Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Menu
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
Odbiór za 1h
Odbiór za godzinę
Dostawa jutro
Dostawa jutro
Raty 0%
Raty 0% i leasing
Znajdź sklep
Aplikacja mobilna
Pomoc i kontakt
Kontakt
Status zamówienia
Status reklamacji
Reklamacje
Zwroty
Centrum Informacyjne
Zgłoś błąd
Infolinia
756 756 756
Infolinia: 756 756 756
pon.-pt.
08:00-20:00
sob.-niedz.
10:00-18:00
Menu
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Media Expert | Sklep internetowy RTV, AGD, komputery
Zaloguj się
Zamówienia
Paragony i faktury
Tutaj dodasz dowód zakupu
Moje dane
Kupony rabatowe
Porównania
Opinie
Reklamacje
Zwroty
Zaloguj się
Załóż konto
Schowek
Koszyk
Produkty
Promocje
Outlet
Oferta dla Ciebie
Status zamówienia
Bądź na
Bądź na plus
Oszczędzaj na zakupach
Strona główna
›
Instrukcje obsługi
›
Instrukcje REBEL
›
Instrukcja Gra planszowa REBEL Harry Potter i Magiczny Quiz 115850
Znaleziono w kategoriach:
Gry planszowe
(267)
Wróć
Instrukcja obsługi Gra planszowa REBEL Harry Potter i Magiczny Quiz 115850
Wróć
Pobierz
Drukuj
Udostępnij
Wyświetl w osobnym oknie
1000 PYTAŃ
INSTRUKCJA
2–
4 GRACZY
15–20 min
MONT
AŻ BA
TERII. U
rządzenie jest zasilane przez 3 baterie LR6/AA
(1,5 V).
Baterie dołączone do opakow
ania umożliwiają jedynie testowanie
urządzenia
w sklepie. Nie są to baterie
o wysokiej pojemności.
Aby urządzenie
działało
poprawnie, należy używać baterii alkaliczny
ch.
Nie zaleca się używania akumulatorów elektry
cznych, ponieważ nie zapewniają
odpowiedniego napięcia.
Za pomocą śrubokręta otwórz klapkę k
omory na baterie znajdującą się na
spodzie urządzenia. Włóż baterie, zwr
acając uwagę na to, aby ich bieguny
pasowały do oznaczeń w
ewnątrz komory, a następnie zamknij klapkę k
omory.
W
AŻNE INFORMA
CJE DOTY
CZĄCE B
A
TERII. Aby urządzenie działało popr
awnie, należy używać baterii
alkalicznych. Nie zaleca się używania akumulator
ów elektrycznych, poniew
aż nie zapewniają odpowiedniego napięcia.
Do urządzenia należy wkładać wyłącznie baterie określonego typu. Nie należy używać jednocześnie stary
ch i nowych
baterii. Nie należy używać jednocześnie różny
ch typów baterii (alkalicznych, standar
dowych [węglowo-cynk
owych]
i akumulatorów [niklowo-kadmowych]). U
mieszczając baterie w komorze, należy zwr
ócić uwagę na to, aby ich
bieguny pasowały do oznaczeń. Nie należy doprow
adzać do zwarcia na zaciskach baterii. J
eśli urządzenie nie będzie
używane przez długi czas, należy wyciągnąć z niego baterie. Nie należy ponownie ładow
ać zużytych baterii. Przed
ponownym naładowaniem akumulatorów należy wy
ciągnąć je z urządzenia. Baterie należy sprawdzać regularnie.
Zużyte baterie należy wyciągnąć z urządzenia.
W
ymiana baterii powinna odbywać się pod nadzorem osoby dor
osłej.
Ładowanie akumulatorów powinno odbyw
ać się pod nadzorem osoby dorosłej. Z
użytych baterii nie wolno wrzucać
do ognia ani wyrzucać z odpadami z gospodarstwa domow
ego. Należy dostarczyć je do wyznaczonego punktu lub
zakładu, w którym są poddawane procesowi r
ecyklingu.
