Znaleziono w kategoriach:
Zestaw STARLINK Standard Kit

Instrukcja obsługi Zestaw STARLINK Standard Kit

Wróć
| INSTRUKCJA KONFIGURACJI ZESTAWU STANDARD
support.starlink.com
Zawartość opakowania
Przewód Starlink Przewód zasilający Zasilacz
Router 3. generacji
Standard Podstawa
1,5 m
(4,92 ft)
1,5 m
(4,92 ft)
15 m
(49,2 ft)
ZESTAW STANDARD
3 | Znajdź miejsce zniezakłóconym widokiem na niebo
Antena Starlink potrzebuje niezakłóconego widoku na niebo, aby utrzymać łączność z poruszającymi się satelitami.
Obiekty, które zakłócają to połączenie, takie jak gałąź drzewa, słup lub dach, mogą powodować przerwy w świadcze-
niu usług. Użyj narzędzia do sprawdzania pod kątem przeszkód w aplikacji, aby upewnić się, że wybrano odpowied-
nie miejsce montażu.
110°
20°
110°
20°
support.starlink.com
2 | Zainstaluj przewody
Podnieś podstawę i podłącz jeden koniec dostarczonych przewodów do urządzenia Starlink, z blokadą przewodu
skierowaną do góry. Upewnij się, że wtyczka jest całkowicie włożona tak, że jej widoczna część znajduje się na jednej
płaszczyźnie z powierzchnią. Aby wyjąć przewód, pociągnij go mocno w kierunku na zewnątrz, ponieważ nie posiada on
zatrzasku zwalniającego.
Poprowadź drugi koniec przewodu Starlink do routera i podłącz go do portu numer 1 oznaczonego symbolem anteny z
tyłu routera.
Podłącz router 3. generacji do gniazdka elektrycznego za pomocą przewodu zasilającego i zasilacza.
1 | Pobierz aplikację Starlink
Zeskanuj kod QR, aby pobrać aplikację Starlink.
INSTALACJA
support.starlink.comsupport.starlink.com
1. Na urządzeniu w ustawieniach Wi-Fi znajdź sieć STARLINK i połącz się z nią.
2. Po nawiązaniu połączenia otworzy się okno przeglądarki, w którym należy wprowadzić nowy identyfikator SSID (nazwę
sieciową) i hasło.
Ten krok jest opcjonalny, ale zalecany.
3. Masz połączenie z Internetem. Otwórz aplikację Starlink, aby dostosować dodatkowe ustawienia,
sprawdzić połączenie itp.
4:20
STARLINK
WiFi
4 | Połącz iwyrównaj położenie urządzenia Starlink
5 | Połącz zWi-Fi
Przejdź przez proces instalacji urządzenia Starlink w aplikacji Starlink. Po połączeniu alert w aplikacji wskaże, czy
należy obrócić antenę Starlink, aby skorygować jej ustawienie. Kliknij alert, aby skorzystać z narzędzia do pozyc-
jonowania.
Jeśli nie można znaleźć wyraźnego pola widzenia z poziomu gruntu, należy rozważyć instalację w podwyższonym
miejscu, takim jak dach, słup lub ściana. Dodatkowe uchwyty i akcesoria można kupić w sklepie Starlink.
INSTALACJA
1. Otwórz aplikację Starlink i sprawdź alerty, awarie lub przeszkody.
2. Sprawdź kontrolkę routera Wi-Fi.
3. Upewnij się, że wszystko jest prawidłowo podłączone i nie ma uszkodzeń sprzętu lub przewodów.
4. Wyłącz i włącz ponownie urządzenie poprzez odłączenie go od zasilania i ponowne podłączenie.
5. Zresetuj fabrycznie router, naciskając przycisk resetowania za pomocą spinacza do papieru.
Nie możesz połączyć się zInternetem?
6. Jeśli żadne z tych rozwiązań nie działa, skontaktuj się z Obsługą klienta Starlink w aplikacji lub w sekcji
pomocy technicznej na stronie starlink.com
Próba połączenia. Kontrolka zmieni się na ciągłe białe światło, gdy konfiguracja zostanie zakończona,
a router połączony z Internetem. Ciągłe czerwone światło oznacza, że router nie mógł nawiązać
połączenia z Internetem w ciągu 20 minut.
Połączono z Internetem. Wyłączy się po godzinie.
Brak zasilania routera. Kontrolka wyłączy się po godzinie, jeśli nawiązano dobre połączenie sieciowe.
Brak połączenia z internetem.
Router działa w trybie obejścia. Wyłączy się po godzinie. Aby wyjść z trybu obejścia, należy przywrócić
ustawienia fabryczne.
Migające białe światło
Stałe białe światło
Brak światła
Czerwone światło
Fioletowe światło
support.starlink.com
INSTALACJA

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756