Znaleziono w kategoriach:
Gimbal AOCHUAN Smart M1 Pro Czarny

Instrukcja obsługi Gimbal AOCHUAN Smart M1 Pro Czarny

Wróć
Zawartość opakowania
Przed użyciem tego produktu, prosimy o dokładne sprawdzenie, czy opakowanie produktu zawiera następujące
elementy. Jeśli czegoś brakuje, prosimy o kontakt z obsługą klienta lub przedstawicielem marki.
1.Gimbal M1 Pro
2.Pilot bluetooth
3.Kabel USB
4.Instrukcja
Ładowanie produktu
Za pomocą kabla ładującego USB-C dołączonego do zestawu podłącz zasilacz do interfejsu ładowania stabilizatora do
telefonu.
Niski poziom naładowania baterii - czerwone światło migające.
Ładowanie- czerwone światło migające.
Całkowicie naładowany - czerwone światło stale włączone.
Wymiana baterii w pilocie zdalnego sterowania
Pilot zdalnego sterowania używa baterii guzikowych CR1632. Naciśnij tylną pokrywę pilota zdalnego sterowania, aby
wymienić baterie.
Samouczki wideo
Warunki gwarancji
1. W ciągu 15 dni od daty zakupu produkt z jakąkolwiek usterką funkcjonalną lub problemami z jakością zostanie
wymieniony bezpłatnie, pod warunkiem, że produkt i opakowanie nie są uszkodzone. Zaoferujemy nowy po
potwierdzeniu problemu z produktem.
2. Produkt objęty jest roczną bezpłatną gwarancją na użytkowanie w normalnych warunkach (wszystkie
przypadkowe lub sztuczne uszkodzenia oraz uszkodzenia spowodowane niewłaściwym demontażem lub
niewłaściwym użytkowaniem NIE są objęte gwarancją).
3. Prosimy zachować i okazać kartę gwarancyjną w celu skorzystania z serwisu gwarancyjnego.
Połącz się na Facebooku
E-mail:aochuan_gimbal@outlook.com
Karta gwarancyjna
Informacje o kliencie
Imię i nazwisko: ………………………………………………………………………………………………………
Numer telefonu: …………………………………………………………………………………………………….
Adres: …………………………………………………………………………………………………………………….
Informacje o sprzedaży
Data sprzedaży: ……………………………………………………………………………………………………..
Numer seryjny produktu: ………………………………………………………………………………………
Nazwa dystrybutora: …………………………………………………………………………………………….
Numer kontaktowy dystrybutora: …………………………………………………………………………
Pierwsza data naprawy
Data usługi: …………………………………………………………………………………………………………..
Podpis osoby naprawiającej: …………………………………………………………………………………
Przyczyna problemu : ……………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………………………..
Wynik usługi:
□ Rozwiązany □ Nierozwiązany □ Zwrócono/wymieniono
Użytkowanie produktu
1.Adjusting knob- pokrętło regulacyjne
2.Built-in extension rod- wbudowany drążek przedłużający
3.Tripod- statyw
4.Lock button- przycisk blokady
5.AI Smart Tracker- inteligentny moduł śledzący AI
6.Power button /indicator light- przycisk zasilania/kontrolka
1.Magnetic fill light- światło
2.Bluetooth remote controllor- pilot bluetooth
3.USB-C charging interface- ładowanie poprzez USB-C
4.1/4 extension interface- gwint ¼ umożliwiający przedłużenie

Właściciel serwisu: TERG S.A. Ul. Za Dworcem 1D, 77-400 Złotów; Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000427063, Kapitał zakładowy: 41 287 500,00 zł; NIP 767-10-04-218, REGON 570217011; numer rejestrowy BDO: 000135672. Sprzedaż dla firm (B2B): dlabiznesu@me.pl INFOLINIA: 756 756 756