Jeśli urządzenie wydaje cichy lub zniekształcony dźwięk, należy wymienić baterie.
ŚR
ODKI OSTR
OŻNOŚCI. A
by przedłużyć żywotność urządzenia, przechowuj je w suchym miejscu z dala od
promieni słonecznych i inny
ch źródeł ciepła, nie rozmontowuj urządzenia ani żadny
ch jego elementów. Nie uderzaj
urządzeniem o twar
de powierzchnie, czyść je lekko wilgotną ściereczką.
W
yjmij baterie z urządzenia, jeśli nie będziesz
z niego korzystał przez długi czas.
Produkt jest oznaczony symbolem wskazującym na selektywną zbiórkę urządzeń elektryczny
ch
i elektronicznych. Zgodnie z dyr
ektywą 2002/96/WE produkt podlega systemowi selektywnej zbiórki,
dzięki czemu można go poddać procesowi recyklingu i zmniejszyć negatywny wpływ na śr
odowisko.
Aby dowiedzieć się więcej, należy sk
ontaktować się z lokalnymi władzami.
Urządzenia elektroniczne, któr
e nie są przetwarzane selektywnie, stanowią potencjalne zagrożenie dla
środowiska i zdrowia, poniew
aż zawierają substancje niebezpieczne.
OSTRZEŻENIE! Niebezpieczeństwo zadławienia się. Produkt zawiera dr
obne elementy nieodpowied-
nie dla dzieci poniżej 3. roku życia. Pr
osimy zachować opak
owanie ze względu na podane informacje.
1.5V LR6 / AA
1.5V LR6 / AA
1.5V LR6 / AA
Numer artykułu:
WIZARDING
WORLD, wszystkie postacie, nazwy i znak
i charakterystyczne są znakami
towarowymi
Warner Bros. Entertainment Inc. chronionymi pra
wem autorskim.
WB SHIELD jest znakiem towarowym
Warner Bros
. Entertainment Inc.
chronionym pra
wem autorskim. Prawa do publikacji Harry
’
ego Pottera © JKR. (s20)
schemat montażu baterii
Producent: Zanzoon
90 rue de V
illiers – 92300 Levallois-Perret – Fr
ancja
www.zanzoon.net
© 2020 Zanzoon
Importer/Dystrybucja w Polsce: R
ebel Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 64c – 80-298 Gdańsk – P
olska
wydawnictwo@rebel.pl • www.wydawnictworebel.pl
W
itajcie w Hogw
arcie, młodzi czarodzieje i młode czar
ownice! Jesteście gotowi stanąć
do walki o honor
W
aszych domów? J
eśli tak, przywdziejcie szaty i chwyćcie za różdżki,
bo Magiczny Quiz zaraz się zacznie.
Włóżcie do urządzenia 3 baterie
AA
(LR6).
A
by rozpocząć gr
ę, przesuńcie włącznik na spodzie urządzenia na pozycję ON
.
J
eśli zapomnicie wyłączyć urządzenie, po kilku minutach przejdzie w stan uśpienia.
A
by je ponownie włączyć, należy przesunąć włącznik na pozycję OFF
, a następnie
na pozycję ON
.
Możecie r
ozpocząć rozgrywkę bez czytania instrukcji! Dyr
ektor prow
adzący quiz
wszystkim się zajmie. Przedstawi W
am zasady, odczyta pytania, przypilnuje punktacji,
a nawet sk
omentuje W
asze odpowiedzi.
J
eśli jednak podobnie jak Hermiona uwielbiacie studiować grymuary, sięgnijcie po
instrukcję.
P
otrzebujecie drobnej pomocy w machaniu różdżką? Przeczytajcie sekcję „W
skazówki”!
Każde z W
as wybier
a swój dom, wciskając odpowiednie godło.
