowy ranking
Termometr bezdotykowy ranking
Ranking zmywarek
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
POMYSŁ NA PREZENT
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Taty
Prezent na komunię
Prezent na Dzień Dziecka
Słuchawki bezprzewodowe ranking
Prezent dla mężczyzny
Etui iPhone 16 Pro Max
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking smartwatchy do 1000 zł [TOP10]
Ranking odkurzaczy pionowych [TOP10]
Ranking zmywarek do zabudowy 60 cm [TOP10]
Ranking gier PC [TOP10]
Nioh 3 zapowiedziany! Czy szykuje się rewolucja w serii? Sprawdźcie, co już wiemy
Jaka głowica do kosy będzie najlepsza?
Ranking czytników e-booków [TOP10]
Ranking hulajnóg wyczynowych [TOP10]
Ranking karm dla kotów [TOP10]
Ranking mikrofonów do śpiewania [TOP10]
Ranking pralek ładowanych od góry [TOP10]
Jak wybrać butelkę dla psa na podróż?
Ranking kamer samochodowych [TOP10]
Ranking orbitreków [TOP10]
Ranking kaw ziarnistych [TOP10]
Sprawdź więcej poradników