Gdy wszyscy dokonają wyboru, wciśnijcie ZŁ
O
TY przy
cisk.
A
by wybrać poziom trudności pytań, wciśnijcie odpowiedni p
rzy
cisk:
CZER
W
ONY
, jeśli jesteście POCZĄ
TK
UJ
Ą
CY
.
ZIEL
ONY
, jeśli czujecie się EKSPER
T
AMI.
ZDOB
YĆ
PUCHAR
DOMÓ
W!
W
Magicznym
Quizie
macie
okazję
spr
awdzić
swoją
wiedzę
z
zakr
esu
magii
i
czar
o-
dziejstw
a.
Dyr
ektor
przytoczy
kilka
ciekawostek
ze
świata
Harry’ego
P
otter
a.
W
aszym
zadaniem
będzie
odgadnąć,
czy
to
pr
awda…
czy
fałsz!
W
pierwszej
rundzie
dyr
ektor
wybier
a,
któr
e
z
W
as
udziela
odpowiedzi.
Wciśnij
ZŁ
O
TY
przy
cisk,
jeśli
uw
ażasz,
że
usłyszana
ciekawostka
to
PWD
A,
albo
SREBRNY
,
jeśli
uw
ażasz,
że
to
F
AŁSZ.
W
drugiej
rundzie
musicie
być
szybcy
jak
złoty
znicz.
P
amiętajcie,
że
kto
pierwszy,
ten
lepszy!
A
by
odpowiedzieć,
najpierw
wciśnij
przy
cisk
z
godłem
swojego
domu.
P
otem
wciśnij
ZŁ
O
TY
przy
cisk,
jeśli
uw
ażasz,
że
to
PWD
A,
albo
SREBRNY
,
jeśli
uw
ażasz,
że
to
F
AŁSZ.
J
eśli
udzielisz
popr
awnej
odpowiedzi,
T
wój
dom
zdobędzie
10
punktów.
Zła
odpowiedź
będzie
k
osztow
ała
T
wój
dom
20
punktów.
W
szystkie
dom
y
mają
na
początku
200
punktów.
Dom,
który
na
k
oniec
r
ozgrywki
zbierze
ich
najwięcej,
zdobędzie
Puchar
Domów!
Bądźcie
czujni
–
dyr
ektor
uwielbia
podgrzew
ać
atmosfer
ę
wok
ół
ryw
alizacji.
Chwytajcie
za
r
óżdżki
i
zamieńcie
się
w
słuch.
Przy
gotujcie
się
na
niespodzianki!
P
A
UZA.
W
dowolnym
momencie
możecie
wstrzymać
r
ozgrywkę.
A
by
to
zr
obić,
wciśnijcie
jednocześnie
ZŁ
O
TY
i
SREBRNY
przy
cisk.
A
by
wznowić
r
ozgrywkę,
wciśnijcie
dowolny
przy
cisk
z
godłem
domu.
PO
WT
ÓR
ZENIE
P
YT
ANIA.
J
eśli
wyjec
zagłuszy
dyr
ektor
a,
szybk
o
wciśnijcie
ZŁ
O
TY
przy
cisk
2
r
azy,
aby
usłyszeć
ostatnie
pytanie
ponownie.
PUNK
T
A
CJ
A.
N
a
k
oniec
każdej
rundy
dyr
ektor
ogłasza
wyniki.
A
by
dowiedzieć
się
w
tr
akcie
rundy,
ile
punktów
ma
każdy
z
domów,
wciśnijcie
i
przytrzymajcie
jednocze-
śnie
ZŁ
O
TY
i
SREBRNY
przy
cisk
przez
ponad
2
sekundy.
A
by
wznowić
r
ozgrywkę,
wciśnijcie
dowolny
przy
cisk
z
godłem
domu.
POMIJ
ANIE
WYJ
AŚNIEŃ.
Magiczny
Quiz
przepr
ow
adza
dyr
ektor
Hogw
artu
i
to
on
przedstawia
W
am
zasady.
J
eśli
jednak
już
je
znacie,
wciśnijcie
dowolny
przy
cisk
z
godłem
domu
na
początku
każdej
rundy,
aby
pominąć
jego
wyjaśnienia.
DOM
N
A
PR
O
W
ADZENIU
.
P
odczas
r
ozgrywki
wiecie,
który
dom
jest
na
pr
ow
adzeniu,
poniew
aż
przed
każdym
zadanym
pytaniem
przy
cisk
z
godłem
tego
domu
się
podświetla.
POMYŁ.
Czar
odzieje
i
czar
ownice
znani
są
z
psocenia.
J
eśli
któr
eś
z
W
as
odpowie
podczas
tury
innego
gr
acza
i
popełni
błąd,
przez
co
dom
tego
gr
acza
str
aci
punkty,
możecie
anulow
ać
tę
odpowiedź,
szybk
o
wciskając
SREBRNY
przy
cisk
2
r
azy.
P
amiętajcie,
aby
zr
obić
to
napr
awdę
szybk
o,
zanim
usłyszy
cie
now
e
pytanie.
Dyr
ektor
zignoruje
tę
odpowiedź
i
ponownie
przeczyta
to
samo
pytanie.
sl
ytherin
gryffindor
hufflepuff
ravencla
w
1
2
PRZY
GOTOW
ANIE DO GR
Y
PRZYGOTOW
ANIE DO GRY
ROZGR
YWKA
ROZGR
YWKA
WSKAZÓWKI
WSKAZÓWKI
ROZPOCZĘCIE GR
Y
ROZPOCZĘCIE GRY
WIT
AJCIE W HOGW
ARCIE!
WIT
AJCIE W HOGWARCIE!
CEL GR
Y
CEL GRY
W
itajcie w Hogwarcie, młodzi czarodzieje i młode czar
ownice! Jesteście gotowi stanąć
do walki o honor
W
aszych domów? J
eśli tak, przywdziejcie szaty i chwyćcie za różdżki,
bo Magiczny Quiz zaraz się zacznie.
Włóżcie do urządzenia 3 baterie
AA
(LR6).
A
by rozpocząć gr
ę, przesuńcie włącznik na spodzie urządzenia na pozycję ON
.
J
eśli zapomnicie wyłączyć urządzenie, po kilku minutach przejdzie w stan uśpienia.
A
by je ponownie włączyć, należy przesunąć włącznik na pozycję OFF
, a następnie
na pozycję ON
.
Możecie r
ozpocząć rozgrywkę bez czytania instrukcji! Dyr
ektor prow
adzący quiz
wszystkim się zajmie. Przedstawi W
am zasady, odczyta pytania, przypilnuje punktacji,
a nawet sk
omentuje W
asze odpowiedzi.
J
eśli jednak podobnie jak Hermiona uwielbiacie studiować grymuary, sięgnijcie po
instrukcję.
P
otrzebujecie drobnej pomocy w machaniu różdżką? Przeczytajcie sekcję „W
skazówki”!
Każde z W
as wybiera swój dom, wciskając odpowiednie godło.
Gdy wszyscy dokonają wyboru, wciśnijcie ZŁ
O
TY przy
cisk.
A
by wybrać poziom trudności pytań, wciśnijcie odpowiedni przy
cisk:
CZER
W
ONY
, jeśli jesteście POCZĄ
TKUJ
Ą
CY
.
ZIEL
ONY
, jeśli czujecie się EKSPER
T
AMI.
ZDOB
YĆ
PUCHAR
DOMÓ
W!
W Magicznym Quizie macie okazję spr
awdzić swoją wiedzę z zakresu magii i czar
o-
dziejstwa. Dyr
ektor przytoczy kilka ciekawostek ze świata Harry’ego Potter
a. W
aszym
zadaniem będzie odgadnąć, czy to prawda… czy fałsz!
W pierwszej rundzie dyr
ektor wybiera, któr
e z W
as udziela odpowiedzi. Wciśnij
ZŁ
O
TY przycisk, jeśli uw
ażasz, że usłyszana ciekawostka to PWD
A, albo
SREBRNY
, jeśli uważasz, że to F
AŁSZ.
W drugiej rundzie musicie być szybcy jak złoty znicz. P
amiętajcie, że kto pierwszy,
ten lepszy!
A
by odpowiedzieć, najpierw wciśnij przycisk z godłem swojego domu.
P
otem wciśnij ZŁ
O
TY przy
cisk, jeśli uważasz, że to PWD
A, albo SREBRNY
,
jeśli uważasz, że to F
AŁSZ.
J
eśli udzielisz
poprawnej
odpowiedzi,
T
wój dom
zdobędzie 10
punktów. Zła odpowiedź
będzie k
osztowała
T
wój
dom 20
punktów.
W
szystkie
domy mają
na początku
200 punktów.
Dom, który
na k
oniec rozgrywki
zbierze ich
najwięcej, zdobędzie
Puchar Domów!
Bądźcie czujni – dyrektor uwielbia podgrzew
ać atmosferę wok
ół rywalizacji. Chwytajcie
za różdżki i zamieńcie się w słuch. Przy
gotujcie się na niespodzianki!
P
A
UZA.
W dowolnym momencie możecie wstrzymać r
ozgrywkę.
A
by to zrobić,
wciśnijcie jednocześnie ZŁ
O
TY i SREBRNY
przycisk.
Aby wznowić r
ozgrywkę,
wciśnijcie dowolny przycisk z godłem domu.
PO
WT
ÓRZENIE
P
YT
ANIA.
Jeśli
wyjec zagłuszy dyr
ektora, szybk
o wciśnijcie
ZŁ
O
TY przy
cisk 2 r
azy, aby usłyszeć
ostatnie pytanie ponownie.
PUNK
T
ACJ
A.
Na k
oniec każdej rundy dyrektor ogłasza wyniki.
Aby dowiedzieć się
w trakcie rundy, ile punktów ma każdy z domów, wciśnijcie i przytrzymajcie jednocze-
śnie ZŁ
O
TY i SREBRNY
przycisk przez ponad 2 sekundy.
Aby wznowić r
ozgrywkę,
wciśnijcie dowolny przycisk z godłem domu.
POMIJ
ANIE WYJ
AŚNIEŃ.
Magiczny Quiz przeprow
adza dyrektor Hogwartu
i to on przedstawia W
am zasady. Jeśli jednak już je znacie, wciśnijcie dowolny przy
cisk
z godłem domu na początku każdej rundy, aby pominąć jego wyjaśnienia.
DOM N
A
PR
O
W
ADZENIU
.
P
odczas r
ozgrywki wiecie,
który dom jest
na pr
owadzeniu,
ponieważ
przed każdym
zadanym pytaniem
przycisk z
godłem tego
domu się
podświetla.
POMYŁ.
Czarodzieje i czar
ownice znani są z psocenia. Jeśli któr
eś z W
as odpowie
podczas tury innego gracza i popełni błąd, przez co dom tego gr
acza straci punkty,
możecie anulować tę odpowiedź, szybk
o wciskając SREBRNY
przycisk 2 r
azy.
P
amiętajcie, aby zrobić to napr
awdę szybko, zanim usłyszy
cie nowe pytanie.
Dyrektor zignoruje tę odpowiedź i ponownie przeczyta to samo pytanie.
sl
ytherin
gryffindor
hufflepuff
ravencla
w
1
2
PRZY
GOTOW
ANIE DO GR
Y
PRZYGOTOW
ANIE DO GRY
ROZGR
YWKA
ROZGRYWKA
WSKAZÓWKI
WSKAZÓWKI
ROZPOCZĘCIE GR
Y
ROZPOCZĘCIE GRY
WIT
AJCIE W HOGW
ARCIE!
WIT
AJCIE W HOGWARCIE!
CEL GR
Y
CEL GRY
1000 PYTAŃ
INSTRUKCJA
2–
4
GRACZY
15
–
20
min
MONT
AŻ BA
TERII. Urządzenie jest zasilane przez 3 baterie
LR6/AA (1,5
V).
Baterie dołączone do opakow
ania umożliwiają jedynie testowanie
urządzenia
w sklepie. Nie są to baterie
o wysokiej pojemności.
Aby urządzenie
działało
poprawnie, należy używać baterii alkaliczny
ch.
Nie zaleca się używania akumulatorów elektry
cznych, ponieważ nie zapewniają
odpowiedniego napięcia.
Za pomocą śrubokręta otwórz klapkę k
omory na baterie znajdującą się na
spodzie urządzenia. Włóż baterie, zwr
acając uwagę na to, aby ich bieguny
pasowały do oznaczeń w
ewnątrz komory, a następnie zamknij klapkę k
omory.
W
AŻNE INFORMA
CJE DOTY
CZĄCE B
A
TERII. Aby urządzenie działało popr
awnie, należy używać baterii
alkalicznych. Nie zaleca się używania akumulator
ów elektrycznych, poniew
aż nie zapewniają odpowiedniego napięcia.
Do urządzenia należy wkładać wyłącznie baterie określonego typu. Nie należy używać jednocześnie stary
ch i nowych
baterii. Nie należy używać jednocześnie różny
ch typów baterii (alkalicznych, standar
dowych [węglowo-cynk
owych]
i akumulatorów [niklowo-kadmowych]). U
mieszczając baterie w komorze, należy zwr
ócić uwagę na to, aby ich
bieguny pasowały do oznaczeń. Nie należy doprow
adzać do zwarcia na zaciskach baterii. J
eśli urządzenie nie będzie
używane przez długi czas, należy wyciągnąć z niego baterie. Nie należy ponownie ładow
ać zużytych baterii. Przed
ponownym naładowaniem akumulatorów należy wy
ciągnąć je z urządzenia. Baterie należy sprawdzać regularnie.
Zużyte baterie należy wyciągnąć z urządzenia.
W
ymiana baterii powinna odbywać się pod nadzorem osoby dor
osłej.
Ładowanie akumulatorów powinno odbyw
ać się pod nadzorem osoby dorosłej. Z
użytych baterii nie wolno wrzucać
do ognia ani wyrzucać z odpadami z gospodarstwa domow
ego. Należy dostarczyć je do wyznaczonego punktu lub
zakładu, w którym są poddawane procesowi r
ecyklingu.
Jeśli urządzenie wydaje cichy lub zniekształcony dźwięk, należy wymienić baterie.
ŚR
ODKI OSTR
OŻNOŚCI. A
by przedłużyć żywotność urządzenia, przechowuj je w suchym miejscu z dala od
promieni słonecznych i inny
ch źródeł ciepła, nie rozmontowuj urządzenia ani żadny
ch jego elementów. Nie uderzaj
urządzeniem o twar
de powierzchnie, czyść je lekko wilgotną ściereczką.
W
yjmij baterie z urządzenia, jeśli nie będziesz
z niego korzystał przez długi czas.
Produkt jest oznaczony symbolem wskazującym na selektywną zbiórkę urządzeń elektryczny
ch
i elektronicznych. Zgodnie z dyr
ektywą 2002/96/WE produkt podlega systemowi selektywnej zbiórki,
dzięki czemu można go poddać procesowi recyklingu i zmniejszyć negatywny wpływ na śr
odowisko.
Aby dowiedzieć się więcej, należy sk
ontaktować się z lokalnymi władzami.
Urządzenia elektroniczne, któr
e nie są przetwarzane selektywnie, stanowią potencjalne zagrożenie dla
środowiska i zdrowia, poniew
aż zawierają substancje niebezpieczne.
OSTRZEŻENIE! Niebezpieczeństwo zadławienia się. Produkt zawiera dr
obne elementy nieodpowied-
nie dla dzieci poniżej 3. roku życia. Pr
osimy zachować opak
owanie ze względu na podane informacje.
1.5V LR6 / AA
1.5V LR6 / AA
1.5V LR6 / AA
Numer artykułu:
WIZARDING
WORLD, wszystkie postacie, nazwy i znak
i charakterystyczne są znakami
towarowymi
Warner Bros. Entertainment Inc. chronionymi pra
wem autorskim.
WB SHIELD jest znakiem towarowym
Warner Bros
. Entertainment Inc.
chronionym pra
wem autorskim. Prawa do publikacji Harry
’
ego Pottera © JKR. (s20)
schemat montażu baterii
Producent: Zanzoon
90 rue de V
illiers – 92300 Levallois-Perret – Fr
ancja
www.zanzoon.net
© 2020 Zanzoon
Importer/Dystrybucja w Polsce: R
ebel Sp. z o.o.
ul. Budowlanych 64c – 80-298 Gdańsk – P
olska
wydawnictwo@rebel.pl • www.wydawnictworebel.pl
Pomiń
NOWOŚCI
iPhone 17 PRO
Iphone 17
Iphone 17 AIR
Samsung S25 FE
Nintendo Switch 2
Samsung Fold 7
Samsung Flip 7
Philips OneUp
JBL Flip 7
JBL Charge 6
Pomiń
GAMING
RTX 5070
RTX 5090
RX 9070 XT
GeForce RTX 4080 Super
Funko Pop
Nintendo Switch OLED
PS5
Fotel gamingowy
Karta graficzna do gier
Procesor do gier
Pomiń
NA CZASIE
Huśtawka ogrodowa
Grill gazowy
Saturator do wody
Zbiorniki na deszczówkę
Stół ogrodowy
Buty robocze
Lampy solarne
Pawilon ogrodowy
Ławka ogrodowa
Lampy ogrodowe
Pomiń
PORADNIK MEDIA EXPERT
Odkurzacz pionowy ranking
Smartwatch damski ranking
Jaka parownica do ubrań najlepsza?
Ranking odkurzaczy
Ranking ekspresów do kawy
Ranking pralek
Ranking lodówek
Ranking telefonów
Najlepsze gry planszowe
Robot sprzątający ranking
Pomiń
POMYSŁ NA PREZENT
Kubek Stanley
Prezent na ślub
Back To University
Pomysł na prezent
Prezent na Dzień Chłopaka
LEGO
Prezent dla mężczyzny
Prezent na 40. urodziny
Prezent dla 7-latka
Prezent dla 5-latka
Pokaż więcej
Pomiń sekcję
Najnowsze poradniki
Zobacz więcej
Ranking parownic do ubrań [TOP10]
Ranking procesorów [TOP10]
Czym jest funkcja autodozowania w pralce?
Jaki atlas do ćwiczeń w domu kupić?
Najpopularniejsze lalki dla dziewczynek
Piekarnik parowy czy elektryczny? Który model wybrać?
Valley of Memory – co przyniesie bezpłatne rozszerzenie do Assassin’s Creed: Mirage?
Ranking gier planszowych [TOP10]
Ranking telefonów [TOP15]
Ranking agregatów prądotwórczych [TOP10]
Najciekawsze aplikacje sportowe – gdzie i jak je oglądać?
Ranking zapięć rowerowych [TOP10]
Kamera do nagrywania na YT - Sprawdź, jak zacząć nagrywać na YT
Ranking tabletek do zmywarki [TOP10]
Ranking patelni na indukcję [TOP10]
Sprawdź więcej poradników